Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00007740/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-07
- 2022/BZP 00035162/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-26
- 2022/BZP 00038559/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja obszarów miejskich w Zabrzu – Park im. Poległych Bohaterów,
wodny plac na osiedlu Janek. Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZABRZE – PREZYDENT MIASTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Śląskich 5-7
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_bzp@um.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miastozabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.miastozabrze.pl/engine//bip/8/95?p2=BZP.271.81.2021.KW1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja obszarów miejskich w Zabrzu – Park im. Poległych Bohaterów,wodny plac na osiedlu Janek. Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc66fb4b-6f84-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103891
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00007740/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.81.2021.KW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3382643,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje :Zadanie nr 1:
Zakres zamówienia dla zagospodarowania terenu wokół fontanny w Parku im. Poległych Bohaterów, przy ul. Dubiela w Zabrzu:
a) uporządkowanie terenu;
b) demontaż istniejących zniszczonych obrzeży betonowych trawnikowych oddzielających nawierzchnię trawiastą od nawierzchni gruntowej placu;
c) wykonanie utwardzenia terenu z kostki betonowej oraz płyt betonowych o grubości 5-7 cm (w zależności od wybranego produktu) na podbudowie w pełni wodoprzepuszczalnej z kruszyw;
d) nowe wyprofilowanie obrzeży trawnikowych oddzielających plac od terenów zielonych;
e) miejscowe powiększenie stref zielonych zgodnie ze szczegółowym rysunkiem zagospodarowania terenu w skali 1:100;
f) remont istniejących zniszczonych schodów bocznych oraz schodów przy istniejącej wiacie (demontaż schodów i ponowne wykonanie z elementów betonowych systemowych = jako schodów terenowych); zapewnienie pasm informacyjnych ostrzegających osoby niedowidzące o zmianie w zakresie płaszczyzny ruchu;
g) wykonanie od strony wschodniej pochylni terenowej dla osób niepełnosprawnych;
h) wykonanie odwodnienia strefy przy schodach terenowych z rozprowadzeniem wód w terenie zielonym (wg projektu branżowego);
i) demontaż istniejących elementów małej architektury: ławek bez oparć oraz koszy na śmieci (w obrębie placu);
j) montaż nowych elementów małej architektury w miejscu publicznym: ławek z oparciem wg wzoru oraz koszy na śmieci;
k) uporządkowanie całego terenu inwestycji wraz z rekultywacją trawnika zniszczonego na etapie realizacji;
Zakres zamówienia dla przebudowy muru oporowego i schodów przy wejściu głównym w Parku im. Poległych Bohaterów, przy ul. Dubiela w Zabrzu:
a) Wycinka drzew i karczowanie pni po wycince drzew wraz z wywozem i zdaniem drewna za potwierdzeniem odbioru do Leśniczówki przy ul. Matejki 68 w Zabrzu
b) Rozebranie fragmentu muru oporowego wraz z południowymi schodami (od osi K do osi P wg oznaczeń w części rysunkowej)
c) Wykonanie pali fundamentowych pod odtwarzaną częścią muru
d) Wykonanie ław fundamentowych pod rozebraną częścią muru
e) Odbudowę rozebranych fragmentów muru i schodów na wzór istniejących
f) Wykonanie tynków odwzorujących pierwotny wygląd muru oporowego , w odtwarzanej części muru
g) Remont konserwatorski istniejącej części muru oporowego nie przeznaczonej do rozbiórki i schodów północnych oraz centralnych (od osi A do osi K wg oznaczeń w części rysunkowej).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45262210-6 - Fundamentowanie
45262300-4 - Betonowanie
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
92522100-7 - Usługi ochrony obiektów historycznych
4.5.5.) Wartość części: 2163643,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:Zadanie nr 2:
1. Zakres prac projektowych obejmuje:
a) wykonanie projektu budowlanego
b) opracowanie i złożenie wniosku o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę
c) wykonanie projektów technicznych wraz z określeniem rodzaju materiałów, parametrów technicznych
d) wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów,
e) wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót,
f) sporządzenie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
g) uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień
h) wykonanie robót budowlanych objętych dokumentacją projektową wraz z dostawą i montażem urządzeń niezbędnych do funkcjonowania obiektu.
i) wykonanie rozruchów, uruchomień wraz z dostawą niezbędnej chemii basenowej do ich wykonania
j) otrzymanie pozwolenia na użytkowanie
k) przeszkolenie personelu w zakresie obsługi wodnego placu zabaw
2. Zakres robót budowlanych zamówienia obejmuje :
a) wykonanie niecki wodnego placu zabaw
b) dostawa i montaż atrakcji wodnych
c) wykonanie kompletnej technologii uzdatniania wody basenowej
d) wykonanie komory technicznej dla urządzeń uzdatniania wody
e) wykonanie zbiornika buforowego
f) budowa budynku socjalnego wraz z częścią:
• magazynową na dozowanie chemii,
• użytkową i socjalną dla obsługi obiektu
• toaletami
g) budowa przyłącza wodociągowego
h) budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej
i) budowa przyłącza elektroenergetycznego
j) wykonanie zabezpieczeń ewentualnych kolizji sieci
k) wyposażenie wykonywanych obiektów w instalacje, oprzyrządowanie, sprzęt, narzędzia, aparatury, armaturę, uzbrojenie i inne akcesoria wyposażenia umożliwiające korzystanie z obiektu przez wszystkich pracowników i klientów
l) zagospodarowanie i uzbrojenie terenu
m) budowa dojść pieszych i komunikacji wewnętrznej
n) wykonanie instalacji oświetlenia terenu
o) wyposażenie terenu w małą architekturę
p) wykonanie ogrodzenia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
43324100-1 - Urządzenia do basenów kąpielowych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 1219000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2579695,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2983960,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2579695,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mariusz Dawidowski prowadzący działalność gospodarczą pn.: Zakład Remontowo – Budowlany „PLAST-BUD” Mariusz Dawidowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311638015
7.3.3) Ulica: Wiślana 17/4
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-119
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "PLAST-BUD" MARIUSZ DAWIDOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "PLAST-BUD" MARIUSZ DAWIDOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2579695,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2460000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2460000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2460000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo AKWAPLANTA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990204294
7.3.3) Ulica: Karmelkowa 29
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-437
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO AKWAPLANTA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO AKWAPLANTA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2460000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Termin wykonania zamówienia.
Zadanie nr 1: Zakończenie robót i zgłoszenie gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy nastąpi najpóźniej w terminie do 14 miesięcy od daty podpisania umowy.
Zadanie nr 2: Zakończenie robót wraz z montażem wyposażenia i zgłoszeniem gotowości do odbioru końcowego przedmiotu umowy nastąpi najpóźniej w terminie do 14 miesięcy od daty podpisania umowy. Warunkiem zgłoszenia gotowości do odbioru jest uzyskanie właściwej zgody na dopuszczenie obiektu do użytkowania.
C.D. z sekcji 2.14.): 2022/BZP 00035162/01; 2022/BZP 00038559/01
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawę zastawek aortalnych samorozprężalnych do zabiegów TAVI
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zabrzu.
- Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.