Ogłoszenie z dnia 2021-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00046995/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00103733 z dnia 2021-07-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia Uniwersytetu Ekonomicznego
w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001525
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 10
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-875
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ue.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uep1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób i mienia Uniwersytetu Ekonomicznegow Poznaniu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-928114e3-ae33-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103733
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001588/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Ochrona osób i mienia w obiektach UEP, konwoje środków pieniężnych, monitorowanie systemu sygnalizacji i włamania w Domach Studenckich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046995/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/004/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1 Ochrona budynków dydaktycznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, przez pracowników ochrony fizycznej wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, a w szczególności:
a) zapewnienie bezpieczeństwa osób przebywających w budynkach,
b) ochrona mienia w obiektach przed kradzieżą, włamaniem oraz w przypadku pożaru, zalania i innych awarii i zdarzeń losowych,
c) ochrona parkingów w budynku Collegium Altum (CA), Centrum Edukacyjnego Usług Elektronicznych (CEUE) oraz zamkniętych podwórzy budynków A i B oraz C,
d) ochrona pracownika UEP i mienia podczas transportu samochodowego środków pieniężnych pomiędzy budynkami: A, B, CA wg ustaleń z Zamawiającym a Santander Bank Polska S.A. oddział nr 5 z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Św. Marcin 66/72 oraz z Santander Bank Polska S.A. oddział nr 5 z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Św. Marcin 66/72 a budynkami: A, B, CA wg ustaleń z Zamawiającym. Samochód osobowy po stronie Wykonawcy.
Zamawiający informuje, iż każdorazowy transport wartości pieniężnych nie przekracza 1 jednostki obliczeniowej – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywyanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne
2. Ochrona budynków dydaktycznych A, B, C, Collegium Altum (CA), Collegium Linguisticum (CL), Centrum Edukacyjnego Usług Elektronicznych (CEUE) w postaci:
a) monitorowania alarmowej sygnalizacji włamania i napadu w budynkach dydaktycznych A, B, C, CA, CL, CEUE,
b) w przypadku zgłoszenia sygnału alarmowego w budynkach dydaktycznych - ochrony bezpośredniej obiektu poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej natychmiastowej reakcji, podejmującej czynne działania niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 20 minut od zgłoszenia.
3. Ochronie podlegają osoby, mienie w obiektach oraz same budynki położone w Poznaniu:
a) Collegium Altum (CA) przy ul. Powstańców Wlkp. 16 z parkingiem,
b) Collegium Linguisticum (CL) przy ul. Taczaka 9,
c) budynek Centrum Edukacyjnego Usług Elektronicznych (CEUE) przy ul. Towarowej 55 z parkingiem,
d) budynki A i B przy al. Niepodległości 10-12 z parkingiem,
e) budynek C przy ul. Towarowej 53 z dziedzińcem.
4. Wykonawca ma obowiązek monitorowania sygnalizacji włamania i napadu w budynkach Zamawiającego. Do obowiązków Wykonawcy należy:
a) monitorowanie sygnałów alarmowych w czasie, gdy służbę pełni posterunek ochrony,
b) w przypadku uruchomienia przez pracownika ochrony albo portiera sygnału alarmowego napadowego - podjęcie interwencji przez grupę interwencyjną,
c) po wykonaniu interwencji – nadzorowanie obiektu przez grupę interwencyjną do czasu zabezpieczenia incydentu - przybycia policji,
d) zapewnienie odpowiedniego urządzenia do przekazywania sygnałów alarmowych (pilot napadowy, system napadowy lub inny o podobnym charakterze) wraz z okablowaniem, a także zapewnienie ich konserwacji oraz naprawy w razie awarii.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezkosztowego jednego alarmu sprawdzającego w skali miesiąca w każdym z obiektów.
Powyższe obowiązki dotyczą niżej wymienionych obiektów położonych w Poznaniu:
a) budynku A przy al. Niepodległości 10,
b) budynku B przy al. Niepodległości 12,
c) budynku C przy ul. Towarowej 53,
d) budynku Collegium Altum (CA) przy ul. Powstańców Wlkp. 16,
e) budynku Collegium Linguisticum (CL) przy ul. Taczaka 9,
f) budynku Centrum Edukacyjnego Usług Elektronicznych (CEUE) przy ul. Towarowej 55,
5. Ochronę należy realizować w sposób następujący:
a) całodobowo - 1 pracownik do ochrony łącznie dla wszystkich budynków będących przedmiotem zamówienia przez cały okres obowiązywania umowy,
b) ochrona pracownika UEP i mienia podczas transportu samochodowego środków pieniężnych w dni robocze pomiędzy budynkami: A, B, CA wg ustaleń i zgłoszeń Zamawiającego, a Santander Bank Polska S.A. oddział nr 5 z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Św. Marcin 66/72 i z Santander Bank Polska S.A. oddział nr 5 z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Św. Marcin 66/72 do budynków: A, B i CA wg ustaleń i zgłoszeń Zamawiającego w dniu poprzedzającym konwój (nie więcej niż 6 konwojów do 31.12.2021 roku i nie więcej niż 6 konwojów od 1.01.2022 roku do 30.06.2022 roku).
Łączna ilość ok. 12 konwojów w roku.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość podwykonawstwa tylko i wyłącznie w zakresie:
- dysponowania grupą interwencyjną oraz monitorowania sygnałów alarmowych.
Informację o tym Wykonawca zamieszcza w formularzu ofertowym.
7. Zamawiający wymaga, aby pracownicy realizujący zamówienie byli zatrudnieni na podstawie umowy
o pracę w całym zakresie czasowym, w jakim wykonują czynności u Zamawiającego.
7.1 Zamawiający wymaga, aby pracownicy realizujący zamówienie (ochrona) byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę, co oznacza, iż nie mogą być zatrudnieni na podstawie umów cywilnoprawnych w całym zakresie czasowym, w jakim wykonują czynności u Zamawiającego.
7.2 W celu weryfikacji realizacji wymogu, o którym mowa w pkt. 2 powyżej Wykonawca jest również zobowiązany do comiesięcznego raportowania stanu zatrudnienia osób wykonujących przedmiot zamówienia, przez cały okres realizacji zamówienia, w terminie do 10 dnia każdego miesiąca pod rygorem zastosowania przez Zamawiającego kar umownych przewidzianych za nienależyte wykonanie zamówienia.
7.3 Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie do 2 dni roboczych i w formie przez Zamawiającego określonej, Wykonawca jest zobowiązany udzielić Zamawiającemu wyjaśnień dotyczących zatrudnienia osób wykonujących przedmiot zamówienia. W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nie leżącej po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie ww. osób inną osobą, pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania.
7.4 Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę obowiązuje od daty rozpoczęcia świadczenia usługi i Wykonawca jest zobowiązany przestrzegać w całym okresie realizacji zamówienia pod rygorem zastosowania przez Zamawiającego kar umownych przewidzianych za nienależyte wykonanie zamówienia.
7.5 Obowiązek zachowania poufności.
Wykonawca oraz osoby, którymi się posługuje przy wykonaniu umowy mają obowiązek zachowania w tajemnicy wszelkich informacji dotyczących Zamawiającego i jego działalności pozyskanych w związku z wykonywaniem usługi albo przy okazji jej wykonywania.
Za naruszenie obowiązku zachowania poufności przez Wykonawcę albo osoby, którymi się posługuje przy wykonaniu umowy, Wykonawca ponosi odpowiedzialność określoną w umowie. Naruszenie obowiązku poufności może polegać w szczególności na nie zachowaniu zasady dyskrecji poprzez przekazywanie na zewnątrz informacji nie stanowiących informacji publicznej, przeglądaniu dokumentów znajdujących się w obiektach Zamawiającego.
7.6 Strony uzgadniają, że pracownicy Wykonawcy zatrudnieni do ochrony obiektów Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu złożą na piśmie wg określonego wzoru oświadczenie wobec Zamawiającego o przestrzeganiu poufności w odniesieniu do wszelkich informacji dotyczących Zamawiającego i jego działalności pozyskanych w związku z wykonywaniem usługi albo przy okazji jej wykonywania.
7.7 Obowiązek zachowania tajemnicy spoczywa na Wykonawcy i jego pracownikach również po rozwiązaniu umowy albo jej wygaśnięciu i ma charakter bezterminowy.
8 . Wykonawca ma obowiązek posiadania aktualnej polisy ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej na kwotę min. 1.000.000,00 zł (lub równowartość) na jedno i wszystkie zdarzenia po odjęciu kwot franszyz, udziałów własnych, zmniejszeń itp. w tym co najmniej 100.000,00 na jedno zdarzenie po odjęciu kwot franszyz, udziałów własnych, zmniejszeń - przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli Wykonawca nie zawrze umowy ubezpieczenia po wygaśnięciu poprzedniej albo nie będzie kontynuował umowy ubezpieczenia przez cały okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający może według własnego wyboru rozwiązać umowę z Wykonawcą z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy bądź ma prawo zawrzeć stosowną umowę ubezpieczenia lub ją przedłużyć na koszt Wykonawcy, potrącając jej koszt z płatności należnych Wykonawcy.
9. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej przy zachowaniu dystansu i z zachowaniem warunków reżimu sanitarnego.
10. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień(CPV):
79710000-4 Usługi ochroniarskie
60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego
79711000-1 Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248460 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276002,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248460 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SECURITY EMPORIO Sp. z o.o. Sp. k. – lider
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EMPORIO Sp. z o.o. Vigor Security Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381762401
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-334
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Protector Sp. z o.o., Wały Piastowskie 1, 80-855 Gdańsk
Zakres przedmiotu zamówienia /grupa interwencyjna, monitoring sygnałów alarmowych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SECURITY EMPORIO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SECURITY EMPORIO SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248460 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-302021-07-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa samochodu terenowego typu PICK-UP , 5-cio osobowego, z napędem 4x4
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: "Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania: Adaptacja strefy SPA na strefę Saun -1"
- Zakup samochodu BUS 8+1
- Zakup samochodu osobowego
- Zakup samochodu osobowo-ciężarowego 2+1
- Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu przeprowadzającego eksperyment medyczny -Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia Centrum Kongresowego ICE Kraków sukcesywnie przez okres 12 miesięcy, dla Agencji Rozwoju Miasta Krakowa Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie.
- Ochrona pawilonów handlowych i terenu pn.: "Centrum Lokalne Kamionek" położonego w Warszawie przy ul. Grochowskiej 328 na okres 5 miesięcy
- Dowóz uczniów szkół ponadpodstawowych na warsztaty, zajęcia edukacyjne i inne w związku z realizacją projektu 'Dziś uczeń - jutro student" w roku 2025
- [U/07/2025] Usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz nadzoru przy użyciu systemów elektronicznych
- Bezpośrednia kwalifikowana ochrona fizyczna w Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie.
- Usługi portierskie, stróżowanie, ochrona oraz dozorowanie obiektów Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.