Ogłoszenie z dnia 2024-12-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi ochrony w Oddziale Psychiatrii Sądowej o Wzmocnionym Zabezpieczeniu Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Kliniczny Szpital Psychiatryczny SPZOZ w Rybniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292936
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gliwicka 33
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-201
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@psychiatria.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://psychiatria.com
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi ochrony w Oddziale Psychiatrii Sądowej o Wzmocnionym Zabezpieczeniu Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ab3a35d-79c3-4c97-a0ac-448bde21b0e9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00653311
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032972/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Ochrona Oddział IX
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie dokumentów, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji, odbywa się elektronicznie wyłącznie za pośrednictwem Platformy i formularza „Wyślij wiadomość do
zamawiającego”. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj. odbioru danych za pośrednictwem Platformy, tj.: 1) stały dostęp do
sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0., 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6) szyfrowanie na Platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3., 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany według czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Wykonawca, przystępując do postępowania: 1) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce
„Regulamin” oraz uznaje go za wiążący, 2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Instrukcje
korzystania z Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z
Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady w
sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE)
nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek pytań technicznych związanych z działaniem Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta pod numerem tel. 22/101-02-02, cwk@platformazakupowa.pl. Szczegółowy opis wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji
elektronicznej znajduje się w rozdziale 11 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO Zamawiający informuje, że: 1) Administratorem danych osobowych Wykonawcy, zwanym dalej Administratorem, jest: Kliniczny Szpital Psychiatryczny SPZOZ w Rybniku - ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik; 2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Pana Macieja Frydeckiego, z którym Wykonawca ma prawo
się kontaktować w sprawach przetwarzania jego danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iodo@psychiatria.com
lub telefonicznie 32/43-28-171. Pełny tekst klauzuli informacyjnej zawiera rozdział 21 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZp.380.3.35.2024.DPr.446
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usługi ochrony w Oddziale Psychiatrii Sądowej o Wzmocnionym Zabezpieczeniu w Klinicznym Szpitalu Psychiatrycznym SPZOZ w Rybniku, w trybie 24h/dobę przez 7 dni w tygodniu (jedna osoba na zmianie).
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w pkt.: 4.5 - 4.10 oraz w Projekcie Umowy, stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ. Zamawiający określił w opisie przedmiotu Zamówienia standardy odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu Zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
O udzielenie Zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do świadczenia usług ochrony mienia i osób, to jest Wykonawca posiada aktualną Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia.
3) uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności zawodowej:
1. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje bądź będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, tj. osobami, które będą wykonywać Zamówienie na posterunku stałym 1- stanowiskowym, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz.U. 2021 poz. 1995).
2. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 usługi ochrony fizycznej obiektów o zakresie porównywalnym z przedmiotem Zamówienia. Przez zadanie o porównywalnym zakresie rozumie się usługę ochrony fizycznej obiektów o wartości rocznej jednej umowy min.
200 000 złotych brutto.
Uwaga:
Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek o którym wyżej mowa, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca - brak możliwości tzw. sumowania zasobów w zakresie doświadczenia.
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie
z innymi Wykonawcami, należy wykazać usługę, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
Uwaga:
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć według średniego kursu NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualna koncesja Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób
i mienia
2) Wykaz usług - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; okres, o którym wyżej mowa liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ);
3) Wykaz osób - wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji Zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:1) Formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ,
2) Oświadczenia, o których mowa w pkt. 8.1 SWZ (Załączniki nr: 3 i 4 do SWZ),
3) Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.2 SWZ (Załącznik nr 5 do SWZ) - jeżeli dotyczy;
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy);
5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy,
6) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia w Postępowaniu albo do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie Zamówienia (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie Zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie Zamówienia.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia:
1) oświadczenia, o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
2) w przypadku, o którym mowa w pkt.: 6.2 i 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy; oświadczenie należy złożyć według wymogów Załącznika nr 5 do SWZ; oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym;
3) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/zy wykazuje/ą spełnienie warunku udziału w Postępowaniu.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie art. 455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu umowy (Załącznika nr 2 do SWZ).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-27 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/psychiatria_rybnik
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-27 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-01-25
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca jest zobowiązany wykonywać Zamówienie (przedmiot umowy) przez okres 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Jednocześnie rozpoczęcie świadczenia usług objętych przedmiotem Zamówienia zostaje określone na godzinę 07:00.Zamawiający zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej przez Wykonawcę zainteresowanego złożeniem oferty w Postępowaniu jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona w dniu 19.12.2024 r. Zbiórka odbędzie się w Pawilonie IX Oddziału Psychiatrii Sądowej o Wzmocnionym Zabezpieczeniu znajdującym się na terenie Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku (siedzibie Zamawiającego) - ul. Gliwicka 33, 44-201 Rybnik, o godz. 10:00. Zainteresowani Wykonawcy powinni w wyznaczonym miejscu i czasie czekać na pracownika/ów Zamawiającego.
Zamawiający informuje, że ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia (usługa będzie wykonywana na Oddziale Psychiatrii Sądowej o Wzmocnionym Zabezpieczeniu) wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej.
Ze strony Zamawiającego osobą upoważnioną do uczestnictwa w czynnościach dokonania wizji lokalnej jest Pielęgniarka Oddziałowa Oddziału Psychiatrii Sądowej o Wzmocnionym Zabezpieczeniu, a w razie nieobecności osoba wyznaczona.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dla skutecznego odbycia wizji lokalnej, Zamawiający wymaga obecności wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub ich upoważnionych przedstawicieli, pod rygorem odrzucenia oferty tychże Wykonawców na podstawie art. 226
ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
Dokument zawierający informacje o tym, kto odbył wizję lokalną stanowić będzie załącznik do protokołu postępowania.
Oferty Wykonawców, którzy nie odbędą wizji lokalnej, będą odrzucone zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
Zamawiający informuje, że w trakcie wizji lokalnej nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania. Wykonawcy formułują pytania w trybie przewidzianym w treści SWZ (pkt 11.9 SWZ).
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Przeprowadzenie specjalistycznych kursów i szkoleń zawodowych dla uczniów i nauczycieli Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku w podziale na 3 części.
- Wywóz stałych odpadów komunalnych z targowisk miejskich
- Wykonanie sieci elektryczno-informatycznej w budynku Urzędu Miasta przy ulicy Bolesława Chrobrego 8
- Dostawa jednostek transportowych kopalnianej kolei podziemnej dla potrzeb Polskiej Grupy Górniczej S.A. z podziałem na zadania
- Inwentaryzacja kanalizacji deszczowej.
- Modernizacja systemu odprowadzania wody do pompowni PGWiR S.A. Jastrzębie Zdrój z osadnika wód dołowych nr 1 dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK ROW
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia z interwencją wyspecjalizowanej grupy interwencyjnej na terenach Politechniki Bydgoskiej im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
- Świadczenie usługi ochrony imprezy masowej pt. "Warszawiacy śpiewają (nie) ZAKAZANE PIOSENKI" organizowanej przez Muzeum Powstania Warszawskiego
- Zapewnienie usług ochrony osób i mienia na potrzeby imprez i innych projektów organizowanych przez Krakowskie Biuro Festiwalowe
- Świadczenie usług w zakresie ochrony, dozoru budynków i mienia oraz obsługi portierskiej na rzecz Narodowego Starego Teatru im. H. Modrzejewskiej w Krakowie
- Konwojowanie materiałów egzaminacyjnych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łomży
- "Ochrona sprzętu budowlanego w budowach realizowanych przez Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie na terenie RDLP Szczecin- II postępowanie"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.