Ogłoszenie z dnia 2023-06-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00105111/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja wycieczek edukacyjnych i integracyjnych dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie dla zadania: Oddział przygotowawczy dla młodzieży z Ukrainy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382902413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 3
1.5.2.) Miejscowość: Będzin
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 322677758
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekt@ckziu-bedzin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ckziu.bedzin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f9b5182-b110-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja wycieczek edukacyjnych i integracyjnych dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie dla zadania: Oddział przygotowawczy dla młodzieży z Ukrainy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f9b5182-b110-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242237
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059251/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Organizacja wycieczek dla uczniów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie w ramach projektu ZAGŁĘBIOWSKIE KROKI KU PRZYSZŁOŚCI etap III wsparcie dla CKZiU w Będzinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej XI Wzmocnienie potencjału edukacyjnego, Działania 11.2 Dostosowanie oferty kształcenia zawodowego do potrzeb lokalnego rynku pracy - kształcenie zawodowe uczniów, Poddziałania 11.2.3 Wsparcie szkolnictwa zawodowego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105111
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 57996 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycieczka integracyjna do Warszawy – 3 dniWycieczka trzydniowa organizowana jest dla grupy 27 osób. 25 uczniów z Ukrainy i 2 opiekunów. Ma na celu przybliżenie uczniom z Ukrainy stolicy naszego kraju pokazanie najważniejszych zabytków oraz poznanie historii stolicy kraju. Termin wyjazdu do uzgodnienia z Zamawiającym jednak nie później niż do końca maja 2023, Wyjazd sprzed budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie przy ul. 11 Listopada 3.
Zakwaterowanie - 2 noclegi w hotelach min. 3*** lub w pensjonatach o takim samym standardzie (zamawiający nie dopuszcza domków campingowych, namiotów i kwater prywatnych), Pokoje 2 i 3 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym – lista uczestników przesłana zostanie najpóźniej na 7 dni przed wyjazdem. Łóżka pojedyncze nie dopuszcza się łóżek piętrowych.
Wyżywienie: - 2 razy śniadanie, 3 razy obiad, 2 razy kolacja.
Program wycieczki: - Zamek Królewski, Stare Miasto, Plac Zamkowy, Kolumna Zygmunta, Rynek, Barbakan, Krakowskie Przedmieście, Pałac Prezydencki, Grób Nieznanego Żołnierza, Park Łazienkowski, Belweder, Centrum Nauki Kopernik, Muzeum Powstania Warszawskiego.
W ramach realizacji usługi stanowiącej przedmiot zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia osoby pełniącej funkcję koordynatora wycieczki, która będzie w stałym kontakcie z osobą wyznaczoną przez zamawiającego w kwestiach dotyczących organizacji wycieczki a w czasie trwania zapewni sprawny, zgodny z programem przebieg wycieczki.
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowego harmonogramu wycieczki, uzgodnionego z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego w terminie 7 dni od daty podpisania umowy,
Wykonawca zobowiązany jest do organizowania posiłków (jeśli są przewidziane)
o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości, zgodnie z obowiązującymi przepisami i przygotowane w dniu ich dostarczenia.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu dla uczestników wycieczki przy użyciu autokarów, spełniających wymagania wynikające w ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
Transport musi obejmować:
Przewóz autokarem w pełni sprawnym technicznie, posiadającym aktualne ubezpieczenie OC i NW, przystosowanym do przewozu młodzieży szkolnej, spełniającym wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, prowadzonym przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.
Autokar wyposażony min. w klimatyzację systemy bezpieczeństwa, WC, nagłośnienie z mikrofonem, woreczki na nieczystości.
Autokar nie starszy niż 5 lat z dwoma odrębnymi wejściami.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania stanu technicznego autokaru przed wyruszeniem w trasę.
Wszelkie opłaty związane z przewozem w szczególności: koszt parkingów, paliwa, opłaty za autostrady itp. ponosi wykonawca.
W przypadku awarii , zatrzymania autokaru przez policję bądź Inspekcję Transportu Drogowego z przyczyn technicznych lub zatrzymania kierowcy autokaru, które uniemożliwiłoby wykonanie przez Wykonawcę postanowień umowy, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego zapewnienia transportu lub uprawnionego kierowcy umożliwiającego kontynuowanie wycieczki, o standardzie nie niższym niż podany w opisie powyżej. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji, kontakt z przedstawicielem Wykonawcy spoczywa wyłącznie na kierowniku grupy, Wykonawca pokrywa wszelkie koszty w tym zakresie.
Autokar przez cały czas trwania usługi winien być do dyspozycji uczestników,
Ubezpieczenie uczestników wycieczki na cały okres jej trwania.
Wykonawca zapewni opiekę licencjonowanego pilota na całej trasie wycieczki
i opiekę miejscowych przewodników w trakcie zwiedzania obiektów i miejsc, zgodnie z programem wycieczki.
Koszty biletów wstępów w czasie trwania wycieczki pokrywa Wykonawca a rozliczenie z zamawiającym następuje po wykonaniu zamówienia i wystawieniu końcowej faktury,
Wykonawca zapewni oznakowanie środków transportu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zapewni przez cały okres realizacji umowy pojazdy w bardzo dobrym stanie technicznym w tym sprawny system ogrzewania wnętrz.
Zamawiający nie płaci zaliczek na poczet organizacji wycieczki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.5.) Wartość części: 21978 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wycieczka edukacyjna do Krakowa – 1 dzieńWycieczka organizowana jest dla grupy 27 osób. 25 uczniów z Ukrainy i 2 opiekunów. Ma na celu przybliżenie i pokazanie uczniom z Ukrainy najważniejszych zabytków Krakowa oraz poznanie historii miasta.
Termin wyjazdu do uzgodnienia z Zamawiającym jednak nie później niż do końca maja 2023. Wyjazd sprzed budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Będzinie przy ul. 11 Listopada 3
Wyżywienie: - 1 obiad.
Program wycieczki: - Wzgórze Wawelskie, Zamek, Katedra z Dzwonem Zygmunta, Rynek z Ratuszem, Kościołem Mariackim, Sukiennice, Ulica Floriańska, Barbakan.
W ramach realizacji usługi stanowiącej przedmiot zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia osoby pełniącej funkcję koordynatora wycieczki, która będzie w stałym kontakcie z osobą wyznaczoną przez zamawiającego w kwestiach dotyczących organizacji wycieczki a w czasie trwania zapewni sprawny, zgodny z programem przebieg wycieczki.
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia szczegółowego harmonogramu wycieczki, uzgodnionego z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego w terminie 7 dni od daty podpisania umowy,
Wykonawca zobowiązany jest do organizowania posiłków (jeśli są przewidziane)
o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej jakości, zgodnie z obowiązującymi przepisami i przygotowane w dniu ich dostarczenia.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu dla uczestników wycieczki przy użyciu autokarów, spełniających wymagania wynikające w ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
Transport musi obejmować:
Przewóz autokarem w pełni sprawnym technicznie, posiadającym aktualne ubezpieczenie OC i NW, przystosowanym do przewozu młodzieży szkolnej, spełniającym wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, prowadzonym przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług.
Autokar wyposażony min. w klimatyzację systemy bezpieczeństwa, WC, nagłośnienie z mikrofonem, woreczki na nieczystości.
Autokar nie starszy niż 5 lat z dwoma odrębnymi wejściami.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania stanu technicznego autokaru przed wyruszeniem w trasę.
Wszelkie opłaty związane z przewozem w szczególności: koszt parkingów, paliwa, opłaty za autostrady itp. ponosi wykonawca.
W przypadku awarii , zatrzymania autokaru przez policję bądź Inspekcję Transportu Drogowego z przyczyn technicznych lub zatrzymania kierowcy autokaru, które uniemożliwiłoby wykonanie przez Wykonawcę postanowień umowy, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego zapewnienia transportu lub uprawnionego kierowcy umożliwiającego kontynuowanie wycieczki, o standardzie nie niższym niż podany w opisie powyżej. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji, kontakt z przedstawicielem Wykonawcy spoczywa wyłącznie na kierowniku grupy, Wykonawca pokrywa wszelkie koszty w tym zakresie.
Autokar przez cały czas trwania usługi winien być do dyspozycji uczestników,
Ubezpieczenie uczestników wycieczki na cały okres jej trwania.
Wykonawca zapewni opiekę licencjonowanego pilota na całej trasie wycieczki
i opiekę miejscowych przewodników w trakcie zwiedzania obiektów i miejsc, zgodnie z programem wycieczki.
Koszty biletów wstępów w czasie trwania wycieczki pokrywa Wykonawca a rozliczenie z zamawiającym następuje po wykonaniu zamówienia i wystawieniu końcowej faktury,
Wykonawca zapewni oznakowanie środków transportu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zapewni przez cały okres realizacji umowy pojazdy w bardzo dobrym stanie technicznym w tym sprawny system ogrzewania wnętrz.
Zamawiający nie płaci zaliczek na poczet organizacji wycieczki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63511000-4 - Organizacja wycieczek
4.5.5.) Wartość części: 7290 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21978 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24786 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21978 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IINVENTUM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343518993
7.3.3) Ulica: HENRYKA SIEMIRADZKIEGO 11A
7.3.4) Miejscowość: NOWY SĄCZ
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21978 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5292 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17982 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7290 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SUN&MORE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513151613
7.3.3) Ulica: MADALIŃSKIEGO 8/215
7.3.4) Miejscowość: SZCZECIN
7.3.5) Kod pocztowy: 70-101
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7290 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.