Ogłoszenie z dnia 2021-07-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00044326/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00104118 z dnia 2021-07-05 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja części skweru Św. Wojciecha pomiędzy ulicami Pomorską i Szumana w Starogardzie Gdańskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA STAROGARD GDAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 6
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@um.starogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/starogard_gdanski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja części skweru Św. Wojciecha pomiędzy ulicami Pomorską i Szumana w Starogardzie Gdańskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53a07404-a989-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00104118
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000874/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Nasza przestrzeń Skwer Św. Wojciecha – Etap 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044326/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RKiZP 271.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 205000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji polegającej na modernizacji części skweru
Św. Wojciecha pomiędzy ulicami Pomorską i Szumana w Starogardzie Gdańskim. 2. Zakres
prac obejmuje: • rozebranie starej i budowa nowej nawierzchni chodników z podbudową i
obrzeżami ok. 500m2; • wykonanie oświetlenia z okablowaniem i szafą oświetleniową (lampy
LED kompletne ze słupami 3 szt., kabel i 1 kpl. szafa oświetleniowa); • ławki z oparciami 11 szt.;
• kosze na śmieci 5 szt.; • stojak na rowery 1 szt. • humusowanie terenu z uzupełnieniem ziemią
urodzajną wraz z obsianiem trawą około 2000m2; • zieleń – w tym nasadzenia krzewów drzew w
zakresie zaznaczonym na mapie, gatunki roślinności zgodnie z projektem; • wyczyszczenie
pomnika Św. Wojciecha w zakresie oczyszczenia wodą i przy użyciu odpowiednich detergentów
chemicznych – zgodnie z projektem; • rozebranie małej architektury wraz z utylizacją. Projekt
budowlano-wykonawczy pn. „Konserwacja pomnika Św. Wojciecha i modernizacja
zagospodarowania terenu wokół tego pomnika na dz. Nr 8/9 i 12 obręb 23 w Starogardzie
Gdańskim obejmuje szerszy zakres projektowy. Do wyceny należy przyjąć zakres ustalony w
SWZ, który zaznaczono na mapach kolorem czarnym. Realizacja przedmiotu zamówienia
odbywać się będzie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa,
pozostałymi dokumentami umownymi, zasadami sztuki budowlanej, bezpieczeństwa budowy
oraz przyszłej eksploatacji, przy zachowaniu wysokiej jakości zastosowanych materiałów i
rozwiązań oraz w sposób zapewniający przyszłe bezawaryjne i ekonomiczne użytkowanie
powstałej infrastruktury zgodnie z jej planowanym przeznaczeniem, zapewnienie uzyskania
niezbędnych pozwoleń, decyzji, zezwoleń, w ramach zadeklarowanej przez Wykonawcę ceny
ryczałtowej, a także usunięcie wszystkich wad i usterek, które wystąpią w okresie rękojmi i
udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 242925,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498802,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 242925,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Adam Kowalczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921000380
7.3.3) Ulica: ul. Główna 18
7.3.4) Miejscowość: Wda
7.3.5) Kod pocztowy: 83-240
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM KOWALCZYK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ADAM KOWALCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 242925,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-07-05 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej, grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami ścieków w rejonie ul. Kraziewicza, Milewskiego, Schulza, Falkowskiego, Rolnej, Rebelki
- "Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2727G w m. Kamionka
- Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2707G w m. Linowiec"
- Remont drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 2710G w m. Kolincz.
- Renowacja parkietu w hali im. A. Grubby
- Dostawa pasków i płynów kontrolnych do glukometrów
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pielęgnacji zieleni znajdującej się na terenie wokół Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej relacji Osiedle Judyty - ul. 3-go Maja, na drodze publicznej o numerze 220028G oraz drogach wewnętrznych
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
- Utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Puszczykowa w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie
- Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie Miasta i Gminy Koronowo w 2025 r.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.