eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PilchowiceBieżące utrzymanie zieleni i publicznych terenów gminnych wraz z utrzymaniem przystanków komunikacyjnych i koszeniem pasa drogowego



Ogłoszenie z dnia 2024-02-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie zieleni i publicznych terenów gminnych wraz z utrzymaniem przystanków komunikacyjnych i koszeniem pasa drogowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PILCHOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257831

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Damrota 6

1.5.2.) Miejscowość: Pilchowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-145

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 327227903

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pilchowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pilchowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pilchowice.ezamawiajacy.pl/pn/pilchowice/demand/137127/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie zieleni i publicznych terenów gminnych wraz z utrzymaniem przystanków komunikacyjnych i koszeniem pasa drogowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ae8e4f4-9032-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00104240

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048567/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Bieżące utrzymanie zielenie i publicznych terenów gminnych wraz z utrzymaniem przystanków komunikacyjnych , koszy wolnostojących i koszeniem pasa drogowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527552

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.23.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie Zadania 1 przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie zieleni i gminnych terenów publicznych w Gminie Pilchowice polegające na koszeniu i pielęgnacji trawników, pielęgnacji roślin i krzewów, utrzymaniu istniejących alejek, utrzymaniu w czystości i konserwacji urządzeń znajdujących się na powierzonym terenie, sprzątaniu, opróżniania i utrzymaniu w czystości koszy na śmieci.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

63712100-4 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych

4.5.5.) Wartość części: 250578,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie Zadania 2 przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie centrów przesiadkowych w Gminie Pilchowice zlokalizowanych w Stanicy, Wilczy i Żernicy, polegające na wykonywaniu usługi sprzątania i koszenia terenu, utrzymania w czystości wiat przystankowych, pielęgnacji zieleni urządzonej, konserwacji obiektów wraz z utylizacją powstałych odpadów, opróżnianiu i utrzymaniu w czystości koszy na śmieci.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

63712100-4 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych

4.5.5.) Wartość części: 122222,22 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie Zadania 3 przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Pilchowice polegające na sprzątaniu przystanków z wiatą oraz bez wiaty wraz z opróżnianiem koszy na śmieci na przystanku, mycia wiat przystankowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63712100-4 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 35580,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie Zadania 4 przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie wolnostojących koszy na śmieci na terenie Gminy Pilchowice.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63712100-4 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

4.5.5.) Wartość części: 23700 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie Zadania 5 przedmiotem zamówienia jest koszenie poboczy w pasie drogowym oraz koszenie parkingów i placów gminnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

63712100-4 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych

4.5.5.) Wartość części: 105880 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140802 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293760 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140802 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Natezja Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9691640183

7.3.3) Ulica: Raciborska 25g

7.3.4) Miejscowość: Trachy

7.3.5) Kod pocztowy: 44-153

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69552 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 280 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.