Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00660945/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż fabrycznie nowych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego w pojazdach do zbiórki odpadów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 3910 100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/180067/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
usługi komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż fabrycznie nowych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego w pojazdach do zbiórki odpadów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fceed647-71e3-4469-984a-62abfc3d5b9d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00104783
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00660945
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.27.44.2024.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 820000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania 1 obejmuje dostawę i montaż na maksymalnie 4 szt. pojazdów bezpylnych fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego. Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie obejmującym: Zadanie 1: Dostawę i montaż na 3 szt. pojazdów bezpylnych fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego.2. Pod pojęciem dynamicznego systemu wagowego (dalej system wagowy, system ważenia) należy rozumieć wagę automatyczną dla pojedynczych ładunków klasy Y (b): komputer wagowy, czujniki pomiarowe, czujniki wyzwalające, system wykrycia obecności pojemnika, okablowanie łączące czujniki z komputerem, elementy mocujące. Podstawową częścią składową systemu jest komputer wagowy, do którego podłączone zostaną sygnały z powyższych czujników. Ilość i typ czujników wyzwalających niezbędnych do prawidłowej pracy systemu wagowego niezależnie od typu urządzenia załadowczego zobowiązany jest określić Wykonawca.
3. Wykonawca jest zobligowany do dostosowania liczby czujników pomiarowych oraz pomocniczych do modelu oraz wersji zabudowy, na której zamontowany zostanie system. Zamawiający informuje, że system wagowy będzie montowany na:
Zadanie 1 – pojazdach z zabudową bezpylną o pojemności ładunkowej 7-11 m3. Pojazdy wyposażone w urządzenie załadowcze zgodnie z normą PN-EN 1501-5:2021-08 (lub równoważną), dostosowane do współpracy z pojemnikami od 120 l do 1100 l, wyprodukowanymi zgodnie z normą PN-EN840 lub równoważną. Zabudowa (każda odrębnie) posiada znak CE.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę i montaż fabrycznie nowych systemów wagowych na pojazdach bezpylnych,
b) ocenę zgodności każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub Okręgowy Urząd Miar (OUM) lub instytucję równoważną upoważnioną do poświadczania dokonania legalizacji,
c) legalizację ponowną każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub
Okręgowy Urząd Miar (OUM),
d) szkolenia w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego,
e) usługę serwisową przez okres równy okresowy gwarancji.
4. Montowane na pojazdach systemy wagowe (systemy ważenia) (każdy odrębnie) muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 roku.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji w wymiarze 36 miesięcy w odniesieniu do zainstalowanego systemu wagowego dla każdego pojazdu, a okres gwarancji w odniesieniu do zainstalowanego systemu wagowego dla każdego z pojazdów rozpocznie się z chwilą podpisania bezusterkowego protokołu obioru ilościowo - jakościowego dla danego pojazdu.
6. Oferowany przedmiot zamówienia nie może być rozwiązaniem prototypowym oraz musi być wykorzystany na przynajmniej 5 pojazdach bezpylnych w warunkach rzeczywistego odbioru odpadów.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Części II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42923110-6 - Wagi
4.5.5.) Wartość części: 234000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania 2 obejmuje dostawę i montaż na maksymalnie 3 szt. pojazdów bezpylnychfabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego.
Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie obejmującym: Zadanie 2: Dostawę i montaż na 2 szt.
pojazdów bezpylnych fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi
przez Zamawiającego.
2. Pod pojęciem dynamicznego systemu wagowego (dalej system wagowy, system ważenia) należy rozumieć wagę
automatyczną dla pojedynczych ładunków klasy Y (b): komputer wagowy, czujniki pomiarowe, czujniki wyzwalające, system
wykrycia obecności pojemnika, okablowanie łączące czujniki z komputerem, elementy mocujące. Podstawową częścią
składową systemu jest komputer wagowy, do którego podłączone zostaną sygnały z powyższych czujników. Ilość i typ
czujników wyzwalających niezbędnych do prawidłowej pracy systemu wagowego niezależnie od typu urządzenia
załadowczego zobowiązany jest określić Wykonawca.
3. Wykonawca jest zobligowany do dostosowania liczby czujników pomiarowych oraz pomocniczych do modelu oraz wersji
zabudowy, na której zamontowany zostanie system. Zamawiający informuje, że system wagowy będzie montowany na:
Zadanie 2 – pojazdach z zabudową bezpylną o pojemności ładunkowej 7-11 m3. Pojazdy wyposażone w urządzenie załadowcze zgodnie z normą PN-EN 1501-5:2021-08 (lub równoważną), dostosowane do współpracy z pojemnikami od 120 l do 1100 l, wyprodukowanymi zgodnie z normą PN-EN840 lub równoważną. Zabudowa (każda odrębnie) posiada znak CE.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę i montaż fabrycznie nowych systemów wagowych na pojazdach bezpylnych,
b) ocenę zgodności każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub Okręgowy Urząd Miar (OUM)
lub instytucję równoważną upoważnioną do poświadczania dokonania legalizacji,
c) legalizację ponowną każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub
Okręgowy Urząd Miar (OUM),
d) szkolenia w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego,
e) usługę serwisową przez okres równy okresowy gwarancji.
4. Montowane na pojazdach systemy wagowe (systemy ważenia) (każdy odrębnie) muszą być fabrycznie nowe,
wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 roku.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji w wymiarze 36 miesięcy w odniesieniu do zainstalowanego systemu
wagowego dla każdego pojazdu, a okres gwarancji w odniesieniu do zainstalowanego systemu wagowego dla każdego z
pojazdów rozpocznie się z chwilą podpisania bezusterkowego protokołu obioru ilościowo - jakościowego dla danego
pojazdu.
6. Oferowany przedmiot zamówienia nie może być rozwiązaniem prototypowym oraz musi być wykorzystany na
przynajmniej 5 pojazdach bezpylnych w warunkach rzeczywistego odbioru odpadów.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Części II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42923110-6 - Wagi
4.5.5.) Wartość części: 176000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania 3 obejmuje dostawę i montaż na maksymalnie 4 szt. pojazdów bezpylnychfabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego.
Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie obejmującym: Zadanie 3: Dostawę i montaż na 3 szt.
pojazdów bezpylnych fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi
przez Zamawiającego.
2. Pod pojęciem dynamicznego systemu wagowego (dalej system wagowy, system ważenia) należy rozumieć wagę
automatyczną dla pojedynczych ładunków klasy Y (b): komputer wagowy, czujniki pomiarowe, czujniki wyzwalające, system
wykrycia obecności pojemnika, okablowanie łączące czujniki z komputerem, elementy mocujące. Podstawową częścią
składową systemu jest komputer wagowy, do którego podłączone zostaną sygnały z powyższych czujników. Ilość i typ
czujników wyzwalających niezbędnych do prawidłowej pracy systemu wagowego niezależnie od typu urządzenia
załadowczego zobowiązany jest określić Wykonawca.
3. Wykonawca jest zobligowany do dostosowania liczby czujników pomiarowych oraz pomocniczych do modelu oraz wersji
zabudowy, na której zamontowany zostanie system. Zamawiający informuje, że system wagowy będzie montowany na:
Zadanie 3 – pojazdach z zabudową bezpylną o pojemności ładunkowej 19-23 m3. Pojazdy wyposażone w urządzenie załadowcze zgodnie z normą PN-EN 1501-5:2021-08 (lub równoważną), z dwoma niezależnie pracującymi zespołami unosząco-wywracającymi, z uchwytem grzebieniowym - dzielone urządzenie załadowcze (dzielone grzebienie), pracujące niezależnie od siebie), dostosowane do współpracy z pojemnikami od 120 l do 1100 l, wyprodukowanymi zgodnie z normą PN-EN840 lub równoważną. Zabudowa (każda odrębnie) posiada znak CE.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę i montaż fabrycznie nowych systemów wagowych na pojazdach bezpylnych,
b) ocenę zgodności każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub Okręgowy Urząd Miar (OUM)
lub instytucję równoważną upoważnioną do poświadczania dokonania legalizacji,
c) legalizację ponowną każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub
Okręgowy Urząd Miar (OUM),
d) szkolenia w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego,
e) usługę serwisową przez okres równy okresowy gwarancji.
4. Montowane na pojazdach systemy wagowe (systemy ważenia) (każdy odrębnie) muszą być fabrycznie nowe,
wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 roku.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji w wymiarze 36 miesięcy w odniesieniu do zainstalowanego systemu
wagowego dla każdego pojazdu, a okres gwarancji w odniesieniu do zainstalowanego systemu wagowego dla każdego z
pojazdów rozpocznie się z chwilą podpisania bezusterkowego protokołu obioru ilościowo - jakościowego dla danego
pojazdu.
6. Oferowany przedmiot zamówienia nie może być rozwiązaniem prototypowym oraz musi być wykorzystany na
przynajmniej 5 pojazdach bezpylnych w warunkach rzeczywistego odbioru odpadów.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Części II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42923110-6 - Wagi
4.5.5.) Wartość części: 234000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania 4 obejmuje dostawę i montaż na maksymalnie 3 szt. pojazdów bezpylnychfabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego.
Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie obejmującym: Zadanie 4: Dostawę i montaż na 2 szt.
pojazdów bezpylnych fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi
przez Zamawiającego.
2. Pod pojęciem dynamicznego systemu wagowego (dalej system wagowy, system ważenia) należy rozumieć wagę
automatyczną dla pojedynczych ładunków klasy Y (b): komputer wagowy, czujniki pomiarowe, czujniki wyzwalające, system
wykrycia obecności pojemnika, okablowanie łączące czujniki z komputerem, elementy mocujące. Podstawową częścią
składową systemu jest komputer wagowy, do którego podłączone zostaną sygnały z powyższych czujników. Ilość i typ
czujników wyzwalających niezbędnych do prawidłowej pracy systemu wagowego niezależnie od typu urządzenia
załadowczego zobowiązany jest określić Wykonawca.
3. Wykonawca jest zobligowany do dostosowania liczby czujników pomiarowych oraz pomocniczych do modelu oraz wersji
zabudowy, na której zamontowany zostanie system. Zamawiający informuje, że system wagowy będzie montowany na:
Zadanie 4 – pojazdach z zabudową bezpylną o pojemności ładunkowej 19-23 m3. Pojazdy wyposażone w urządzenie załadowcze zgodnie z normą PN-EN 1501-5:2021-08 (lub równoważną), z dwoma niezależnie pracującymi zespołami unosząco-wywracającymi, z uchwytem grzebieniowym - dzielone urządzenie załadowcze (dzielone grzebienie), pracujące niezależnie od siebie), dostosowane do współpracy z pojemnikami od 120 l do 1100 l, wyprodukowanymi zgodnie z normą PN-EN840 lub równoważną. Zabudowa (każda odrębnie) posiada znak CE.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę i montaż fabrycznie nowych systemów wagowych na pojazdach bezpylnych,
b) ocenę zgodności każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub Okręgowy Urząd Miar (OUM)
lub instytucję równoważną upoważnioną do poświadczania dokonania legalizacji,
c) legalizację ponowną każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub
Okręgowy Urząd Miar (OUM),
d) szkolenia w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego,
e) usługę serwisową przez okres równy okresowy gwarancji.
4. Montowane na pojazdach systemy wagowe (systemy ważenia) (każdy odrębnie) muszą być fabrycznie nowe,
wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 roku.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji w wymiarze 36 miesięcy w odniesieniu do zainstalowanego systemu
wagowego dla każdego pojazdu, a okres gwarancji w odniesieniu do zainstalowanego systemu wagowego dla każdego z
pojazdów rozpocznie się z chwilą podpisania bezusterkowego protokołu obioru ilościowo - jakościowego dla danego
pojazdu.
6. Oferowany przedmiot zamówienia nie może być rozwiązaniem prototypowym oraz musi być wykorzystany na
przynajmniej 5 pojazdach bezpylnych w warunkach rzeczywistego odbioru odpadów.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Części II SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42923110-6 - Wagi
4.5.5.) Wartość części: 176000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201557,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218930,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201557,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C-TRACE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831704517
7.3.3) Ulica: ul. Garbary 56
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-758
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201557,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151168,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184333,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151168,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C-TRACE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831704517
7.3.3) Ulica: ul. Garbary 56
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-758
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151168,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201557,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223850,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201557,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C-TRACE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831704517
7.3.3) Ulica: ul. Garbary 56
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-758
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201557,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151168,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184333,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151168,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C-TRACE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831704517
7.3.3) Ulica: ul. Garbary 56
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-758
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151168,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot umowy w zakresie § 1 ust. 2 pkt. a) i b) umowy w terminie zadeklarowanym w Formularzu ofertowym,
stanowiącym załącznik nr 2 do umowy (dotyczy zamówienia podstawowego oraz objętego prawem opcji).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.