Og³oszenie z dnia 2023-04-17
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00104614/01 - Og³oszenie z dnia 2023-02-21
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie inwestycji pn. Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Sto³eczne Warszawa Dzielnica Bia³o³êka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Modliñska197
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bialoleka.um.warszawa.pl/ https://zamowienia.um.warszawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie inwestycji pn. Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ed4e6148-b120-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00179882
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00526926/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.32 Zaprojektowanie i wykonanie inwestycji pn. Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 231 przy ul. Juranda ze Spychowa 10
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00104614
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.21.2023.KKK.AMO/TP1-rb
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 2398500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W zakres realizacji zadania wchodzi wykonanie:
Etap 1 – opracowanie ekspertyzy ornitologicznej i chiropterologicznej zawieraj±cej inwentaryzacjê przyrodnicz± w zakresie wystêpowania chronionych gat. zwierz±t w tym ptaków i nietoperzy oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji, wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiaj±cego wszystkich wymaganych zgód, z obowi±zkiem pe³nienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych, prowadzonych na podstawie Dokumentacji projektowej Wykonawcy, od dnia ich rozpoczêcia do dnia ich zakoñczenia i uzyskania, w drodze decyzji, braku sprzeciwu organu nadzoru budowlanego.
Etap 2 - wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji, na podstawie Dokumentacji projektowej opracowanej w ramach Etapu 1.
Wykonawca zobowi±zany jest uwzglêdniæ w kosztach miêdzy innymi:
1) koszty opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz ekspertyzy ornitologicznej
i chiropterologicznej zawieraj±cej inwentaryzacjê przyrodnicz± w zakresie wystêpowania chronionych gat. zwierz±t w tym ptaków i nietoperzy,
2) koszty wykonania dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej wraz
z map± powykonawcz±,
3) koszty zwi±zane z uzyskaniem wszelkich niezbêdnych opinii technicznych, ekspertyz, zgód, pozwoleñ,
4) koszty zwi±zane z organizacj± ruchu w czasie trwania robót wraz z opracowaniem i zatwierdzeniem projektów organizacji ruchu, monta¿em oznakowañ, itp.,
5) koszty zwi±zane z wykonaniem robót budowlanych,
6) koszty pe³nienia nadzoru autorskiego,
7) koszty sporz±dzenia Planu BIOZ,
8) koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót,
9) koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp.,
10) koszty dozoru budowy,
11) koszy wywozu odpadów,
12) koszty ¶wiadczeñ gwarancji i serwisu,
13) koszt monta¿u tablic informacyjnych i pami±tkowych,
14) inne koszy niezbêdne do zrealizowania przedmiotu zamówienia kompletnego z punktu widzenia celu, któremu ma s³u¿yæ, zgodnie z obowi±zuj±cymi normami, przepisami oraz wiedz± techniczn±.
Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 1 do SWZ – dokumentacja techniczna (PFU, ekspertyza oraz audyty energetyczne) oraz za³±cznik nr 8 do SWZ - wzór umowy z za³±cznikami (opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Us³ugi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71222000-0 - Us³ugi architektoniczne w zakresie przestrzeni
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
71315200-1 - Budowlane us³ugi doradcze
71700000-5 - Us³ugi nadzoru i kontroli
71541000-2 - Us³ugi zarz±dzania projektem budowlanym
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45321000-3 - Izolacja cieplna
45324000-4 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej
45262120-8 - Wznoszenie rusztowañ
45262110-5 - Demonta¿ rusztowañ
45261320-3 - K³adzenie rynien
45261420-4 - Uszczelnianie dachu
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2398500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 3775737,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2398500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nafibud S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5432181896
7.3.3) Ulica: ¯wirki i Wigury 61
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bielsk Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 17-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
Roboty ogólnobudowlane, stolarka okienna, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2398500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-018.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku u¿ytkowego przy ul. Szwole¿erów 5 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 481 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w bran¿y budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie sortowania, przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Modernizacja systemów energetycznych - monta¿ systemu zarz±dzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafa³a Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcê z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podzia³em na 27 czê¶ci" - nr postêpowania 071/25
- Remont chodnika w ul. Robinii na odcinku od zjazdu do posesji nr 32 do ul. Micha³owicza.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zo¶ka" w Celestynowie
- Opracowanie dokumentacji budowy chodnika w ci±gu drogi powiatowej nr 1569K Korzenna - Kru¿lowa w km ok. 0+000-2+200 w m. Korzenna
- Wykonanie remontu pomieszczeñ szatni w piwnicy budynku szko³y.
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika w ci±gu drogi powiatowej nr 1567K Nowy S±cz - Wojnarowa - Wilczyska w miejscowo¶ciach: Trzycierz, Korzenna i Niecew
- Robota budowlana polegaj±ca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbêdn± infrastruktur± i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej oraz Jednostki Ratowniczo-Ga¶niczej w Garwolinie - II etap.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.