Ogłoszenie z dnia 2024-12-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dzierżawę aparatu do identyfikacji i antybiogramów, dzierżawa aparatu do posiewów krwi, barwiarki oraz dostawa odczynników na 36 m-cy oraz obsługa serwisowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910333036
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 3
1.5.2.) Miejscowość: Radziejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@szpitalradziejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawę aparatu do identyfikacji i antybiogramów, dzierżawa aparatu do posiewów krwi, barwiarki oraz dostawa odczynników na 36 m-cy oraz obsługa serwisowa
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68ca525c-0b00-4f8d-b91f-38c0912ccd4e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00667743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/10407783.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem : https://www.platformazakupowa.pl/pn/szpitalradziejow. W
postepowaniu komunikacji między Zamawiającym a Wykonawcami , w szczególności składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń i
dokumentów odbywa się przy użyciu Platformy. Za datę wpływu oświadczeń ,wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się
datę ich wczytania do Platformy.
2.Instrukcja korzystania z Platformy:
1) w przypadku posiadania konta na Platformie-zgłoszenie do postepowania wymaga zalogowania wykonawcy z Platformy;
2) jeżeli Użytkownik nie ma konta na platformazakupowa.pl-składa Ofertę bez zakładania.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3.Niezbędne wymagania sprzętowe
aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) dla dokumentów w formie "pdf" zaleca się podpis formatem PAdES,
2)minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet
Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji ,z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu "cookies"
oraz łącze internetowe o przepustowości, co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej
rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
3) Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa ,tj.0.in. : doc, docx, txt,
xls, xxlsx, ppt, csv, pdf, jpg, png, tif, dwg, zip, rar, 7zip, przy czym zaleca się wykorzystanie plików w formie .pdf.
4. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dla dokumentów w formie "pdf" zaleca się podpis formatem PAdES,
2) dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.
5. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:
1) pliki Oferty załączone przez Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane. Możliwość
otworzenia plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
6. Dokumentacja przedmiotowego postępowania dostępna jest na Platformie w zakładce „Załączniki”.
7. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
8. Dokumenty, o których mowa w rozdziale XI SWZ należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem osobistym, podpisem zaufanym.
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email
poczta@szpitalradziejow.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów
lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Wykonawca dodatkowo oświadcza , iż został poinformowany o tym, że:
1) administratorem danych osobowych pozyskanych bezpośrednio od osób fizycznych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki
Zdrowotnej w Radziejowie z siedzibą przy ulicy Szpitalnej 3.
2) 2.inspektorem ochrony danych osobowych jest: Sylwia Bojanowska-Dekert tel. 515 291 178
e-mail:iod@szpitalradziejow.pl
3) ww. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2019 r., poz. 2019,
ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; ww. dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania danych osobowych (pozyskanych przez Zamawiającego bezpośrednio od osób fizycznych w przedmiotowym
postępowaniu) dotyczących tych osób jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
7) osoby fizyczne, których dane Zamawiający pozyskał bezpośrednio posiadają:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do własnych danych osobowych;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania własnych danych osobowych *;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania własnych danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotyczą uzna, że
przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO;
1) osobom fizycznym, których dane Zamawiający pozyskał bezpośrednio w przedmiotowym postępowaniu nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP-18/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 10
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ilość oznazeń na rok iloś oznaczeń w ciągu 36 m-y
Karty do identyfikacji bakterii Gram–ujemnych 50,00 150
Karty do dentyfikacji bakterii Gram–dodatnich 40 120
Karty do identyfikacji grzybów drożdżopodobnych 20 60
Karty do identyfikacji bakterii beztlenowych oraz z rodzaju Corynebaterium 20 60
Karty antybiogramowe dla bakterii Gram–ujemnych 120 360
Karty antybiogramowe dla bakterii Gram–dodatnich 120 360
Karty antybiogramowe dla bakterii Gram-ujemnych -wielolekoopornych 10 30
Karty antybiogramowe dla paciorkowców 20 60
Karty antybiogramowe dla bakterii grzybów drożdżopodobnych 20 60
Karty antybiogramowe dla Enterococcus 20 60
Zestaw niezbędnych odzynników wymaganych do przeprowadzenia identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości ilość odpowiednia do wykonania w/w testów
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38434000-6 - Analizatory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin dostawy 20%, termin płatności 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa produktu j.m/ilość
Zastaw lateksowy do wykrywania podstawowych antygenów paciorkowcowych (grupa A – G) a’ 60 op. 3
Emzym do testu z pozycji powyżej a' 60 op. 3
Dezoksycholan sodu ampułki a, 0,5 ml (op. = 50 sztuk) - test rozpuszczalności metodą probówkową oraz bezpośrednnio z kolonii op. 3
Osocze królicze do określania czynnika CF i wolnej koagulazy z 0,15 % EDTA (fiolki 6 x 5 ml). op. 6
Zestaw diagnostyczny do szybkiej identyfikacji bakterii wytwarzajacych karbapenemazy, Test bezodczynnikowy, jednoetapowy, bez konieczności wielokrotnego przenoszenia zawiesiny, Wykrywa karbapenemazy klasy A,B,D u Enterobacteriaceae, Pseudomonas spp. Specyficzność 100%, czułość nie mniej niż 97% op. 6
Błękit laktofenolowy do barwienia grzybów op. 3
Test paskowy diagnostyczny do wykrywania aktywności enzymu pyrrolidonylarylamidazy. Pasek jest stosowany do potwierdzania Streptococcus pyogenes i przynależności do rodzaju Enterococcus. op. 3
Odczynnik do testu wyżej wymienionego op. 2
Testy paskowe do oznaczania oksydazy op. 50 szt op. 3
Escherichia coli ATCC 25922 opk. 2
Escherichia coli ATCC 35218 opk. 2
Pseudomonas aeruginosa ATCC 27853 opk. 2
Staphylococcus aureus ATCC 29213 opk. 2
Enterococcus faecalis ATCC 29212 opk. 2
Streptococcus pneumoniae ATCC 49619 opk. 2
Haemophilus influenzae NCTC 8468 opk. 2
Haemophilus influenzae ATCC 49766 opk. 2
Staphylococcus aureus NCTC 12493 opk. 2
Klebsiella pneumoniae ATCC 700603 opk. 2
Campylobacter jejuni ATCC 33560 opk. 2
Kriobanki szt 2
Torebki do wytwarzanie atmosfery beztlenowej w puszkach a'10 szt opk. 30
Torebki do wytwarzania atmosfery beztlenowej w torebkach a'10szt opk. 20
Paskowy wskaźnik warunków beztlenowych opk. 4
Puszka do hodowli drobnoustrojów beztlenowych szt 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin dostawy 20%, termin płatności 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lp Nazwa artykułu j.m./Ilość
1. Oxacylina 1ug a` 50 krążków op. 5
2. Penicylina 1 ug a` 50 krążków op. 6
3. Ampicylina 10ug a` 50 krążków op. 20
4. Ampicylina 2 ug a` 50 krążków op. 6
5. Amoksycylina/kw.klawulanowy 2/1ug a` 50 krążków op. 2
6. Piperacylina 30 ug a` 50 krążków op. 2
7. Amoksycylina/kw.klawulanowy 20/10ug a` 50 krążków op. 20
8. Ampicylina/sulbaktam 10/10ug a` 50 krążków op. 4
9. Tikarcylina/kw.klawulanowy 75/10ug a` 50 krążków op. 2
10. Piperacylina/tazobaktam 30/6ug a` 50 krążków op. 8
11. Imipenem 10ug a` 50 krążków op. 16
12. Meropenem 10ug a` 50 krążków op. 150
13. Ertapenem 10ug a` 50 krążków op. 3
14. Aztreonam 30ug a` 50 krążków op. 6
15. Cefaleksyna 30ug a` 50 krążków op. 12
16. Cefuroksym 30ug a` 50 krążków op. 20
17. Cefotaksym 30 ug a` 50 krążków op. 4
18. Cefotaksym 5 ug a` 50 krążków op. 20
19. Ceftazidym 30ug a` 50 krążków op. 6
20. Ceftazidym 10ug a` 50 krążków op. 20
21. Ceftibuten 30ug a` 50 krążków op. 10
22. Ceftriakson 30ug a` 50 krążków op. 2
23. Ceftarolina 5 ug a` 50 krążków op. 6
24. Cefepime 30ug a` 50 krążków op. 6
25. Cefoksytyna 30ug a` 50 krążków op. 10
26. Doxycycline 30ug a` 50 krążków op. 5
27. Gentamycyna 30 ug a` 50 krążków op. 4
28. Gentamycyna 10ug a` 50 krążków op. 20
29. Amikacyna 30ug a` 50 krążków op. 20
30. Netylmycyna 10 ug a`50 krążków op. 2
31. Erytromycyna 15ug a` 50 krążków op. 16
32. Klindamycyna 2ug a` 50 krążków op. 16
33. Chimpristine/Dalfopristine 15ug a` 50 krążków op. 6
34. Tetracyklina 30ug a` 50 krążków op. 2
35. Tygecyklina 15ug a` 50 krążków op. 2
36. Temocylina 30 ug a` 50 krążków op. 2
37. Nitrofurantoina 100 ug a` 50 krążków op. 20
38. Nitroxolin op. 2
39. Teikoplanina 30ug a` 50 krążków op. 8
40. Lewofloksacyna 5ug a`50 krążków op. 4
41. Norfloksacyna 10ug a` 50 krążków op. 20
42. Ciprofloksacyna 5ug a` 50 krążków op. 20
43. Vankomnycyna 5 mg a’50 krążków op. 20
44. Rifampicyna 5ug a` 50 krążków op. 5
45. Linezolid 10 ug a` 50 krążków op. 5
46. Fusidic acid 10 ug a` 50 krążków op. 2
47. Mupirocyna 200 ug a`50 krążków op. 2
48. Kotrimoksazol 1,25/23,75ug a` 50 krążków op. 20
49. Krązki czyste op. 6
50. Kwas nalidyksowy op. 2
51. Chloramfenikol 30ug a` 50 krążków op. 2
52. Fosfomycyna 200ug a` 50 krążków op. 2
53. Cefinaza (paski ) a` 50 pasków op. 2
54. Optochina a`'50 krążków op. 10
55. Novobiocin a'50 krążków op. 6
56. Furazolidon a` 50 krążków op. 8
57. Cefiderocol a' 50 krążków
58. Tobramycyna 10 ug a' 50 krążków op. 20
59. "X - krążki diagnostyczne z heminą do różnicowania pałeczek
z rodzaju Haemophilus a` 50 krążków." op. 2
60. V - krążki i NAD do różnicowania pałeczek z rodzaju Haemophilus a` 50 krążków op. 2
61. Krążki BC op. 4
62. BVX - krążki diagnostyczne z bacytracyną, heminą i NAD do wykrywania i izolacji pałeczek z rodzaju Haemophilus a` 50 kr. op. 10
63. Muller-Hinton II agar, op. 10 szt. op. 540
64. Muller-Hinton II agar + 5% KK + NAD, op. 10 szt. op. 40
65. Muller-Hinton II agar + 5% KB, op 10 szt. op. 4
66. Chromogenne dla ESBL , op. 10 szt op. 72
67. Chromogenne dla S.agalactiae, op. 10 szt. op. 60
68. Chromogenne dla MRSA, op. 10 szt. op. 72
69. Chromogenne dla VRE, op.10 szt. op. 72
70. Chromogenne do bezpośredniej hodowli oraz identyfikacji min. 4 gatunków Candida w tym : C.albicans, C.krusei, C. glabrata, C. tropicalis., op. 10 szt. op. 10
71. Czekolada agar + czynniki V i X, op. 10szt. op. 20
72. Columbia agar + 5%krew barania, op. 10szt. op. 360
73. Columbia CNA +5% krew barania, op. 10szt. op. 20
74. Dwudzielne:Columbia agar + 5%krew barania/MC+FK, op. 10szt. op. 360
75. Podłoże wybiórczo różnicujące dla enterokoków, op. 10szt. op. 72
76. Mac Conkey agar z fiolotem krystalicznym MC+FK, op. 10szt. op. 400
77. MacConkey agar z sorbitolem , op. 10szt. op. 4
78. Sabourouda + chloramfenikol + genta, op. 10szt. op. 36
79. SS agar, op. 10szt. op. 40
80. Mannitol agar dla gronkowców, op. 10szt. op. 40
81. Podłoże do hodowli Yersinia(CIN) op. 20
82. Schaedler Anaerobe Agar z krwią baranią z heminą i witaminą K1 op. 72
83. Test płytkowy do oznaczania lekowrażliwości grzybów chorobotwórczych, minimum 8 antybiotyków, zgodnie z EUCAST, odczyt manualny (kompletny zestaw) szt. 15
3B Podłoża do hodowli drobnoustrojów z krwi i płynów infuzyjnych
1. Podłoże do hodowli drobnoustrojów beztlenowych z inhibitorem antybiotyku szt. 3500
2. Podłoże do hodowli drobnoustrojów tlenowych z inhibitorem antybiotyku szt. 3500
3. Podłoże do hodowli drobnoustrojów z płynów fizjologicznie jałowych, uzyskanych w ilości od 0,5 do 3 ml (pediatryczne) szt. 150
4. Aparat dzierżawa msc 36
5 "Igła Multifly 21G 0,8mm/19mm zielony
wielkość op. 120 szt ." szt. 4000
6 "Adapter BCF do posiewu
( wielkość op. 20 szt. )" szt. 4000
3C Aparat do barwienia wraz z odczynnikami
1. Dzierżawa aparatu do barwienia msc 36
2. Odczynniki do barwienia op. 36
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
38434000-6 - Analizatory
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin dostawy 20%, termin płatności 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.P Nazwa produktu j.m/ilość
1. Benzypenicylina op. 3
2. Ampicylina op. 3
3. Amoxycylina/klawulanian op. 3
4. Ampicylina/Sulbaktam op. 5
5. Piperacylina/Tazobaktam op. 4
6. Ceftazydym op. 6
7. Ceftazydym/Abivactam op. 4
8. Cefotaksym op. 6
9. Ceftriakson op. 4
10. Metronidazol op. 3
11. Vankomycyna op. 16
12. Teicoplanina op. 2
13. Klindamycyna op. 2
14. Imipenem op. 6
15. Imipenem/Relobactam op. 3
16. Meropenem op. 6
17. Meropenem /waborvaktam op. 2
18. Ciprofloksacyna op. 6
19. Fosfomycyna op. 36
20. Tygecyklina op. 3
21. Aztreonam op. 5
22. Levofloksacyna op. 4
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin dostawy 20%, termin płatności 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa artykułu j.m./Ilość
Agarki amerykańskie słupek szt. 200
Podłoże Fastidious Anaerobe Agar+ 5% odwłókniona krew końska szt. 300
Podłoże indolowo-mocznikowe 3 ml szt. 200
Podóże z malonianem sodu szt. 60
EDTA szt. 6
Kwas fenyloboronowy szt. 6
Mueller Hinton + kloksacylina szt. 200
TS bulion w probówce 10 ml szt. 200
Schaedler Bulion z wit K i Heminą w probówkach 10 ml szt. 400
Sf bulion w probówkach 5 ml szt. 300
Tood Hewit bulion z colistyną i kwasem nalidyksowych w probówkach 5 ml szt. 300
KOH15% a 5ml + DMSO szt. 5
KOH 3% a,5ml szt. 5
1% woda peptonoowa z trptofanem (3 ml) w probówce szklanej szt. 60
Odczynnik Erlicha szt. 3
Sabouraud Dextrose/Fungisel Agar szt. 20
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin dostawy 20%, termin płatności 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa produktu j.m/ilość
Zestaw odczynników poliwalentnych dla grupy EPEC A, B, C op. 3
Antygen kontrolny dla grupy EPEC A, B, C op. 3
Surowica Salmonella dla antygenu HM op. 3
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin dostawy 20%, termin płatności 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa produktu j.m/ilość
Test rozcieńczeniowy do oznaczania MIC Kolistyny (płytkowy), 0,25-16. Płytka z 7 zakresami stężeń,8 kontrolna. Kompletny zestaw (test+bulion namnażający), opakowanie 16 testów opk. 10
Testy stwierdzające obecność antygenów rota-adeno, noro/astowirusów w próbkach kału, test kasetkowy, opakowanie 20 testów opk. 40
Testy stwierdzające obecność antygenów Legionella pneumophila wielkość opakowania 12 testów, testy immunochromatoficzne opk. 3
Test kasetkowy do wykrywania paciorkowsców grupy A w wymazach z gardła, wielkość opakowania 20 testów, testy immunochromatoficzne opk. 10
Testy stwierdzające obecność antygenu Lamblia intestinalis, test kasetkowy, wielkość opakowania 10 testów opk. 12
Testy immunochromatograficzne stwierdzające obecność antygenów S.pneumoniae w moczu a'12 testów opk. 9
Immunochromatograficzny test do jakościowego wykrywania swoistych antygenów Campylobacter (C. coli, C. jejuni)w ludzkim kale, 30 testów opakowanie opk. 8
Testy immunochromatoficzne do wykrywania przeciwciał IgG/IgM/ anty Treponema pallidum w surowicy/osoczu-opakowanie 25 testów opk. 25
Testy immunochromatoficzne do wykrywania antygenu H. Pylori, op. 25 testów opk. 10
Test immunochromatograficzny do wykrywania antygenów Grypa A/Grypa B/COVID-19/ RSV/ Adenowirus/Mycoplasma pneumoniae opk. 30
Test immunochromatograficzny do wykrywania przeciwciał IgM skierowanych przeciwko antygenom Mycoplasma pneumoniae z surowicy krwi lub próbki krwi pobranej z palca, opakowanie 20 testów opk. 10
Szybki test diagnostyczny do wykrywania karbapenemaz IMP, OXA-48, KPC, NDM i VIM z kolonii bakteryjnej, opakowanie 20 testów. Czułość i specyficznośc względem metody molekularnej 100% opk. 8
Szybki test diagnostyczny do wykrywania karbapenemaz dla A.baumannii z kolonii bakteryjnej, opakowanie 20 testów. Czułość i specyficznośc względem metody molekularnej 100% opk. 5
Testy lateksowe do wykrywania antygenów bakteryjnych w płynie mózgowo-rdzeniowym opk. 2
Testy stwierdzające obecność toksyny A i B C.difficile szybki test immunoenzmatyczny na kasetkach po 25 kasetek ; czułość: toksyna A – 0,63 ng/ml, toksyna B – 1,25 ng/ml, kontrola dodatnia w zestawie opk. 24
Test do wykrywania antygenów Grypa A/Grypa B/COVID-19/ RSV w wymazach z nosa/nosogardła, test immunochromatograficzny 25 szt. opk. 20
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin dostawy 20%, termin płatności 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa produktu j.m./ilość
Probówki do analizy parazytologicznej kału w kierunku pasożytów Zestawy jednorazowego użytku / bez konieczności mycia.Probówki gotowe do użycia, wypełnione fabrycznie odczynnikami. Probówki nie zawierają formaliny, alkoholu oraz metali ciężkich. Obecne dwa filtry przesiewowe umożliwiające łatwą separację jaj, larw, cyst i odczyt pasożytów. Nie ma konieczności stosowania octanu etylu, kompatybilne z wirówkami na rotor max 15 ml, zestaw zawiera max 150 szt. probówek szt 500
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin dostawy 20%, termin płatności 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa artykułu j.m./Ilość
Pałeczka plastikowa klasy IIa jałowa z wacikiem dakronowym w probówce o średnicy 13 mm szt. 1 000
Wymazówka z nylonową końcówką mini do wymazów z nosogardzieli szt 2 000
Wymazówka z nylonową końcówką mini– pediatryczna szt 2 000
Pałeczka plastikowa jałowa, wacik bawełniany pakowany pojedynczo bez probówki transportowj szt 100
Wymazówka jałowa klasy IIa w probówce o śr. 13mm z podłożem transportowym Amies z węglem aktywnym, z aplikatorem plastikowym, o długości 150-170mm, z wacikiem wiskozowym. Instrukcja pobrania materiału w języku polskim na każdej wymazówce. Udokumentowana zmiana liczby jednostek tworzących kolonię dla min. 7 klinicznie spotykanych mikroorganizmów w okresie do 72 godz. od dokonania poboru (załączyć dokument do oferty) szt. 4 000
Jałowe pojemniki do badań mikrobiologicznych a`25 ml, osobno pakowane, każdy pojemnik musi posiadać datę ważności. szt. 3 000
Jałowe kałówki szt. 2 000
Ezy bakteriologiczne, PS, jałowe na 10ul zakończone igłą, w opakowaniu 20 szt. - dołączyć dokument potwierdzający pojemność ezy op. 1 000
Ezy bakteriologiczne, PS, jałowe na 1ul zakończone igłą, w opakowaniu 20 szt.- dołączyć dokument potwierdzający pojemność ezy op. 700
Szkiełka podstawowe cięte krawędzie gładkie grubość 2mm (a'25sztuk) op. 40
Szkiełka podstawowe szlifowane, z polem do opisu,grubość 1mm a' 25 szt op. 30
Szkiełka nakrywkowe 24mm/24 mm a' 1000 szt op. 4
Sterylne probówki z korkiem śr 16 wys 10 a' 200 szt op. 50
Sterylne probówki z korkiem pojemność 5 ml średnica 12, wysokość 92.a'100 szt op. 30
Sterylne pipety pasteurowskie pakowane osobno 3 ml szt 3 000
Sterylne końcówki do pipet automatycznych a'200 ul a' 96 szt szt 2
Bagietka plastikowa 4/120mm a'100sztuk op. 10
wymazówki flok w probówce opk po 100 sztuk op. 20
"Końcówki epT.I.P.S.® Standard
0,1-10 µl 2x500" op. 6
"Końcówki epT.I.P.S.® Standard
2-200 µl 2x500" op. 6
"Końcówki epT.I.P.S.® Standard
50-1000 µl 2x500" op. 6
"Probówki Eppendorf 1,5 ml Safe
Lock 1000 szt." op. 3
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin dostawy 20%, termin płatności 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
"Acetonitril 50%, Water 47.5 %
and
Trifluoroacetic acid 2.5% 250ML
Honeywell 19182" op 3
4.2.6.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 60%, termin dostawy 20%, termin płatności 20%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy
składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP – załącznik nr 5 do SWZ – dołączyć do oferty
2. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP –
Załącznik Nr 8 do SWZ (dokument składany na wezwanie)
3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany przez Zamawiającego do złożenia oświadczenia, o
którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy Pzp – o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę (wzór – załącznik nr 7 do SWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić
dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1.deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami (DOTYCZY WYROBÓW MEDYCZNYCH):
a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności
wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211) albo
b) dyrektywy 93/42/EWG, albo
c) rozporządzenia (UE) 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych
d) rozporządzenia (UE) 2017/746 w sprawie wyrobów medycznych in vitro
2. karta katalogowa zawierające wszystkie elementy wymagane przez zamawiającego w specyfikacji lub inny dokument je
potwierdzający jeśli nie są zawarte na karcie katalogowej
3. wpis do rejestru wyrobu medycznego lub potwierdzone zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego w Urzędzie Rejestracji
Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
4) Zgodnie z art. 107 ust. 2 Pzp, jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.1.deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami (DOTYCZY WYROBÓW MEDYCZNYCH):
a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności
wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211) albo
b) dyrektywy 93/42/EWG, albo
c) rozporządzenia (UE) 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych
d) rozporządzenia (UE) 2017/746 w sprawie wyrobów medycznych in vitro
2. karta katalogowa zawierające wszystkie elementy wymagane przez zamawiającego w specyfikacji lub inny dokument je
potwierdzający jeśli nie są zawarte na karcie katalogowej
3. wpis do rejestru wyrobu medycznego lub potwierdzone zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego w Urzędzie Rejestracji
Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2) Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia:1) niezależnie od wartości tej zmiany, o ile została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia,
w postaci jasnych, precyzyjnych i jednoznacznych postanowień umownych, które mogą obejmować postanowienia
dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości ceny, jeżeli spełniają one łącznie następujące warunki:
a) określają rodzaj i zakres zmian,
b) określają warunki wprowadzenia zmian,
c) nie przewidują takich zmian, które modyfikowałyby ogólny charakter umowy;
2) gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego wykonawcę:
a) jeżeli taka możliwość została przewidziana w postanowieniach umownych, o których mowa w pkt 1, lub
b) w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału,
przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego
przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy
wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania
przepisów ustawy, lub c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców, w przypadku, o
którym mowa w art. 465 ust. 1;
3) jeżeli dotyczy realizacji, przez dotychczasowego wykonawcę, dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych, a w
przypadku zamówień w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa – usług lub robót budowlanych, których nie uwzględniono
w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności
dotyczących zamienności lub interoperacyjności wyposażenia, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia
podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
c) wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy, a w przypadku
zamówień w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa łączna wartość zmian nie przekracza 50% wartości pierwotnej
umowy, z wyjątkiem należycie uzasadnionych przypadków;
4) jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą
starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany
każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy.
2. Dopuszczalne są również zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, których
łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, w przypadku zamówień
na usługi lub dostawy, albo 15%, w przypadku zamówień na roboty budowlane, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego
charakteru umowy.
3. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 3 i 4, zamawiający:
1) nie może wprowadzać kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy;
2) po dokonaniu zmiany umowy zamieszcza ogłoszenie o zmianie umowy w Biuletynie Zamówień Publicznych lub
przekazuje Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej.
4. Jeżeli umowa zawiera postanowienia dotyczące zasad wprowadzania zmian wysokości cen, dopuszczalną wartość
zmiany ceny, o której mowa w ust. 1 pkt 3 lit. c i pkt 4, lub dopuszczalną wartość zmiany umowy, o której mowa w ust. 2,
ustala się w oparciu o zmienioną cenę.
Pozostałe zmiany umowy zostały zawarte w Zał nr4 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-30 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/1040778
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-30 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI RADZIEJÓW
więcej: przetargi RADZIEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa odczynników i akcesoriów do badań histopatologicznych wraz z dzierżawą aparatu"
- Dzierżawę aparatu do identyfikacji i antybiogramów, dzierżawa aparatu do posiewów krwi, barwiarki oraz dostawa odczynników na 36 m-cy oraz obsługa serwisowa
- Dostawy odczynników do pobierania i hodowli Mycobacterium tuberculasis complex oraz innych zakażeń płucnych
- Dostawa podręcznej sondy z miernikiem do pomiarów mobilnych CO2 z dokładnością do 15 ppm. Znak sprawy: DZPZ.282.108.2024.TB
- DZIERŻAWA ANALIZATORA DO HEMOSTAZY WRAZ Z DOSTAWĄ ODCZYNNIKÓW
- dostawa odczynników laboratoryjnych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.