eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlszanicaDostawy warzyw, owoców i warzyw kiszonych do Ośrodka Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy



Ogłoszenie z dnia 2021-07-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103624 z dnia 2021-07-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy warzyw, owoców i warzyw kiszonych do Ośrodka Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384899520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olszanica 222

1.5.2.) Miejscowość: Olszanica

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-722

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134617460

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: odk_olszanica@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zp.sw.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy warzyw, owoców i warzyw kiszonych do Ośrodka Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27cd9126-b2ff-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103624

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014507/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawy warzyw, owoców, warzyw kiszonych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065090/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 22311,40 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Ośrodka Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy, w ilości i asortymencie podanym w załączniku nr 4 do SWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy – zadanie nr 1). Dostawy warzyw i owoców odbywać się będą z częstotliwością dwóch dostaw w tygodniu w godzinach 8.00-13.00.
1. CPV 03221111-7 Buraki czerwone kl. I Świeże, minimalna średnica 5 cm, bez oznak gnicia, śladów pleśni, zmarznięcia, czyste, w bezzwrotnych workach siatkowych o wadze do 10 kg. W ilości 150 kg.
2. CPV 03221113-1 Cebula kl. I Świeża, minimalna średnica 4 cm, bez oznak gnicia, śladów pleśni, zmarznięcia, czysta, w bezzwrotnych workach siatkowych o wadze do 15 kg. W ilości 250 kg.
3. CPV 03221113-1 Cebula czerwona kl. I Świeża, bez oznak gnicia, śladów pleśni, zmarznięcia, czysta, w bezzwrotnych workach siatkowych o wadze do 15 kg. W ilości 60 kg.
4. CPV 03221120-3 Czosnek kl. I Czosnek świeży, w główkach, bez uszkodzeń oraz bez oznak gnicia, śladów pleśni, zmarznięcia, średnica min. 3 cm. W ilości 250 szt.
5.CPV 03221410-3 Kapusta biała głowiasta kl. I Kapusta biała w główkach prawidłowo związanych, świeża, bez uszkodzeń mechanicznych, wielkość, kształt i barwa główki charakterystyczna dla danego rodzaju i odmiany, wolne od szkodników i ich pozostałości, czysta, bez zewnętrznych liści, w bezzwrotnych workach siatkowych do 25 kg. W ilości 150 kg.
6. CPV 03221410-3 Kapusta czerwona głowiasta kl. I Kapusta czerwona w główkach, prawidłowo związanych, czystych bez uszkodzeń mechanicznych, wielkość, kształt i barwa główki charakterystyczna dla danego rodzaju i odmiany, wolne od szkodników i ich pozostałości, w bezzwrotnych workach siatkowych do 15 kg. W ilości 60 kg.
7. CPV 03221410-3 Kapusta pekińska kl. I. Świeża, czysta, bez uszkodzeń, foliowana. W ilości 100 kg.
8. CPV 03221300-9 Koperek natka kl. I. Młody, świeży, czysty, bez zanieczyszczeń, wolny od szkodników i ich pozostałości w pęczkach o wadze nie mniej niż 25 g. W ilości 430 pęczków.
9. CPV 03221112-4 Marchew korzeń kl. I Świeża, min. średnica 2 cm, min. długość 15cm, bez oznak gnicia, śladów pleśni, zmarznięcia, czysta w bezzwrotnych workach siatkowych do 10 kg. W ilości 200 kg.
10. CPV 03221270-9 Ogórek zielony kl. I. Odmiany jadalne do bezpośredniego spożycia, świeże, zdrowe, czyste bez uszkodzeń mechanicznych, prawidłowo wybarwione, wielkość, kształt i barwa charakterystyczna dla danej odmiany, wolne od szkodników i ich pozostałości. Pakowane w bezzwrotne worki siatkowe do 5 kg. W ilości 280 kg.
11. CPV 03221230-7 Papryka świeża kl. I. Odmiany papryki czerwonej, żółtej lub zielonej, czyste, jędrne, bez uszkodzeń mechanicznych, prawidłowo wybarwione, wielkość, kształt i barwa charakterystyczna dla danej odmiany, wolne od szkodników i ich pozostałości. Opakowanie bezzwrotne do 5 kg. W ilości 150 kg.
12. CPV 03221260-6 Pieczarki kl. I Świeże, duże, zdrowe, bez uszkodzeń, bez oznak gnicia, śladów pleśni, zmarznięcia, czyste, w opakowaniach bezzwrotnych do 5 kg. W ilości 150 kg.
13. CPV 03221300-9 Pietruszka natka kl. I Młoda, czysta, świeża, zielona, bez zanieczyszczeń, wolna od szkodników i ich pozostałości w pęczkach o wadze nie mniej niż 25 g. W ilości 250 pęczków.
14. CPV 03221240-4 Pomidory kl. I. Świeże, całe, jędrne, zdrowe, czyste, bez uszkodzeń mechanicznych, oznak psucia, zmarznięcia. Opakowanie bezzwrotne do 6 kg. W ilości 280 kg.
15. CPV 03221110-0 Por zielony kl. I Świeży, nie obcinany, bez oznak gnicia, śladów pleśni, zmarznięcia, czysty, w bezzwrotnych opakowaniach do 5 kg. W ilości 150 kg.
16. CPV 03221110-0 Rzodkiewka kl. I całe, świeże, zdrowe, czyste bez uszkodzeń, bez oznak gnicia, śladów pleśni, zmarznięcia, wolne od szkodników i ich pozostałości, nie obcinane, w pęczkach. W ilości 100 pęczków.
17. CPV 03221310-2 Sałata zielona kl. I Świeża, zdrowa, czysta, o soczystych, mięsistych zielonych liściach bez uszkodzeń, wolna od szkodników i ich pozostałości, waga jednej sztuki - nie mniej niż 200 g. W bezzwrotnych opakowaniach. W ilości 250 szt.
18. CPV 03221310-2 Sałata lodowa kl. I Świeża, zdrowa, czysta, bez uszkodzeń, wolna od szkodników i ich pozostałości, foliowana, waga jednej sztuki - nie mniej niż 200 g. W ilości 100 szt.
19. CPV 03221110-0 Seler korzeń kl. I Minimalna średnica 8 cm, świeży, bez uszkodzeń, bez oznak gnicia, śladów pleśni, zmarznięcia, czysty w bezzwrotnych workach siatkowych do 10 kg. W ilości 80 kg.
20. CPV 03221300-9 Szczypiorek natka kl. I. Młody, czysty, świeży, zielone cienkie pędy, bez zanieczyszczeń, wolny od szkodników i zanieczyszczeń w pęczkach o wadze nie mniej niż 25 g. W ilości 300 pęczków.
21. CPV 03212100-1 Ziemniaki jadalne kl. I. jednej odmiany, średnica ziemniaka minimum 5 cm, o świeżym wyglądzie, właściwym kształcie, zapachu, bez zanieczyszczeń, bez oznak gnicia, śladów pleśni, zmarznięcia, w bezzwrotnych workach siatkowych do 30 kg. W ilości 1500 kg.
22. CPV 03221420-6 Kalafior, w główkach, świeży, bez uszkodzeń mechanicznych powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysty, wolny od szkodników i ich pozostałości, wielkość, kształt i barwa główki charakterystyczna dla danego rodzaju i odmiany, waga jednej sztuki - nie mniej niż 600g. W ilości 100 szt.
23. CPV 03221212-5 Fasolka szparagowa, Strąki fasolki szparagowej zielone lub żółte. Fasolka cała ,świeża, zdrowa, bez uszkodzeń powodujących obniżenie wartości użytkowej, wolna od szkodników i ich pozostałości, czysta w bezzwrotnych workach siatkowych do 5 kg. W ilości 50 kg.
24. CPV 03221420-6 Brokuł, świeży, bez uszkodzeń mechanicznych powodujących obniżenie wartości użytkowej, czysty wolny od szkodników i ich pozostałości, waga jednej sztuki - nie mniej niż 500g. W ilości 100 szt.
25. CPV 03221250-3 Cukinia, czysta, świeża, wolna od jakichkolwiek zanieczyszczeń obcych, szkodników i ich pozostałości, bez oznak gnicia lub zepsucia. W ilości 50 kg.
26. CPV 03222210-8 Cytryna kl. I. Całe, czyste, wolne od odgnieceń, zdrowe, bez oznak gnicia lub zepsucia, wolne od zanieczyszczeń, szkodników i ich pozostałości. Barwa właściwa dla danej odmiany. Opakowania do 10 kg. W ilości 130 kg.
27. CPV 03222321-9 Jabłka deserowe kl. I. Jabłka świeże, zdrowe, jędrne, czyste, nie uszkodzone mechaniczne, z szypułką, bez uszkodzeń skórki i miąższu, Owoce jednolite odmianowo i wielkością w partii, dojrzałe, bez zmian chorobowych, oznak psucia. Opakowania do 15 kg. W ilości 350 kg.
28. CPV 03222111-4 Banan kl. I. Całe, zdrowe, bez oznak gnicia lub zepsucia, czyste, wolne od jakichkolwiek zanieczyszczeń obcych, szkodników i ich pozostałości. W ilości 150 kg.
29. CPV 03222240-7 Mandarynki kl. I. Całe, wolne od odgnieceń, zdrowe, bez oznak gnicia lub zepsucia, czyste, wolne od zanieczyszczeń, wolne od szkodników i ich pozostałości oraz nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego. Barwa właściwa dla odmiany. W ilości 150 kg.
30. CPV 03222341-5 Winogrono kl. I. Całe, wolne od odgnieceń, zdrowe, bez oznak gnicia lub zepsucia, czyste, wolne od zanieczyszczeń, szkodników i ich pozostałości. Barwa właściwa dla odmiany. W ilości 150 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 21018,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy warzyw kiszonych do Ośrodka Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Olszanicy, w ilości i asortymencie podanym w załączniku nr 4 do SWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz w załączniku nr 1 do SWZ (formularz ofertowy – zadanie nr 2). Dostawy warzyw kiszonych odbywać się będą z częstotliwością jednej dostawy na dwa tygodnie w godzinach 8.00-13.00.
1. CPV 15331000-7 kapusta kiszona – opakowanie o wadze do 15 kg, bez oznak gnicia, wolna od owadów i szkodników oraz uszkodzeń spowodowanych przez choroby i szkodniki. W ilości 200 kg.
2. CPV 15331000-7 ogórki kwaszone – opakowanie o wadze do 15 kg, bez oznak gnicia, wolne od owadów i szkodników oraz uszkodzeń spowodowanych przez choroby i szkodniki. W ilości 120 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331000-7 - Warzywa przetworzone

4.5.5.) Wartość części: 1293,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28377,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28377,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28377,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel-Hurt-Detal art. rolno-spożywcze Mariusz Maślak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 370096045

7.3.3) Ulica: Młynarska 18

7.3.4) Miejscowość: Sanok

7.3.5) Kod pocztowy: 38-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28377,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-01 do 2021-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1180,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1954,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1180,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POW JAKUB Franciszek Płonka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 690643367

7.3.3) Ulica: Słocińska 101

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-330

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1180,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-01 do 2021-10-31
2021-07-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.