Ogłoszenie z dnia 2021-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00077412/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-09
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00102546 z dnia 2021-07-02 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego w trybie podstawowym na Zaciągnięcie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jakubów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582718
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 15
1.5.2.) Miejscowość: Jakubów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-306
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jakubow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jakubow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.jakubow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego w trybie podstawowym na Zaciągnięcie kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a59b3bf-c915-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00102546
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BiF.271.5.2021.AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 89700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi bankowej polegającej na udzieleniu
i obsłudze długoterminowego kredytu w kwocie 1 200 000 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań w kwocie 1 200 000,00 zł.
Realizacja kredytu nastąpi w formie przelewu na rachunek bieżący Urzędu Gminy o nr
61 9226 0005 0050 0294 2000 0010 w następujących terminach:
I rata – 29 czerwca 2021 r – 300 000 zł
II rata – 30 sierpnia 2021 r – 300 000 zł
III rata – 29 września 2021 r – 250 000 zł
IV rata – 29 listopada 2021 r – 350 000 zł
Okres kredytowania ustala się na lata 2021- 2032
• Oprocentowanie kredytu będzie wg. zmiennej stawki WIBOR 1M (dla jednomiesięcznych depozytów bankowych), ustalanej dla ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, skorygowaną o stałą (w okresie obowiązywania umowy) marżę banku.
Przy ustalaniu stopy procentowej w stosunku rocznym przyjmuje się jako bazę 365 dni. Przy
obliczaniu odsetek przyjmuje się w okresach obrachunkowych faktyczną liczbę dni
kalendarzowych.
• W celu doprowadzenia do porównywalności ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1M – 0,18 %
ogłoszoną w dniu 01 czerwca 2021 r.
Ilość rat kapitałowych – 19
Spłata rat kapitałowych w następujących terminach:
1) 31.05.2022 r – 10 000 zł
2) 31.05.2023 r – 10 000 zł
3) 30.11.2023 r – 10 000 zł
4) 31.05.2024 r – 15 000 zł
5) 29.11.2024 r – 15 000 zł
6) 29.05.2026 r – 100 000 zł
7) 30.11.2026 r – 100 000 zł
8) 31.05.2027 r – 70 000 zł
9) 30.11.2027 r – 70 000 zł
10) 31.05.2028 r – 100 000 zł
11) 30.11.2028 r – 100 000 zł
12) 31.05.2029 r – 100 000 zł
13) 30.11.2029 r – 100 000 zł
14) 30.05.2030 r – 100 000 zł
15) 29.11.2030 r - 100 000 zł
16) 30.05.2031 r – 50 000 zł
17) 28.11.2031 r – 50 000 zł
18) 31.05.2032 r – 50 000 zł
19) 30.11.2032 r – 50 000 zł
Spłata rat odsetkowych od dnia uruchomienia kredytu do końca okresu kredytowania
następować będzie w okresach kwartalnych do końca każdego kwartału na podstawie zawiadomienia z banku o wysokości naliczonych odsetek w terminie 5 dni przed datą płatności.
Ilość rat odsetkowych - 47
Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów
• Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel „in blanco” z deklaracją wekslową
2. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na
podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji
zamówienia tj: czynności w zakresie prowadzenia rachunku bankowego, jeżeli wykonywanie tych
czynności będzie w przypadku danego wykonawcy polegało na wykonywaniu pracy w rozumieniu
przepisów art.22 § 1 kodeksu pracy.
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w dniu zawarcia umowy oświadczenia
potwierdzającego zatrudnienie pracowników, o których mowa powyżej , na podstawie
art.22 § 1 Kodeksu Pracy.
2. Wykonawca, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, przedstawi Zamawiającemu wykaz
osób biorących udział w realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem czynności, jakie osoby te będą
wykonywać oraz informacją o sposobie zatrudnienia tych osób.
3. Wykonawca zobowiązany jest do informowania Zamawiającego o każdym przypadku zmiany osób
wykonujących czynności wymienione w ust. 2 lub zmiany sposobu zatrudnienia tych osób, nie
później niż w terminie 7 dni od dokonania takiej zmiany.
4. Każdorazowa zmiana wykazu osób o którym mowa w ust. 2 nie wymaga aneksu do niniejszej
umowy.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontrolowania wypełniania przez Wykonawcę obowiązku, którym mowa w ust. 1, na miejscu realizacji zamówienia w celu weryfikacji czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę w wykazie
o którym mowa w ust. 2. Podczas kontroli osoby oddelegowane przez Wykonawcę zobowiązane są do podania imienia i nazwiska wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego. W razie odmowy podania danych umożliwiających identyfikację osób wykonujących zamówienie, Zamawiający wzywa Wykonawcę do pisemnego oświadczenia wskazującego dane osób, które odmówiły podania imienia i nazwiska podczas Kontroli Zamawiającego.
6. Zamawiający ma prawo zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o wykonanie czynności
w ramach ustawowych kompetencji w celu sprawdzenia/kontroli zatrudnienia przez zatrudnienia przez Wykonawcę lub przez Podwykonawcę osób na umowę o pracę przy czynnościach o których mowa w ust. 1
9. W przypadku niewywiązania się z obowiązków, o których mowa w ust. 1-3, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłaty kary, o których mowa odpowiednio w niniejszej umowie.
10. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91794,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91794,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91794,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Zwoleniu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8110003989
7.3.3) Ulica: Aleja Jana Pawła II
7.3.4) Miejscowość: Zwoleń
7.3.5) Kod pocztowy: 26-700
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91794,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2032-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zduńskowolskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu
- Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie w 2025 r. deficytu budżetowego związanego z finansowaniem zadań inwestycyjnych
- OBSŁUGA BANKOWA POWIATU ŚREDZKIEGO w latach 2025-2029
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2027 r."
- "Udzielenie kredytu w wysokości 2300000,00 zł na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 oraz sprawnościowego placu zabaw w Topólce ".
- Kredyt inwestycyjny.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.