Ogłoszenie z dnia 2023-02-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00460927/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
- 2022/BZP 00472046/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Serwis, naprawy, remonty urządzeń oraz przeglądy systemów ogólnozakładowej łączności telefonicznej i systemów dyspozytora ruchu wraz z urządzeniami zasilania gwarantowanego dla SRK S.A, Oddział KW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jkielbus@srk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.srk.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Serwis, naprawy, remonty urządzeń oraz przeglądy systemów ogólnozakładowej łączności telefonicznej i systemów dyspozytora ruchu wraz z urządzeniami zasilania gwarantowanego dla SRK S.A, Oddział KW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2cb8aa1-6cb4-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00460927/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-PII-0006/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 329344,17 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje.1.1 Zamówienie obejmuje świadczenie usług dotyczących utrzymania sprawności ruchowej systemu gazometrycznego typu SMP – NT/SV.
1.2 Usługa polegać będzie na:
- przeglądach okresowych oraz przeglądzie rocznym ww. systemu
- gotowości serwisowej i całodobowym serwisie z czasem reakcji podjęcia interwencji
serwisowej do 4 godzin w dni robocze jak i święta
- naprawach i remontach urządzeń dołowych i powierzchniowych wchodzących w skład
systemu.
1.3. Roboczogodziny napraw i remontów,
1.4. Części zamienne potrzebne do utrzymania ruchowego systemu,
1.5. Wykonywaniu niezbędnej dokumentacji związanej z zakresem usługi, a wymaganej
przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
4.5.5.) Wartość części: 109189,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Serwis, naprawy, remonty oraz przeglądy systemów SAT i SSI – UTI.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje.
1.1 Zamówienie obejmuje świadczenie usług dotyczących utrzymania sprawności ruchowej systemu łączności telefonicznej typu SAT i SSI-UTI.
1.2 Usługa polegać będzie na:
- przeglądach okresowych oraz przeglądzie rocznym ww. systemu,
- gotowości serwisowej i całodobowym serwisie z czasem reakcji podjęcia interwencji serwisowej do 4 godzin w dni robocze jak i święta
- naprawach i remontach urządzeń dołowych i powierzchniowych wchodzących w skład systemu.
1.3. Roboczogodziny napraw i remontów,
1.4. Części zamienne potrzebne do utrzymania ruchowego systemu,
1.5. Wykonywaniu niezbędnej dokumentacji związanej z zakresem usługi, a wymaganej przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
4.5.5.) Wartość części: 110444,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje.1.1 Zamówienie obejmuje świadczenie usług związanych z utrzymaniem sprawności ruchowej systemu zasilania gwarantowanego systemów ogólnozakładowej łączności telefonicznej i systemów dyspozytora ruchu.
1.2 Usługa polegać będzie na:
- rocznych przeglądach urządzeń wchodzących w skład ww. systemu
- gotowości serwisowej i całodobowym serwisie z czasem reakcji podjęcia interwencji serwisowej do 4 godzin w dni robocze jak i święta.
- naprawach i remontach urządzeń dołowych i powierzchniowych wchodzących w skład systemu.
1.3. Roboczogodziny napraw i remontów,
1.4. Części zamienne potrzebne do utrzymania ruchowego systemu,
1.5. Wykonywaniu niezbędnej dokumentacji związanej z zakresem usługi, a wymaganej przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
4.5.5.) Wartość części: 38190,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje.1.1 Zamówienie obejmuje świadczenie usług związanych z utrzymaniem sprawności ruchowej systemu nagrywania rozmów typu SIM COMPREC
1.2 Usługa polegać będzie na:
- przeglądzie rocznym oraz przeglądach kwartalnych ww. systemu,
- gotowości serwisowej i całodobowym serwisie z czasem reakcji podjęcia interwencji serwisowej do 4 godzin w dni robocze jak i święta
- naprawach i remontach urządzeń dołowych i powierzchniowych wchodzących w skład systemu,
1.3. Roboczogodziny napraw i remontów,
1.4. Części zamienne potrzebne do utrzymania ruchowego systemu,
1.5. Wykonywaniu niezbędnej dokumentacji związanej z zakresem usługi, a wymaganej przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
4.5.5.) Wartość części: 9340,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje.1.1 Zamówienie obejmuje świadczenie usług związanych z utrzymaniem sprawności ruchowej
systemu centrali telefonicznej typu HI PATCH 4000
1.2 Usługa polegać będzie na:
- przeglądach miesięcznych oraz rocznym przeglądzie ww. urządzenia
- gotowości serwisowej i całodobowym serwisie z czasem reakcji podjęcia interwencji do 4 godzin w dni robocze jak i święta
- naprawach i remontach urządzeń dołowych i powierzchniowych wchodzących w skład systemu,
1.3. Roboczogodziny napraw i remontów,
1.4. Części zamienne potrzebne do utrzymania ruchowego systemu,
1.5. Wykonywaniu niezbędnej dokumentacji związanej z zakresem usługi, a wymaganej przepisami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń
4.5.5.) Wartość części: 62180,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134303,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134303,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134303,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SEVITEL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 277630841
7.3.3) Ulica: Leopolda 29
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-189
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134303,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139905,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139905,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139905,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "TELVIS" PrzedsiębiorstwoUsługowo-produkcyjne Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 271003557
7.3.3) Ulica: Karoliny 4
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-186
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139905,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ wystąpiły okoliczności powodujące,że dalsze prowadzenie postępowania było nieuzasadnione.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11267,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15248,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11267,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "NEXTCOM" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242969328
7.3.3) Ulica: Sobieskiego 11
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-082
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11267,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76481,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76481,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76481,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "NEXTCOM" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242969328
7.3.3) Ulica: Sobieskiego 11
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-082
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"NEXTCOM" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"NEXTCOM" SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76481,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- dostawa żywności do SP 26 w Bytomiu w 2025r.
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu.
- Dostawa artykułów spożywczych III dla potrzeb Kuchni Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu- Warzywa i owoce świeże, żur, mleko, przetwory mleczne, magii"
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Bytomiu
- Kompleksowe utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego, przejść podziemnych i kładek stanowiących własność Gminy Bytom w 2025r.
- "Dostawa aparatów ucieczkowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie w sprawności eksploatacyjnej maszyn, urządzeń elektrycznych i automatyki na obiektach administrowanych przez ZGKiM Rudna"
- Usługa przeglądu, konserwacji i naprawy urządzeń gastronomicznych i chłodniczych
- Kredyty dla Funduszu Ubezpieczeń Społecznych.
- Usługa serwisowa urządzeń zdalnego sterowania w 3 nastawniach centralnych (NC) na terenie jednego zakładu PKP Energetyka spółka z o.o.
- Modernizacja Instalacji Odsiarczania Spalin bloków nr 8, 10, 11 i 12 w BOT Elektrownia Bełchatów S.A.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.