Ogłoszenie z dnia 2021-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00040395/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-26
- 2021/BZP 00043963/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00101778 z dnia 2021-07-01 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przeb. i zm. sposobu użytk. części bud. warsztat. na punkt świad. usł. społ. położon. przy ul. Młyńskiej w Bytowie, rob. bud. związ. z remont. świet. w. w miejsc.: Niezabyszewo, Ząbinowice i MOPS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 15
1.5.2.) Miejscowość: Bytów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 59 822 20 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bytow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bytow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeb. i zm. sposobu użytk. części bud. warsztat. na punkt świad. usł. społ. położon. przy ul. Młyńskiej w Bytowie, rob. bud. związ. z remont. świet. w. w miejsc.: Niezabyszewo, Ząbinowice i MOPS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a460f4f-a426-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001700/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Remont Klubu Seniora - ul. Młyńska wraz z remontem świetlic
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. "Senio-RITA - Rehabilitacja, Integracja, Teleopieka i Asystentura dla seniorów, niepełnosprawnych, przewlekle chorych oraz ich opiekunów w powiecie bytowskim" współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie: 6.2.2 Rozwój Usług Społecznych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00040395/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BRKZ.271.4.2021.AZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia – Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku warsztatowego na punkt świadczenia usług społecznych położonego przy ul. Młyńskiej na dz. nr 105 obręb 104 BytówZakres robót obejmuje m.in.:
- wykonanie nowych ścian w budynku,
- zamurowanie istniejących otworów,
- prace rozbiórkowe,
- montaż stolarki okiennej,
- montaż rozdzielnicy n/n w budynku,
- wykonanie wewnętrznej instalacji odbiorczej,
- wykonanie instalacji odgromowej
- montaż osprzętu elektrycznego,
- wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej,
- wykonanie instalacji wodociągowej,
- wykonanie instalacji grzewczej,
- wykonanie instalacji chłodniczej,
- wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej
- prace wykończeniowe,
- wykonanie elewacji budynku,
- uporządkowanie terenu.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
- przejęcie terenu robót od Zamawiającego;
- zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót;
- zlokalizowanie i przygotowanie zaplecza placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt;
- dostarczenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodnie z art. 21a ustawy- Prawo Budowlane;
- dostarczenie kosztorysu ofertowego – załącznik do umowy;
- dostarczenie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót – załącznik do umowy;
- dostarczenie deklaracji kierownika robót o podjęciu obowiązków wraz z kompletem wymaganych prawem uprawnień i zaświadczeń;
- zapewnienie dozoru mienia na własny koszt;
- zapewnienia na własny koszt poboru energii elektrycznej i wody;
- ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy, także w przypadku osób trzecich;
- uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji;
- niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót;
- dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych celem rozliczenia inwestycji,
- wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (3 egz.),
- sporządzenie dokumentacji odbiorowej.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, na warunkach wskazanych w umowie oraz SWZ.
Przyjęte w dokumentacji i specyfikacjach technicznych urządzenia i materiały, gwarantują osiągnięcie zakładanego efektu. Podane w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla wykonawców wiążące. Zamawiający dopuszcza przyjęcie w ofercie urządzeń i materiałów równoważnych, pod warunkiem, że spełnione będą wymagania
w zakresie standardów jakościowych oraz parametrów technicznych, technologicznych
i osiągnięty zostanie zakładany efekt. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do podanych w projekcie. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca stosujący materiały równoważne zobowiązuje się do zastosowania materiałów o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji.
Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że wykonawca udowodni w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
Szczegółowy zakres robót dla zadania określają: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Przedmiar stanowi materiał pomocniczy do wyceny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232460-4 - Roboty sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
4.5.5.) Wartość części: 596077,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II zamówienia – Roboty budowlane związane z remontem świetlicy wiejskiej w miejscowościach: Niezabyszewo, Ząbinowice i świetlicy MOPS w Bytowiea) Roboty budowlane związane z remontem świetlicy MOPS w Bytowie.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- malowanie ścian wewnętrznych i sufitów farbą emulsyjną,
- renowacja podłogi,
- likwidacja okna,
- remont grzejnika,
- montaż zlewozmywaka wraz z szafką i baterią zlewozmywakową.
b) Roboty budowlane związane z remontem świetlicy w Ząbinowicach.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- malowanie sufitów farbą emulsyjną,
- lakierowanie boazerii,
- wymiana opraw oświetleniowych,
- montaż umywalki wraz z szafką, baterią umywalkową i półki,
- montaż grzejnika.
c) Roboty budowlane związane z remontem świetlicy w Niezabyszewie.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- wymiana posadzki z paneli.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
- przejęcie terenu robót od Zamawiającego;
- zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót;
- zlokalizowanie i przygotowanie zaplecza placu budowy wg swoich potrzeb i na swój koszt;
- dostarczenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodnie z art. 21a ustawy- Prawo Budowlane;
- dostarczenie kosztorysu ofertowego – załącznik do oferty i umowy;
- dostarczenie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót – załącznik do umowy;
- dostarczenie deklaracji kierownika robót o podjęciu obowiązków wraz z kompletem wymaganych prawem uprawnień i zaświadczeń;
- zapewnienie dozoru mienia na własny koszt;
- zapewnienia na własny koszt poboru energii elektrycznej i wody;
- ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy, także w przypadku osób trzecich;
- uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji;
- niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót;
- dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych celem rozliczenia inwestycji,
- sporządzenie dokumentacji odbiorowej.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przedmiarem robót, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, na warunkach wskazanych w umowie oraz SWZ.
Przyjęte w przedmiarach i specyfikacjach technicznych urządzenia i materiały, gwarantują osiągnięcie zakładanego efektu. Podane w opracowaniach nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla wykonawców wiążące. Zamawiający dopuszcza przyjęcie w ofercie urządzeń i materiałów równoważnych, pod warunkiem, że spełnione będą wymagania
w zakresie standardów jakościowych oraz parametrów technicznych, technologicznych
i osiągnięty zostanie zakładany efekt. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do podanych w przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca stosujący materiały równoważne zobowiązuje się do zastosowania materiałów o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji.
Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że wykonawca udowodni w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
Szczegółowy zakres robót dla zadania określają: przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 25666,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta Wykonawcy Zakład Murarski Wiesław Reca, ul. Sportowców 4, Mądrzechowo, 77-100 Bytów z ceną 679 739,19 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 525510,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 787200,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28067,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47988,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28067,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Kompleksowej Obsługi Inwestycji "Ankra-Bis" Małgorzata Trojańska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421360384
7.3.3) Ulica: Świętego Wojciecha 9
7.3.4) Miejscowość: Rzepnica
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28067,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-01 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Roboty związane z zakupem i ułożeniem płyt typu Jumbo na drogach będących w zarządzie gminy Bytów w 2025 roku
- Dostawa sprzętu medycznego - umowa ramowa ZP11/A/5/2025
- Zabudowa i zagospodarowanie terenu związane z budową kortów tenisowych na terenie Stadionu Miejskiego w Bytowie
- Dostawa i zakup fabrycznie nowego 9-osobowego samochodu dla Bytowskiego Centrum Kultury
- "Zaprojektuj i wybuduj": Nadbudowa i przebudowa oraz wyposażenie budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w celu zwiększenia do 78 liczby łóżek opieki długoterminowej ZP10/2025
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,, Modernizacja oczyszczalni ścieków,,
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.