eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa i montaż fabrycznie nowych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego w pojazdach do zbiórki odpadów



Ogłoszenie z dnia 2025-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż fabrycznie nowych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego w pojazdach do zbiórki odpadów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 3910 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/180067/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż fabrycznie nowych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego w pojazdach do zbiórki odpadów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fceed647-71e3-4469-984a-62abfc3d5b9d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00104783

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00660945

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.27.44.2024.MC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 820000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania 1 obejmuje dostawę i montaż na maksymalnie 4 szt. pojazdów bezpylnych fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego. Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie obejmującym: Zadanie 1: Dostawę i montaż na 3 szt. pojazdów bezpylnych fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego.
2. Pod pojęciem dynamicznego systemu wagowego (dalej system wagowy, system ważenia) należy rozumieć wagę automatyczną dla pojedynczych ładunków klasy Y (b): komputer wagowy, czujniki pomiarowe, czujniki wyzwalające, system wykrycia obecności pojemnika, okablowanie łączące czujniki z komputerem, elementy mocujące. Podstawową częścią składową systemu jest komputer wagowy, do którego podłączone zostaną sygnały z powyższych czujników. Ilość i typ czujników wyzwalających niezbędnych do prawidłowej pracy systemu wagowego niezależnie od typu urządzenia załadowczego zobowiązany jest określić Wykonawca.
3. Wykonawca jest zobligowany do dostosowania liczby czujników pomiarowych oraz pomocniczych do modelu oraz wersji zabudowy, na której zamontowany zostanie system. Zamawiający informuje, że system wagowy będzie montowany na:
Zadanie 1 – pojazdach z zabudową bezpylną o pojemności ładunkowej 7-11 m3. Pojazdy wyposażone w urządzenie załadowcze zgodnie z normą PN-EN 1501-5:2021-08 (lub równoważną), dostosowane do współpracy z pojemnikami od 120 l do 1100 l, wyprodukowanymi zgodnie z normą PN-EN840 lub równoważną. Zabudowa (każda odrębnie) posiada znak CE.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę i montaż fabrycznie nowych systemów wagowych na pojazdach bezpylnych,
b) ocenę zgodności każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub Okręgowy Urząd Miar (OUM) lub instytucję równoważną upoważnioną do poświadczania dokonania legalizacji,
c) legalizację ponowną każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub
Okręgowy Urząd Miar (OUM),
d) szkolenia w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego,
e) usługę serwisową przez okres równy okresowy gwarancji.
4. Montowane na pojazdach systemy wagowe (systemy ważenia) (każdy odrębnie) muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 roku.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji w wymiarze 36 miesięcy w odniesieniu do zainstalowanego systemu wagowego dla każdego pojazdu, a okres gwarancji w odniesieniu do zainstalowanego systemu wagowego dla każdego z pojazdów rozpocznie się z chwilą podpisania bezusterkowego protokołu obioru ilościowo - jakościowego dla danego pojazdu.
6. Oferowany przedmiot zamówienia nie może być rozwiązaniem prototypowym oraz musi być wykorzystany na przynajmniej 5 pojazdach bezpylnych w warunkach rzeczywistego odbioru odpadów.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Części II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42923110-6 - Wagi

4.5.5.) Wartość części: 234000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania 2 obejmuje dostawę i montaż na maksymalnie 3 szt. pojazdów bezpylnych
fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego.
Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie obejmującym: Zadanie 2: Dostawę i montaż na 2 szt.
pojazdów bezpylnych fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi
przez Zamawiającego.
2. Pod pojęciem dynamicznego systemu wagowego (dalej system wagowy, system ważenia) należy rozumieć wagę
automatyczną dla pojedynczych ładunków klasy Y (b): komputer wagowy, czujniki pomiarowe, czujniki wyzwalające, system
wykrycia obecności pojemnika, okablowanie łączące czujniki z komputerem, elementy mocujące. Podstawową częścią
składową systemu jest komputer wagowy, do którego podłączone zostaną sygnały z powyższych czujników. Ilość i typ
czujników wyzwalających niezbędnych do prawidłowej pracy systemu wagowego niezależnie od typu urządzenia
załadowczego zobowiązany jest określić Wykonawca.
3. Wykonawca jest zobligowany do dostosowania liczby czujników pomiarowych oraz pomocniczych do modelu oraz wersji
zabudowy, na której zamontowany zostanie system. Zamawiający informuje, że system wagowy będzie montowany na:
Zadanie 2 – pojazdach z zabudową bezpylną o pojemności ładunkowej 7-11 m3. Pojazdy wyposażone w urządzenie załadowcze zgodnie z normą PN-EN 1501-5:2021-08 (lub równoważną), dostosowane do współpracy z pojemnikami od 120 l do 1100 l, wyprodukowanymi zgodnie z normą PN-EN840 lub równoważną. Zabudowa (każda odrębnie) posiada znak CE.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę i montaż fabrycznie nowych systemów wagowych na pojazdach bezpylnych,
b) ocenę zgodności każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub Okręgowy Urząd Miar (OUM)
lub instytucję równoważną upoważnioną do poświadczania dokonania legalizacji,
c) legalizację ponowną każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub
Okręgowy Urząd Miar (OUM),
d) szkolenia w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego,
e) usługę serwisową przez okres równy okresowy gwarancji.
4. Montowane na pojazdach systemy wagowe (systemy ważenia) (każdy odrębnie) muszą być fabrycznie nowe,
wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 roku.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji w wymiarze 36 miesięcy w odniesieniu do zainstalowanego systemu
wagowego dla każdego pojazdu, a okres gwarancji w odniesieniu do zainstalowanego systemu wagowego dla każdego z
pojazdów rozpocznie się z chwilą podpisania bezusterkowego protokołu obioru ilościowo - jakościowego dla danego
pojazdu.
6. Oferowany przedmiot zamówienia nie może być rozwiązaniem prototypowym oraz musi być wykorzystany na
przynajmniej 5 pojazdach bezpylnych w warunkach rzeczywistego odbioru odpadów.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Części II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42923110-6 - Wagi

4.5.5.) Wartość części: 176000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania 3 obejmuje dostawę i montaż na maksymalnie 4 szt. pojazdów bezpylnych
fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego.
Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie obejmującym: Zadanie 3: Dostawę i montaż na 3 szt.
pojazdów bezpylnych fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi
przez Zamawiającego.
2. Pod pojęciem dynamicznego systemu wagowego (dalej system wagowy, system ważenia) należy rozumieć wagę
automatyczną dla pojedynczych ładunków klasy Y (b): komputer wagowy, czujniki pomiarowe, czujniki wyzwalające, system
wykrycia obecności pojemnika, okablowanie łączące czujniki z komputerem, elementy mocujące. Podstawową częścią
składową systemu jest komputer wagowy, do którego podłączone zostaną sygnały z powyższych czujników. Ilość i typ
czujników wyzwalających niezbędnych do prawidłowej pracy systemu wagowego niezależnie od typu urządzenia
załadowczego zobowiązany jest określić Wykonawca.
3. Wykonawca jest zobligowany do dostosowania liczby czujników pomiarowych oraz pomocniczych do modelu oraz wersji
zabudowy, na której zamontowany zostanie system. Zamawiający informuje, że system wagowy będzie montowany na:
Zadanie 3 – pojazdach z zabudową bezpylną o pojemności ładunkowej 19-23 m3. Pojazdy wyposażone w urządzenie załadowcze zgodnie z normą PN-EN 1501-5:2021-08 (lub równoważną), z dwoma niezależnie pracującymi zespołami unosząco-wywracającymi, z uchwytem grzebieniowym - dzielone urządzenie załadowcze (dzielone grzebienie), pracujące niezależnie od siebie), dostosowane do współpracy z pojemnikami od 120 l do 1100 l, wyprodukowanymi zgodnie z normą PN-EN840 lub równoważną. Zabudowa (każda odrębnie) posiada znak CE.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę i montaż fabrycznie nowych systemów wagowych na pojazdach bezpylnych,
b) ocenę zgodności każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub Okręgowy Urząd Miar (OUM)
lub instytucję równoważną upoważnioną do poświadczania dokonania legalizacji,
c) legalizację ponowną każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub
Okręgowy Urząd Miar (OUM),
d) szkolenia w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego,
e) usługę serwisową przez okres równy okresowy gwarancji.
4. Montowane na pojazdach systemy wagowe (systemy ważenia) (każdy odrębnie) muszą być fabrycznie nowe,
wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 roku.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji w wymiarze 36 miesięcy w odniesieniu do zainstalowanego systemu
wagowego dla każdego pojazdu, a okres gwarancji w odniesieniu do zainstalowanego systemu wagowego dla każdego z
pojazdów rozpocznie się z chwilą podpisania bezusterkowego protokołu obioru ilościowo - jakościowego dla danego
pojazdu.
6. Oferowany przedmiot zamówienia nie może być rozwiązaniem prototypowym oraz musi być wykorzystany na
przynajmniej 5 pojazdach bezpylnych w warunkach rzeczywistego odbioru odpadów.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Części II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42923110-6 - Wagi

4.5.5.) Wartość części: 234000 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania 4 obejmuje dostawę i montaż na maksymalnie 3 szt. pojazdów bezpylnych
fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego.
Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie obejmującym: Zadanie 4: Dostawę i montaż na 2 szt.
pojazdów bezpylnych fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi
przez Zamawiającego.
2. Pod pojęciem dynamicznego systemu wagowego (dalej system wagowy, system ważenia) należy rozumieć wagę
automatyczną dla pojedynczych ładunków klasy Y (b): komputer wagowy, czujniki pomiarowe, czujniki wyzwalające, system
wykrycia obecności pojemnika, okablowanie łączące czujniki z komputerem, elementy mocujące. Podstawową częścią
składową systemu jest komputer wagowy, do którego podłączone zostaną sygnały z powyższych czujników. Ilość i typ
czujników wyzwalających niezbędnych do prawidłowej pracy systemu wagowego niezależnie od typu urządzenia
załadowczego zobowiązany jest określić Wykonawca.
3. Wykonawca jest zobligowany do dostosowania liczby czujników pomiarowych oraz pomocniczych do modelu oraz wersji
zabudowy, na której zamontowany zostanie system. Zamawiający informuje, że system wagowy będzie montowany na:
Zadanie 4 – pojazdach z zabudową bezpylną o pojemności ładunkowej 19-23 m3. Pojazdy wyposażone w urządzenie załadowcze zgodnie z normą PN-EN 1501-5:2021-08 (lub równoważną), z dwoma niezależnie pracującymi zespołami unosząco-wywracającymi, z uchwytem grzebieniowym - dzielone urządzenie załadowcze (dzielone grzebienie), pracujące niezależnie od siebie), dostosowane do współpracy z pojemnikami od 120 l do 1100 l, wyprodukowanymi zgodnie z normą PN-EN840 lub równoważną. Zabudowa (każda odrębnie) posiada znak CE.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę i montaż fabrycznie nowych systemów wagowych na pojazdach bezpylnych,
b) ocenę zgodności każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub Okręgowy Urząd Miar (OUM)
lub instytucję równoważną upoważnioną do poświadczania dokonania legalizacji,
c) legalizację ponowną każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub
Okręgowy Urząd Miar (OUM),
d) szkolenia w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego,
e) usługę serwisową przez okres równy okresowy gwarancji.
4. Montowane na pojazdach systemy wagowe (systemy ważenia) (każdy odrębnie) muszą być fabrycznie nowe,
wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 roku.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji w wymiarze 36 miesięcy w odniesieniu do zainstalowanego systemu
wagowego dla każdego pojazdu, a okres gwarancji w odniesieniu do zainstalowanego systemu wagowego dla każdego z
pojazdów rozpocznie się z chwilą podpisania bezusterkowego protokołu obioru ilościowo - jakościowego dla danego
pojazdu.
6. Oferowany przedmiot zamówienia nie może być rozwiązaniem prototypowym oraz musi być wykorzystany na
przynajmniej 5 pojazdach bezpylnych w warunkach rzeczywistego odbioru odpadów.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Części II SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42923110-6 - Wagi

4.5.5.) Wartość części: 176000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201557,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 218930,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201557,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C-TRACE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831704517

7.3.3) Ulica: ul. Garbary 56

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-758

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201557,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151168,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184333,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151168,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C-TRACE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831704517

7.3.3) Ulica: ul. Garbary 56

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-758

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151168,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201557,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223850,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 201557,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C-TRACE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831704517

7.3.3) Ulica: ul. Garbary 56

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-758

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 201557,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151168,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184333,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151168,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C-TRACE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831704517

7.3.3) Ulica: ul. Garbary 56

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-758

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151168,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W zakresie Zadań 1-4: Umowa zostaje zawarta na czas określony 24 miesięcy od daty jej zawarcia.
Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot umowy w zakresie § 1 ust. 2 pkt. a) i b) umowy w terminie zadeklarowanym w Formularzu ofertowym,
stanowiącym załącznik nr 2 do umowy (dotyczy zamówienia podstawowego oraz objętego prawem opcji).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.