eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecWykonywanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego oraz pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. : Zagospodarowanie terenu OWS przy ul. Spacerowej 24 w Bolesław



Ogłoszenie z dnia 2023-02-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego oraz pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. : Zagospodarowanie terenu OWS przy ul. Spacerowej 24 w Bolesław

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA BOLESŁAWIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821405

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 41

1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: d.wawrzkiewicz@um.boleslawiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-be53ee1c-97cb-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego oraz pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. : Zagospodarowanie terenu OWS przy ul. Spacerowej 24 w Bolesław

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be53ee1c-97cb-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00102738

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028461/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Wykonywanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego oraz pełnienie funkcji inspektora przy realizacji zadania pn.: Zagospodarowanie terenu ośrodka wodno-sportowego przy ul. Spacerowej 24 w Bolesławcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00042930

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI-II.271.1.2023.DW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Wykonywanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego oraz pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Zagospodarowanie terenu OWS przy ul. Spacerowej 24 w Bolesławcu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) zakres umowy obejmuje również nadzór nad ewentualnymi robotami dodatkowymi, zamiennymi, uzupełniającymi i zamówieniami dodatkowymi wynikłymi w tracie realizacji zadania.
2) Wszystkie roboty objęte zamówieniem muszą być wykonywane bezpośrednio pod nadzorem Inspektora nadzoru.
3) Rozliczenie robót budowlanych przyjęto jako ryczałtowe.
4) Planowaną inwestycje przewidziano w formule zaprojektuj i wybuduj, Inspektor nadzoru będzie opiniował wszelkie dokumenty przedstawione przez Wykonawcę pod względem zgodności z przepisami, kosztami wykonania, przyszłymi kosztami eksploatacji, jakości jak i estetyki efektu końcowego.
5) Szczegółowy zakres robót budowlanych dostępny jest w załączniku A do SWZ – PFU w postępowaniu na roboty budowlane, które jest dostępne pod linkiem:
http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=114681 oraz we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik B do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 683223,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 814998,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 683223,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Inwestycyjne WUDIMEKS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 573-010-56-94

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 60/62

7.3.4) Miejscowość: Częstochowa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 683223,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.