Og³oszenie z dnia 2024-11-27
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„Zapewnienie 10 miejsc noclegowych oraz schronienia
dla kobiet z terenu miasta P³ocka – tymczasowo pozbawionych schronienia w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miejski O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w P³ocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004730267
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanis³awa Zgliczyñskiego 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mopsplock.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mopsplock.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zapewnienie 10 miejsc noclegowych oraz schronienia
dla kobiet z terenu miasta P³ocka – tymczasowo pozbawionych schronienia w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-76675b75-ea61-4bc9-8c97-9bd46800a502
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00618821
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00053486/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 Zapewnienie miejsc noclegowych i schronienia dla bezdomnych kobiet z terenu miasta P³ocka w 2025r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76675b75-ea61-4bc9-8c97-9bd46800a5023.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularz do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodne z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone z godnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/ podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Miejski O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w P³ocku zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w P³ocku ul. Zgliczyñskiego 4, 09-400 P³ock;
2. dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: iodo@mopsplock.eu
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Zapewnienie 10 miejsc noclegowych oraz schronienia dla kobiet z terenu miasta P³ocka - tymczasowo pozbawionych schronienia w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.”
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019r. – Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), dalej „ustawa Pzp”;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, nie d³u¿ej jednak ni¿ lat 15;
6. obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Informujemy, ¿e na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów w Miejskim O¶rodku Pomocy Spo³ecznej w P³ocku obowi±zuje Procedura zg³oszeñ wewnêtrznych wprowadzona zarz±dzeniem nr 42/2024 Dyrektora MOPS w P³ocku z 12 wrze¶nia 2024 r. w sprawie wprowadzenia w MOPS w P³ocku „Procedury zg³oszeñ wewnêtrznych w MOPS w P³ocku”, która jest dostêpna na stronie internetowej MOPS https://www.biuletyn.abip.pl/mopsplock/10934.
___________________
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ADM.281.1.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie ca³odobowego, tymczasowego schronienia oraz us³ug ukierunkowanych na wzmacnianie aktywno¶ci spo³ecznej dla bezdomnych kobiet
z terenu miasta P³ocka w ilo¶ci: 10 miejsc noclegowych od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
Zamawiaj±cy przewiduje w okresie obowi±zywania umowy realizacjê 2.300 ¶wiadczeñ. Do-puszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci ¶wiadczeñ (miejsc noclegowych) w stosunku miesiêcz-nym ze wzglêdu na potrzeby ¶rodowiska oraz mo¿liwo¶ci finansowe gminy. Jednak¿e, Za-mawiaj±cy przewiduje, ¿e minimalna ilo¶æ ¶wiadczeñ w roku 2025 nie bêdzie mniejsza ni¿ 2.000.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85311000-2 - Us³ugi opieki spo³ecznej obejmuj±ce miejsca noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami:
1) Cena – 80% (maksymalnie 80 pkt).
2) Do¶wiadczenie opiekuna osoby przebywaj±cej w schronisku – 20% (maksymalnie 20 pkt).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Do¶wiadczenie opiekuna osoby przebywaj±cej w schronisku
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje w okresie obowi±zywania umowy realizacjê 2.300 ¶wiadczeñ. Do-puszcza siê mo¿liwo¶æ zmiany ilo¶ci ¶wiadczeñ (miejsc noclegowych) w stosunku miesiêcz-nym ze wzglêdu na potrzeby ¶rodowiska oraz mo¿liwo¶ci finansowe gminy. Jednak¿e, Za-mawiaj±cy przewiduje, ¿e minimalna ilo¶æ ¶wiadczeñ w roku 2025 nie bêdzie mniejsza ni¿ 2.000.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-05 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem platformy e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-05 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-01-03
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- "Zapewnienie 10 miejsc noclegowych oraz schronienia dla kobiet z terenu miasta P³ocka - tymczasowo pozbawionych schronienia w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r."
- "Dostawa artyku³ów chemicznych i ¶rodków czysto¶ci dla Domu Pomocy Spo³ecznej im. B³. Abp. A. J. Nowowiejskiego w Brwilnie w 2025 roku"
- Dostawa artyku³ów jednorazowego u¿ytku, produktów farmaceutycznych oraz drobnego sprzêtu na potrzeby Wydzia³u Nauk o Zdrowiu i Wydzia³u Lekarskiego Akademii Mazowieckiej w P³ocku.
- Posi³ki w formie obiadów dla klientów Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w P³ocku w 2025r.
- "Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia z us³ugami opiekuñczymi dla 10 bezdomnych mê¿czyzn z terenu miasta P³ocka"
- Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia dla 30 bezdomnych mê¿czyzn z terenu miasta P³ocka w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie schronienia osobom bezdomnym - klientom Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Che³m¿y
- "TYMCZASOWE SCHRONIENIE DLA OSÓB BEZDOMNYCH TYMCZASOWE SCHRONIENIE DLA OSÓB BEZDOMNYCH Z US£UGAMI OPIEKUÑCZYMI NOCLEGOWNIA I OGRZEWALNIA NA ROK 2025
- "Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia z us³ugami opiekuñczymi dla 10 bezdomnych mê¿czyzn z terenu miasta P³ocka"
- Udzielenie schronienia w postaci miejsca w schronisku dla osób bezdomnych dla których Miasto i Gmina Olkusz jest ostatnim miejscem zameldowania na pobyt sta³y - etap 1
- "Zapewnienie 10 miejsc noclegowych oraz schronienia dla kobiet z terenu miasta P³ocka - tymczasowo pozbawionych schronienia w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r."
- "Udzielenie schronienia wraz z us³ugami opiekuñczymi dla bezdomnych osób (mê¿czyzn i kobiet) z terenu miasta Jastrzêbie-Zdrój"
wiêcej: Us³ugi opieki spo³ecznej obejmuj±ce miejsca noclegowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.