Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101610 z dnia 2021-07-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e12572ee-da62-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101610
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002263/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Usługa asysty technicznej i konserwacji systemu OTAGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
art. 305 pkt 1 w zw. art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a i lit. b ustawy Pzp Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem - System OTAGO m.in. dostosowywania do aktualnie obowiązujących przepisów; usuwania usterek powstałych podczas użytkowania oprogramowania oraz instalowania nowych funkcjonalności. Powyższe czynności powodują konieczność ingerencji w kod źródłowy posiadanegooprogramowania.Na podstawie przesłanego przez firmę Asseco Data Systems S.A. oświadczenia o posiadaniu praw autorskich do kodu źródłowego OTAGO i niewyrażeniu zgody na powierzenie innemu podmiotowi dokonywania modyfikacji OTAGO serwis i nadzór autorski może być wykonany wyłącznie przez firmę Asseco Data Systems S.A. Udzielenie zamówienia podmiotowi trzeciemu w zakresie w/w usług spowodowałoby naruszenie praw autorskich firmy Asseco Data System S.A. oraz możliwość wadliwego funkcjonowania systemu OTAGO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.35.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 339166,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi w zakresie asysty technicznej i konserwacji Systemu OTAGO wykorzystywanego u Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy będącej załącznikiem do niniejszego zaproszenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 488238,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 488238,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 488238,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Data Systems SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170359458
7.3.3) Ulica: Jana z Kolna 11
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-864
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 488238,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Dostępne na rynku rozwiązania alternatywne posiadające podobne funkcjonalności wymagałyby zakupu nowego oprogramowania, w tym konieczności migracji danych, szkoleń pracowników, zakupu sprzętu serwerowego i licencji bazodanowych. Przeprowadzenie postępowania wymuszającego zmianę obecnie użytkowanego systemu w ocenie Zamawiającego jest nieuzasadnione z przyczyn ekonomicznych oraz organizacyjnych.
2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowym
- Dostarczenie sadzonek i wykonanie nasadzeń roślin wraz z pielęgnacją
- "Czyszczenie przewodów kominowych"
- Dostawa rękawów foliowych
- Remont budynku rozdzielni gł. energ. z wymianą wyposażenia i agregatu prądotwórczego Szpitala przy ul. Batorego 4 w systemie zaprojektuj i wybuduj na realizację zadania pn: Poprawa bazy leczniczej
- Wykonanie robót remontowo - utrzymaniowych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha na drogach publicznych
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie oprogramowanie systemów cyberbezpieczeństwa w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup sprzętu sieciowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. Cyberbezpieczny Samorząd.
- TP-62/25/KK, Dostawa i wykonanie analizy przedwdrożeniowej oraz wdrożenie w tym przeprowadzenie szkoleń w zakresie systemu dotyczącego planowania i rozliczania czasu pracy (...) .
- Świadczenie kompleksowej usługi IT
- usługa audytu infrastruktury sieciowej na potrzeby 5 WSZK
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zebrzydowice w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.