eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceKursy stacjonarne dla grup uczniów i dla grupy nauczycieli - 9 części zamówienia.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kursy stacjonarne dla grup uczniów i dla grupy nauczycieli - 9 części zamówienia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląskie Techniczne Zakłady Naukowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270160421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 40-086 Katowice Sokolska 26

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-086

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ws@sltzn.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sltzn.katowice.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kursy stacjonarne dla grup uczniów i dla grupy nauczycieli - 9 części zamówienia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-470e0d34-7d89-445d-bf67-708c87459e80

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00102297

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037065/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kursy stacjonarne dla grup uczniów i dla grupy nauczycieli w ramach projektu „SOS 4_ Szkolenia otwartych szans” 9 części zamówienia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji (2021/2027) Identyfikator funduszy UE: FESL.10.00 Fundusze Europejskie na transformację dla działania FESL.10.23 – Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu).

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a6c6041-72f0-4070-b3b4-f55b5e791bda

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy e-Zamówienia. Wykonawca może skorzystać z funkcjonalności do wysyłania
korespondencji na stronie https://ezamowienia.gov.pl Aby korzystać z Platformy jako użytkownik zalogowany, należy posiadać konto
na Platformie. Jeżeli Użytkownik nie posiada konta powinien zarejestrować się na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca podczas
rejestracji powinien wybrać rolę „Wykonawca”.
Użytkownicy w roli Wykonawcy mają możliwość składania ofert za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wymagania techniczne i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu a także informacje dotyczące specyfikacji połączenia i minimalne wymagania techniczne dotyczące
sprzętu opisane zostały w Regulaminie korzystania z platformy pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/
2) Wykonawca może skorzystać z funkcjonalności do wysyłania korespondencji na stronie https://ezamowienia.gov.pl Do
korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie
tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2) Wszelkie pozostałe informacje związane z ochroną danych osobowych znajdują się na załączniku nr 6 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Nr sprawy: SOS4/Z10/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 01 – Kurs certyfikowany SUSE Kurs administrowanie systemem Linux SUSE, z egzaminem zewnętrznym.
2 grupy po 16 uczniów
1) W ramach organizacji kursów zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania programu zajęć, b) przygotowania niezbędnych materiałów szkoleniowych oraz przekazania ich uczestnikom szkolenia najpóźniej podczas pierwszych zajęć oraz zapewnienie jednego dodatkowego kompletu Zamawiającemu– zamawiający dopuszcza materiały szkoleniowe w formie elektronicznej. c) ochrony uzyskanych w trakcie realizacji szkolenia danych osobowych, d) prowadzenia i przekazania Zamawiającemu: list obecności, podpisanych przez uczestników szkoleń, oraz list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych zawierających imię, nazwisko, podpis uczestnika szkolenia oraz datę ich odbioru, e) oceny szkoleń dokonanej w oparciu o wypełnione przez uczestników indywidualne ankiety oceny, f) opracowania w uzgodnieniu z zamawiającym harmonogramu zajęć, g) przeprowadzenie egzaminu wraz z przekazaniem odpowiednich zaświadczeń i/lub certyfikatów potwierdzających uzyskanie uprawnień – zgodnie z wymienionymi na załączniku nr 10 – Opis kursów, h) przygotowania imiennych świadectw ukończenia kursu, i) stosowania zasad informacji i promocji, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu opisanego w załączniku nr 10: 2) Kursy muszą uwzględniać indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów, w tym także uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (niepełnosprawnych, którzy będą objęci wsparciem w ramach projektu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Wykładowcy Pierwszego

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Wykładowcy Drugiego

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 02 – Kursy certyfikowane Microsoft
a )Kurs AI 102 Projektowanie i wdrażanie rozwiązania Microsoft Azure AI, z egzaminem zewnętrznym, 2 grupy po 16 uczniów
b) Kurs MS 55339 Programowanie w C# , z egzaminem zewnętrznym, 2 grupy po 16 uczniów
c) Kurs DP-300: Administrowanie rozwiązaniami Microsoft Azure SQL, z egzaminem zewnętrznym, 2 grupy po 16 uczniów
d) Kurs SC-100 z Microsoft Architekt Cyberbezpieczeństwa, z egzaminem zewnętrznym, 2 grupy po 16 uczniów
1) W ramach organizacji kursów wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania programu zajęć, b) przygotowania niezbędnych materiałów szkoleniowych oraz przekazania ich uczestnikom szkolenia najpóźniej podczas pierwszych zajęć oraz zapewnienie jednego dodatkowego kompletu Zamawiającemu– zamawiający dopuszcza materiały szkoleniowe w formie elektronicznej. c) ochrony uzyskanych w trakcie realizacji szkolenia danych osobowych, d) prowadzenia i przekazania Zamawiającemu: list obecności, podpisanych przez uczestników szkoleń, oraz list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych zawierających imię, nazwisko, podpis uczestnika szkolenia oraz datę ich odbioru, e) oceny szkoleń dokonanej w oparciu o wypełnione przez uczestników indywidualne ankiety oceny, f) opracowania w uzgodnieniu z zamawiającym harmonogramu zajęć, g) przeprowadzenie egzaminu wraz z przekazaniem odpowiednich zaświadczeń i/lub certyfikatów potwierdzających uzyskanie uprawnień – zgodnie z wymienionymi na załączniku nr 10 – Opis kursów, h) przygotowania imiennych świadectw ukończenia kursu, i) stosowania zasad informacji i promocji, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu opisanego w załączniku nr 10: 2) Kursy muszą uwzględniać indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów, w tym także uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (niepełnosprawnych, którzy będą objęci wsparciem w ramach projektu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Wykładowcy Pierwszego

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Wykładowcy Drugiego

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 03 – Kurs spawania Kurs Spawania Metodą TIG 141, z egzaminem zewnętrznym, 2 grupy po 8 uczniów
Opis: 1) W ramach organizacji kursu wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania programu zajęć, b) przygotowania niezbędnych materiałów szkoleniowych oraz przekazania ich uczestnikom szkolenia najpóźniej podczas pierwszych zajęć oraz zapewnienie jednego dodatkowego kompletu Zamawiającemu– zamawiający dopuszcza materiały szkoleniowe w formie elektronicznej. c) ochrony uzyskanych w trakcie realizacji szkolenia danych osobowych, d) prowadzenia i przekazania Zamawiającemu: list obecności, podpisanych przez uczestników szkoleń, oraz list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych zawierających imię, nazwisko, podpis uczestnika szkolenia oraz datę ich odbioru, e) oceny szkoleń dokonanej w oparciu o wypełnione przez uczestników indywidualne ankiety oceny, f) opracowania w uzgodnieniu z zamawiającym harmonogramu zajęć, g) przeprowadzenie egzaminu wraz z przekazaniem odpowiednich zaświadczeń i/lub certyfikatów potwierdzających uzyskanie uprawnień – zgodnie z wymienionymi na załączniku nr 10 – Opis kursów, h) przygotowania imiennych świadectw ukończenia kursu, i) stosowania zasad informacji i promocji, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu opisanego w załączniku nr 10: 2) Kursy muszą uwzględniać indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów, w tym także uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (niepełnosprawnych, którzy będą objęci wsparciem w ramach projektu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Wykładowcy Pierwszego

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Wykładowcy Drugiego

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 04 – Kursy programowania przemysłowego 1) Kurs z programowania sterowników logicznych PLC SIEMENS S7-1200 TIA Portal, 2 grupy po 12 uczniów
2) Kurs MAGISTRALA CAN I CANOPEN, 2 grupy po 10 uczniów
3) Kurs Programowanie Mikrokontrolerów, 2 grupy po 10 uczniów
4) Kurs Programowanie Ramion Robotów, 2 grupy po 10 uczniów
Opis: 1) W ramach organizacji kursów wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania programu zajęć, b) przygotowania niezbędnych materiałów szkoleniowych oraz przekazania ich uczestnikom szkolenia najpóźniej podczas pierwszych zajęć oraz zapewnienie jednego dodatkowego kompletu Zamawiającemu– zamawiający dopuszcza materiały szkoleniowe w formie elektronicznej. c) ochrony uzyskanych w trakcie realizacji szkolenia danych osobowych, d) prowadzenia i przekazania Zamawiającemu: list obecności, podpisanych przez uczestników szkoleń, oraz list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych zawierających imię, nazwisko, podpis uczestnika szkolenia oraz datę ich odbioru, e) oceny szkoleń dokonanej w oparciu o wypełnione przez uczestników indywidualne ankiety oceny, f) opracowania w uzgodnieniu z zamawiającym harmonogramu zajęć, g) przeprowadzenie egzaminu wraz z przekazaniem odpowiednich zaświadczeń i/lub certyfikatów potwierdzających uzyskanie uprawnień – zgodnie z wymienionymi na załączniku nr 10 – Opis kursów, h) przygotowania imiennych świadectw ukończenia kursu, i) stosowania zasad informacji i promocji, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu opisanego w załączniku nr 10: 2) Kursy muszą uwzględniać indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów, w tym także uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (niepełnosprawnych, którzy będą objęci wsparciem w ramach projektu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Wykładowcy Pierwszego

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Wykładowcy Drugiego

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 05 – Kursy uprawnień elektrycznych 1) Kurs Uprawnień SEP,(dla uczniów) z egzaminem zewnętrznym, 2 grupy po 20 uczniów
2) Kurs uprawnień SEP(dla nauczycieli) z egzaminem zewnętrznym.1 grupa – 10 nauczycieli
Opis: 1) W ramach organizacji kursów/szkoleń – dla każdej z części zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania programu zajęć, b) przygotowania niezbędnych materiałów szkoleniowych oraz przekazania ich uczestnikom szkolenia najpóźniej podczas pierwszych zajęć oraz zapewnienie jednego dodatkowego kompletu Zamawiającemu– zamawiający dopuszcza materiały szkoleniowe w formie elektronicznej. Wymóg dotyczy obu kursów c) ochrony uzyskanych w trakcie realizacji szkolenia danych osobowych, d) prowadzenia i przekazania Zamawiającemu: list obecności, podpisanych przez uczestników szkoleń, oraz list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych zawierających imię, nazwisko, podpis uczestnika szkolenia oraz datę ich odbioru, e) oceny szkoleń dokonanej w oparciu o wypełnione przez uczestników indywidualne ankiety oceny, f) opracowania w uzgodnieniu z zamawiającym harmonogramu zajęć, g) przeprowadzenie egzaminu wraz z przekazaniem odpowiednich zaświadczeń i/lub certyfikatów potwierdzających uzyskanie uprawnień – zgodnie z wymienionymi na załączniku nr 10 – Opis kursów, h) przygotowania imiennych świadectw ukończenia kursu, i) stosowania zasad informacji i promocji, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu opisanego w załączniku nr 10: 2) Kursy muszą uwzględniać indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów, w tym także uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (niepełnosprawnych, którzy będą objęci wsparciem w ramach projektu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Wykładowcy Pierwszego

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Wykładowcy Drugiego

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 06 – Kursy obsługi programów do projektowania CAD 1) Kurs AutoCAD, z egzaminem zewnętrznym, 2 grupy po 10 uczniów 2) Kurs Inventor z egzaminem zewnętrznym, 2 grupy po 10 uczniów
Opis: 1) W ramach organizacji kursów dla każdej z części zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania programu zajęć, b) przygotowania niezbędnych materiałów szkoleniowych oraz przekazania ich uczestnikom szkolenia najpóźniej podczas pierwszych zajęć oraz zapewnienie jednego dodatkowego kompletu Zamawiającemu– zamawiający dopuszcza materiały szkoleniowe w formie elektronicznej. c) ochrony uzyskanych w trakcie realizacji szkolenia danych osobowych, d) prowadzenia i przekazania Zamawiającemu: list obecności, podpisanych przez uczestników szkoleń, oraz list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych zawierających imię, nazwisko, podpis uczestnika szkolenia oraz datę ich odbioru, e) oceny szkoleń dokonanej w oparciu o wypełnione przez uczestników indywidualne ankiety oceny, f) opracowania w uzgodnieniu z zamawiającym harmonogramu zajęć, g) przeprowadzenie egzaminu wraz z przekazaniem odpowiednich zaświadczeń i/lub certyfikatów potwierdzających uzyskanie uprawnień – zgodnie z wymienionymi na załączniku nr 10 – Opis kursów, h) przygotowania imiennych świadectw ukończenia kursu, i) stosowania zasad informacji i promocji, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu opisanego w załączniku nr 10: 2) Kursy muszą uwzględniać indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów, w tym także uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (niepełnosprawnych, którzy będą objęci wsparciem w ramach projektu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Wykładowcy Pierwszego

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Wykładowcy Drugiego

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 07 – Kurs programowanie centrali VOIP Kurs konfiguracji central telefonicznych i terminali VoIP , 2 grupy po 8 uczniów
Opis: 1) W ramach organizacji kursu wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania programu zajęć, b) przygotowania niezbędnych materiałów szkoleniowych oraz przekazania ich uczestnikom szkolenia najpóźniej podczas pierwszych zajęć oraz zapewnienie jednego dodatkowego kompletu Zamawiającemu– zamawiający dopuszcza materiały szkoleniowe w formie elektronicznej. c) ochrony uzyskanych w trakcie realizacji szkolenia danych osobowych, d) prowadzenia i przekazania Zamawiającemu: list obecności, podpisanych przez uczestników szkoleń, oraz list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych zawierających imię, nazwisko, podpis uczestnika szkolenia oraz datę ich odbioru, e) oceny szkoleń dokonanej w oparciu o wypełnione przez uczestników indywidualne ankiety oceny, f) opracowania w uzgodnieniu z zamawiającym harmonogramu zajęć, g) przeprowadzenie egzaminu wraz z przekazaniem odpowiednich zaświadczeń i/lub certyfikatów potwierdzających uzyskanie uprawnień – zgodnie z wymienionymi na załączniku nr 10 – Opis kursów, h) przygotowania imiennych świadectw ukończenia kursu, i) stosowania zasad informacji i promocji, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu opisanego w załączniku nr 10: 2) Kursy muszą uwzględniać indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów, w tym także uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (niepełnosprawnych, którzy będą objęci wsparciem w ramach projektu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Wykładowcy Pierwszego

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Wykładowcy Drugiego

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 08 – Kursy chemicznych metod badawczych 1) Kurs Nowoczesne metody chromatograficzne w badaniu substancji biologicznie aktywnych, 2 grupy po 8 uczniów
2) Kurs Nowoczesne metody spektroskopowe w badaniu substancji biologicznie aktywnych, 2 grupy po 8 uczniów
Opis: 1) W ramach organizacji kursów wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania programu zajęć, b) przygotowania niezbędnych materiałów szkoleniowych oraz przekazania ich uczestnikom szkolenia najpóźniej podczas pierwszych zajęć oraz zapewnienie jednego dodatkowego kompletu Zamawiającemu– zamawiający dopuszcza materiały szkoleniowe w formie elektronicznej. c) ochrony uzyskanych w trakcie realizacji szkolenia danych osobowych, d) prowadzenia i przekazania Zamawiającemu: list obecności, podpisanych przez uczestników szkoleń, oraz list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych zawierających imię, nazwisko, podpis uczestnika szkolenia oraz datę ich odbioru, e) oceny szkoleń dokonanej w oparciu o wypełnione przez uczestników indywidualne ankiety oceny, f) opracowania w uzgodnieniu z zamawiającym harmonogramu zajęć, g) przeprowadzenie egzaminu wraz z przekazaniem odpowiednich zaświadczeń i/lub certyfikatów potwierdzających uzyskanie uprawnień – zgodnie z wymienionymi na załączniku nr 10 – Opis kursów, h) przygotowania imiennych świadectw ukończenia kursu, i) stosowania zasad informacji i promocji, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu opisanego w załączniku nr 10: 2) Kursy muszą uwzględniać indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów, w tym także uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (niepełnosprawnych, którzy będą objęci wsparciem w ramach projektu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej

80310000-0 - Usługi edukacji młodzieży

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Wykładowcy Pierwszego

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Wykładowcy Drugiego

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 09 – Szkolenie równości szans Szkolenie Równość Szans i niedyskryminacja., 1 grupa – 14 nauczycieli
Opis: 1) W ramach organizacji szkolenia wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania programu zajęć, b) przygotowania niezbędnych materiałów szkoleniowych oraz przekazania ich uczestnikom szkolenia najpóźniej podczas pierwszych zajęć oraz zapewnienie jednego dodatkowego kompletu Zamawiającemu– zamawiający dopuszcza materiały szkoleniowe w formie elektronicznej. c) ochrony uzyskanych w trakcie realizacji szkolenia danych osobowych, d) prowadzenia i przekazania Zamawiającemu: list obecności, podpisanych przez uczestników szkoleń, oraz list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych zawierających imię, nazwisko, podpis uczestnika szkolenia oraz datę ich odbioru, e) oceny szkoleń dokonanej w oparciu o wypełnione przez uczestników indywidualne ankiety oceny, f) opracowania w uzgodnieniu z zamawiającym harmonogramu zajęć, g) przeprowadzenie egzaminu wraz z przekazaniem odpowiednich zaświadczeń i/lub certyfikatów potwierdzających uzyskanie uprawnień – zgodnie z wymienionymi na załączniku nr 10 – Opis kursów, h) przygotowania imiennych świadectw ukończenia kursu, i) stosowania zasad informacji i promocji, współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu opisanego w załączniku nr 10: 2) Kursy muszą uwzględniać indywidualne potrzeby rozwojowe i edukacyjne oraz możliwości psychofizyczne uczniów, w tym także uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (niepełnosprawnych, którzy będą objęci wsparciem w ramach projektu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Wykładowcy Pierwszego

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Wykładowcy Drugiego

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający stawia warunek w tym zakresie wyłącznie dla części 8.
Dot. części 8 Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności ekonomicznej lub finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę minimum 50 000 zł.
Uwaga:
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez Narodowy Bank Polski (tabela A), z dnia składania ofert. Jeżeli w tym dniu kursu nie ogłoszono, do ww. przeliczenia zastosowany będzie ostatni ogłoszony kurs przed tym dniem.

2) zdolności technicznej lub zawodowej.
a) odnośnie potencjału technicznego - Zamawiający stawia warunek w tym zakresie wyłącznie dla wyłącznie dla części 04–Kursy programowania przemysłowego - Kurs z programowania sterowników logicznych.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował (dla każdego uczestnika kursu) urządzeniami technicznymi tj.: tablicami (z elementami wykonawczymi tj: zadajnikiem sygnałów wejściowych i wyjściowych oraz stanowiska mechatronicznego wyposażonego w moduły wejść/wyjść sterownika PLC,)
Indywidualne stanowisko każdego uczestnika kursu powinno prezentować rzeczywiste parametry elementów wykonawczych wizualizując efekt programowania przemysłowego np. siłowników, falowników, silników krokowych.
Ponadto Zamawiający informuje, ze miejsce szkolenia będzie wyposażone w sprzęt którym dysponuje tj : w stacje komputerowe z dedykowanym oprogramowaniem TIAportal, oraz w sterowniki logiczne SIMATIC S7 1200 i/lub ISO wraz z modularni wejść/wyjść cyfrowych i analogowych .

b) odnośnie kwalifikacji zawodowych osób skierowanych do realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi niżej określone kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie oraz wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego:

dla części 1: co najmniej dwoma Wykładowcami (Wykładowca Pierwszy i Wykładowca Drugi), posiadającymi certyfikat Certified SUSE Trainer lub równoważny uprawniający do przeprowadzenia certyfikowanych kursów Linux SuSE z zakresu administrowania systemem Linux SUSE. Zamawiający wymaga, by każdy z ww. wykładowców w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził co najmniej dwa szkolenia z zakresu jw. dla grupy liczącej nie mniej niż 10 uczestników każde.

dla części 2: co najmniej dwoma Wykładowcami (Wykładowca Pierwszy i Wykładowca Drugi), posiadającymi certyfikat MCT Microsoft Certifed Trainer lub równoważny uprawniający do przeprowadzenia certyfikowanych kursów Microsoft. Zamawiający wymaga, by każdy z ww. wykładowców, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził co najmniej po dwa szkolenia certyfikowane Microsoft dla grupy liczącej nie mniej niż 10 uczestników każde z zakresu jn.:
a. Kurs AI 102 Projektowanie i wdrażanie rozwiązania Microsoft Azure AI, który kończy się egzaminem zewnętrznym,
b. Kurs MS 55339 Programowanie w C#, który kończy się egzaminem zewnętrznym,
c. Kurs DP-300: Administrowanie rozwiązaniami Microsoft Azure SQL, który kończy się egzaminem zewnętrznym,
d. Kurs SC-100 z Microsoft Architekt Cyberbezpieczeństwa, który kończy się egzaminem zewnętrznym.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość, że dla każdego z poszczególnych kursów Wykonawca dysponuje innym Wykładowcą Pierwszym i Wykładowcą Drugim , jeśli posiadają doświadczenie w prowadzeniu co najmniej po dwa certyfikowane kursy/szkolenia Microsoft z zakresu kursu jak wyżej opisano .

dla części 3: co najmniej dwoma Wykładowcami (Wykładowca Pierwszy i Wykładowca Drugi), posiadającymi uprawnienia do przeprowadzenia kursu zawodowego, które kończą się uzyskaniem Certyfikatu Spawacza Metodą TIG 141 oraz Książkę Spawacza Świadectwa. Zamawiający wymaga, by każdy z ww. wykładowców w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził co najmniej dwa szkolenia w zakresie metody TIG dla grupy liczącej nie mniej niż 5 uczestników każde.

dla części 4: co najmniej dwoma Wykładowcami (Wykładowca Pierwszy i Wykładowca Drugi), posiadającymi uprawnienia do przeprowadzenia kursu zawodowego. Zamawiający wymaga, by każdy z ww. wykładowców w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził co najmniej po dwa kursy/szkolenia, dla grupy liczącej nie mniej niż 10 uczestników każde, w zakresie:
a. sterowników logicznych PLC SIEMENS S7-1200 TIA Portal,
b. konfiguracji i kontroli Magistrali CAN,
c. programowania w języku C (opcjonalnie w standardzie ANSI C),
d. programowania i serwisowania ramion robotów.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość że dla każdego z poszczególnych kursów Wykonawca dysponuje innym Wykładowcą Pierwszym i Wykładowcą Drugim , jeśli posiadają doświadczenie w prowadzeniu co najmniej po dwa kursy/szkolenia z zakresu wybranego kursu jak wyżej opisano .

dla części 5: co najmniej dwoma Wykładowcami (Wykładowca Pierwszy i Wykładowca Drugi), posiadającymi uprawnienia do przeprowadzenia kursu zawodowego, które kończą się przeprowadzeniem egzaminu w celu nadania uprawnień SEP kategorii G1 w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych. Zamawiający wymaga, by każdy z ww. wykładowców w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził co najmniej 2 szkolenia z zakresu jw. dla grupy liczącej nie mniej niż 10 uczestników każde.

dla części 6: co najmniej dwoma Wykładowcami (Wykładowca Pierwszy i Wykładowca Drugi), posiadającymi uprawnienia do przeprowadzenia kursu zawodowego, które kończą się przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego. Zamawiający wymaga, by każdy z ww. wykładowców w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził co najmniej po dwa szkolenia dla grupy liczącej nie mniej niż 5 uczestników każde, z zakresu:
a. Obsługi programu AutoCAD,
b. Obsługi programu Inventor.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość że dla każdego z poszczególnych kursów Wykonawca dysponuje innym Wykładowcą Pierwszym i Wykładowcą Drugim , jeśli posiadają doświadczenie w prowadzeniu co najmniej po dwa kursy/szkolenia z zakresu wybranego kursu jak wyżej opisano .

dla części 7: co najmniej dwoma Wykładowcami (Wykładowca Pierwszy i Wykładowca Drugi), posiadającymi uprawnienia do przeprowadzenia kursu zawodowego (tj. posiadającymi certyfikat instalatora Centrali VoIP). Zamawiający wymaga, by każdy z ww. wykładowców w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził co najmniej 2 szkolenia kończące się uzyskaniem certyfikatu instalatora centrali VoIP, dla grupy liczącej nie mniej niż 5 uczestników każde.

dla części 8: co najmniej dwoma Wykładowcami (Wykładowca Pierwszy i Wykładowca Drugi), posiadającymi uprawnienia do przeprowadzenia kursu zawodowego. Zamawiający wymaga, by każdy z ww. wykładowców w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził:
a. co najmniej 2 szkolenia z zakresu chromatografii gazowej i chromatografii cieczowej, dla grup liczących nie mniej niż 5 uczestników każde
b. co najmniej 2 szkolenia w zakresie badania substancji biologicznie aktywnych, dla grup liczących nie mniej niż 5 uczestników każde.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość że dla każdego z poszczególnych kursów Wykonawca dysponuje innym Wykładowcą Pierwszym i Wykładowcą Drugim , jeśli posiadają doświadczenie w prowadzeniu co najmniej po dwa kursy/szkolenia dla grup jak opisano z zakresu wybranego kursu jak wyżej opisano .

dla części 9: co najmniej dwoma Wykładowcami (Wykładowca Pierwszy i Wykładowca Drugi), posiadającymi uprawnienia do przeprowadzenia kursu zawodowego z zakresu tematyki szkolenia zamieszczonej w załączniku 10. Zamawiający wymaga, by każdy z ww. wykładowców w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadził co najmniej 2 szkolenia w tym zakresie, dla grup liczących nie mniej niż 10 uczestników każde.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Podmiotowe środki dowodowe, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
a) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu załączonym do oferty, że nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie podstaw określonych:
- w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
- w art. 109 ust. 1 pkt 4-10 Pzp
- w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej zamawiający wymaga od wykonawcy, którego oferta dla części dla 8 - została najwyżej oceniona przedłożenia: dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
Uwaga! Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa wyżej, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.

2) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający wymaga następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) dla wszystkich części - wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 7).
b) dla części 4 - wykaz urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawi dysponowania tymi zasobami (załącznik nr 8).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą dla każdej części, na którą składa ofertę następujące, przedmiotowe środki dowodowe tj.:
program planowanego kursu (z wykazem liczby godzin przypadających na poszczególne tematy) lub w przypadku, gdy na cześć składa się więcej niż jeden kurs - program dla każdego z nich (z wykazem liczby godzin przypadających na poszczególne kursy oraz na poszczególne tematy).
Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane świadczenia spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący
uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni
wykonawcy (załącznik nr 5 do SWZ) .
b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy
wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do
oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
c) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może
żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców
(art. 59) wraz z wymaganymi oświadczeniami,
Wymagana forma:
Wykonawcy składają oświadczenia w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby
upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w Projektowanych postanowieniach umowy - załącznik do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-24 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-24 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-03-25

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Wykonawca, w ramach wynagrodzenia przeniesie na Zamawiającego własność egzemplarzy materiałów szkoleniowych wykorzystywanych w trakcie zajęć szkoleniowych.
2) Niezależnie od podstaw wykluczenia, o których mowa powyżej, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu:
a) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (dalej jako: „Ustawa”),
b) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 51124)jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy,
c) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 2120) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.