Ogłoszenie z dnia 2021-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00044130/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
- 2021/BZP 00056349/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-17
- 2021/BZP 00059117/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-19
- 2021/BZP 00061477/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-21
- 2021/BZP 00065334/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102133 z dnia 2021-07-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynków mieszkalnych w Rybniku -Boguszowicach oraz Niedobczycach wraz ze zmianą źródeł ciepła z podziałem na zadania:Zad.1-Patriotów 4, Zad.2-Patriotów 6,Zad.3-Patriotów 14
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 17
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 42 948 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zgm.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgm.rybnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.zgm.rybnik.pl/przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynków mieszkalnych w Rybniku -Boguszowicach oraz Niedobczycach wraz ze zmianą źródeł ciepła z podziałem na zadania:Zad.1-Patriotów 4, Zad.2-Patriotów 6,Zad.3-Patriotów 142.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c3e9a03-a7ed-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002916/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Termomodernizacja budynków mieszkalnych w Rybniku -Boguszowicach oraz Niedobczycach wraz ze zmianą źródeł ciepła z podziałem na zadania:Zad.1-Patriotów 4, Zad.2-Patriotów 6,Zad.3-Patriotów 14
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Termomodernizacja budynków mieszkalnych w Rybniku-Boguszowicach oraz Niedobczycach wraz z wymianą źródeł ciepła, nr POIS.01.07.01-00-0009/202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044130/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.2120.0009.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 21505933,07 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4977341,62 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków mieszkalnych w Rybniku – Boguszowicach oraz Niedobczycach wraz ze zmianą źródeł ciepła.Zadanie 1: Termomodernizacja budynku przy ul. Patriotów 4 wraz ze zmianą źródeł ciepła
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) roboty rozbiórkowe stolarki okiennej i drzwiowej,
2) roboty ociepleniowe ścian i stropów (załączono nowy projekt kolorystyki elewacji. Wykonawca powinien uwzględnić w swojej wycenie nowe kolory elewacji, parapetów, rur spustowych, drzwi zewnętrznych z naświetlem do klatek schodowych bez wykonania widocznych grafik i napisów),
3) roboty izolacyjne ścian piwnic,
4) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
5) roboty towarzyszące i porządkowe,
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
2. Roboty instalacyjne:
1) roboty rozbiórkowe piecy węglowych, starych instalacji centralnego ogrzewania (z uwagi na okres prowadzonych robót do rozbiórki istniejących piecy lub kotłów należy przystąpić dopiero po wykonaniu i montażu urządzeń instalacji centralnego ogrzewania i gazowej),
2) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania etażowego,
3) montaż gazowych kotłów centralnego ogrzewania wraz z podłączeniem od istniejącej instalacji wodnej i elektrycznej,
4) wykonanie instalacji gazowej,
5) roboty towarzyszące i porządkowe,
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95:
1) wykonanie docieplenia przegród zewnętrznych i wewnętrznych,
2) wykonanie demontażu i osadzenia nowej stolarki okiennej i drzwiowej,
3) wykonanie obróbek ościeży okiennych i drzwiowych,
4) wykonanie prac porządkowych,
5) wykonanie centralnego ogrzewania,
6) wykonanie instalacji gazu.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, decyzja o pozwoleniu na budowę stanowiące załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 2003133,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków mieszkalnych w Rybniku – Boguszowicach orz Niedobczycach wraz ze zmianą źródeł ciepła.Zadanie 2: Termomodernizacja budynku przy ul. Patriotów 6 wraz ze zmianą źródeł ciepła
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) roboty rozbiórkowe stolarki okiennej i drzwiowej,
2) roboty ociepleniowe ścian i stropów (załączono nowy projekt kolorystyki elewacji. Wykonawca powinien uwzględnić w swojej wycenie nowe kolory elewacji, parapetów, rur spustowych, drzwi zewnętrznych z naświetlem do klatek schodowych bez wykonania widocznych grafik i napisów),
3) roboty izolacyjne ścian piwnic,
4) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
5) roboty towarzyszące i porządkowe,
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
2. Roboty instalacyjne:
1) roboty rozbiórkowe piecy węglowych, starych instalacji centralnego ogrzewania (z uwagi na okres prowadzonych robót do rozbiórki istniejących piecy lub kotłów należy przystąpić dopiero po wykonaniu i montażu urządzeń instalacji centralnego ogrzewania i gazowej),
2) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania etażowego,
3) montaż gazowych kotłów centralnego ogrzewania wraz z podłączeniem od istniejącej instalacji wodnej i elektrycznej,
4) wykonanie instalacji gazowej,
5) roboty towarzyszące i porządkowe,
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95:
1) wykonanie docieplenia przegród zewnętrznych i wewnętrznych,
2) wykonanie demontażu i osadzenia nowej stolarki okiennej i drzwiowej,
3) wykonanie obróbek ościeży okiennych i drzwiowych,
4) wykonanie prac porządkowych,
5) wykonanie centralnego ogrzewania,
6) wykonanie instalacji gazu.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, decyzja o pozwoleniu na budowę stanowiące załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 1162685,96 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków mieszkalnych w Rybniku – Boguszowicach orz Niedobczycach wraz ze zmianą źródeł ciepła.Zadanie 3: Termomodernizacja budynku przy ul. Patriotów 14 wraz ze zmianą źródeł ciepła.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
1. Roboty ogólnobudowlane:
1) roboty rozbiórkowe stolarki okiennej i drzwiowej,
2) roboty ociepleniowe ścian i stropów (załączono nowy projekt kolorystyki elewacji. Wykonawca powinien uwzględnić w swojej wycenie nowe kolory elewacji, parapetów, rur spustowych, drzwi zewnętrznych z naświetlem do klatek schodowych bez wykonania widocznych grafik i napisów),
3) roboty izolacyjne ścian piwnic,
4) montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
5) roboty towarzyszące i porządkowe,
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
2. Roboty instalacyjne:
1) roboty rozbiórkowe piecy węglowych, starych instalacji centralnego ogrzewania (z uwagi na okres prowadzonych robót do rozbiórki istniejących piecy lub kotłów należy przystąpić dopiero po wykonaniu i montażu urządzeń instalacji centralnego ogrzewania i gazowej),
2) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania etażowego,
3) montaż gazowych kotłów centralnego ogrzewania wraz z podłączeniem od istniejącej instalacji wodnej i elektrycznej,
4) wykonanie instalacji gazowej,
5) roboty towarzyszące i porządkowe,
6) wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórek.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95:
1) wykonanie docieplenia przegród zewnętrznych i wewnętrznych,
2) wykonanie demontażu i osadzenia nowej stolarki okiennej i drzwiowej,
3) wykonanie obróbek ościeży okiennych i drzwiowych,
4) wykonanie prac porządkowych,
5) wykonanie centralnego ogrzewania,
6) wykonanie instalacji gazu.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
Szczegółowy zakres zamówienia precyzuje: dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, decyzja o pozwoleniu na budowę stanowiące załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.5.) Wartość części: 1811522,62 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1652400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1999359,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1652400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFO-BUD CONSTRUCTION Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP6423225011
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 11
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-218
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFO-BUD CONSTRUCTION SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INFO-BUD CONSTRUCTION SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1652400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 942731,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1155600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 942731,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ASTON Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6312677477
7.3.3) Ulica: Jana Śliwki 89
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ASTON SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ASTON SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 942731,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1520000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1746799,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1520000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERMAL Siwarski Wojciech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5492289485
7.3.3) Ulica: Kacza 42d
7.3.4) Miejscowość: Jawiszowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-626
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty instalacyjne centralnego ogrzewania i gaz - P.H.U. "PUCHAŁKA" Stanisław Puchałka ul. Platynowa 4, 43-200 Pszczyna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1520000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zapewnienie wsparcia technicznego, serwisu i aktualizacji oprogramowania oraz subskrypcji dla systemu zabezpieczającego sieć informatyczną dla 2 urządzeń firewall PA-3220 przez okres 12 miesięcy
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych dla PGG S.A. Oddział KWK ROW z podziałem na 4 zadania
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej zmiany sposobu ogrzewania, remontu oraz przebudowy budynku przy ul. 3 Maja 12 w Rybniku w zakresie dostosowania go do obowiązujących warunków technicz.
- Usługi żurawiem samochodowym o udźwigu min 15 ton dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW Ruch Chwałowice
- Świadczenie usługi ochrony w Oddziale Psychiatrii Sądowej o Wzmocnionym Zabezpieczeniu Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Świadczenie usług serwisowych sprzęgieł i układów hamulcowych produkcji Voith i Tuschen-Zimmermann dla Oddziałów PGG S.A. z podziałem na zadania.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Rębków
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Dworcowej 12 we Wrocławiu
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Stanisława Małachowskiego 16 we Wrocławiu
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Remont budynku komunalnego przy ul. Papieża Jana Pawła II 11 w Kamiennej Górze
- "Budowa Komendy Powiatowej PSP z Jednostką Ratowniczo-Gaśniczą w Kłodzku" ETAP III
więcej: Izolacja cieplna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.