eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadziejówDzierżawę aparatu do identyfikacji i antybiogramów, dzierżawa aparatu do posiewów krwi, barwiarki oraz dostawa odczynników na 36 m-cy oraz obsługa serwisowa



Ogłoszenie z dnia 2025-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dzierżawę aparatu do identyfikacji i antybiogramów, dzierżawa aparatu do posiewów krwi, barwiarki oraz dostawa odczynników na 36 m-cy oraz obsługa serwisowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910333036

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 3

1.5.2.) Miejscowość: Radziejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@szpitalradziejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1040778

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dzierżawę aparatu do identyfikacji i antybiogramów, dzierżawa aparatu do posiewów krwi, barwiarki oraz dostawa odczynników na 36 m-cy oraz obsługa serwisowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68ca525c-0b00-4f8d-b91f-38c0912ccd4e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00102366

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00667743

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP-18/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 419151,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ilość oznazeń na rok iloś oznaczeń w ciągu 36 m-y
Karty do identyfikacji bakterii Gram–ujemnych 50,00 150
Karty do dentyfikacji bakterii Gram–dodatnich 40 120
Karty do identyfikacji grzybów drożdżopodobnych 20 60
Karty do identyfikacji bakterii beztlenowych oraz z rodzaju Corynebaterium 20 60
Karty antybiogramowe dla bakterii Gram–ujemnych 120 360
Karty antybiogramowe dla bakterii Gram–dodatnich 120 360
Karty antybiogramowe dla bakterii Gram-ujemnych -wielolekoopornych 10 30
Karty antybiogramowe dla paciorkowców 20 60
Karty antybiogramowe dla bakterii grzybów drożdżopodobnych 20 60
Karty antybiogramowe dla Enterococcus 20 60
Zestaw niezbędnych odzynników wymaganych do przeprowadzenia identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości ilość odpowiednia do wykonania w/w testów

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

4.5.5.) Wartość części: 31407,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa produktu j.m/ilość
Zastaw lateksowy do wykrywania podstawowych antygenów paciorkowcowych (grupa A – G) a’ 60 op. 3
Emzym do testu z pozycji powyżej a' 60 op. 3
Dezoksycholan sodu ampułki a, 0,5 ml (op. = 50 sztuk) - test rozpuszczalności metodą probówkową oraz bezpośrednnio z kolonii op. 3
Osocze królicze do określania czynnika CF i wolnej koagulazy z 0,15 % EDTA (fiolki 6 x 5 ml). op. 6
Zestaw diagnostyczny do szybkiej identyfikacji bakterii wytwarzajacych karbapenemazy, Test bezodczynnikowy, jednoetapowy, bez konieczności wielokrotnego przenoszenia zawiesiny, Wykrywa karbapenemazy klasy A,B,D u Enterobacteriaceae, Pseudomonas spp. Specyficzność 100%, czułość nie mniej niż 97% op. 6
Błękit laktofenolowy do barwienia grzybów op. 3
Test paskowy diagnostyczny do wykrywania aktywności enzymu pyrrolidonylarylamidazy. Pasek jest stosowany do potwierdzania Streptococcus pyogenes i przynależności do rodzaju Enterococcus. op. 3
Odczynnik do testu wyżej wymienionego op. 2
Testy paskowe do oznaczania oksydazy op. 50 szt op. 3
Escherichia coli ATCC 25922 opk. 2
Escherichia coli ATCC 35218 opk. 2
Pseudomonas aeruginosa ATCC 27853 opk. 2
Staphylococcus aureus ATCC 29213 opk. 2
Enterococcus faecalis ATCC 29212 opk. 2
Streptococcus pneumoniae ATCC 49619 opk. 2
Haemophilus influenzae NCTC 8468 opk. 2
Haemophilus influenzae ATCC 49766 opk. 2
Staphylococcus aureus NCTC 12493 opk. 2
Klebsiella pneumoniae ATCC 700603 opk. 2
Campylobacter jejuni ATCC 33560 opk. 2
Kriobanki szt 2
Torebki do wytwarzanie atmosfery beztlenowej w puszkach a'10 szt opk. 30
Torebki do wytwarzania atmosfery beztlenowej w torebkach a'10szt opk. 20
Paskowy wskaźnik warunków beztlenowych opk. 4
Puszka do hodowli drobnoustrojów beztlenowych szt 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 13888,89 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lp Nazwa artykułu j.m./Ilość
1. Oxacylina 1ug a` 50 krążków op. 5
2. Penicylina 1 ug a` 50 krążków op. 6
3. Ampicylina 10ug a` 50 krążków op. 20
4. Ampicylina 2 ug a` 50 krążków op. 6
5. Amoksycylina/kw.klawulanowy 2/1ug a` 50 krążków op. 2
6. Piperacylina 30 ug a` 50 krążków op. 2
7. Amoksycylina/kw.klawulanowy 20/10ug a` 50 krążków op. 20
8. Ampicylina/sulbaktam 10/10ug a` 50 krążków op. 4
9. Tikarcylina/kw.klawulanowy 75/10ug a` 50 krążków op. 2
10. Piperacylina/tazobaktam 30/6ug a` 50 krążków op. 8
11. Imipenem 10ug a` 50 krążków op. 16
12. Meropenem 10ug a` 50 krążków op. 150
13. Ertapenem 10ug a` 50 krążków op. 3
14. Aztreonam 30ug a` 50 krążków op. 6
15. Cefaleksyna 30ug a` 50 krążków op. 12
16. Cefuroksym 30ug a` 50 krążków op. 20
17. Cefotaksym 30 ug a` 50 krążków op. 4
18. Cefotaksym 5 ug a` 50 krążków op. 20
19. Ceftazidym 30ug a` 50 krążków op. 6
20. Ceftazidym 10ug a` 50 krążków op. 20
21. Ceftibuten 30ug a` 50 krążków op. 10
22. Ceftriakson 30ug a` 50 krążków op. 2
23. Ceftarolina 5 ug a` 50 krążków op. 6
24. Cefepime 30ug a` 50 krążków op. 6
25. Cefoksytyna 30ug a` 50 krążków op. 10
26. Doxycycline 30ug a` 50 krążków op. 5
27. Gentamycyna 30 ug a` 50 krążków op. 4
28. Gentamycyna 10ug a` 50 krążków op. 20
29. Amikacyna 30ug a` 50 krążków op. 20
30. Netylmycyna 10 ug a`50 krążków op. 2
31. Erytromycyna 15ug a` 50 krążków op. 16
32. Klindamycyna 2ug a` 50 krążków op. 16
33. Chimpristine/Dalfopristine 15ug a` 50 krążków op. 6
34. Tetracyklina 30ug a` 50 krążków op. 2
35. Tygecyklina 15ug a` 50 krążków op. 2
36. Temocylina 30 ug a` 50 krążków op. 2
37. Nitrofurantoina 100 ug a` 50 krążków op. 20
38. Nitroxolin op. 2
39. Teikoplanina 30ug a` 50 krążków op. 8
40. Lewofloksacyna 5ug a`50 krążków op. 4
41. Norfloksacyna 10ug a` 50 krążków op. 20
42. Ciprofloksacyna 5ug a` 50 krążków op. 20
43. Vankomnycyna 5 mg a’50 krążków op. 20
44. Rifampicyna 5ug a` 50 krążków op. 5
45. Linezolid 10 ug a` 50 krążków op. 5
46. Fusidic acid 10 ug a` 50 krążków op. 2
47. Mupirocyna 200 ug a`50 krążków op. 2
48. Kotrimoksazol 1,25/23,75ug a` 50 krążków op. 20
49. Krązki czyste op. 6
50. Kwas nalidyksowy op. 2
51. Chloramfenikol 30ug a` 50 krążków op. 2
52. Fosfomycyna 200ug a` 50 krążków op. 2
53. Cefinaza (paski ) a` 50 pasków op. 2
54. Optochina a`'50 krążków op. 10
55. Novobiocin a'50 krążków op. 6
56. Furazolidon a` 50 krążków op. 8
57. Cefiderocol a' 50 krążków
58. Tobramycyna 10 ug a' 50 krążków op. 20
59. "X - krążki diagnostyczne z heminą do różnicowania pałeczek
z rodzaju Haemophilus a` 50 krążków." op. 2
60. V - krążki i NAD do różnicowania pałeczek z rodzaju Haemophilus a` 50 krążków op. 2
61. Krążki BC op. 4
62. BVX - krążki diagnostyczne z bacytracyną, heminą i NAD do wykrywania i izolacji pałeczek z rodzaju Haemophilus a` 50 kr. op. 10
63. Muller-Hinton II agar, op. 10 szt. op. 540
64. Muller-Hinton II agar + 5% KK + NAD, op. 10 szt. op. 40
65. Muller-Hinton II agar + 5% KB, op 10 szt. op. 4
66. Chromogenne dla ESBL , op. 10 szt op. 72
67. Chromogenne dla S.agalactiae, op. 10 szt. op. 60
68. Chromogenne dla MRSA, op. 10 szt. op. 72
69. Chromogenne dla VRE, op.10 szt. op. 72
70. Chromogenne do bezpośredniej hodowli oraz identyfikacji min. 4 gatunków Candida w tym : C.albicans, C.krusei, C. glabrata, C. tropicalis., op. 10 szt. op. 10
71. Czekolada agar + czynniki V i X, op. 10szt. op. 20
72. Columbia agar + 5%krew barania, op. 10szt. op. 360
73. Columbia CNA +5% krew barania, op. 10szt. op. 20
74. Dwudzielne:Columbia agar + 5%krew barania/MC+FK, op. 10szt. op. 360
75. Podłoże wybiórczo różnicujące dla enterokoków, op. 10szt. op. 72
76. Mac Conkey agar z fiolotem krystalicznym MC+FK, op. 10szt. op. 400
77. MacConkey agar z sorbitolem , op. 10szt. op. 4
78. Sabourouda + chloramfenikol + genta, op. 10szt. op. 36
79. SS agar, op. 10szt. op. 40
80. Mannitol agar dla gronkowców, op. 10szt. op. 40
81. Podłoże do hodowli Yersinia(CIN) op. 20
82. Schaedler Anaerobe Agar z krwią baranią z heminą i witaminą K1 op. 72
83. Test płytkowy do oznaczania lekowrażliwości grzybów chorobotwórczych, minimum 8 antybiotyków, zgodnie z EUCAST, odczyt manualny (kompletny zestaw) szt. 15
3B Podłoża do hodowli drobnoustrojów z krwi i płynów infuzyjnych
1. Podłoże do hodowli drobnoustrojów beztlenowych z inhibitorem antybiotyku szt. 3500
2. Podłoże do hodowli drobnoustrojów tlenowych z inhibitorem antybiotyku szt. 3500
3. Podłoże do hodowli drobnoustrojów z płynów fizjologicznie jałowych, uzyskanych w ilości od 0,5 do 3 ml (pediatryczne) szt. 150
4. Aparat dzierżawa msc 36
5 "Igła Multifly 21G 0,8mm/19mm zielony
wielkość op. 120 szt ." szt. 4000
6 "Adapter BCF do posiewu
( wielkość op. 20 szt. )" szt. 4000
3C Aparat do barwienia wraz z odczynnikami
1. Dzierżawa aparatu do barwienia msc 36
2. Odczynniki do barwienia op. 36

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434000-6 - Analizatory

4.5.5.) Wartość części: 181797,65 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

L.P Nazwa produktu j.m/ilość
1. Benzypenicylina op. 3
2. Ampicylina op. 3
3. Amoxycylina/klawulanian op. 3
4. Ampicylina/Sulbaktam op. 5
5. Piperacylina/Tazobaktam op. 4
6. Ceftazydym op. 6
7. Ceftazydym/Abivactam op. 4
8. Cefotaksym op. 6
9. Ceftriakson op. 4
10. Metronidazol op. 3
11. Vankomycyna op. 16
12. Teicoplanina op. 2
13. Klindamycyna op. 2
14. Imipenem op. 6
15. Imipenem/Relobactam op. 3
16. Meropenem op. 6
17. Meropenem /waborvaktam op. 2
18. Ciprofloksacyna op. 6
19. Fosfomycyna op. 36
20. Tygecyklina op. 3
21. Aztreonam op. 5
22. Levofloksacyna op. 4

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 18518,52 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa artykułu j.m./Ilość
Agarki amerykańskie słupek szt. 200
Podłoże Fastidious Anaerobe Agar+ 5% odwłókniona krew końska szt. 300
Podłoże indolowo-mocznikowe 3 ml szt. 200
Podóże z malonianem sodu szt. 60
EDTA szt. 6
Kwas fenyloboronowy szt. 6
Mueller Hinton + kloksacylina szt. 200
TS bulion w probówce 10 ml szt. 200
Schaedler Bulion z wit K i Heminą w probówkach 10 ml szt. 400
Sf bulion w probówkach 5 ml szt. 300
Tood Hewit bulion z colistyną i kwasem nalidyksowych w probówkach 5 ml szt. 300
1% woda peptonoowa z trptofanem (3 ml) w probówce szklanej szt. 60
Odczynnik Erlicha szt. 3
Sabouraud Dextrose/Fungisel Agar szt. 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 3703,70 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa produktu j.m/ilość
Zestaw odczynników poliwalentnych dla grupy EPEC A, B, C op. 3
Antygen kontrolny dla grupy EPEC A, B, C op. 3
Surowica Salmonella dla antygenu HM op. 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 7407,41 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa produktu j.m/ilość
Test rozcieńczeniowy do oznaczania MIC Kolistyny (płytkowy), 0,25-16. Płytka z 7 zakresami stężeń,8 kontrolna. Kompletny zestaw (test+bulion namnażający), opakowanie 16 testów opk. 10
Testy stwierdzające obecność antygenów rota-adeno, noro/astowirusów w próbkach kału, test kasetkowy, opakowanie 20 testów opk. 40
Testy stwierdzające obecność antygenów Legionella pneumophila wielkość opakowania 12 testów, testy immunochromatoficzne opk. 3
Test kasetkowy do wykrywania paciorkowsców grupy A w wymazach z gardła, wielkość opakowania 20 testów, testy immunochromatoficzne opk. 10
Testy stwierdzające obecność antygenu Lamblia intestinalis, test kasetkowy, wielkość opakowania 10 testów opk. 12
Testy immunochromatograficzne stwierdzające obecność antygenów S.pneumoniae w moczu a'12 testów opk. 9
Immunochromatograficzny test do jakościowego wykrywania swoistych antygenów Campylobacter (C. coli, C. jejuni)w ludzkim kale, 30 testów opakowanie opk. 8
Testy immunochromatoficzne do wykrywania przeciwciał IgG/IgM/ anty Treponema pallidum w surowicy/osoczu-opakowanie 25 testów opk. 25
Testy immunochromatoficzne do wykrywania antygenu H. Pylori, op. 25 testów opk. 10
Test immunochromatograficzny do wykrywania antygenów Grypa A/Grypa B/COVID-19/ RSV/ Adenowirus/Mycoplasma pneumoniae opk. 30
Test immunochromatograficzny do wykrywania przeciwciał IgM skierowanych przeciwko antygenom Mycoplasma pneumoniae z surowicy krwi lub próbki krwi pobranej z palca, opakowanie 20 testów opk. 10
Szybki test diagnostyczny do wykrywania karbapenemaz IMP, OXA-48, KPC, NDM i VIM z kolonii bakteryjnej, opakowanie 20 testów. Czułość i specyficznośc względem metody molekularnej 100% opk. 8
Szybki test diagnostyczny do wykrywania karbapenemaz dla A.baumannii z kolonii bakteryjnej, opakowanie 20 testów. Czułość i specyficznośc względem metody molekularnej 100% opk. 5
Testy lateksowe do wykrywania antygenów bakteryjnych w płynie mózgowo-rdzeniowym opk. 2
Test do wykrywania antygenów Grypa A/Grypa B/COVID-19/ RSV w wymazach z nosa/nosogardła, test immunochromatograficzny 25 szt. opk. 20

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 131481,48 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa produktu j.m./ilość
Probówki do analizy parazytologicznej kału w kierunku pasożytów Zestawy jednorazowego użytku / bez konieczności mycia.Probówki gotowe do użycia, wypełnione fabrycznie odczynnikami. Probówki nie zawierają formaliny, alkoholu oraz metali ciężkich. Obecne dwa filtry przesiewowe umożliwiające łatwą separację jaj, larw, cyst i odczyt pasożytów. Nie ma konieczności stosowania octanu etylu, kompatybilne z wirówkami na rotor max 15 ml, zestaw zawiera max 150 szt. probówek szt 500

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 2317,81 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa artykułu j.m./Ilość
szt. 4 000
Jałowe pojemniki do badań mikrobiologicznych a`25 ml, osobno pakowane, każdy pojemnik musi posiadać datę ważności. szt. 3 000
Jałowe kałówki szt. 2 000
Ezy bakteriologiczne, PS, jałowe na 1ul zakończone igłą, w opakowaniu 20 szt.- dołączyć dokument potwierdzający pojemność ezy op. 700
Szkiełka podstawowe cięte krawędzie gładkie grubość 2mm (a'25sztuk) op. 40
Szkiełka podstawowe szlifowane, z polem do opisu,grubość 1mm a' 25 szt op. 30
Szkiełka nakrywkowe 24mm/24 mm a' 1000 szt op. 4
Sterylne probówki z korkiem śr 16 wys 10 a' 200 szt op. 50
Sterylne probówki z korkiem pojemność 5 ml średnica 12, wysokość 92.a'100 szt op. 30
Sterylne pipety pasteurowskie pakowane osobno 3 ml szt 3 000
Sterylne końcówki do pipet automatycznych a'200 ul a' 96 szt szt 2
Bagietka plastikowa 4/120mm a'100sztuk op. 10

"Końcówki epT.I.P.S.® Standard
0,1-10 µl 2x500" op. 6
"Końcówki epT.I.P.S.® Standard
2-200 µl 2x500" op. 6
"Końcówki epT.I.P.S.® Standard
50-1000 µl 2x500" op. 6
"Probówki Eppendorf 1,5 ml Safe
Lock 1000 szt." op. 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 26598,61 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Acetonitril 50%, Water 47.5 %
and
Trifluoroacetic acid 2.5% 250ML
Honeywell 19182" op 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 2032,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44424,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44424,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44424,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: bioMerieux Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270203342

7.3.3) Ulica: Generała Józefa Zajączka 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-518

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44424,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-03 do 2028-02-02

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21791,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21791,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21791,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656

7.3.3) Ulica: Człuchowska6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-434

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21791,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-03 do 2028-02-02

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237591,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237591,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237591,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656

7.3.3) Ulica: Człuchowska 6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-434

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237591,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-03 do 2028-02-02

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24948,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24948,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24948,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656

7.3.3) Ulica: Człuchowska 6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-434

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24948,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-03 do 2028-02-02

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6294,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6294,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6294,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRASO Zenon Sobiecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5290202348

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański-Krąg

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6294,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-03 do 2028-02-02

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak ofert

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119910,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119910,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119910,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Argenta sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811011656

7.3.3) Ulica: Człuchowska 6

7.3.4) Miejscowość: Poznan

7.3.5) Kod pocztowy: 60-434

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119910,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-03 do 2028-02-02

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Brak oferty

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23253,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23253,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23253,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRASO Zenon Sobiecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5920202348

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański-Krąg

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23253,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-03 do 2028-02-02

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3907,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3907,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3907,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A-Biotech sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943173072

7.3.3) Ulica: Muchoborska 18

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-424

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3907,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-02-03 do 2028-02-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Najnowsze przetargi

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.