eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa i montaż fabrycznie nowych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego w pojazdach do zbiórki odpadów



Ogłoszenie z dnia 2024-12-18

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż fabrycznie nowych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego w pojazdach do zbiórki odpadów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA W M. ST. WARSZAWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015314451

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obozowa 43

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-161

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 3910 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@mpo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż fabrycznie nowych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego w pojazdach do zbiórki odpadów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fceed647-71e3-4469-984a-62abfc3d5b9d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00660945

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/180067/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/180067/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/180067/notice/public/details
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy.
3. W celu bezproblemowej pracy z Platformą, Wykonawca powinien posiadać co najmniej:
3.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
3.2. komputer klasy PC lub MAC, spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
3.3. włączoną obsługę JavaScript;
3.4. zainstalowany program AcrobatReader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;
3.5. zainstalowaną dowolną przeglądarkę internetową w wersji wspieranej przez producenta, obsługującą TLS 1.2.
4. Dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dokumenty w formacie „pdf” zaleca się podpisywać formatem PAdES,
- jeżeli w wyniku podpisywania kwalifikowanym podpisem elektronicznym pliku w formacie innym niż „pdf" zostanie utworzony dodatkowy plik z podpisem, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oba pliki (plik podpisywany i plik z podpisem),
- Zamawiający zaleca, aby kwalifikowany podpis elektroniczny, którym posługuje się Wykonawca był podpisem wydanym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, bądź innych krajów należących do Unii Europejskiej.
5. Dopuszczalny format podpisu osobistego:
− dokumenty w formacie „pdf” lub „xml” zaleca się podpisywać podpisem wewnętrznym (otoczonym),
− dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.
6. Dopuszczalny format podpisu zaufanego:
− wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB, dostępny format podpisu „xml”.
7. Obsługiwane przez Platformę formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
8. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami został opisany w pkt. 5 Części I SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny został określony w pkt. 28 Części I SWZ oraz w załączniku do Części IV SWZ – Projektowane postanowienia umowy (wzór umowy).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZP.27.44.2024.MC

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania 1 obejmuje dostawę i montaż na maksymalnie 4 szt. pojazdów bezpylnych fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego. Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie obejmującym: Zadanie 1: Dostawę i montaż na 3 szt. pojazdów bezpylnych fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego.
2. Pod pojęciem dynamicznego systemu wagowego (dalej system wagowy, system ważenia) należy rozumieć wagę automatyczną dla pojedynczych ładunków klasy Y (b): komputer wagowy, czujniki pomiarowe, czujniki wyzwalające, system wykrycia obecności pojemnika, okablowanie łączące czujniki z komputerem, elementy mocujące. Podstawową częścią składową systemu jest komputer wagowy, do którego podłączone zostaną sygnały z powyższych czujników. Ilość i typ czujników wyzwalających niezbędnych do prawidłowej pracy systemu wagowego niezależnie od typu urządzenia załadowczego zobowiązany jest określić Wykonawca.
3. Wykonawca jest zobligowany do dostosowania liczby czujników pomiarowych oraz pomocniczych do modelu oraz wersji zabudowy, na której zamontowany zostanie system. Zamawiający informuje, że system wagowy będzie montowany na:
Zadanie 1 – pojazdach z zabudową bezpylną o pojemności ładunkowej 7-11 m3. Pojazdy wyposażone w urządzenie załadowcze zgodnie z normą PN-EN 1501-5:2021-08 (lub równoważną), dostosowane do współpracy z pojemnikami od 120 l do 1100 l, wyprodukowanymi zgodnie z normą PN-EN840 lub równoważną. Zabudowa (każda odrębnie) posiada znak CE.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę i montaż fabrycznie nowych systemów wagowych na pojazdach bezpylnych,
b) ocenę zgodności każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub Okręgowy Urząd Miar (OUM) lub instytucję równoważną upoważnioną do poświadczania dokonania legalizacji,
c) legalizację ponowną każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub
Okręgowy Urząd Miar (OUM),
d) szkolenia w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego,
e) usługę serwisową przez okres równy okresowy gwarancji.
4. Montowane na pojazdach systemy wagowe (systemy ważenia) (każdy odrębnie) muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 roku.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji w wymiarze 36 miesięcy w odniesieniu do zainstalowanego systemu wagowego dla każdego pojazdu, a okres gwarancji w odniesieniu do zainstalowanego systemu wagowego dla każdego z pojazdów rozpocznie się z chwilą podpisania bezusterkowego protokołu obioru ilościowo - jakościowego dla danego pojazdu.
6. Oferowany przedmiot zamówienia nie może być rozwiązaniem prototypowym oraz musi być wykorzystany na przynajmniej 5 pojazdach bezpylnych w warunkach rzeczywistego odbioru odpadów.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Części II SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42923110-6 - Wagi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie obejmującym: Zadanie 1: Dostawę i montaż na 3 szt. pojazdów bezpylnych fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zakresu zamówienia, tj.: Zadanie 1: Dostawę i montaż na pojeździe bezpylnym fabrycznie nowego dynamicznego systemu wagowego wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego w ilości 1 szt.,
- do jego maksymalnej wielkości określonej powyżej na zasadach prawa opcji. Skorzystanie z prawa opcji uzależnione będzie od decyzji Zamawiającego.

Zamawiający przewiduje wykorzystanie prawa opcji w terminie 360 dni od zawarcia umowy w następujących sytuacjach (kiedy zajdzie co najmniej jedna z nich):
- gdy nastąpi awaria systemu wagowego obecnie zainstalowanego i użytkowanego na pojeździe bezpylnym eksploatowanym przez Zamawiającego i konieczna będzie jego wymiana na nowy,
- gdy nastąpi zwiększenie floty pojazdów bezpylnych.

Zamawiający, każdorazowo na co najmniej trzy dni kalendarzowe przed złożeniem zamówienia w ramach prawa opcji (oddzielnie dla każdego zadania), poinformuje o tym fakcie Wykonawcę pisemnie.

Uprawnionym do złożenia zamówienia w ramach prawa opcji w imieniu Zamawiającego jest koordynator umowy bądź osoba stosownie upoważniona przez Zamawiającego. W razie skorzystania z prawa opcji, na Wykonawcę nałożony w ten sposób zostanie obowiązek realizacji zamówienia, na warunkach zawartej umowy, bez konieczności negocjacji między Stronami.

Skorzystanie z prawa opcji polegać będzie na realizacji zamówienia częściowego przedmiotu zamówienia po cenie jednostkowej zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie.

Przedmiotowa deklaracja nie dotyczy przypadku odstąpienia od umowy lub rozwiązania umowy lub jej zakończenia z jakiejkolwiek przyczyny przed upływem terminu, na jaki została zawarta, w tym w przypadkach określonych w § 6 umowy.

Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji (dostawy, montażu i oceny zgodności)

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania 2 obejmuje dostawę i montaż na maksymalnie 3 szt. pojazdów bezpylnych
fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego.
Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie obejmującym: Zadanie 2: Dostawę i montaż na 2 szt.
pojazdów bezpylnych fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi
przez Zamawiającego.
2. Pod pojęciem dynamicznego systemu wagowego (dalej system wagowy, system ważenia) należy rozumieć wagę
automatyczną dla pojedynczych ładunków klasy Y (b): komputer wagowy, czujniki pomiarowe, czujniki wyzwalające, system
wykrycia obecności pojemnika, okablowanie łączące czujniki z komputerem, elementy mocujące. Podstawową częścią
składową systemu jest komputer wagowy, do którego podłączone zostaną sygnały z powyższych czujników. Ilość i typ
czujników wyzwalających niezbędnych do prawidłowej pracy systemu wagowego niezależnie od typu urządzenia
załadowczego zobowiązany jest określić Wykonawca.
3. Wykonawca jest zobligowany do dostosowania liczby czujników pomiarowych oraz pomocniczych do modelu oraz wersji
zabudowy, na której zamontowany zostanie system. Zamawiający informuje, że system wagowy będzie montowany na:
Zadanie 2 – pojazdach z zabudową bezpylną o pojemności ładunkowej 7-11 m3. Pojazdy wyposażone w urządzenie załadowcze zgodnie z normą PN-EN 1501-5:2021-08 (lub równoważną), dostosowane do współpracy z pojemnikami od 120 l do 1100 l, wyprodukowanymi zgodnie z normą PN-EN840 lub równoważną. Zabudowa (każda odrębnie) posiada znak CE.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę i montaż fabrycznie nowych systemów wagowych na pojazdach bezpylnych,
b) ocenę zgodności każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub Okręgowy Urząd Miar (OUM)
lub instytucję równoważną upoważnioną do poświadczania dokonania legalizacji,
c) legalizację ponowną każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub
Okręgowy Urząd Miar (OUM),
d) szkolenia w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego,
e) usługę serwisową przez okres równy okresowy gwarancji.
4. Montowane na pojazdach systemy wagowe (systemy ważenia) (każdy odrębnie) muszą być fabrycznie nowe,
wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 roku.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji w wymiarze 36 miesięcy w odniesieniu do zainstalowanego systemu
wagowego dla każdego pojazdu, a okres gwarancji w odniesieniu do zainstalowanego systemu wagowego dla każdego z
pojazdów rozpocznie się z chwilą podpisania bezusterkowego protokołu obioru ilościowo - jakościowego dla danego
pojazdu.
6. Oferowany przedmiot zamówienia nie może być rozwiązaniem prototypowym oraz musi być wykorzystany na
przynajmniej 5 pojazdach bezpylnych w warunkach rzeczywistego odbioru odpadów.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Części II SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42923110-6 - Wagi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie obejmującym: Zadanie 2: Dostawę i montaż na 2
szt. pojazdów bezpylnych fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami
wymaganymi przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zakresu zamówienia, tj.: Zadanie 2: Dostawę i montaż na
pojeździe bezpylnym fabrycznie nowego dynamicznego systemu wagowego wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi
przez Zamawiającego w ilości 1 szt.,
- do jego maksymalnej wielkości określonej powyżej na zasadach prawa opcji. Skorzystanie z prawa opcji uzależnione
będzie od decyzji Zamawiającego.

Zamawiający przewiduje wykorzystanie prawa opcji w terminie 360 dni od zawarcia umowy w następujących sytuacjach
(kiedy zajdzie co najmniej jedna z nich):
- gdy nastąpi awaria systemu wagowego obecnie zainstalowanego i użytkowanego na pojeździe bezpylnym
eksploatowanym przez Zamawiającego i konieczna będzie jego wymiana na nowy,
- gdy nastąpi zwiększenie floty pojazdów bezpylnych.

Zamawiający, każdorazowo na co najmniej trzy dni kalendarzowe przed złożeniem zamówienia w ramach prawa opcji
(oddzielnie dla każdego zadania), poinformuje o tym fakcie Wykonawcę pisemnie.

Uprawnionym do złożenia zamówienia w ramach prawa opcji w imieniu Zamawiającego jest koordynator umowy bądź osoba
stosownie upoważniona przez Zamawiającego. W razie skorzystania z prawa opcji, na Wykonawcę nałożony w ten sposób
zostanie obowiązek realizacji zamówienia, na warunkach zawartej umowy, bez konieczności negocjacji między Stronami.

Skorzystanie z prawa opcji polegać będzie na realizacji zamówienia częściowego przedmiotu zamówienia po cenie
jednostkowej zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie.

Przedmiotowa deklaracja nie dotyczy przypadku odstąpienia od umowy lub rozwiązania umowy lub jej zakończenia z
jakiejkolwiek przyczyny przed upływem terminu, na jaki została zawarta, w tym w przypadkach określonych w § 6 umowy.
Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie
przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w
stosunku do Zamawiającego;

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji (dostawy, montażu i oceny zgodności)

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania 3 obejmuje dostawę i montaż na maksymalnie 4 szt. pojazdów bezpylnych
fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego.
Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie obejmującym: Zadanie 3: Dostawę i montaż na 3 szt.
pojazdów bezpylnych fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi
przez Zamawiającego.
2. Pod pojęciem dynamicznego systemu wagowego (dalej system wagowy, system ważenia) należy rozumieć wagę
automatyczną dla pojedynczych ładunków klasy Y (b): komputer wagowy, czujniki pomiarowe, czujniki wyzwalające, system
wykrycia obecności pojemnika, okablowanie łączące czujniki z komputerem, elementy mocujące. Podstawową częścią
składową systemu jest komputer wagowy, do którego podłączone zostaną sygnały z powyższych czujników. Ilość i typ
czujników wyzwalających niezbędnych do prawidłowej pracy systemu wagowego niezależnie od typu urządzenia
załadowczego zobowiązany jest określić Wykonawca.
3. Wykonawca jest zobligowany do dostosowania liczby czujników pomiarowych oraz pomocniczych do modelu oraz wersji
zabudowy, na której zamontowany zostanie system. Zamawiający informuje, że system wagowy będzie montowany na:
Zadanie 3 – pojazdach z zabudową bezpylną o pojemności ładunkowej 19-23 m3. Pojazdy wyposażone w urządzenie załadowcze zgodnie z normą PN-EN 1501-5:2021-08 (lub równoważną), z dwoma niezależnie pracującymi zespołami unosząco-wywracającymi, z uchwytem grzebieniowym - dzielone urządzenie załadowcze (dzielone grzebienie), pracujące niezależnie od siebie), dostosowane do współpracy z pojemnikami od 120 l do 1100 l, wyprodukowanymi zgodnie z normą PN-EN840 lub równoważną. Zabudowa (każda odrębnie) posiada znak CE.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę i montaż fabrycznie nowych systemów wagowych na pojazdach bezpylnych,
b) ocenę zgodności każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub Okręgowy Urząd Miar (OUM)
lub instytucję równoważną upoważnioną do poświadczania dokonania legalizacji,
c) legalizację ponowną każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub
Okręgowy Urząd Miar (OUM),
d) szkolenia w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego,
e) usługę serwisową przez okres równy okresowy gwarancji.
4. Montowane na pojazdach systemy wagowe (systemy ważenia) (każdy odrębnie) muszą być fabrycznie nowe,
wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 roku.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji w wymiarze 36 miesięcy w odniesieniu do zainstalowanego systemu
wagowego dla każdego pojazdu, a okres gwarancji w odniesieniu do zainstalowanego systemu wagowego dla każdego z
pojazdów rozpocznie się z chwilą podpisania bezusterkowego protokołu obioru ilościowo - jakościowego dla danego
pojazdu.
6. Oferowany przedmiot zamówienia nie może być rozwiązaniem prototypowym oraz musi być wykorzystany na
przynajmniej 5 pojazdach bezpylnych w warunkach rzeczywistego odbioru odpadów.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Części II SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42923110-6 - Wagi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie obejmującym: Zadanie 3: Dostawę i montaż na 3 szt.
pojazdów bezpylnych fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi
przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zakresu zamówienia, tj.: Zadanie 3: Dostawę i montaż na
pojeździe bezpylnym fabrycznie nowego dynamicznego systemu wagowego wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi
przez Zamawiającego w ilości 1 szt.,
- do jego maksymalnej wielkości określonej powyżej na zasadach prawa opcji. Skorzystanie z prawa opcji uzależnione
będzie od decyzji Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje wykorzystanie prawa opcji w terminie 360 dni od zawarcia umowy w następujących sytuacjach
(kiedy zajdzie co najmniej jedna z nich):
- gdy nastąpi awaria systemu wagowego obecnie zainstalowanego i użytkowanego na pojeździe bezpylnym
eksploatowanym przez Zamawiającego i konieczna będzie jego wymiana na nowy,
- gdy nastąpi zwiększenie floty pojazdów bezpylnych.
Zamawiający, każdorazowo na co najmniej trzy dni kalendarzowe przed złożeniem zamówienia w ramach prawa opcji
(oddzielnie dla każdego zadania), poinformuje o tym fakcie Wykonawcę pisemnie.
Uprawnionym do złożenia zamówienia w ramach prawa opcji w imieniu Zamawiającego jest koordynator umowy bądź osoba
stosownie upoważniona przez Zamawiającego. W razie skorzystania z prawa opcji, na Wykonawcę nałożony w ten sposób
zostanie obowiązek realizacji zamówienia, na warunkach zawartej umowy, bez konieczności negocjacji między Stronami.
Skorzystanie z prawa opcji polegać będzie na realizacji zamówienia częściowego przedmiotu zamówienia po cenie
jednostkowej zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie.
Przedmiotowa deklaracja nie dotyczy przypadku odstąpienia od umowy lub rozwiązania umowy lub jej zakończenia z
jakiejkolwiek przyczyny przed upływem terminu, na jaki została zawarta, w tym w przypadkach określonych w § 6 umowy.
Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie
przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w
stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji (dostawy, montażu i oceny zgodności)

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania 4 obejmuje dostawę i montaż na maksymalnie 3 szt. pojazdów bezpylnych
fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi przez Zamawiającego.
Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie obejmującym: Zadanie 4: Dostawę i montaż na 2 szt.
pojazdów bezpylnych fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi
przez Zamawiającego.
2. Pod pojęciem dynamicznego systemu wagowego (dalej system wagowy, system ważenia) należy rozumieć wagę
automatyczną dla pojedynczych ładunków klasy Y (b): komputer wagowy, czujniki pomiarowe, czujniki wyzwalające, system
wykrycia obecności pojemnika, okablowanie łączące czujniki z komputerem, elementy mocujące. Podstawową częścią
składową systemu jest komputer wagowy, do którego podłączone zostaną sygnały z powyższych czujników. Ilość i typ
czujników wyzwalających niezbędnych do prawidłowej pracy systemu wagowego niezależnie od typu urządzenia
załadowczego zobowiązany jest określić Wykonawca.
3. Wykonawca jest zobligowany do dostosowania liczby czujników pomiarowych oraz pomocniczych do modelu oraz wersji
zabudowy, na której zamontowany zostanie system. Zamawiający informuje, że system wagowy będzie montowany na:
Zadanie 4 – pojazdach z zabudową bezpylną o pojemności ładunkowej 19-23 m3. Pojazdy wyposażone w urządzenie załadowcze zgodnie z normą PN-EN 1501-5:2021-08 (lub równoważną), z dwoma niezależnie pracującymi zespołami unosząco-wywracającymi, z uchwytem grzebieniowym - dzielone urządzenie załadowcze (dzielone grzebienie), pracujące niezależnie od siebie), dostosowane do współpracy z pojemnikami od 120 l do 1100 l, wyprodukowanymi zgodnie z normą PN-EN840 lub równoważną. Zabudowa (każda odrębnie) posiada znak CE.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę i montaż fabrycznie nowych systemów wagowych na pojazdach bezpylnych,
b) ocenę zgodności każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub Okręgowy Urząd Miar (OUM)
lub instytucję równoważną upoważnioną do poświadczania dokonania legalizacji,
c) legalizację ponowną każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub
Okręgowy Urząd Miar (OUM),
d) szkolenia w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego,
e) usługę serwisową przez okres równy okresowy gwarancji.
4. Montowane na pojazdach systemy wagowe (systemy ważenia) (każdy odrębnie) muszą być fabrycznie nowe,
wyprodukowane nie wcześniej niż w 2023 roku.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji w wymiarze 36 miesięcy w odniesieniu do zainstalowanego systemu
wagowego dla każdego pojazdu, a okres gwarancji w odniesieniu do zainstalowanego systemu wagowego dla każdego z
pojazdów rozpocznie się z chwilą podpisania bezusterkowego protokołu obioru ilościowo - jakościowego dla danego
pojazdu.
6. Oferowany przedmiot zamówienia nie może być rozwiązaniem prototypowym oraz musi być wykorzystany na
przynajmniej 5 pojazdach bezpylnych w warunkach rzeczywistego odbioru odpadów.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Części II SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 42923110-6 - Wagi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie obejmującym: Zadanie 4: Dostawę i montaż na 2
szt. pojazdów bezpylnych fabrycznie nowych dynamicznych systemów wagowych wraz z serwisem i szkoleniami
wymaganymi przez Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zakresu zamówienia, tj.: Zadanie 4: Dostawę i montaż na
pojeździe bezpylnym fabrycznie nowego dynamicznego systemu wagowego wraz z serwisem i szkoleniami wymaganymi
przez Zamawiającego w ilości 1 szt.,
- do jego maksymalnej wielkości określonej powyżej na zasadach prawa opcji. Skorzystanie z prawa opcji uzależnione
będzie od decyzji Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje wykorzystanie prawa opcji w terminie 360 dni od zawarcia umowy w następujących sytuacjach
(kiedy zajdzie co najmniej jedna z nich):
- gdy nastąpi awaria systemu wagowego obecnie zainstalowanego i użytkowanego na pojeździe bezpylnym
eksploatowanym przez Zamawiającego i konieczna będzie jego wymiana na nowy,
- gdy nastąpi zwiększenie floty pojazdów bezpylnych.

Zamawiający, każdorazowo na co najmniej trzy dni kalendarzowe przed złożeniem zamówienia w ramach prawa opcji
(oddzielnie dla każdego zadania), poinformuje o tym fakcie Wykonawcę pisemnie.
Uprawnionym do złożenia zamówienia w ramach prawa opcji w imieniu Zamawiającego jest koordynator umowy bądź osoba
stosownie upoważniona przez Zamawiającego. W razie skorzystania z prawa opcji, na Wykonawcę nałożony w ten sposób
zostanie obowiązek realizacji zamówienia, na warunkach zawartej umowy, bez konieczności negocjacji między Stronami.
Skorzystanie z prawa opcji polegać będzie na realizacji zamówienia częściowego przedmiotu zamówienia po cenie
jednostkowej zaproponowanej przez Wykonawcę w ofercie.

Przedmiotowa deklaracja nie dotyczy przypadku odstąpienia od umowy lub rozwiązania umowy lub jej zakończenia z
jakiejkolwiek przyczyny przed upływem terminu, na jaki została zawarta, w tym w przypadkach określonych w § 6 umowy.
Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie
przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w
stosunku do Zamawiającego;

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji (dostawy, montażu i oceny zgodności)

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie określił warunków udziału w postępowaniu, dlatego nie będzie żądał podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie będzie żądał przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Numeracja przeniesiona z SWZ:
11.5. Na ofertę składają się:
11.5.1. wypełniony Formularz elektroniczny dla danego zadania dostępny i generowany poprzez Platformę (Formularz ofertowy).
11.6. Do oferty Wykonawca dołącza:
11.6.1. oryginał dokumentu wadium, jeśli wadium jest składane w innej formie niż pieniężna – zgodnie z zapisami pkt. 10.4. SWZ
11.6.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;
11.6.3. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych Wykonawcy (z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru).
Powyższe stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej).
11.6.4. w przypadku, gdy oferta zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa – dowody, o których mowa w pkt. 11.9.3. SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
- w zakresie zadania 1 – 2 340,00 zł,
- w zakresie zadania 2 – 1 760,00 zł.
- w zakresie zadania 3 – 2 340,00 zł,
- w zakresie zadania 4 – 1 760,00 zł.
Wadium może być wnoszone w następujących formach:
- pieniądzu;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 462 ze zm.).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Numeracja przeniesiona z SWZ:
9.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcja i spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9.2. Oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub kopia potwierdzona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania, którego dotyczy i zakresu umocowania pełnomocnika.
9.3. Podpisy na pełnomocnictwie muszą być złożone przez osoby uprawnione
do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. W przypadku, gdy upoważnienie osób podpisujących pełnomocnictwa nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą Wykonawca udowodni upoważnienie tych osób w szczególności przedstawiając stosowne pełnomocnictwa. Dokument pełnomocnictwa winien zostać złożony
w sposób określony w pkt. 11.7.3. SWZ.
9.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja), żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy lub w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r., poz. 507).
9.5. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy członek konsorcjum/wspólnik spółki cywilnej) składających ofertę wspólną musi wykazać brak podstaw do wykluczenia, o których mowa: w art. 108
ust. 1 ustawy, w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r., poz. 507). W tym celu każdy z członków konsorcjum/ wspólnik spółki cywilnej wypełnia oświadczenie – wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SWZ.
9.6. Oświadczenia lub formularze sporządzone zgodnie z załączonymi do SWZ wzorami,
składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
9.7. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 11.6.2. SWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy uczestnik konsorcjum oraz wspólnik spółki cywilnej) składa indywidualnie.
9.8. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonują wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego
z nich dotyczą. Podpis i poświadczenie za zgodność z oryginałem muszą być złożone za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego
lub podpisu osobistego.
9.9. Zamawiający nie określił odmiennych wymagań związanych z realizacją zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonywania zmian umowy, zgodnie z art. 455 ust. 1 i 2 ustawy, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających ich przewidzenia
w SWZ, a także zmian, których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano we wzorze umowy – Części IV SWZ – Projektowane postanowienia umowy. Zmiany w umowie mogą być dokonywane w przypadkach określonych we wzorze umowy – Części IV SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-01-02 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://mpowarszawa.ezamawiajacy.pl/pn/mpowarszawa/demand/180067/notice/public/details

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-02 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w stosunku
do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w art. 108
ust. 1 ustawy lub w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tekst jedn. Dz.U. z 2024 r., poz. 507).

Przedmiot zamówienia (dotyczy wszystkich zadań) w zakresie obejmującym:
a) dostawę i montaż fabrycznie nowych systemów wagowych na pojazdach bezpylnych,
b) ocenę zgodności każdego systemu wagowego nadaną przez Główny Urząd Miar (GUM) lub Okręgowy Urząd Miar (OUM) lub instytucję równoważną upoważnioną do poświadczania dokonania legalizacji,
- będzie realizowany w terminie zadeklarowanym w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy, przy czym nie może przekroczyć 14 dni kalendarzowych od daty udostępnienia pojazdów Wykonawcy (dotyczy zamówienia podstawowego oraz objętego prawem opcji).

Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą do dnia 31.01.2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.