eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłowiceZakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 15 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Alfreda Szklarskiego w Mysłowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000721113

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastów Śląskich 8

1.5.2.) Miejscowość: Mysłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 2224718

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp15@poczta.onet.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp15myslowice.szkolnastrona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6b388da1-f1b4-43f5-b6c7-2725af148a20

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b388da1-f1b4-43f5-b6c7-2725af148a20

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00103148

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00574478/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup, dostawa, montaż sprzętu ICT i specjalistycznego, wyposażenia, pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach dot. projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021 2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00612055

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP15.02EG.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 356267,17 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 289648,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 1. ZAKUP SPRZĘTU ICT - zakup, dostawa, montaż i konfiguracja niżej wymienionych urządzeń:
1.1. Tablet do czytania kodów QR – 10 szt.;
1.1. Monitor interaktywny 75 cali – 3 szt.;
1.3. Tablet z kartą sieciową (własny internet) – 5 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213200-7 - Komputer tablet

30231320-6 - Monitory dotykowe

4.5.5.) Wartość części: 57200 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 2. ZAKUP SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO: URZĄDZENIE BIOFEEDBACK + ZESTAW KOMPUTEROWY + MEBLE - zakup, dostawa, montaż i konfiguracja niżej wymienionych urządzenia, sprzętów, mebli:
2.1. 1 urządzenie do pomiaru sygnałów fizjologicznych Biofeedback;
2.2. 1 zestaw komputerowy do urządzenia Biofeedback, w tym: Komputer dla terapeuty (laptop 24" lub komputer stacjonarny z monitorem 22-24" FHD) – 1szt., monitor lub telewizor dla trenującego: LED 40-42" Full HD z wyjściem HDMI oraz kabel HDMI 10 m – 1 szt., drukarka atramentowa kolorowa z tonerem startowym oraz kablem USB – 1 szt., słuchawki – 2 pary i zestaw głośników do feedbacku akustycznego, klawiatura i mysz po 2 sztuki – bezprzewodowe;
2.3. Meble do urządzenia i zestawu komputerowego Biofeedback, w tym: Stabilny (nieobrotowy) fotel dla trenującego z podnóżkiem, podgłówkiem, podłokietnikami i regulacją oparcia – 1 szt., biurko na komputer lub statyw pod laptop dla terapeuty – 1 szt., fotel (krzesło) dla terapeuty – 1 szt., statyw pod telewizor dla trenującego - regulowany, na kółkach z blokadą – 1 szt., szafka – pomocnik na akcesoria: elektrody, pasty, gaziki, itp. – 1 szt., zamykana szafka do przechowywania dokumentacji pacjentów – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32321000-9 - Telewizyjny sprzęt projekcyjny

30232100-5 - Drukarki i plotery

32342100-3 - Słuchawki

32342412-3 - Głośniki

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

30237410-6 - Myszka komputerowa

39160000-1 - Meble szkolne

33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 25000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 3. ZAKUP SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO DO DIAGNOZY I TRENINGU METODĄ WARNKEGO - zakup, dostawa, montaż i konfiguracja 3.1. JEDNEGO zestawu podstawowego TERAPIA I DIAGNOZA dla maksymalnie 4 osób na różnych programach terapeutycznych lub równoważny, w nim: elektroniczne ucho – moduł dźwiękowy zestawu terapeuty – 1szt.; zintegrowane słuchawki powietrzno-kostne – 4 szt.; mikrofon pulpitowy – 1 szt.; pendrive z aplikacją terapeuty wraz z podręcznikiem użytkowania w wersji elektronicznej oraz bazą utworów muzycznych będących podstawą terapii, muzyka w formacie 24 bit/48kHz, przechowywana na dysku twardym komputera i udostępniona z poziomu aplikacji terapeuty, aplikacja terapeuty umożliwiająca ułożenie indywidualnego programu terapeutycznego, porównywanie postępów i zarządzanie danymi pacjentów – 1 szt.; listwa przeciwprzepięciowa – 1 szt.; umowa licencyjna na czas nieokreślony – 1 szt.; dedykowany laptop – 1 szt.; instrukcja instalacji w języku polskim – 1 szt.; PROFESJONALNY AUDIOMETR MEDYCZNY – moduł diagnostyczny (skalibrowany odpowiednio do metody audio-psycho-lingwistycznej) – 1 szt.; programy terapeutycznych opracowanych pod kątem zaburzeń takich jak: autyzm, zespół Aspergera, zespół Downa, mózgowe porażenie dziecięce, ADHD, ADD, zaburzenia mowy i języka, specyficzne trudności w uczeniu się (dysleksja, dyskalkulia, dysortografia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 65000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 4. WYPOSAŻENIE EKOLOGICZNEGO POKOJU CISZY - zakup, dostawa, montaż (jeśli wskazano) i konfiguracja (jeśli wskazano) niżej wymienionych urządzeń, sprzętów i materiałów:
4.1. Baldachim świetlny z montażem na miejscu w cenie – 1 szt.;
4.2. Materac 160 x 200 x 60 cm pod baldachim świetlny – 1 szt.;
4.3. Fotoroleta wzór „krople wody”, zaciemniająca, wymiary 160 cm x 200 cm - 2 szt.;
4.4. Fototapeta wzór „krajobraz błękitne niebo”, wymiary 500 cm x 300 cm – 1 szt.;
4.5. Panel akustyczny tapicerowany w kształcie sześciokąta, wraz z klejem montażowym lub rzepami montażowymi – 4 rzepy nalepiane na jeden panel - komplet 70 szt.;
4.6. Wykładzina atestowana do szkół o wymiarach 5,15 metrów x 7,50 – 1 szt.;
4.7. Stolik trójkątny - 1 szt.;
4.8. Krzesełko typu P - 2 szt.;
4.9. Projektor przestrzenny sufitowy - 1 szt.;
4.10. Materac rehabilitacyjny, sensoryczny z granulatem, wymiary: 200 x 120 x 20 cm (dł. x szer. x wys.) - 1 szt.;
4.11. Szafka z szufladami - 1 szt.;
4.12. Kącik piankowy kwiatek biały/duża chmurka, wymiary 140 x 140 x 90 cm (dł. x szer. x wys.) – 1 szt. z wałkami/poduszkami rehabilitacyjnymi o wymiarach: 25 x 140 cm (śr. x dł.) – 2 szt.;
4.13. Pufa gruszka, wymiary: 80 x 80 x 80 cm (dł. x szer. x wys.) - 2 szt.;
4.14. Kanapa z mikrofazy, wymiary: wysokość siedziska - 30 cm, głębokość siedziska - 35 cm, głębokość całkowita - 50 cm, długość całkowita - 130 cm, wysokość całkowita - 53,5 cm. Rozkładana na 3 pozycje - 1 szt.;
4.15. Pomoce, w tym: gra zręcznościowa Łowienie rybek w masce Janod lub równoważna – 1 szt.; zestaw (27 sztuk pionkopiłek) pionkopiłek Piansport lub równoważny; śnieżna masa – glinka masa plastyczna dla dzieci 500g - 5 opakowań; znajdź myszki – gra sensoryczna lub równoważna – 3 sztuki; drewniane domino kreatywne domino Akros lub równoważne – 1 szt.; Dotknij i rozpoznaj – gra edukacyjna Arkos lub równoważna – 1 szt.; masa do ćwiczeń dłoni Qmed Tharapy Putty lub równoważna – 5 szt.; gniotek małpka – 5 szt.; Woope green Drewniane klocki do nawlekania zwierzęta Farma 13 elementów lub równoważne – 1 szt.; Classic World Drewniane klocki do nawlekania zwierzęta leśne 13 elementów lub równoważne – 1 sztuka; Woopie green konstrukcyjny box motoryczny Montessori 12 w 1 FSC lub równoważny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39160000-1 - Meble szkolne

4.5.5.) Wartość części: 33790 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 5. WYPOSAŻENIE SALI DOŚWIADCZANIA ŚWIATA - zakup, dostawa, montaż (jeśli wskazano) i konfiguracja (jeśli wskazano) niżej wymienionych urządzeń, sprzętów i materiałów:
5.1. Ściana bąbelkowa wraz z montażem na miejscu w cenie - 1 szt.;
5.2. Baldachim świetlny wraz z montażem na miejscu w cenie - 1 szt.;
5.3. Materac 160 x 200 x 60 cm pod baldachim świetlny – 1 szt.;
5.4. Tor świetlno-dźwiękowy 8 pól z montażem na miejscu w cenie - 1 szt.;
5.5. Projektor rozgwieżdżone niebo, średnica 17 cm, szerokość 9 cm - 1 szt.;
5.6. Kolumna wodna, o średnicy 15 cm i 190 cm wysokości, sterowana pilotem - 1 szt.;
5.7. Puzzle pianka, wymiary puzzla: 60 x 60 cm, liczba puzzli: 48 szt., liczba obrzeży: 96 szt., grubość: 1 cm;
5.8. Panel dotykowy Dotykam i czuję, wymiary 90 cm x 30 cm, 2 rodzaje – 1 komplet;
5.9. Panel dotykowy Widzę i spostrzegam, wymiary 90 cm x 30 cm – 1 komplet;
5.10. Stół podświetlany z wyżłobieniem, wysokość: 50,5 cm, średnica: 75 cm, głębokość: 15 cm – 1 szt.;
5.11. Transparentne guziki do podświetlenia, 200 guzików (7 kształtów w 5 kolorach) spakowane w wiaderku (wym. 8 x 11,5 cm) – 1 komplet;
5.12. Żelowe kamyki do podświetlania, 10 sensorycznych kamieniu w 10 rozmiarach i kolorach – 1 komplet;
5.13. Sześciany do podświetlenia, sześciany w 3 rozmiarach i 6 kolorach, w zestawie 54 klocki – 1 zestaw;
5.14. Prześwitujące kopuły do podświetlanych blatów, 20 sztuk tj. 4 zestawy w różnych kolorach, każdy zestaw z numerami od 1-10;
5.15. Szafka z szufladami do chowania przedmiotów, wymiary (S x G x W): 104 x 39 x 90 cm; pojemniki wliczone w cenę – 9 małych i 6 większych – 1 szt.;
5.16. Gruszka biała rehabilitacyjna duża, waga 5,8 kg, śr. 90 cm, wys. 70 cm. - 5 szt.;
5.17. Tablica kolorowa ściana z kołeczkami 100 sztuk – 1 szt.;
5.18. Kącik piankowy o wymiarach 140 x 140 x 90 cm (dł. x szer. x wys.) z 2 wałkami/poduszkami o wymiarach: 25 x 140 cm (śr. x dł.) – 1 zestaw;
5.19. Tunel nieskończoności, wymiary 35 x 35 x 13 cm – 1 szt.;
5.20. Zestaw biały fala, do różnorakiego ułożenia - 2 komplety;
5.21. Naturalna ścieżka sensoryczna duża, 8 drewnianych paneli kwadratowych o wymiarach 30 x 30 cm z różnorodnym, przyjaznym dziecku wypełnieniem – 1 szt.;
5.22. Sensoryczna podłoga z cieczą, 6 płytek sensorycznych, każda w innym kolorze o wymiarach 30 x 30 cm – 1 zestaw;
5.23. Lampka wypełniona cieczą, która zawiera świecący brokat (wstrząśnij i zapal), rozmiar: 6/15 cm - 2 szt.;
5.24. Duża plazmowa kula (szklana kula w lampie plazmowej wypełniona gazem, w której dochodzi do wyładowań elektrycznych pierścieniowych), średnica 15 cm, wysokość 28 cm – 1 szt.;
5.25. Pałeczka sensoryczna, miękka i elastyczna, długość: ok. 40 cm, 6 trybów światła LED - 5 szt.;
5.26. Gniotek świecący w ciemności, w kolorach neonowych świecących w ciemności: pomarańczowy, fioletowy, różowy, niebieski, zielony, żółty o średnicy 7 cm - 8 szt.;
5.27. Piłka kossh, żylasta piłka UV do zabawy w ciemności, o średnicy ok. 10 cm - 4 szt.;
5.28. Masy UV do dłoni, 3 różne kolory i wytrzymałość od miękkiej do twardej, waga: 21 g - 3 komplety.
5.29. 1 duży zestaw akcesoriów do terapii, w tym: zestaw UV duży do sali doświadczania światła; zestaw 4 latarek na palec - 2 szt.; kolorowa piłka świecąca - 4 szt.; zestaw UV mały do sali doświadczania świata marka Play Learn lub równoważny; zestaw 6 teksturowych kółek marka Playlearn lub równoważny - 2 szt.
5.30. 6 podświetlonych cylindrów, stacja dokująca: 28 cm – 1 zestaw;
5.31. Dywan interaktywny wraz z montażem na miejscu w cenie – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 85600 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 6. ZAKUP MATERIAŁÓW DO PROWADZENIA DIAGNOZY ORAZ DZIAŁAŃ UKIERUNKOWANYCH NA WSPARCIE EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ, ROZWIJANIE POTENCJAŁU ROZWOJOWEGO UCZNIÓW ORAZ POPRAWĘ FUNKCJONOWANIA UCZNIÓW – zakup i dostawa niżej wskazanych pozycji:
6.1. Pakiet nowoczesnych programów edukacyjno-terapeutycznych do pracy z dziećmi, 23 programy multimedialne wspomagające pracę z uczniem o specjalnych potrzebach – 1 pakiet;
6.2. Magiczny Dywan 4.0 + pakiet REW + pakiet Magia Ruchu + pakiet Zgadnij co czuję? + pakiet Z dysleksją na TY lub równoważny – 1 zestaw;
6.3. Pakiet rewalidacyjny do Magicznego Dywanu – 1 pakiet;
6.4. Program multimedialny: Rozwijanie kompetencji emocjonalno-społecznych – 1 pakiet.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

39162000-5 - Pomoce naukowe

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.5.5.) Wartość części: 57129,40 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 7. ZAKUP POMOCY DYDAKTYCZNYCH - zakup, dostawa i konfiguracja (jeśli wskazano) niżej wskazanych pozycji:
7.1. Multimedialne pracownie przedmiotowe - matematyka kl. 4-8 - licencja dla nauczycieli – 1 licencja;
7.2. Ułamki 1/2 lub równoważny - multilicencja klasy IV ‒ VI szkoły podstawowej – 1 licencja;
7.3. Tabliczka mnożenia – multilicencja – CD ROM – 1 licencja;
7.4. Zestaw podręczniki i zeszyty ćwiczeń kl. 4, 5, 6, 7, 8 do nauki języka angielskiego – 10 kompletów;
7.5. Książki do nauki języka angielskiego dla uczniów 4 klasy szkoły podstawowej na 3 poziomach (jedna książka na jeden poziom): A1/A2; A2; A2/B1 – 1 komplet;
7.6. Strategiczna gra edukacyjna do nauki j. angielskiego dla dzieci i młodzieży – 1 szt.;
7.7. Gra karciana do nauki j. angielskiego – czasowniki – 1 szt.;
7.8. Gra planszowa słowna scrabble j. angielski – 1 szt.;
7.9. Gra edukacyjna planszowa Mały odkrywca zegar lub równoważna – 1 szt.;
7.10. Gra edukacyjna typu Mistrz Wiedzy, wydawnictwo Trefl lub równoważna – 1 szt.;
7.11. Gra edukacyjna planszowa do nauki j. angielskiego i utrwalenia słownictwa – 1 szt.;
7.12. Układanka dydaktyczna o własnościach kątów w określonych figurach – 1 szt.;
7.13. Pomoc dydaktyczna matematyka: zestaw geoplanów dla całej klasy wraz z kartami pracy – siatka – 3 zestawy;
7.14. Pomoc dydaktyczna matematyka: zestaw kulek i patyczków do budowania szkieletu brył – 3 zestawy;
7.15. Pomoc dydaktyczna matematyka: zestaw magnetycznych kół ułamkowych – 3 zestawy;
7.16. Pomoc dydaktyczna matematyka: ułamkowe listwy – 3 zestawy;
7.17. Pomoc dydaktyczna matematyka: badanie podzielności liczb – 3 zestawy;
7.18. Pomoc dydaktyczna matematyka: komplet przyborów geometrycznych magnetycznych z tablicą – 2 komplety;
7.19. Nakładka magnetyczna suchościeralna – kratka – 3 szt.;
7.20. Pomoc dydaktyczna matematyka: karty ćwiczeniowe - mnożenie/dzielenie – 3 komplety;
7.21. Pomoc dydaktyczna interaktywna z j. polskiego wspierająca umiejętność poprawnego czytania – 1 zestaw;
7.22. Pomoc dydaktyczna program multimedialny z j. polskiego do wykorzystania podczas zajęć wyrównawczych, korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych z obszaru edukacji polonistycznej dla uczniów klas 4-6 – 1 zestaw;
7.23. 1 zestaw edukacyjny, w tym: 6 szt. długopisów 3D z zapasem filamentu + 6 szt. powerbanki i inne zgodnie z opisem w załącznik nr 7 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA;
7.24. Pomoc dydaktyczna matematyka: demonstracyjny liniał z funkcją zamiany jednostek – 1 zestaw;
7.25. Pomoc dydaktyczna matematyka: metr sześcienny do demonstracji – 1 zestaw;
7.26. Gra edukacyjna z matematyki dot. tabliczki mnożenia – 5 zestawów;
7.27. Pomoc dydaktyczna matematyka: komplet przyborów tablicowych – 1 komplet;
7.28. Robot edukacyjny w zestawie rozszerzonym – 2 zestawy;
7.29. Zestaw Premium z matami do kodowania dla całej placówki – 1 zestaw;
7.30. Zestaw plastikowych kubeczków do zajęć z matą do kodowania – 2 zestawy;
7.31. Mata edukacyjna – zegar dla dzieci – 9 zestawów;
7.32. Zestaw dydaktyczny: j. polski dla klas 4-6 zestaw foliogramów + program multimedialny – 1 zestaw;
7.33. Pomoce dydaktyczne z j. polskiego (fleksja, składnia, ortografia, literatura) zestaw plansz formatu A1 – 2 zestawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162000-5 - Pomoce naukowe

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego

4.5.5.) Wartość części: 32547,77 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30072,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109620,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30072,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380040717

7.3.3) Ulica: Lindleya, 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-013

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30072,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53505,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63359,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63359,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AV MULTIMEDIA MAŁYSZ I SPÓŁKA, SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292801570

7.3.3) Ulica: ul. Wojciecha Bartosa Głowackiego 7 lokal 7

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-368

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63359,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49903,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57129,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49903,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100283710

7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-428

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49903,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47048,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129950,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47048,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Educarium Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340157860

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 207

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-451

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47048,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.