Ogłoszenie z dnia 2025-02-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00053279/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-21
- 2025/BZP 00070980/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-28
- 2025/BZP 00076861/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa opieki serwisowej nad systemem Simple.ERP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Bemowo - Włochy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017202242
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. M.C. Coopera 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-315
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@zozbemowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbemowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zozbemowo.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa opieki serwisowej nad systemem Simple.ERP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80941d21-289a-47a2-bcaa-1469b1cf4f7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00103289
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036445/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa opieki serwisowej nad systemem SIMPLE.ERP
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00053279
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/TP/U/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 147888,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) zakup przedłużenia licencji na 12 miesięcy (usługa utrzymania – maintenance i usługi serwisowe) producenta oprogramowania, obejmujący:
a) prawo do nowych wersji oprogramowania SIMPLE.ERP,
b) prawo do pakietów aktualizacyjnych zawierających poprawki usterek i drobne usprawnienia oprogramowania SIMPLE.ERP,
c) prawo do zgłaszania usterek oprogramowania SIMPLE ERP za pomocą dedykowanego systemu helpdesk producenta (I-SYROP), dostęp 24/7/365,
d) szkolenie z obsługi internetowego systemu i-SYROP w zakresie pobierania pakietów serwisowych i aktualizacyjnych,
e) szkolenie z obsługi internetowego systemu i-SYROP w zakresie obsługi zgłoszeń serwisowych,
f) czas reakcji przy usuwaniu usterki oznaczonej jako błąd krytyczny – maksymalnie 7 standardowych godzin pracy serwisu (tj. 9.00-17.00),
g) sposób serwisowania – zdalny,
h) liczba wersji oprogramowania objętych serwisem – 1 wersja,
i) obsługa zgłoszeń oznaczonych w systemie i-SYROP jako indywidualna_zmiana_prawa, dotyczących adaptacji modyfikacji wykonanych na potrzeby użytkownika do zmian w przepisach prawa,
j) limit konsultacji helpdesk obejmujący porady telefoniczne i zgłoszenia helpdesk w systemie i-SYROP (ilość godzin / rok) – 40 godzin,
k) obsługa zgłoszeń konsultacyjnych oznaczonych w systemie i-SYROP jako helpdesk,
2) pakiet konsultacyjny:
a) zakres usług: konsultacje i pomoc udzielana w siedzibie Zamawiającego przez konsultanta SIMPLE w zakresie wykorzystania programu oraz wszelkich zmian definiowalnych elementów systemu z czasem reakcji wynoszącym maksymalnie do 7 dni roboczych, po pisemnym zgłoszeniu zapotrzebowania, konsultacje w zakresie wykorzystania dodatkowej funkcjonalności w nowych wersjach oprogramowania, modyfikacje, szkolenia, audyty,
b) każda jednorazowa usługa konsultanta SIMPLE świadczona w ramach opieki, w siedzibie Zamawiającego będzie rozliczana w następujący sposób:
i. gdy usługa będzie świadczona w wymiarze czasowym maksymalnie 8 godzin – jako jedna stawka dzienna,
ii. gdy usługa będzie świadczona w wymiarze czasowym przekraczającym 8 godzin – jako stawka dzienna plus jedna ósma stawki dziennej za każdą kolejną rozpoczętą godzinę,
iii. gdy usługa będzie świadczona w trybie zdalnym - jako minimum 2 godziny plus każda kolejna rozpoczęta godzina,
c) wielkość pakietu konsultacyjnego – minimum 320 godzin.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje opiekę serwisową nad następującym oprogramowaniem posiadanym przez Zamawiającego:
1) oprogramowanie:
a) SIMPLE.ERP – E-Pit Podatek PIT- Wersja Elektroniczna (ERP.ePIT),
b) SIMPLE.ERP – elektroniczna wysyłka sprawozdań (ERP.eSPRAWOZDANIA),
c) SIMPLE.ERP – E-Zla Elektroniczne Zwolnienia (ERP.eZLA),
d) SIMPLE.ERP – FK Finanse I Księgowość (ERP.FK),
e) SIMPLE.ERP – HRPPK Pracownicze Plany Kapitałowe (ERP.HRPPK),
f) SIMPLE.ERP – INFO Biblioteka Funkcji Do MS Excel (ERP.INFO),
g) SIMPLE.ERP – JPK Jednolity Plik Kontrolny (ERP.JPK)
h) SIMPLE.ERP – MT Majątek Trwały (ERP.MT),
i) SIMPLE.ERP – OT Obrót Towarowy (ERP.OT),
j) SIMPLE.ERP – PER Kadry I Płace (ERP.PER),
k) SIMPLE.ERP – Sprawdzenie VAT (ERP.SPR_VAT),
l) SIMPLE.ERP – Krajowy Rejestr eFaktur KseF,
m) SIMPLE.ERP– Ebank.
Oprogramowanie obejmuje prawo eksploatacji dla 22 jednocześnie pracujących użytkowników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72514200-3 - Usługi rozbudowy systemów komputerowych
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
72514300-4 - Usługi w zakresie konserwacji systemów komputerowych
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195570,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 195570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195570,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Simple S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130022578
7.3.3) Ulica: Bronisława Czecha 49/51
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-555
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi odnowienia wsparcia i licencji dla: 2 urządzeń Fortinet FortiGate 200F oraz dla 2 maszyn wirtualnych Fortinet i FortiGate.
- Zapewnienie wsparcia dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń Fortinet
- Przedłużenie wsparcia technicznego i prawa do aktualizacji (ang. maintenance) dla oprogramowania Veeam Data Platform Foundation, Edition: Enterprise Plus - 140 Instances na okres 1 roku.
- Usługa hostingu dla serwisów Centrum Nauki Kopernik.
- Zakup, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa
- "Dostawa pomocy dydaktycznych, programów multimedialnych oraz sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby zajęć realizowanych w szkołach podstawowych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.