Og³oszenie z dnia 2022-03-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00153366/01 - Wynik z dnia 2022-05-11
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Informatyzacja zasobu – cyfryzacja powiatowego pañstwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat P³ocki
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zarz±d Powiatu w P³ocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016034
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Bielska 59
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 267 68 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatowe.plock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: powiat-plock.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Informatyzacja zasobu – cyfryzacja powiatowego pañstwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1bddbe68-af3f-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00101998
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00025552/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.8 Informatyzacja pañstwowego powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego – cyfryzacja dokumentów i materia³ów pzgik.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_plock3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_plock
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Oferta powinna byæ:
a) z³o¿ona przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tzn. za po¶rednictwem platformazakupowa.pl,
b) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby
upowa¿nion±/upowa¿nione. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Pozosta³e informacje zawarte s± w Rozdziale IX SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CUW.DZP.262.4.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Informatyzacja zasobu – cyfryzacja powiatowego pañstwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego”. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79999100-4 - Us³ugi skanowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72310000-1 - Us³ugi przetwarzania danych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy za najkorzystniejsz± uzna ofertê z najni¿sz± cen±.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, tj. dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:1. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e skieruje do realizacji zamówienia co najmniej:
a) 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu: nr 1 geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysoko¶ciowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne lub nr 2 rozgraniczanie i podzia³y nieruchomo¶ci (gruntów) oraz sporz±dzanie dokumentacji do celów prawnych. Osoba bêdzie posiada³a status Kierownika pracy geodezyjnej na podstawie art. 42 ust. 2 pkt 1, art. 43 pkt 1 lub pkt 2 ustawy z dnia 17.05.1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 z pó¼n. zm.) lub w przypadku, kiedy Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada wymagane uprawnienia, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ pe³nienia przez Wykonawcê funkcji Kierownika pracy geodezyjnej – Za³±cznik nr 8 do SWZ,
oraz
b) 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii
z zakresu: art. 42 ust. 2 pkt 3, art. 43 pkt 1 lub pkt 2 ustawy z dnia 17.05.1989 r. prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1990 z pó¼n. zm.), która bêdzie pe³ni³a funkcjê Inspektora nadzoru tej pracy geodezyjnej,
oraz
c) minimum 3 osoby posiadaj±ce wykszta³cenie minimum na poziomie ¶rednim do czynno¶ci cyfryzacji dokumentów.
2. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na cyfryzacji zasobu geodezyjnego i kartograficznego o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³ brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ,
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) o¶wiadczenie na temat wykszta³cenia i kwalifikacji zawodowych – je¿eli dotyczy - Za³±cznik nr 8,
2) wykaz osób – Za³±cznik Nr 9 do SWZ z zakresu okre¶lonego w Rozdziale VII pkt 2 ppkt 4)1. SWZ,
3) wykaz us³ug – Za³±cznik Nr 10 do SWZ z zakresu okre¶lonego w Rozdziale VII pkt 2 ppkt 4)2. SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Dokumenty sk³adaj±ce siê na ofertê:a) formularz ofertowy, wed³ug wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 3 do SWZ,
b) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu wed³ug wzoru okre¶lonego
w Za³±czniku nr 4 do SWZ,
c) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu wed³ug wzoru okre¶lonego w Za³±czniku nr 5 do SWZ,
d) w przypadku Wykonawców dzia³aj±cych przez pe³nomocnika – pe³nomocnictwo (w formie okre¶lonej w pkt 3),
e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – dokument stwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, wystawiony przez upowa¿niony podmiot w formie elektronicznej lub cyfrowe odwzorowanie dokumentu wystawionego w postaci papierowej
po¶wiadczonego za zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania odpowiednio przez wykonawcê, wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia lub notariusza,
f) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – je¿eli dotyczy,
g) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – je¿eli dotyczy –
Za³±cznik Nr 11.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie:– dokument stwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, wystawiony przez upowa¿niony podmiot w formie elektronicznej lub cyfrowe odwzorowanie dokumentu wystawionego w postaci papierowej po¶wiadczonego za zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania odpowiednio przez
wykonawcê, wykonawcê wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia lub notariusza,
– o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – je¿eli dotyczy, o którym mowa w Rozdziale XII pkt 1 lit f),
– o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w Rozdziale XII pkt 1 lit. b) SWZ, o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w pkt 1 lit. c) SWZ oraz o¶wiadczenie o braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej, o którym mowa w Rozdziale XVI pkt 4 ppkt 1) sk³ada odrêbnie ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy na zasadach okre¶lonych w art. 454 i art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania w umowie nastêpuj±cych zmian:1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia – w przypadku wyst±pienia poni¿szych okoliczno¶ci:
a) zaistnienia dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych, buntów, niepokoje, strajków (z wy³±czeniem wewnêtrznych strajków u Wykonawcy),
b) zaistnienia klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienie ziemi, b±d¼ niekorzystnych warunków pogodowych;
2) zmian wynikaj±cych z nowelizacji przepisów prawa, które wesz³y w ¿ycie po zawarciu umowy i które wymagaj± modyfikacji umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-06 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_plock
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-06 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-05
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ odbycia przez Wykonawcê wizji lokalnejw miejscu realizacji zamówienia ul. Bielska 59, 09-400 P³ock. Zamiar udzia³u w wizji lokalnej nale¿y zg³aszaæ telefonicznie:
24 267 68 88 – Pan Piotr W±sik lub 24 267 68 94 – Pani Ma³gorzata Kwiatkowska.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- DOSTAWA OWOCÓW I WARZYW W ROKU 2025
- DOSTAWA MIÊSA WO£OWEGO W ROKU 2025
- "Zapewnienie 10 miejsc noclegowych oraz schronienia dla kobiet z terenu miasta P³ocka - tymczasowo pozbawionych schronienia w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r."
- "Dostawa artyku³ów chemicznych i ¶rodków czysto¶ci dla Domu Pomocy Spo³ecznej im. B³. Abp. A. J. Nowowiejskiego w Brwilnie w 2025 roku"
- Dostawa artyku³ów jednorazowego u¿ytku, produktów farmaceutycznych oraz drobnego sprzêtu na potrzeby Wydzia³u Nauk o Zdrowiu i Wydzia³u Lekarskiego Akademii Mazowieckiej w P³ocku.
- Posi³ki w formie obiadów dla klientów Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w P³ocku w 2025r.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/23/24 Kompleksowa obs³uga informatyczna systemów, sprzêtu informatycznego oraz oprogramowania bêd±cego na wyposa¿eniu Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie.
- Przetworzenie danych i wykonanie zbiorczych ocen jako¶ci powietrza w Polsce na podstawie badañ Pañstwowego Monitoringu ¦rodowiska wg prawa krajowego i wymagañ sprawozdawczo¶ci europejskiej w 2025 roku
wiêcej: Us³ugi przetwarzania danych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.