Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00488595/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i przebudowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu słupskiego mająca na celu poprawę bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu (zaprojektuj i wybuduj)” 7 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 16 E
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 0-59-842-07-30
1.5.8.) Numer faksu: 0-59-842-02-84
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.slupsk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-41da3c22-7f95-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa i przebudowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu słupskiego mająca na celu poprawę bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu (zaprojektuj i wybuduj)” 7 zadań2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41da3c22-7f95-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105279
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00068688/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Zadanie nr 1 Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1130G w msc. Bięcino i w ciągu drogi powiatowej nr 1131G w msc. Wielogłowy (Gmina Damnica)
1.1.15 Zadanie nr 2 Budowa dróg dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1177G w msc. Borzęcino i msc. Dobra oraz w ciągu drogi powiatowej nr 1191G w msc. Kotowo (Gmina Dębnica Kaszubska)
1.1.16 Zadanie nr 3 Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1170G w msc. Lubuń (Gmina Kobylnica)
1.1.17 Zadanie nr 4 Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1179G w msc. Głuszynko i w ciągu drogi powiatowej nr 1188G w msc. Łupawa (Gmina Potęgowo)
1.1.18 Zadanie nr 5 Przebudowa istniejącej drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1015G w msc. Bruskowo Wielkie, Wierzbięcin, Bruskowo Małe, Krzemienica (Gmina Słupsk)
1.1.19 Zadanie nr 6 Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1123G w msc. Łokciowe (Gmina Smołdzino)
1.1.20 Zadanie nr 7 Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1117G w msc. Dębina w dwóch lokalizacjach i w ciągu drogi 1112G w msc. Przewłoka (Gmina Ustka)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488595
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GIZ.2611.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2959349,59 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2405975,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.„Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1130G w msc. Bięcino” (Gmina Damnica).Celem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1130G poprzez budowę drogi dla pieszych w msc. Bięcino od km 11+695 do km 11+745 o długości ok. 0,05 km.2. Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1131G w msc. Wielogłowy” (Gmina Damnica). Celem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1131G poprzez budowę drogi dla pieszych od km 5+865 do km 5+875 o długości ok. 0,01 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 48780,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.„Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1177G w msc. Borzęcino” (Gmina Dębnica Kaszubska.)Celem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1177G poprzez budowę drogi dla pieszych od km 9+610 do km 9+720 (od ul. Bukowej do ul. Prostej) o długości ok. 0,10 km, budowę zatoki autobusowej przy jezdni, wyznaczenie przejścia dla pieszych wraz budową doświetlenia.2.„Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1177G w msc. Dobra” (Gmina Dębnica Kaszubska).Celem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1177G poprzez budowę drogi dla pieszych od km 19+215 do km 19+335 oraz od km 19+380 do km 19+550 o łącznej długości ok. 0,28 km.
3.Celem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1191G poprzez budowę i przebudowę drogi dla pieszych w msc. Kotowo od km 0+000 do km 0+260 o długości ok. 0,26 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 680487,8 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Celem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1170G poprzez budowę dwóch odcinków drogi dla pieszych w msc. Lubuń od km 3+820 do km 3+920 oraz od km 4+000 do km 4+450 o łącznej długości ok. 550 m.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 195121,95 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.„Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1179G w msc. Głuszynko” (Gmina Potęgowo).Celem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1179G poprzez budowę drogi dla pieszych (w tym peronu przystankowego) od km 16+615 do km 16+645 o długości ok. 0,03 km, wyznaczenie przejścia dla pieszych wraz budową doświetlenia.2. „Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1188G w msc. Łupawa” (Gmina Potęgowo).Celem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1188G poprzez budowę drogi dla pieszych od km 6+050 do km 6+410 o długości ok. 0,36 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 406504,07 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedsięwzięcie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącej drogi dla pieszych w msc. Bruskowo Wielkie, Wierzbięcin, Bruskowo Małe, Krzemienica w następujących lokalizacjachod km 11+930 do km 12+090
od km 10+965 do km 11+190
od km 9+580 do km 10+330
od km 5+000 do km 5+390
W ramach przedsięwzięcia planuje się zaprojektować i wykonać przebudowę drogi dla pieszych
o następujących parametrach:
- szerokość 1,5 - 2,00 mb;
- długość: ok. 1515,00 mb;
Inne prace planowane do wykonania:
- wymiana istniejących ścieków podchodnikowych (12 ciągów) na wpusty boczne, z wyprowadzeniem do istniejącego rowu;
- reprofilacja istniejącego rowu;
- wycinka krzewów;
- wykonanie pielęgnacji istniejących drzew.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 964227,64 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1123G w msc. Łokciowe” (Gmina Smołdzino). Celem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1123G poprzez budowę drogi dla pieszych od km 4+085 do km 4+385 o długości ok. 0,30 km, wyznaczenie przejścia dla pieszych wraz budową doświetlenia.4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 300813,01 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.„Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1117G w msc. Dębina w dwóch lokalizacjach” (Gmina Ustka)Celem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1117G w msc. Dębina polegająca na budowie drogi dla pieszych o łącznej długości ok. 180,00 m, wyznaczenie przejść dla pieszych (2 szt) wraz z budową doświetlenia dwóch przejść dla pieszychw następujących lokalizacjach, tj:
1) od km 4+065 do km 4+095 - skrzyżowanie z ul. Pogodną – długość drogi dla pieszych
ok. 0,03 km,
2) od km 4+620 do km 4+687 - skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1116G (ul. Willowa) długość drogi dla pieszych ok. 0,15 km.
2. „Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi 1112G w msc. Przewłoka” (Gmina Ustka).Celem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1112G poprzez budowę drogi dla pieszych od km 2+220 do km 2+320 o długości ok. 0,1 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 363414,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129273 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129273 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129273 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krężel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0598420284
7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kobylnica
7.3.5) Kod pocztowy: 76-251
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129273 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 845748,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 845748,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 845748,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krężel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0598420284
7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kobylnica
7.3.5) Kod pocztowy: 76-251
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 845748 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 512910 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 512910 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 512910 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krężel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0598420284
7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kobylnica
7.3.5) Kod pocztowy: 76-251
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 512910 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 590400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 590400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 590400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krężel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0598420284
7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kobylnica
7.3.5) Kod pocztowy: 76-251
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 590400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1305030 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1305030 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1305030 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krężel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0598420284
7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kobylnica
7.3.5) Kod pocztowy: 76-251
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1305030 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 412050 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412050 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 412050 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krężel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0598420284
7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kobylnica
7.3.5) Kod pocztowy: 76-251
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 412050 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 485850
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 485850 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 485850 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 485850 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krężel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0598420284
7.3.3) Ulica: ul. Kasztanowa 1
7.3.4) Miejscowość: Kobylnica
7.3.5) Kod pocztowy: 76-251
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 485850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Sukcesywną dostawę lekkiego oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w 2025 roku
- Świadczenie usług schronienia dla bezdomnych kobiet i mężczyzn z terenu Gminy Redzikowo
- Dostawa ryb do Przedszkola Miejskiego nr 12 "Niezapominajka" w Słupsku.
- Całodobowe parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowań do dyspozycji prokuratur okręgu słupskiego
- "Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozór obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez zapewnienie obsługi portierni w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3".
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.