eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomPełnienie funkcji Operatora Projektu w ramach Projektu pn. "Rozwój energetyki rozproszonej opartej o odnawialne źródła energii na terenie Gminy Bytom"



Ogłoszenie z dnia 2025-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Operatora Projektu w ramach Projektu pn. „Rozwój energetyki rozproszonej opartej o odnawialne źródła energii na terenie Gminy Bytom”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bytom.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umbytom.logintrade.net/zapytania_email,183007,9713c3275d9511e326439abca9842930.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Operatora Projektu w ramach Projektu pn. „Rozwój energetyki rozproszonej opartej o odnawialne źródła energii na terenie Gminy Bytom”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22edc586-751a-4343-905d-edc563b6a180

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00102148

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044682/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.22 Pełnienie funkcji Operatora Projektu w ramach Projektu pn. „Rozwój energetyki rozproszonej opartej o odnawialne źródła energii na terenie Gminy Bytom

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji), Priorytet FESL.10 Fundusze Europejskie na transformację, Działanie FESL.10.06 Rozwój energetyki rozproszonej opartej o odnawialne źródła energii.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00638568

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PA.271.1.42.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 268292,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienie funkcji OPERATORA PROJEKTU obejmującej zarządzanie projektem - „Rozwój energetyki rozproszonej opartej o odnawialne źródła energii na terenie Gminy Bytom”.
WW. projekt obejmuje łącznie 143 inwestycje dot. instalacji odnawialnych źródeł energii (Inwestycji OZE) w budynkach mieszkalnych położonych na terenie Gminy Bytom, w tym:
1) instalację powietrznych pomp ciepła do c.o. oraz c.w.u (122 szt.)
2) montaż instalacji fotowoltaicznych (136 szt.)
3) montaż magazynów energii elektrycznej (130 szt.)
4) instalację systemu zarządzania energię (119 szt.).
Pełnienie funkcji OPERATORA PROJEKTU (zarządzanie projektem) obejmuje w szczególności:
1) obsługę Grantobiorców
2) działalność informacyjną i promocyjną
3) sprawozdawczość
4) nadzorowanie realizacji projektu
5) przeprowadzanie odbiorów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 6 do SWZ.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamówienie nie zostało podzielone na części, albowiem Operator, wykonujący czynności zarządzające w sposób ciągły współpracuje z inspektorem nadzoru wykonującym czynności nadzorcze w ramach projektu, niektóre czynności w ramach przedmiotu zamówienia wykonywane są wspólnie. Nie dokonano podziału zamówienia na części ze względu na to, że podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami organizacyjnymi. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia i prawidłowemu rozliczeniu projektu. Zastosowany ewentualnie podział zamówienia na części nie zwiększyłby konkurencyjności, zakres zamówienia jest zakresem typowym, umożliwiającym złożenie oferty przez wykonawców z grupy małych lub średnich przedsiębiorstw.
Należy również wskazać, iż kwestia podzielności świadczenia nie została uregulowana w ustawie Prawo zamówień publicznych (Pzp), wobec czego zgodnie z art. 8 ust 1 ustawy Pzp, Zamawiający stosuje w tym zakresie przepisy Kodeksu cywilnego, w szczególności art. 379 § 2 „świadczenie jest podzielne, jeżeli może być spełnione częściowo bez istotnej zmiany przedmiotu lub wartości”. Mając powyższe na uwadze należy uznać, iż świadczenie nie może zostać spełnione częściowo bez istotnej zmiany przedmiotu, a to oznacza, iż należy je traktować jako jedną całość. Jednocześnie brak podziału zamówienia na części nie powoduje ograniczenia konkurencji oraz zapewnia równy dostęp podmiotów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Ponadto niniejsze zamówienie jest jedną z części, stanowiących odrębne postępowania na tego rodzaju usługę.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia funkcji Operatora projektu z funkcją wykonawcy w projekcie (tj. podmiotu dostarczającego oraz montującego instalacje zgłoszone do projektu).
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy wszystkich osób wykonujących czynności polegające na obsłudze uczestników projektu (mieszkańców) oraz prowadzeniu Punktu Obsługi Grantobiorcy.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób, a także sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w projektowanych postanowieniach umowy.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
Biorąc pod uwagę wymogi art. 100 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, tj. aby przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, Zamawiający informuje, że adekwatnie do zakresu przedmiotu zamówienia w opisie przedmiotu zamówienia uwzględniono zapisy dotyczące dostępności w zakresie wykonania strony internetowej.
Strona internetowa zostanie wykonana zgodnie z wymaganiami, które wynikają z ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1440), w tym z wytycznymi określonymi w załączniku do tej ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71313000-5 - Usługi doradcze w zakresie środowiska naturalnego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78650,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202185,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKOSCAN INNOWACJA i ROZWÓJ Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452542004

7.3.3) Ulica: Karola Miarki 2F budynek C

7.3.4) Miejscowość: Piekary Śląskie

7.3.5) Kod pocztowy: 41-940

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202185,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość umowy - 202 185,56 zł brutto , w tym :
1) zamówienie podstawowe- 183 805,05 zł brutto
2) prawo opcji - 18 380,51 zł brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.