Ogłoszenie z dnia 2023-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00029201/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
- 2023/BZP 00060147/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-26
- 2023/BZP 00072891/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Adamowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŁUKOWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581825
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Łuków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 257982203
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@starostwolukow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlukowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatlukowski.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Adamowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97a656f9-926b-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105036
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020635/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Wykonanie remontu pomieszczeń Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Adamowie zniszczonych wskutek pożaru
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00029201
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.272.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 446572,4 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń mieszkalnych (II piętro) oraz biurowych (III piętro) po pożarze w budynku zajmowanym przez Placówkę Opiekuńczo-Wychowawczą w Adamowie przy ulicy Szkolna nr 4 d i obejmuje w szczególności:
1) roboty rozbiórkowe zniszczonych wysoką temperaturą, zadymieniem, ogniem oraz działaniami ratowniczymi tj. wodą, środkami, gaśniczymi itp. części pomieszczeń 2 piętra (III kondygnacji) mających bezpośredni kontakt z pożarem i akcją gaśniczą a w tym:
• stolarki okiennej i drzwiowej
• ślusarki aluminiowej i stalowej ppoż w klasie EI30 oraz dodatkowo dymoszczelnej EI30, S200
• temperaturą okna aluminiowego oddymiającego
• posadzek z paneli podłogowych i płytek terakotowych,
• tynków cem-wap,
• wymalowań,
• oblicowań ściennych,
• armatury i przyborów sanitarnych
• i inne wymienione w przedmiarach robót
2) wykonanie nowych tynków wewnętrznych cem-wap,
3) wykonanie nowych posadzek z wykładzin rulonowych i płytek terakotowych,
4) wykonanie nowych oblicowań ściennych z płytek glazurowanych w pom. toalet, aneksu kuchennego oraz pom. WC,
5) montaż nowej stolarki drzwiowej w miejscach zdemontowanej wcześniej stolarki,
6) montaż nowej stolarki okiennej PCV w miejscach zdemontowanej wcześniej stolarki,
7) montaż nowego okna oddymiającego ALU,
8) montaż nowych drzwi p.poż ALU i stalowych o wymaganej klasie odporności ogniowej E=I30 oraz EI,S200,
9) wykonanie nowych wymalowań ściennych i sufitowych w cz. pom. 2 piętra, klatki schodowej oraz w cz. pom. poddasza (IV kondygnacji) oraz w części pom. 1 piętra (w pom. zalanych po akcji ratunkowej),
10) uzupełnienie izolacji termicznej ze styropianu na elewacji uszkodzonej na skutek pożaru,
11) wykonanie malowania elewacji farbami silikonowymi w miejscach uszkodzeń w skutek działania ognia i zadymienia tj. elewacji przy spalonym oknie elewacja S-E, przy oknie oddymiającym i ścianie szybu windowego oraz cz. elewacji N-W,
12) montaż w cz. pom. 2 piętra nowych grzejników stalowych dwupłytowych,
13) montaż w pom. toalet i wc 2 piętra umywalek z półpostumentem z bateriami stojącymi jednouchwytowymi, ustępów sanitarnych z płuczką, brodzika i kabiny prysznicowej ze szkła hartowanego półokrągłej wraz z baterią prysznicową, wentylatorów wyciągowych kanałowych,
14) montaż nowego zlewozmywaka dwukomorowego ze stali nierdzewnej wraz z baterią,
15) i inne wymienione w przedmiarze robót.
2. Szczegółowy zakres robót budowlanych, o których mowa w ust. 1, precyzuje przedmiar robót budowlanych stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga dokonania wizji lokalnej przed upływem terminu składania ofert. Szczegóły określa Rozdział V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262520-2 - Roboty murowe
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Art. 255 pkt 3 PZP
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z art. 255 ust 3 PZP zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 685500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 858600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z ŁUKOWA
- Budowa ulicy Źródlanej (102536L) w m. Łuków
- Dostawa leków do SPZOZ w Łukowie (pakiet nr 15, 20, 24, 30, 48,52)
- Realizacja kursów i szkoleń dla uczniów w ramach projektu pn. "ZAWODOWE KOMPETENCJE"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1335L na odcinku Kopina - Niedźwiadka
- Przebudowa ul. Partyzantów (102449L) i ul. Sienkiewicza (102477L) w m. Łuków
- Przebudowa i modernizacja SOR w ramach projektu pn.: Przebudowa, modernizacja oraz doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego i pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ w Łukowie
więcej: przetargi w Łukowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.