Og³oszenie z dnia 2025-02-13
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa doziemnej instalacji wodoci±gowej do budynku przy ul. Nied¼wiedziej 6E
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Urz±d Komisji Nadzoru Finansowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382088467
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Piêkna 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-549
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@knf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.knf.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa doziemnej instalacji wodoci±gowej do budynku przy ul. Nied¼wiedziej 6E
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-62701cf6-3ff8-4b2a-bee6-9f50f692abd6
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00103930
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00245785/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Wymiana i przebudowa instalacji wodoci±gowej na terenie przy ul. Nied¼wiedzia 6e w Warszawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62701cf6-3ff8-4b2a-bee6-9f50f692abd63.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja odbywa siê w jêzyku polskim, przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia lub poczty elektronicznej. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu »Wykonawca« na Platformie e-Zamówienia. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na Platformy e-Zamówienia w zak³adce »Komunikacja« lub za po¶rednictwem poczty elektronicznej: zamowienia@knf.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca przygotowuje ofertê przy pomocy »Formularza ofertowego« udostêpnionego przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia. Zalogowany Wykonawca, jest zobowi±zany do zweryfikowania poprawno¶ci danych automatycznie pobranych przez system z jego konta i uzupe³nienia pozosta³ych informacji dotycz±cych wykonawcy /wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z zachowaniem postaci elektronicznej w formacie danych .doc, .docx lub .pdf i podpisana podpisem elektronicznym przez osobê/y upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu Wykonawcy. Sposób z³o¿enia Oferty, w tym zaszyfrowania Oferty opisany zosta³ w Regulaminie Platformy e-Zamówienia dostêpnym oraz w „Instrukcji interaktywnej” pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
Za datê z³o¿enia oferty przyjmuje siê datê jej przekazania na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu sk³adania oferty zmieniæ lub wycofaæ ofertê za po¶rednictwem formularza do „z³o¿enia”, „zmiany”, „wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na Platformie e-Zamówienia. Sposób zmiany i wycofania oferty zosta³ opisany w Regulaminie Platformy e-Zamówienia dostêpnym oraz w „Instrukcji interaktywnej” pod adresem: https://media.ezamowienia.gov.pl/pod/2021/10/Oferty-5.2.pdf
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Administratorem danych osobowych jest UKNF. Z Administratorem mo¿na siê kontaktowaæ pisemnie, na adres siedziby lub poczt± elektroniczn± na adres:knf@knf.gov.pl 2.Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych („IOD”). Kontakt z IOD na adres Administratora. Z IOD mo¿na siê kontaktowaæ w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych. 3.Podstaw± prawn± i celem przetwarzania danych osobowych jest: a)art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. niezbêdno¶æ przetwarzania do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na Administratorze, wynikaj±cego z ustawy z dnia 11.09.2019 ustawa Pzp w celu prowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, a tak¿e udokumentowania
postêpowania ; b)art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. niezbêdno¶æ przetwarzania do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na
Administratorze, wynikaj±cego z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zwi±zku z konieczno¶ci± archiwizacji dokumentacji; c)art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. prawnie uzasadniony interes Administratora polegaj±cy na konieczno¶ci ustalania, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami. 4.Odbiorcami danych osobowych
bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp, a tak¿e Prezes UZP, jako administrator danych osobowych u¿ytkowników platformy e-zamówienia, na której UKNF prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Mo¿e udostêpniaæ dane osobowe tak¿e podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na podstawie odrêbnych przepisów prawa lub umowy zawartej z Administratorem, w szczególno¶ci podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi z zakresu informatycznego oraz w ramach przesy³anej korespondencji. 5.Administrator nie planuje przekazywaæ danych osobowych odbiorcom w pañstwach trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego) lub organizacjom miêdzynarodowym.6.Dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres niezbêdny do realizacji celu przetwarzania, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa oraz zarz±dzeniami wewnêtrznymi okre¶laj±cymi czas przechowywania dokumentacji w Urzêdzie Komisji Nadzoru Finansowego. Dane osobowe zawarte w protokole postêpowania i za³±cznikach do niego bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas obowi±zywania umowy.7.Osobie, której dane dotycz± przys³uguje: a)na podstawie art. 15 RODO – prawo dostêpu do swoich danych osobowych; b)na podstawie art. 16 RODO – prawo do sprostowania lub uzupe³nienia swoich danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ
integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; c)na podstawie art. 18 RODO – prawo ¿±dania od Administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym
prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznego UE lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia; d)na podstawie art. 21 RODO – prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, w przypadku przetwarzania opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO, z przyczyn zwi±zanych ze szczególn± sytuacj± osoby, której dane dotycz±; e)prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO – prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO – prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Obowi±zek podania przez Wykonawców danych osobowych bezpo¶rednio ich dotycz±cych oraz innych wymaganych danych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp. Dane osobowe nie bêd± podlega³y
automatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZA-DZAZZP.2610.44.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksow± realizacjê przez Wykonawcê inwestycji pn.: „Przebudowa doziemnej instalacji wodoci±gowej do budynku przy ul. Nied¼wiedziej 6E”
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas braku dostêpu obiektu do wody
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej jedn± robotê budowlan± o warto¶ci co najmniej 500.000,00 z³ brutto, polegaj±c± na budowie lub przebudowie (modernizacji) sieci wodoci±gowej lub hydrantowejW przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia powy¿sze wymaganie musi spe³niaæ co najmniej jeden z Wykonawców ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Dysponuje osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±cymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, do¶wiadczenie i wykszta³cenie niezbêdne do wykonania zamówienia, tj.:
- osob± maj±c± pe³niæ funkcjê kierownika budowy, która w dniu z³o¿enia oferty od co najmniej 5 lat posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeñ (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725) lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w tym zakresie
- osob± maj±c± pe³niæ funkcjê kierownika robót w zakresie sanitarnym, która w dniu z³o¿enia oferty od co najmniej 5 lat posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725) lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w tym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w Za³±czniku nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Wykaz robót budowlanych - wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty
sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ);
2.Wykaz osób - skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i
wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego:1) O¶wiadczenia, o których mowa w pkt 7.1.1. SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia,
2) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy
wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj±
us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie
zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
3) Dokumenty, o których mowa w pkt 7.2. i 7.4.6 SWZ sk³ada dowolny wykonawca/dowolni wykonawcy wykazuj±cy
spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, spo¶ród Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegó³owe zmiany Umowy zosta³y okre¶lone w Za³±czniku nr 2 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma eZamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-28 13:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja baz w³asnych G³ównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanis³awa Konopki w Warszawie
- Remontu centrali wentylacyjnej N116 zlokalizowanej w strefie "E" wraz z uk³adem zasilania oraz w³±czeniem do systemu monitoringu budynku Pa³acu Kultury i Nauki w Warszawie
- Remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym nr 4 przy ul. 1000-lecia 8 w Lubliñcu
- Zagospodarowanie terenu na osiedlu Jazdów ( sieci i przy³±cza elektroenergetyczne, kanalizacja teletechniczna, sieci i instalacje sanitarne, roboty drogowe, ma³a architektura)
- Dostawa materia³ów jednorazowego u¿ytku na potrzeby Centralnej Sterylizacji.
- Wykoszenie chwastowisk i utrzymanie porz±dku na terenie zieleni nieurz±dzonej.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu sportowego w Granowicach
- Budowa wraz z przebudow± miejskiej infrastruktury drogowej wraz z niezbêdn± infrastruktur±, sieci± wodoci±gow±
- Utworzenie Klubu Dzieciêcego w Szudzia³owie realizowane w ramach ¶rodków pochodz±cych z Programu rozwoju instytucji opieki nad dzieæmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029
- Przebudowa doziemnej instalacji wodoci±gowej do budynku przy ul. Nied¼wiedziej 6E
- Budowa drogi wewnêtrznej dz. 133 w m. Du¿a Wólka
- Naprawa nawierzchni na ul. Zdrojowej w Wa³brzychu
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.