eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara B³otnicaPrzebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Starej B³otnicy



Og³oszenie z dnia 2025-02-14

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Starej B³otnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Stara B³otnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224019

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Stara B³otnica 46

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stara B³otnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-806

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starablotnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.starablotnica.bip.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Starej B³otnicy

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a1e66682-060b-4613-a47a-f1036952d143

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00105031

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00029691/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.9 Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Starej B³otnicy

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

"Zarz±dzanie zasobami wodnymi" w ramach poddzia³ania " Wsparcie na inwestycje zwi±zane z rozwojem, modernizacj± i dostosowaniem rolnictwa i le¶nictwa" objêtego " Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020"

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a1e66682-060b-4613-a47a-f1036952d143

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na wzorze „Formularza oferty” stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
1. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia (dalej: „Platforma"), dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy okre¶la jej regulamin dostêpny pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu.
3. Korzystanie z Platformy jest równoznaczne z zaakceptowaniem Regulaminu.
4. Ofertê sporz±dza siê w jêzyku polskim, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê dzia³aj±c± w imieniu Wykonawcy.
5. O¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, wskazane w tre¶ci SWZ dotycz±ce Wykonawcy albo Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby dzia³aj±cej w imieniu danego Wykonawcy.
6. Szczegó³owy sposób sporz±dzania ofert, o¶wiadczeñ, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych, oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w niniejszym postêpowaniu okre¶la rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
7. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowi±zania podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, o których mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, a tak¿e pe³nomocnictwa, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 z pó¼n. zm.) – tj. rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) – z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
8. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone w pkt. 7 powy¿ej, przekazywane w niniejszym postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne – tj. wskazanego wy¿ej rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych – lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu Platformy.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO", informujê, ¿e: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Stara B³otnica, Stara B³otnica 46, 26806 Stara B³otnica, tel. 48 385 77 90, e-mail: gmina@starablotnica.pl ; inspektor ochrony danych osobowych w Gminie Stara B³otnica, e-mail: rodo@starablotnica.pl*; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Starej B³otnicy” nr FZ.271.2.2025 prowadzonym w trybie podstawowym o warto¶ci zamówienia mniejszej od kwot okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. — Prawo zamówieñ publicznych; odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. — Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), dalej „ustawa Pzp";
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych*; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Wyja¶nienie: W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1—3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby nie wspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FZ.271.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pn.: „Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Starej B³otnicy” prowadzonego w trybie podstawowym .
Zakres robót przedmiotu zamówienia:
Celem wykonania przedsiêwziêcia jest „Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Starej B³otnicy na dzia³ce o nr ewid. 212/29 po³o¿onej w Starej B³otnicy gm. Stara B³otnica” polegaj±ca na wykonaniu prac obejmuj±cych oczyszczenie zbiornika oraz umocnienie jego brzegów. Obszar lokalizacji inwestycji nie jest objêty ustaleniami ¿adnego z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obowi±zuj±cych na terenie gminy Stara B³otnica. Dojazd do terenu zbiornika retencyjnego odbywa siê istniej±cymi zjazdami z przyleg³ej drogi nr 732. Tereny s±siednie zabudowane s± zabudow± zagrodow± /jednorodzinne budynki mieszkalne, budynki gospodarcze. Teren zbiornika nie jest uzbrojony w ¿aden rodzaj sieci lub urz±dzeñ infrastruktury technicznej.
Istniej±cy stan zagospodarowania terenu
Zbiornik retencyjny magazynuje wody opadowe i roztopowe z terenu miejscowo¶ci Stara B³otnica. Uj¶cie wody ze zbiornika odbywa siê przy pomocy budowli piêtrz±cej typu mnich z zamkniêciami szandorowymi drewnianymi i dalej ruroci±giem o ¶rednicy 500 mm i kana³em otwartym do rzeki Tymianka.
Dojazd do zbiornika zlokalizowany jest bezpo¶rednio przy drodze powiatowej.
Podstawowe parametry zbiornika:
- wymiary zbiornika: 60 x 56 m,
- g³êboko¶æ wody w zbiorniku: 1,6-1,8 m (przy brzegach zbiornika g³êboko¶æ ok, 0,5 m),
- objêto¶æ wody w zbiorniku: ~5800 m3,
- powierzchnia lustra wody zbiornika: ~3360m2,
- wlot do zbiornika (dop³yw): rura kd630,
- wylot ze zbiornika (odp³yw): mnich z zamkniêciami szandorowymi drewnianymi.
Warunki geologiczne
Rodzaj pod³o¿a gruntowego wystêpuj±cego na projektowanym terenie: piaski gliniaste, piaski, jednorodne w przekrojach równoleg³ych do powierzchni terenu. Sta³y poziom zwierciad³a wód gruntowych – oko³o 1,3 m poni¿ej istniej±cego poziomu terenu. W pod³o¿u nie wystêpuj± niekorzystne zjawiska geologiczne lub grunty s³abono¶ne.
Kwalifikacja pod³o¿a gruntowego:
a. warunki gruntowe: proste
b. kategoria geotechniczna: I.
Projektowane zagospodarowanie terenu.
W ramach projektowanego zagospodarowania terenu zbiornika retencyjnego przewiduje siê realizacjê obiektów, urz±dzeñ i robót budowlanych w przedstawionym poni¿ej zakresie.
Planowana do realizacji przebudowa zbiornika wodnego obejmuje realizacjê nastêpuj±cego zakresu robót:
1. oczyszczenie zbiornika i przygotowanie skarp zbiornika do umocnienia, w tym:
a) ca³kowite opró¿nienie zbiornika i wykonanie tymczasowego systemu odwadniania na czas realizacji robót budowlanych,
b) usuniêcie ro¶linno¶ci pozostaj±cej na brzegach czaszy zbiornika,
c) mechaniczne usuniêcie warstwy osadu dennego zalegaj±cego na dnie zbiornika,
d) wywóz wydobytego osadu dennego do miejsca sk³adowania wyznaczonego przez Inwestora,
e) wyprofilowanie brzegów zbiornika w sposób przedstawiony w czê¶ci graficznej opracowania, nachylenie projektowanych skarp zbiornika 1:3.
2. umocnienie brzegów zbiornika, w tym:
a) wykonanie na przygotowanych skarpach czaszy zbiornika warstwy wyrównawczej z zagêszczonej mechanicznie podsypki piaskowo-¿wirowej o grubo¶ci warstwy po zagêszczeniu 10 cm,
b) u³o¿enie na wykonanej warstwie wyrównawczej warstwy separacyjnej z geow³ókniny filtracyjnej o wymaganej gramaturze min. 300 g/m2,
c) u³o¿enie na pod³o¿u warstwy geokraty o wymaganej wysoko¶ci 15 cm,
d)stabilizacja po³o¿enia geokraty palikami drewnianymi o ¶r. 7 – 8 cm i d³ugo¶ci 100 cm
wbijanych w grunt pionowo w ka¿dej komórce górnej krawêdzi oraz prostopadle do skarpy w ka¿dej komórce dolnej krawêdzi montowanego odcinka geokraty (uwaga: stabilizacjê palikami wykonaæ nale¿y równie¿ w ka¿dej komórce skrajnej wzd³u¿ krawêdzi po³±czenia kolejnych odcinków geokraty). Dodatkowo materia³y do mocowania geokraty komórkowej:
❖ Prêty do mocowania geokrat: ze stali B500 w kszta³cie litery J o ¶rednicy 10 mm. D³ugo¶æ prêtów powinna wynosiæ min. 0,9m. Ilo¶æ prêtów: 4 szt./m2,
❖ Inne materia³y mocuj±ce:
– metalowe galwanizowane zszywki, do ³±czenia boków s±siednich sekcji geokrat; ew. ta¶my (opaski) samozaciskowe polimerowe lub poliestrowe.
- po³±czenie poszczególnych odcinków geokraty systemem zalecanym przez producenta geokraty,
- wype³nienie komórek geokraty t³uczniem kamiennym o granulacji 63 – 120 mm (uwaga: wype³nienie z materia³u kamiennego zalecanego do robót hydrotechnicznych),
- wype³nienie pozosta³ej objêto¶ci komórek geokraty t³uczniem kamiennym i zagêszczenie mechaniczne ca³o¶ci nasypu

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej

45240000-1 - Budowa obiektów in¿ynierii wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45247210-5 - Roboty budowlane w zakresie tam

45247220-8 - Roboty budowlane w zakresie przelewów

45247230-1 - Roboty budowlane w zakresie grobli

45247240-4 - Roboty budowlane w zakresie barier sta³ych

45247270-3 - Budowa zbiorników

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:

Lp.
nazwa kryterium waga sposób punktowania
1. Cena oferty 60% najkorzystniejsza otrzyma
60pkt
2. Gwarancja 40% najkorzystniejsza otrzyma
40pkt

1) Kryterium Cena brutto (C), waga – 60 %
Kryterium to dotyczy zaoferowanej w Formularzu ofertowym ca³kowitej ceny rycza³towej za wykonanie zamówienia.
Liczba punktów za cenê brutto ocenianej oferty bêdzie wyliczana wed³ug nastêpuj±cego wzoru:

Cmin
C = x 60
Cb

C – liczba otrzymanych punktów za kryterium „cena brutto”
Cmin – najni¿sza cena brutto spo¶ród ofert nieodrzuconych
Cb – cena brutto oferty badanej
2. Kryterium Okres gwarancji i rêkojmi (O), waga – 40 %
Kryterium to dotyczy zaoferowanego w Formularzu ofertowym okresu gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty budowlane i sprzêt zamontowany lub dostarczony w ramach realizacji przedmiotu zamówienia.
Minimalny okres gwarancji i rêkojmi wynosi 2 lata (24 miesiêcy).
W Formularzu ofertowym Wykonawca wskazuje oferowany okres gwarancji i rêkojmi w latach, poprzez zaznaczenie w odpowiednim miejscu, czy oferuje 2, 3, czy 4-letni okres rêkojmi i gwarancji. W przypadku, gdy Wykonawca nie okre¶li w Formularzu ofertowym oferowanego okresu gwarancji i rêkojmi, to Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca oferuje minimalny okres – 2 lata i taki zostanie wpisany do umowy. W przypadku, gdy Wykonawca okre¶li w Formularzu ofertowym d³u¿szy ni¿ 4 lata okres gwarancji i rêkojmi, to Zamawiaj±cy przyjmie do oceny okres 4 lata i taki zostanie wpisany do umowy.
W przypadku, gdy Wykonawca okre¶li w Formularzu ofertowym inny ni¿ 2,3 albo 4-letni okres gwarancji i rêkojmi, to Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e Wykonawca oferuje minimalny okres – 2 lata i taki zostanie wpisany do umowy.
Liczba punktów za okres gwarancji i rêkojmi bêdzie wyliczana w nastêpuj±cy sposób:
D³ugo¶æ zaoferowanego okresu gwarancji i rêkojmi Liczba punktów
2 lata (24 miesiêcy) 0
3 lata ( 36 miesiêcy) 20
4 lat (48 miesiêcy) 40

2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która uzyska najwy¿sz± sumê punktów za obydwa kryteria ³±cznie, zgodnie ze wzorem:
P = C + O gdzie:
P – suma punktów przyznanych Wykonawcy za obydwa kryteria
C – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za kryterium Cena brutto
O – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za kryterium Okresu rêkojmi i gwarancji

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± poni¿sze warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych – wykonuje, co najmniej 1 robotê budowlan± , która odpowiada swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. polegaj±c± na budowie, przebudowie lub modernizacji otwartego zbiornika retencyjnego , o warto¶ci co najmniej 300 000,00 z³ brutto.

b) Wykonawca dysponuje, albo bêdzie dysponowa³ w okresie realizacji zamówienia: - co najmniej jedn± osob±, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c±: uprawnienia budowlane kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci hydrotechnicznej lub wodnomelioracyjnej bez ograniczeñ ;

2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Z tre¶ci tego zobowi±zania (albo innych dowodów) powinien wynikaæ:
a) Zakres dostêpnych wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego;
b) Sposób i okres udostêpniania wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia
c) Czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 7. Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, zostanie wezwany do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w Rozporz±dzeniu w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r., poz. 2415), tj.:
1) W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat (licz±c wstecz od dnia, w który up³ywa termin sk³adania ofert), a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
- Wzór wykazu robót stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ
b) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- Wzór wykazu osób stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ
2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postêpowania:
a) O¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o braku podstaw do wykluczenia, w zakresie: -
art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego
- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji
- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, - art. 109 ust. 1 pkt 8 ustawy.
- Wzór o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
b) O¶wiadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dn. 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz. 1076 i 1086) z innym wykonawc±, który z³o¿y³ ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej
- Wzór o¶wiadczenia dot. grupy kapita³owej stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ.
c) Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 4.000,00 z³ (s³ownie: cztery tysi±ce z³otych) przed up³ywem terminu sk³adania ofert okre¶lonego w niniejszej SWZ
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ na rachunek bankowy:
Bank Spó³dzielczy Rzemios³a w Radomiu O/Stara B³otnica
Nr rachunku: 94 9115 0002 0050 0500 0215 0003 wpisuj±c w tytu³ przelewu nazwê zadania na jakie jest wnoszone.
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nastêpuje z chwil± wp³ywu ¶rodków pieniê¿nych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed up³ywem terminu sk³adania ofert tj. 03.03.2025 do godziny 10:00
5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 2 lit.
b) – d) Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6. Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu z wadium.
7. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub porêczenia, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

10. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie (konsorcjum):
1) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pe³nomocnictwo musi byæ z³o¿one wraz z ofert±.
2) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, który wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3) W przypadku, o którym mowa w pkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do oferty do³±czaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy. (o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy)
4) W odniesieniu do podstaw wykluczenia z postêpowania, ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie musi oddzielnie udokumentowaæ, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania, natomiast w odniesieniu do pozosta³ych o¶wiadczeñ i dokumentów Wykonawcy ci mog± z³o¿yæ jeden wspólny dokument.
O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania i o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw do wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
5) Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem konsorcjum
(liderem).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we Wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 8 do SWZ.
2) Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy oraz wskazanym we Wzorze umowy.
4) Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-03-03 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty sk³adane s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-zamówienia dostêpnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-03 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.