Ogłoszenie z dnia 2025-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00040176/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminy Aleksandrów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ALEKSANDRÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950369043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: xx
1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-408
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 0846875002
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ealeksandrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugaleksandrow.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-afbe5bd8-c17f-4396-9d9d-a87ae80aa8e81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa oleju napędowego na potrzeby Gminy Aleksandrów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afbe5bd8-c17f-4396-9d9d-a87ae80aa8e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00102127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00040176
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ID.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 77385,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1). Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup wraz z rozładunkiem (tankowaniem do zbiornika) oleju napędowego (ON) w ilości 15 tys. litrów (szacowany maksymalny zakres zamówienia) do zbiornika zlokalizowanego przy Urzędzie Gminy w Aleksandrowie. Ostateczna ilość zamówionego oleju napędowego będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, przy czym minimalny, gwarantowany zakres zamówienia wynosi nie mniej niż 10 tys. litrów. Zamawiający oświadcza, że zamówiony i dostarczony olej napędowy będzie w całości wykorzystywany do tankowania pojazdów i urządzeń, będących jego własnością lub w jego użytkowaniu oraz pojazdów i sprzętu jednostek OSP z terenu Gminy Aleksandrów.
2). Wielkość częściowych dostaw będzie wynikała z bieżącego zapotrzebowania składanego przez uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego. Dostawy częściowe (w ilości ok. 7 razy) muszą zostać zrealizowane w terminie, jaki Wykonawca zaoferuje w ofercie (kryterium oceny ofert). Zamówienia będą składane przez Zamawiającego e-mailem w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie potwierdzić fakt przyjęcia zamówienia na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego. Jeżeli termin dostawy upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy to Wykonawca dostarczy olej napędowy w dniu roboczym następującym po tym dniu. Jednorazowe zapotrzebowanie nie będzie mniejsze niż 2 tys. litrów. Rozliczenie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą nastąpi w oparciu o cenę netto za 1.000 litrów oleju napędowego
z daty dostawy każdej partii towaru wg cennika rafinerii wskazanej w ofercie Wykonawcy, z zastosowaniem stałego narzutu/upustu Wykonawcy na podstawie faktycznej ilości zakupionego oleju.
3). Oferowany olej opałowy musi spełniać wymagania określone są w aktualnie obowiązujących polskich normach jakościowych: PN-EN 228+A1:2017-06 i PN-EN 590+A1:2017-06 dla paliw płynnych oraz wymaganiach zawartych w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 26 czerwca 2024 r. (Dz.U. z 2024 r. poz. 1018 z pózn. zm.). Zamawiający wymaga także aby paliwa były zgodne z nowelizowanymi w trakcie dostaw normami i przepisami określającymi wymagania jakościowe oraz ze świadectwem jakości wystawionym przez producenta. W okresie zimowym Zamawiający wymaga aby Wykonawca stosował olej napędowy o parametrach – zakresach dla olejów napędowych o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych. Wykonawca zapewni świadectwa jakościowe paliw na każde żądanie Zamawiającego. Normy zawarte w opisie przedmiotu zamówienia określają standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia.
4). Wykonawca gwarantuje wysoką jakość sprzedawanego oleju napędowego, zgodną z obowiązującymi normami i wymaganiami wymienionymi w pkt. 3. W przypadku powstania uzasadnionych wątpliwości dotyczących jakości paliwa – zostanie pobrana próbka przy udziale wykonawcy i przebadana w specjalistycznym laboratorium. W przypadku negatywnych wyników badań Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia za wadliwą partię paliw i pokryje koszty zleconych badań.
5). Zamawiający wymaga aby olej dostarczany był cysternami dostawczymi posiadającymi legalizowane urządzenia wydawczo-pomiarowe, z których po zakończeniu wydawania paliwa otrzymywany będzie wydruk wydanej ilości paliwa w przeliczeniu (automatycznym) do temperatury (referencyjnej) 15ºC.
6). Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do Urzędu Gminy w Aleksandrowie.
7). Wykonawca do każdej partii dostarczonego oleju napędowego przedłoży dokument potwierdzający pochodzenie i jakość dostarczonego oleju napędowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89796,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91862,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89796,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Petrojet Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962909473
7.3.3) Ulica: Kieszek 52
7.3.4) Miejscowość: Pionki
7.3.5) Kod pocztowy: 26-670
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89796,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI ALEKSANDRÓW
- Dostawa materiałów budowlanych dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
- "Cyfryzacja Urzędu Gminy Aleksandrów - Cyberbezpieczny Samorząd"
- Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z pompą ciepła dla inwestycji pn.: Budowa budynku żłobka
więcej: przetargi ALEKSANDRÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliwa - benzyna Pb 95, ON, usługi mycia samochodów oraz zakup materiałów eksploatacyjnych, kosmetyków i akcesoriów do pojazdów mechanicznych i sprzętu zmechanizowanego
- Dostawa paliwa do pojazdów będących w dyspozycji Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Strzelcach Krajeńskich
- Dostawa paliw płynnych w systemie bezgotówkowym
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Gminy Radecznica"
- Zakup pliwa
- Dostawa paliw płynnych do ambulansów sanitarnych zamawiającego
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.