Og³oszenie z dnia 2023-02-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00179882/01 - Wynik z dnia 2023-04-17
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie inwestycji pn. Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Sto³eczne Warszawa Dzielnica Bia³o³êka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Modliñska197
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bialoleka.um.warszawa.pl/ https://zamowienia.um.warszawa.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie inwestycji pn. Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ed4e6148-b120-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00104614
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00526926/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.32 Zaprojektowanie i wykonanie inwestycji pn. Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): • Ma Pani/Pan prawo do:
1. dostêpu do danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych;
2. ¿±dania sprostowania (poprawienia) danych osobowych;
3. ¿±dania usuniêcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku, gdy:
• dane nie s± ju¿ niezbêdne do celów, dla których by³y zebrane lub w inny sposób przetwarzane;
• nie ma podstawy prawnej do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych;
• wnios³a Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania i nie wystêpuj± nadrzêdne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania;
• Pani/Pana dane przetwarzane s± niezgodnie z prawem;
• Pani/Pana dane musz± byæ usuniête, by wywi±zaæ siê z obowi±zku wynikaj±cego z przepisów prawa.
4. ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
5. sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy ³±cznie spe³nione s± nastêpuj±ce przes³anki:
• zaistniej± przyczyny zwi±zane z Pani/Pana szczególn± sytuacj±;
• dane przetwarzane s± w celu wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub
w ramach sprawowania w³adzy publicznej powierzonej Administratorowi, z wyj±tkiem sytuacji, w której Administrator wyka¿e istnienie wa¿nych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzanie danych osobowych, nadrzêdnych wobec interesów, praw i wolno¶ci osoby, której dane dotycz±, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ;
6. Wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku powziêcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzêdzie m.st. Warszawy Pani/Pana danych osobowych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): • Nie przys³uguje Pani/Panu prawo do przenoszenia danych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.21.2023.KKK.AMO/TP1-rb
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres realizacji zadania wchodzi wykonanie:
Etap 1 – opracowanie ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej zawieraj±cej inwentaryzacjê przyrodnicz± w zakresie wystêpowania chronionych gat. zwierz±t w tym ptaków i nietoperzy oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji, wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiaj±cego wszystkich wymaganych zgód, z obowi±zkiem pe³nienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych, prowadzonych na podstawie Dokumentacji projektowej Wykonawcy, od dnia ich rozpoczêcia do dnia ich zakoñczenia i uzyskania, w drodze decyzji, braku sprzeciwu organu nadzoru budowlanego.
Etap 2 - wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji, na podstawie Dokumentacji projektowej opracowanej w ramach Etapu 1.
Wykonawca zobowi±zany jest uwzglêdniæ w kosztach miêdzy innymi:
1) koszty opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz ekspertyzy ornitologicznej
i chiropterologicznej zawieraj±cej inwentaryzacjê przyrodnicz± w zakresie wystêpowania chronionych gat. zwierz±t w tym ptaków i nietoperzy,
2) koszty wykonania dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej wraz
z map± powykonawcz±,
3) koszty zwi±zane z uzyskaniem wszelkich niezbêdnych opinii technicznych, ekspertyz, zgód, pozwoleñ,
4) koszty zwi±zane z organizacj± ruchu w czasie trwania robót wraz z opracowaniem i zatwierdzeniem projektów organizacji ruchu, monta¿em oznakowañ, itp.,
5) koszty zwi±zane z wykonaniem robót budowlanych,
6) koszty pe³nienia nadzoru autorskiego,
7) koszty sporz±dzenia Planu BIOZ,
8) koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót,
9) koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp.,
10) koszty dozoru budowy,
11) koszy wywozu odpadów,
12) koszty ¶wiadczeñ gwarancji i serwisu,
13) koszt monta¿u tablic informacyjnych i pami±tkowych,
14) inne koszy niezbêdne do zrealizowania przedmiotu zamówienia kompletnego z punktu widzenia celu, któremu ma s³u¿yæ, zgodnie z obowi±zuj±cymi normami, przepisami oraz wiedz± techniczn±.
Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 1 do SWZ – dokumentacja techniczna (PFU, ekspertyza oraz audyty energetyczne) oraz za³±cznik nr 8 do SWZ - wzór umowy z za³±cznikami (opis przedmiotu zamówienia).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Us³ugi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
71315200-1 - Budowlane us³ugi doradcze
71700000-5 - Us³ugi nadzoru i kontroli
71541000-2 - Us³ugi zarz±dzania projektem budowlanym
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej
45262120-8 - Wznoszenie rusztowañ
45262110-5 - Demonta¿ rusztowañ
45261320-3 - K³adzenie rynien
45261420-4 - Uszczelnianie dachu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie zawodowe
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
3.3.4. Warunki dotycz±ce zdolno¶ci zawodowej i technicznej.a) zdolno¶æ zawodowa:
Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w postêpowaniu (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie), wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 (jedn±) termomodernizacjê budynku o warto¶ci min. 1 500 000,00 z³ brutto.
UWAGA:
Zamawiaj±cy uzna za spe³nione warunki w przypadku, gdy wiedza i do¶wiadczenie wskazane przez Wykonawcê obejmuj± szerszy zakres od wymaganego;
W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek okre¶lony powy¿ej Wykonawcy musz± spe³niaæ wspólnie (³±cznie) lub samodzielnie lub polegaj±c na zasobach innych podmiotów.
b) wykszta³cenie, kwalifikacje zawodowe, do¶wiadczenie, potencja³u technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia, tj., Wykonawca dysponuje:
• co najmniej 1 osob± (G³ówny projektant) posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci architektonicznej bez ograniczeñ do projektowania;
• co najmniej 1 osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, posiadaj±cy do¶wiadczenie tj. pe³ni³ funkcjê kierownika budowy realizacji budowy lub rozbudowy lub remontu budynku o powierzchni u¿ytkowej minimum 3000 m2, obejmuj±cej: docieplenie budynku, wykonanie elewacji budynku, docieplenia stropodachu oraz monta¿ instalacji OZE – paneli fotowoltaicznych; w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie .
Do¶wiadczenie zawodowe tej osoby stanowi tak¿e kryterium oceny ofert.
• co najmniej 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane bez ograniczeñ do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ (lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów);
UWAGA:
Przez uprawnienia do projektowania Zamawiaj±cy rozumie uprawnienia wydane na podstawie ustawy z 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333);
Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów lub odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrze¿eniem
art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65);
Zamawiaj±cy dopuszcza przedstawienie jednej osoby do pe³nienia wiêcej ni¿ jednej funkcji spo¶ród wymienionych powy¿ej;
Zamawiaj±cy wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcê, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia i kontaktowaæ siê z Zamawiaj±cym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w³ada³y jêzykiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie bêd± w³ada³y jêzykiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ t³umacza na w³asny koszt i w³asnym staraniem;
W przypadku wspólnego ubiegania siê dwóch lub wiêcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunek okre¶lony powy¿ej Wykonawcy musz± spe³niaæ wspólnie (³±cznie)
lub samodzielnie lub polegaj±c na zasobach innych podmiotów.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3.4.1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców odrêbne o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
O¶wiadczenie nale¿y sporz±dziæ w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
O¶wiadczenie sk³ada równie¿ podmiot udostepniaj±cy zasoby.
3.4.2. Zamawiaj±cy, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy pzp, wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia z postêpowania:
• aktualnego na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym jest mowa w pkt 3.4.1 SWZ w zakresie art. 108 ust.1 oraz 109 ust 1 pkt 8 i 10 ustawy pzp oraz art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. nr 835 z 15.04.2022 r.) - za³±cznik 2a do SWZ,
• aktualnego na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczenia o braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej – zgodnie z art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy pzp – za³±cznik nr 9 do SWZ,
• odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
Dokumenty nale¿y sporz±dziæ/z³o¿yæ w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3.5.1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie
o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca z spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
3.5.2. Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych - aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
• Wykazu robót budowlanych– za³±cznik nr 5 do SWZ wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
• Wykaz osób - za³±cznik nr 5a do SWZ wraz z o¶wiadczeniem o podstawie dysponowania tymi osobami.
Dokumenty nale¿y sporz±dziæ/z³o¿yæ w formie lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Zgodnie z 3.6 SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z 3.8 SWZ6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z par. 16 wzoru umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-08 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-08 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Termomodernizacja realizowana jest w ramach projektu „Termomodernizacja sze¶ciu wybranych budynków o¶wiatowych na terenie m.st. Warszawy – zakres 2 wspó³finansowany ze ¶rodków MF EOG 2014-2021”.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIA£OWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Czê¶æ 1: Budowa sygnalizacji ¶wietlnej na skrzy¿owaniu ul. Powstañców ¦l±skich - Sternicza Czê¶æ 2: Przebudowa skrzy¿owania ul. Pu³awskiej z ul. Jagielsk± wraz z ul. Drumli
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie przegl±du serwisowego i konserwacji sta³ej urz±dzeñ i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- ¦wiadczenie us³ug hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w zwi±zku z organizacj±: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obs³uga zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie us³ug cateringowych podczas 12 Miêdzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanis³awa Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu U¶miechu w Koninie
- Prace budowlane zwi±zane z wykonaniem posadzek cementowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z zastosowaniem agregatu posadzkarskiego (miksokreta)."
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w E³ku Sp. z o.o. poprzez budowê budynku wraz z wyposa¿eniem i infrastruktur± techniczn±, z przeznaczeniem na opiekê d³ugoterminow±"
- Remont cz±stkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych emulsj± asfaltow± i grysami na terenie Powiatu Proszowickiego
- "Termomodernizacja obiektów u¿yteczno¶ci publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Czê¶æ I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespo³u Szkó³ Specjalnych nr 14".
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.