eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HarasiukiPrzebudowa, modernizacja infrastruktury wodociągowej w celu poprawy jakości systemów zaopatrzenia w wodę i likwidacji strat wody na terenie gminy Harasiuki



Ogłoszenie z dnia 2025-02-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, modernizacja infrastruktury wodociągowej w celu poprawy jakości systemów zaopatrzenia w wodę i likwidacji strat wody na terenie gminy Harasiuki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Harasiuki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409376

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 11

1.5.2.) Miejscowość: Harasiuki

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-413

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15-8791306

1.5.8.) Numer faksu: 15-8791306

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@harasiuki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.harasiuki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.harasiuki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa, modernizacja infrastruktury wodociągowej w celu poprawy jakości systemów zaopatrzenia w wodę i likwidacji strat wody na terenie gminy Harasiuki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d36ac7da-13da-408c-8e69-5cfd05d4b053

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00101801

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003635/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Przebudowa,modernizacja infrastruktury wodociągowej w celu poprawy jakości systemow zaopatrzenia w wodę i likwidacji strat wody na terenie gminy.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projektr FEPK.02.06-IZ.00-0034/23, pn. „Przebudowa, modernizacja infrastruktury wodociągowej w celu poprawy jakości systemów zaopatrzenia w wodę i likwidacji strat wody na terenie gminy Harasiuki”, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr „FEPK.02 Energia i środowisko” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00674328

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.III.271.23.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7287124,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1.1. część 1 zamówienia – „Nadbudowa, przebudowa i remont budynku Stacji Uzdatniania Wody wraz z montażem dwóch naziemnych zbiorników wody w Hucie Krzeszowskiej”.
Budynek wyposażony jest w następujące instalacje wewnętrzne:
 elektryczna,
 wodociągowa,
 kanalizacyjna,
 wentylacja grawitacyjna,
 odgromowa.
Zakres robót obejmuje, w szczególności:
a) roboty demontażowe:
 demontaż: instalacji odgromowej, obróbek blacharskich, pokrycia dachu z papy wraz z warstwami izolacyjnymi tj. papa, gładź na siatce, styropian, trocinobeton + piasek, papa, rynien i rur spustowych stalowych, drabiny stalowej mocowanej w elewacji bocznej (szczytowej), wszystkich okien zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z parapetami, drzwi zewnętrznych i wewnętrznych wraz z ościeżnicami, urządzeń sanitarnych, urządzeń w SUW-systematyczne i pozwalające na ciągłą dostawę wody do sieci wodociągowej, rozdzielni elektrycznej
 skucie okładzin posadzek wraz z cokołami,
 skucie zawilgoconych tynków zewnętrznych i wewnętrznych,
 demontaż opaski betonowej wokół budynku,
 wyburzenie otworu w stropie w celu zamontowania wyłazu na projektowane poddasze nieużytkowe,
 wyburzenie ścian działowych pomieszczenia wc,
 wyburzenie fragmentu ściany miedzy korytarzem a dyżurką celem przesunięcia otworu drzwiowego,
 demontaż: daszku nad wejściem, ogrodzenia stalowego wraz z brama wjazdowa i furtka, zbiorników na wodę czystą.
b) roboty budowlane:
 wykonanie hydroizolacji fundamentów oraz dociepleniem,
 wykonanie drewnianej konstrukcji więźby dachowej, montaż pełnego deskowania pod blachę płaska,
 wykonanie izolacji przeciwwietrznej z membrany,
 nadmurowanie kominów od poziomu stropodachu ponad projektowany dach,
 docieplenie kominów od poziomu stropodachu,
 wykonanie wyprawy tynkarskiej na kominach,
 montaż osłonowych kratek kominowych wentylacyjnych, zewnętrznych, chromoniklowych,
 wykonanie obróbek blacharskich kominów oraz czapek kominowych z blachy płaskiej powlekanej w kolorze pokrycia dachu,
 montaż rynien i rur spustowych stalowych, systemowych , w kolorze pokrycia dachu,
 montaż nowego pokrycia dachowego z blachy płaskiej na rąbek stojący, wykonanie podbitki z PCV,
 montaż: wyłazu dachowego systemowego, systemowych śniegołapów, obróbek blacharskich, instalacji odgromowej,
 wykonanie na całości poddasza izolacji stropu poprzez ułożenie wełny mineralnej,
 wykonanie otworu w stropie nad parterem i montaż belek stalowych,
 wykonanie okładzin posadzek z żywicy epoksydowej w głównym pomieszczeniu stacji uzdatniania wody, warsztacie pomocniczym, magazynie,
 wykonanie okładziny posadzkowej z gresu w pomieszczeniach dyżurki, chlorowni, korytarza oraz wc,
 wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych lub gresowych,
 wykonanie nowej ścianki działowej dla pomieszczenia wc,
 wykonanie nadproża w ścianie wewnętrznej,
 zamurowania fragmentu otworów w ścianach wewnętrznych,
 uzupełnienie tynków w pomieszczeniach oraz 2-krotne malowanie wszystkich ścian wewnętrznych i sufitów,
 montaż: drzwi wewnętrznych aluminiowych, parapetów wewnętrznych PCV, bramy rolowanej zewnętrznej oraz drzwi zewnętrznych i wewnętrznych i okien, parapetów zewnętrznych z blachy płaskiej powlekanej w kolorze pokrycia dach, urządzeń sanitarnych,
 montaż oraz wykonanie nowej rozdzielni elektrycznej, przebudowy wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z wymiana oświetlenia wewnętrznego,
 zamurowanie kanałów w posadzce w pomieszczeniu głównym stacji uzdatniania wody, wykonanie nowego odprowadzenia wody z pomieszczenia,
 modernizacja i montaż nowych urządzeń i instalacji wodociągowych, kanalizacyjnych, elektroenergetycznych,
 dostawa i montaż dwóch nowych zbiorników na wodę czysta
o pojemności 150m3 każdy,
 wykonanie płyty fundamentowej pod zbiorniki retencyjne,
 wymiana pomp w dwóch studniach głębinowych,
 dostawa i montaż stacji uzdatniania wody z pompowni wymiana
i montaż nowych zewnętrznych przewodów (sieci i instalacji) wodociągowych, kanalizacyjnych, elektroenergetycznych,
 wykonanie nowej instalacji kanalizacji z budynku,
 wykonanie utwardzenia terenu,
 wykonanie nowego ogrodzenia,
 wymiana oświetlenia terenu na ledowe.
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach Nr 1.1 – 1.2 do SWZ. Składają się na nie następujące dokumenty:
4.4.1. zakresie części 1 zamówienia:
a) Dokumentacja projektowa, w tym:
− projekty techniczne,
− opis projektowanych zbiorników retencyjnych,
− projekt zagospodarowania terenu,
b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
c) Przedmiary robót,
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.1, lit. a) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej,
o której mowa w pkt 4.4.1, lit. a) oraz STWIORB.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112500-0 - Usuwanie gleby

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45431000-7 - Kładzenie płytek

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 3542375,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1.2. część 2 zamówienia – „Rozbudowa sieci wodociągowych oraz wymiana zasuw sieciowych i hydrantów”.
Zakres robót obejmuje, w szczególności:
a) wykonanie sieci wodociągowej w miejscowości Banachy o długości
730 mb, z rur ciśnieniowych PVC DN 110 zasilanej z istniejącego wodociągu DN 100.
b) wykonanie sieci wodociągowej w miejscowości Maziarnia, Huta Krzeszowska, Huta Podgórna, Gózd o łącznej długości 3 682 mb,
c) wymianę 262 sztuk zestawów hydrantowych nadziemnych,
d) zasypanie wykopu piaskiem zagęszczanym oraz żwirem (wokół łuku
ze stopą),
e) wymianę 107 sztuk zestawów zasuw sieciowych,
f) wykonanie próby szczelności,
g) płukanie oraz dezynfekcja.

4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach Nr 1.1 – 1.2 do SWZ. Składają się na nie następujące dokumenty:4.4.2. zakresie części 2 zamówienia:
a) dokumentacja projektowa, w tym:
− projekty techniczne,
− projekty budowlane,
b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
c) Przedmiary robót,
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.2, lit. a) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej,
o której mowa w pkt 4.4.2, lit. a) oraz STWIORB.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 3744749,31 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4280252,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5451684,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4280252,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FSW INSTAL Waldemar Flis

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161685355

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Wola Zarczycka 20G

7.3.5) Kod pocztowy: 37-311

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4280252,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3999627,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7471398,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3999627,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLMAD Rzeszów Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8133256760

7.3.3) Ulica: ul.Lotniskowa 2

7.3.4) Miejscowość: Głogów Małopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 36-060

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Na chwilę obecną podwykonawcy nie zostali zgłoszeni.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3999627,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.