Ogłoszenie z dnia 2023-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00242237/01 - Wynik z dnia 2023-06-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja wycieczek edukacyjnych i integracyjnych dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie dla zadania: Oddział przygotowawczy dla młodzieży z Ukrainy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382902413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 3
1.5.2.) Miejscowość: Będzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 322677758
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekt@ckziu-bedzin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ckziu.bedzin.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja wycieczek edukacyjnych i integracyjnych dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie dla zadania: Oddział przygotowawczy dla młodzieży z Ukrainy.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f9b5182-b110-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105111
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059251/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Organizacja wycieczek dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie w ramach projektu ZAGŁĘBIOWSKIE KROKI KU PRZYSZŁOŚCI etap III wsparcie dla CKZiU w Będzinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałania 11.2.3 Wsparcie szkolnictwa zawodowego
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f9b5182-b110-11ed-b8d9-2a18c1f2976f3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne .
Zamawiający wyznacza i upoważnia następującą/ce osobę/by do kontaktu z Wykonawcami: Ilona Kocel., tel. + 48 32 267 77 58 email:
projekt@ckziu-bedzin.pl
Adres strony internetowej prowadzonego postepowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania w Platformie e-
Zamówienia) https://ezamowienia.gov.pl postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e –Zamówienia
(przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parl. Europ. i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu; 2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – e-mail: iodo@marwikpoland.pl; 3) Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z post. o udz. zam. publ.pn.: Organizacja wycieczek edukacyjnych i integracyjnych dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie dla zadania: „Oddział przygotowawczy dla młodzieży z Ukrainy” w ramach projektu pn.: „ZAGŁĘBIOWSKIE KROKI KU PRZYSZŁOŚCI etap III – wsparcie dla CKZiU w Będzinie” 4) Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Pzp (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy; oraz w związku z finansowaniem ze środków: UE w ramach Programu.
6) Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dost. do dan. osob. dot. Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprost. dan. osob., o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postęp. o udz. zam. publ. ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania dan. osob. z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy
RODO;
9) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozp. 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego
wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dot, wskazania dodatk. inf. mających na celu sprecyzowanie żądania, w
szczególności podania nazwy lub daty postęp. o udz. zam. publ. lub konkursu. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z
uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia dan. osob., o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować
zmianą wyniku post. o udz. zam. publ. lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. Wystąpienie
z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia postępowania o udzielenie ZP lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w BZP, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16
rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 57996 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycieczka integracyjna do Warszawy – 3 dni
Wycieczka trzydniowa organizowana jest dla grupy 27 osób. 25 uczniów z Ukrainy i 2 opiekunów. Ma na celu przybliżenie uczniom z Ukrainy stolicy naszego kraju pokazanie najważniejszych zabytków oraz poznanie historii stolicy kraju. Termin wyjazdu do uzgodnienia z Zamawiającym jednak nie później niż do końca maja 2023, Wyjazd sprzed budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie przy ul. 11 Listopada 3.
Zakwaterowanie - 2 noclegi w hotelach min. 3*** lub w pensjonatach o takim samym standardzie (zamawiający nie dopuszcza domków campingowych, namiotów i kwater prywatnych), Pokoje 2 i 3 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym – lista uczestników przesłana zostanie najpóźniej na 7 dni przed wyjazdem. Łóżka pojedyncze nie dopuszcza się łóżek piętrowych.
Wyżywienie: - 2 razy śniadanie, 3 razy obiad, 2 razy kolacja.
Program wycieczki: - Zamek Królewski, Stare Miasto, Plac Zamkowy, Kolumna Zygmunta, Rynek, Barbakan, Krakowskie Przedmieście, Pałac Prezydencki, Grób Nieznanego Żołnierza, Park Łazienkowski, Belweder, Centrum Nauki Kopernik, Muzeum Powstania Warszawskiego.
W ramach realizacji usługi stanowiącej przedmiot zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia osoby pełniącej funkcję koordynatora wycieczki, która będzie w stałym kontakcie z osobą wyznaczoną przez zamawiającego w kwestiach dotyczących organizacji wycieczki a w czasie trwania zapewni sprawny, zgodny z programem przebieg wycieczki.
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowego harmonogramu wycieczki, uzgodnionego z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego w terminie 7 dni od daty podpisania umowy,
Wykonawca zobowiązany jest do organizowania posiłków (jeśli są przewidziane)
o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości, zgodnie z obowiązującymi przepisami i przygotowane w dniu ich dostarczenia.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu dla uczestników wycieczki przy użyciu autokarów, spełniających wymagania wynikające w ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
Transport musi obejmować:
Przewóz autokarem w pełni sprawnym technicznie, posiadającym aktualne ubezpieczenie OC i NW, przystosowanym do przewozu młodzieży szkolnej, spełniającym wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, prowadzonym przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.
Autokar wyposażony min. w klimatyzację systemy bezpieczeństwa, WC, nagłośnienie z mikrofonem, woreczki na nieczystości.
Autokar nie starszy niż 5 lat z dwoma odrębnymi wejściami.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania stanu technicznego autokaru przed wyruszeniem w trasę.
Wszelkie opłaty związane z przewozem w szczególności: koszt parkingów, paliwa, opłaty za autostrady itp. ponosi wykonawca.
W przypadku awarii , zatrzymania autokaru przez policję bądź Inspekcję Transportu Drogowego z przyczyn technicznych lub zatrzymania kierowcy autokaru, które uniemożliwiłoby wykonanie przez Wykonawcę postanowień umowy, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego zapewnienia transportu lub uprawnionego kierowcy umożliwiającego kontynuowanie wycieczki, o standardzie nie niższym niż podany w opisie powyżej. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji, kontakt z przedstawicielem Wykonawcy spoczywa wyłącznie na kierowniku grupy, Wykonawca pokrywa wszelkie koszty w tym zakresie.
Autokar przez cały czas trwania usługi winien być do dyspozycji uczestników,
Ubezpieczenie uczestników wycieczki na cały okres jej trwania.
Wykonawca zapewni opiekę licencjonowanego pilota na całej trasie wycieczki
i opiekę miejscowych przewodników w trakcie zwiedzania obiektów i miejsc, zgodnie z programem wycieczki.
Koszty biletów wstępów w czasie trwania wycieczki pokrywa Wykonawca a rozliczenie z zamawiającym następuje po wykonaniu zamówienia i wystawieniu końcowej faktury,
Wykonawca zapewni oznakowanie środków transportu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zapewni przez cały okres realizacji umowy pojazdy w bardzo dobrym stanie technicznym w tym sprawny system ogrzewania wnętrz.
Zamawiający nie płaci zaliczek na poczet organizacji wycieczki.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„Łączna cena ofertowa brutto” – C,
„Jakość” – J,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie koordynatora wycieczki
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycieczka edukacyjna do Krakowa – 1 dzień
Wycieczka organizowana jest dla grupy 27 osób. 25 uczniów z Ukrainy i 2 opiekunów. Ma na celu przybliżenie i pokazanie uczniom z Ukrainy najważniejszych zabytków Krakowa oraz poznanie historii miasta.
Termin wyjazdu do uzgodnienia z Zamawiającym jednak nie później niż do końca maja 2023. Wyjazd sprzed budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie przy ul. 11 Listopada 3
Wyżywienie: - 1 obiad.
Program wycieczki: - Wzgórze Wawelskie, Zamek, Katedra z Dzwonem Zygmunta, Rynek z Ratuszem, Kościołem Mariackim, Sukiennice, Ulica Floriańska, Barbakan.
W ramach realizacji usługi stanowiącej przedmiot zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia osoby pełniącej funkcję koordynatora wycieczki, która będzie w stałym kontakcie z osobą wyznaczoną przez zamawiającego w kwestiach dotyczących organizacji wycieczki a w czasie trwania zapewni sprawny, zgodny z programem przebieg wycieczki.
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowego harmonogramu wycieczki, uzgodnionego z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego w terminie 7 dni od daty podpisania umowy,
Wykonawca zobowiązany jest do organizowania posiłków (jeśli są przewidziane)
o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości, zgodnie z obowiązującymi przepisami i przygotowane w dniu ich dostarczenia.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu dla uczestników wycieczki przy użyciu autokarów, spełniających wymagania wynikające w ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
Transport musi obejmować:
Przewóz autokarem w pełni sprawnym technicznie, posiadającym aktualne ubezpieczenie OC i NW, przystosowanym do przewozu młodzieży szkolnej, spełniającym wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, prowadzonym przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.
Autokar wyposażony min. w klimatyzację systemy bezpieczeństwa, WC, nagłośnienie z mikrofonem, woreczki na nieczystości.
Autokar nie starszy niż 5 lat z dwoma odrębnymi wejściami.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania stanu technicznego autokaru przed wyruszeniem w trasę.
Wszelkie opłaty związane z przewozem w szczególności: koszt parkingów, paliwa, opłaty za autostrady itp. ponosi wykonawca.
W przypadku awarii , zatrzymania autokaru przez policję bądź Inspekcję Transportu Drogowego z przyczyn technicznych lub zatrzymania kierowcy autokaru, które uniemożliwiłoby wykonanie przez Wykonawcę postanowień umowy, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego zapewnienia transportu lub uprawnionego kierowcy umożliwiającego kontynuowanie wycieczki, o standardzie nie niższym niż podany w opisie powyżej. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji, kontakt z przedstawicielem Wykonawcy spoczywa wyłącznie na kierowniku grupy, Wykonawca pokrywa wszelkie koszty w tym zakresie.
Autokar przez cały czas trwania usługi winien być do dyspozycji uczestników,
Ubezpieczenie uczestników wycieczki na cały okres jej trwania.
Wykonawca zapewni opiekę licencjonowanego pilota na całej trasie wycieczki
i opiekę miejscowych przewodników w trakcie zwiedzania obiektów i miejsc, zgodnie z programem wycieczki.
Koszty biletów wstępów w czasie trwania wycieczki pokrywa Wykonawca a rozliczenie z zamawiającym następuje po wykonaniu zamówienia i wystawieniu końcowej faktury,
Wykonawca zapewni oznakowanie środków transportu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zapewni przez cały okres realizacji umowy pojazdy w bardzo dobrym stanie technicznym w tym sprawny system ogrzewania wnętrz.
Zamawiający nie płaci zaliczek na poczet organizacji wycieczki.
4.2.6.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
„Łączna cena ofertowa brutto” – C,
„Jakość” – J,
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie koordynatora wycieczki
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie
wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia podmiotowych środków dowodowych, w wyznaczonym terminie,
nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień ich złożenia. Wobec tego w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany
jest do złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego - załącznik nr 5 do SWZ.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w tym punkcie składa każdy wykonawca jako oświadczenie własne. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z własnym w/w oświadczeniem, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego. W
celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na wezwanie, o którym mowa powyżej wykonawca składa wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich doświadczenia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-03-06 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-06 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-04-04
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
- Utrzymanie czystości Dworca PKP w Będzinie
- Świadczenie usług opiekuńczych dla osób wymagających pomocy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie wykonywanych w miejscu zamieszkania tych osób.
- Świadczenie usług schronienia w postaci schroniska dla osób bezdomnych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Będzinie
- Ochrona Targowiska Miejskiego w Będzinie przy ul. Gzichowskiej.
- MODERNIZACJA WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ NA KORYTARZACH WRAZ Z WYMIANĄ OŚWIETLENIA W II LO IM. ST. WYSPIAŃSKIEGO W BĘDZINIE
więcej: przetargi w Będzinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.