Ogłoszenie z dnia 2023-12-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00527552/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-01
- 2023/BZP 00541071/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-08
- 2023/BZP 00551366/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-14
- 2024/BZP 00087239/01 - Wynik z dnia 2024-02-01
- 2024/BZP 00104240/01 - Wynik z dnia 2024-02-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Bieżące utrzymanie zieleni i publicznych terenów gminnych wraz z utrzymaniem przystanków komunikacyjnych i koszeniem pasa drogowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA PILCHOWICE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257831
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Damrota 6
1.4.2.) Miejscowość: Pilchowice
1.4.3.) Kod pocztowy: 44-145
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.4.7.) Numer telefonu: 327227903
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pilchowice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pilchowice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00555503
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00527552
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Termin wykonania zamówienia wynosi:
1) w zakresie Zadania 1: 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 14.01.2024 r.;
2) w zakresie Zadania 2: 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 14.01.2024 r.;
3) w zakresie Zadania 3: 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 14.01.2024 r.
4) w zakresie Zadania 4: 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 14.01.2024 r.
5) w zakresie Zadania 5: 40 tygodni licząc od dnia 01.03.2024 r.
2. Zamawiający pozostaje uprawniony do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy. Termin realizacji Zadania 1 w ramach prawa opcji wynosi do 14 dni (w tym do 7 dni na podjęcie realizacji zadania w ramach zlecenia + do 7 dni na wykonanie zlecenia). Termin realizacji Zadania 5 w ramach prawa opcji wynosi do 6 dni (w tym do 3 dni na podjęcie realizacji zadania w ramach zlecenia + do 3 dni na wykonanie zlecenia).
Po zmianie:
1. Termin wykonania zamówienia wynosi:
1) w zakresie Zadania 1: 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 14.01.2024 r.;
2) w zakresie Zadania 2: 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 14.01.2024 r.;
3) w zakresie Zadania 3: 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 14.01.2024 r.
4) w zakresie Zadania 4: 12 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 14.01.2024 r.
5) w zakresie Zadania 5: 40 tygodni licząc od dnia 01.03.2024 r.
2. Zamawiający pozostaje uprawniony do skorzystania z prawa opcji w terminie obowiązywania umowy. Termin realizacji Zadania 1 w ramach prawa opcji wynosi do 14 dni (w tym do 7 dni na podjęcie realizacji zadania w ramach zlecenia + do 7 dni na wykonanie zlecenia). Termin realizacji Zadania 5 w ramach prawa opcji wynosi do 6 dni (w tym do 3 dni na podjęcie realizacji zadania w ramach zlecenia + do 14 dni na wykonanie zlecenia).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-12-20 10:00
Po zmianie:
2023-12-21 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-12-20 10:30
Po zmianie:
2023-12-21 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-01-18
Po zmianie:
2024-01-19
INNE PRZETARGI PILCHOWICE
więcej: przetargi PILCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- Utrzymanie i konserwacja terenów zieleni miejskiej i parkowej na terenie miasta Gołdap - rejon nr 1
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Dębicy wraz z utrzymaniem porządku na terenach przyległych do budynku oraz sprzątania w Ośrodku Kuratorskim nr 6 w Dębicy.
- Świadczenie usług komunalnych polegających na utrzymaniu czystości i porządku na terenie miasta Paczków w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
więcej: Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.