Ogłoszenie z dnia 2025-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00629329/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-03
- 2024/BZP 00640522/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-09
- 2024/BZP 00640537/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-09
- 2024/BZP 00645949/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Prusice oraz jednostek organizacyjnych w latach 2025-2026 oraz zaciągnięcie przez Gminę Prusice kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w kwocie (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prusice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935106
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713126224
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.szachniewicz-smaczynska@prusice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://prusice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Piotrkowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 915-158-61-49
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piotrkowice 19
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713126542
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatpiotrkowice@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: magicznepiotrkowice.szkolnastrona.pl
Zamawiający 3
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Marii i Lecha Kaczyńskich w Skokowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 915-158-44-23
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrocławska 9
1.5.2.) Miejscowość: Skokowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 65 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spskokowa.szkolnastrona.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spskokowa.szkolnastrona.pl/
Zamawiający 4
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Prusicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 915-158-48-31
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żmigrodzka 43
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 62 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ssprusice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spprusice.edupage.org/
Zamawiający 5
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Społecznych w Prusicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 915-137-60-21
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żmigrodzka 39
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312-51-97
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@cusprusice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cusprusice.pl/
Zamawiający 6
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Biblioteka Publiczna w Prusicach "Multiteka"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 915-152-99-15
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żmigrodzka 43a
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 505 378 212, 71 312 62 04
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gbpprusice@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: facebook.com/prusicebiblioteka/
Zamawiający 7
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Prusicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 915-126-59-71
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 7
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 312 63 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gokis@prusice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gokis.prusice.pl/
Zamawiający 8
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Prusicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 915-182-10-01
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 7
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 308 47 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: prusice@prusice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prusice.pl
Zamawiający 9
1.2.) Nazwa zamawiającego: Żłobek pod Trzema Wieżami w Prusicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 915-182-22-88
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 8
1.5.2.) Miejscowość: Prusice
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-110
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 71 308 47 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zlobek@prusice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.prusice.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Prusice oraz jednostek organizacyjnych w latach 2025-2026 oraz zaciągnięcie przez Gminę Prusice kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w kwocie (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca312d58-b624-49c8-8d30-8b7262ea0eea
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00105271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029986/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Prusice oraz jednostek organizacyjnych w latach 2025-2026 oraz zaciągnięcie przez Gminę Prusice kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w kwocie (...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00629329
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Prusice oraz jednostek organizacyjnych w latach 2025-2026 oraz zaciągnięcie przez Gminę Prusice kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w kwocie 6 000 000 zł, na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu 2025-2026.”
Określenie przedmiotu zamówienia
1. Otwieranie, zamykanie i prowadzenie podstawowego rachunku bieżącego, rachunków pomocniczych, rachunków funduszy celowych, depozytowych oraz innych rachunków wynikających z przepisów prawa dla niżej wymienionych jednostek organizacyjnych w formie elektronicznej:
• Urząd Miejski w Prusicach
• Szkoła Podstawowa w Piotrkowicach
• Szkoła Podstawowa im. Marii i Lecha Kaczyńskich w Skokowej
• Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Prusicach
• Centrum Usług Społecznych w Prusicach
• Gminna Biblioteka Publiczna Multiteka w Prusicach
• Gminny Ośrodek Kultury i Sportu w Prusicach
• Centrum Usług Wspólnych w Prusicach
• Żłobek Pod Trzema Wieżami w Prusicach
2. Otwieranie nowych rachunków w zależności od potrzeb zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że liczba jednostek Gminy, jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek gminy bądź zmiany ich formy organizacyjnej, wybrany wykonawca zawrze z tymi jednostkami umowy na obsługę bankową na warunkach wynikających z niniejszego postępowania oraz złożonej oferty.
3. Prowadzenie bieżącej obsługi budżetu Gminy Prusice oraz jej jednostek organizacyjnych, w tym:
1) potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych,
2) realizacja poleceń przelewów do innych banków w systemie bankowości elektronicznej lub papierowych złożonych najpóźniej do godziny 17:00 w tym samym dniu, natomiast złożonych po tej godzinie – realizacja w następnym dniu roboczym,
3) przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych bez ograniczeń kwotowych i ilościowych - Wykonawca zapewni obsługę gotówkową Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych i kontrahentów w co najmniej 1 placówce bankowej znajdującej się na terenie miasta Prusice, przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat w placówkach bankowych na terenie miasta Prusice odbywać się będzie co najmniej do godziny 16:00,
4) możliwość przekazywania w formie elektronicznej dyspozycji wypłaty świadczeń beneficjentom bezpośrednio do kasy banku. Wypłata świadczeń i zasiłków dla osób korzystających z pomocy społecznej w kasie banku. Centrum Usług Społecznych w Prusicach dokonywać będzie przelewu środków przeznaczonych do wypłaty zasiłków. Wypłata zasiłków następować powinna w kasie banku w następujących terminach: 15 dnia każdego miesiąca, od 19 do 21 dnia każdego miesiąca oraz 25 dnia każdego miesiąca, a także drugi piątek każdego miesiąca. Realizacja wypłat świadczeń z zachowaniem szczególnych zasad ochrony danych osobowych beneficjentów,
5) wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych,
6) przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od rachunków bankowych, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie.
4. Przyjmowanie środków własnych (bez uwzględnienia środków pochodzących z kredytu) z rachunków bieżących na lokaty krótkoterminowe:
1) lokowanie środków finansowych na rachunkach powyżej 10 000 zł w lokaty weekendowe i lokaty terminowe (w tym również typu overnight) w dni ustawowo wolne od pracy. Środki pieniężne mają być zwrócone następnego dnia roboczego nie później niż do godziny 8:00,
2) przyjmowanie środków na lokaty odbywać się będzie za złożeniem odrębnego zlecenia, chyba że podmiot upoważniony do dysponowania rachunkiem złoży odmienną dyspozycję z zastrzeżeniem, że oprocentowanie lokat będzie wyższe niż oprocentowanie środków na rachunku bieżącym i pod warunkiem oprocentowania powyżej 0%.
5. Zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowości elektronicznej oraz jego wdrożenie w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo zgodne z przepisami prawa w zakresie obsługi bankowej jednolitej dla rachunków bankowych wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Prusice. Przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu systemu bankowości elektronicznej
1) obsługę systemu bankowości elektronicznej na platformie internetowej,
2) dostęp do usług bankowości elektronicznej 24 godziny w każdym dniu roboczym,
3) dostęp do usług bankowości elektronicznej zabezpieczony chronionymi hasłami,
4) dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym tj. w momencie zatwierdzenia do realizacji
5) możliwość wcześniejszego przygotowania i wysłania zleceń w terminie wcześniejszym niż termin realizacji,
6) możliwość łączenia dowolnej liczby pojedynczych przelewów bankowych w grupy pozwalające na złożenie na nich akceptacji przez osoby upoważnione,
7) możliwość przez Zamawiającego przeszukiwania zbioru wszystkich operacji na wszystkich rachunkach wg rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji,
8) możliwość wywołania dowolnej operacji wg ww. kryteriów,
9) możliwość generowania wydruku wyciągów bankowych oraz potwierdzeń przelewów zawierających pełną informacje o dacie i godzinie operacji, wraz z aktualnym oprocentowaniem
10) możliwość przechowywania przelewów i wyciągów w archiwum systemu,
11) w razie awarii naprawa systemu w dni robocze do 24 godzin od jej zgłoszenia,
12) bank umożliwi realizacje przelewów w formie papierowej na formularzu standardowym w przypadku braku dostępu (awarii) do systemu bankowości elektronicznej lub innych uzasadnionych przyczyn,
13) wykonawca zapewni przeszkolenie wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej oraz zapewni instalację (uruchomienie) stanowisk bankowości elektronicznej, jak również poprawne działanie oprogramowania bankowości elektronicznej na stanowiskach komputerowych wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z ustalonym harmonogramem prac.
6. Uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym Gminy Prusice
1) Gotowość do udzielenia kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym Gminy, który zostanie przeznaczony na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy do wysokości 6 000 000,00 zł po zbadaniu zdolności kredytowej Gminy i podjęciu odrębnej decyzji kredytowej przez Bank.
2) Maksymalną wysokość kredytu określa na dany rok budżetowy uchwała Rady Miejskiej w Prusicach w sprawie uchwały budżetowej,
3) kredyt będzie miał charakter odnawialny w każdym roku budżetowym, każdorazowo będzie uruchamiany po przekazaniu Wykonawcy stosownej uchwały Rady Miejskiej w Prusicach na dany rok budżetowy oraz podpisaniu umowy o kredyt w rachunku bieżącym. Wykorzystanie kredytu będzie następowało poprzez obciążenie rachunku bieżącego Gminy.
4) Każdorazowy wpływ na rachunek bieżący będzie automatycznie zmniejszał saldo kredytu w rachunku bieżącym, a tym samym umożliwi Zamawiającemu ponowne zadłużenie do wysokości określonej w umowie. Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat od salda niewykorzystanej części kredytu. Zamawiający zapłaci odsetki od rzeczywistego zadłużenia.
5) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający dopuszcza podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji. Oprocentowanie kredytu będzie opierało się o stopę WIBOR 1 M pomniejszoną/ powiększoną o zaoferowaną przez Wykonawcę stałą marżę banku obejmującą wszelkie koszty obsługi kredytu. W przypadku braku notowań stopy referencyjnej, Bank w terminie 14 dni od daty jej zawieszenia lub likwidacji zastosuje w miejsce stopy referencyjnej (WIBOR) inny wskaźnik referencyjny, który łącznie spełnia następujące warunki:
− jest ustalony przez administratora w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/1011,
− jest stosowany na rynku międzybankowym lub finansowym do ustalania oprocentowania depozytów w odnośnej walucie na okres 3 miesięcy (przy czym okres ten powinien odpowiadać okresowi przyjętemu dla ustalenia stopy referencyjnej), a w przypadku braku stosowania wskaźnika referencyjnego dla okresu wskazanego wcześniej bierze się pod uwagę wskaźnik ustalony dla okresu najbardziej zbliżonego do dotychczas stosowanej stopy referencyjnej, oraz
− jest najbardziej zbliżony do stopy referencyjnej w okresie ostatnich 3 lat spośród innych wskaźników referencyjnych spełniających warunki wskazane w punktach w/w, a jeżeli dany wskaźnik referencyjny ustalany był w okresie krótszym – bierze się pod uwagę cały okres jego ustalania.
− Jeżeli żaden wskaźnik referencyjny spełniający wymagania wymienione powyżej nie będzie dostępny, Bank zastosuje w miejsce stopy referencyjnej, stawkę procentową odpowiadającą w stosunku rocznym kosztom finansowania udostępnionych przez Bank klientowi środków pieniężnych z dowolnego dostępnego źródła, jakie Bank może rozsądnie wybrać. Nowy wskaźnik, o którym mowa powyżej, obowiązywać będzie od 1-go dnia kwartału następującego po kwartale, w którym stawka WIBOR ulegnie zawieszeniu lub likwidacji.
6) Termin spłaty kredytu będzie następował do dnia 31 grudnia każdego roku.
7. W ramach świadczonej obsługi bankowej budżetu Gminy Prusice i jej jednostek organizacyjnych, Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania przez Wykonawcę prowizji i opłat z niżej wskazanych tytułów:
1) zmiany karty wzorów podpisów,
2) od wykorzystanego kredytu i niewykorzystanej części kredytu w ramach przyznanego kredytu w rachunku bieżącym,
3) instalacji, udostępnienia, uruchomienia, użytkowania systemu bankowości elektronicznej i aktualizacji w siedzibie zamawiającego i jednostek organizacyjnych pełnego oprogramowania związanego z tym systemem oraz przeszkolenia wskazanych pracowników,
4) od przelewów pomiędzy rachunkami zamawiającego w banku prowadzącym obsługę
dalszy opis przedmiotu zamówienia w pkt. III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66110000-4 - Usługi bankowe
66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 750870,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 750870,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 750870,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9150007474
7.3.3) Ulica: Orkana 4
7.3.4) Miejscowość: Oborniki Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 55-120
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W OBORNIKACH ŚLĄSKICH
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W OBORNIKACH ŚLĄSKICH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 750870,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-01 do 2026-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, pojazdów oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia WSSE w Lublinie
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Krasnostawskiego na okres od 01.05.2025 r. do 30.04.2027 r."
- "Udzielenie kredytu w wysokości 2300000,00 zł na finansowanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 oraz sprawnościowego placu zabaw w Topólce ".
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanej koparki obrotowej na podwoziu kołowym
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Pyskowice i jej jednostek
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Wadowickiego w skład którego wchodzą jednostki organizacyjne, służby, inspekcje i straż na okres trzech lat od 01.07.2025r. do 30.06.2028r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.