Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00105279/01 - Wynik z dnia 2024-02-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa i przebudowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu słupskiego mająca na celu poprawę bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu (zaprojektuj i wybuduj)” 7 zadań
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SŁUPSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770983124
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 16 E
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdp.slupsk.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa i przebudowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu słupskiego mająca na celu poprawę bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu (zaprojektuj i wybuduj)” 7 zadań
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41da3c22-7f95-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00488595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00068688/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Zadanie nr 1 Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1130G w msc. Bięcino i w ciągu drogi powiatowej nr 1131G w msc. Wielogłowy (Gmina Damnica)
1.1.15 Zadanie nr 2 Budowa dróg dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1177G w msc. Borzęcino i msc. Dobra oraz w ciągu drogi powiatowej nr 1191G w msc. Kotowo (Gmina Dębnica Kaszubska)
1.1.16 Zadanie nr 3 Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1170G w msc. Lubuń (Gmina Kobylnica)
1.1.17 Zadanie nr 4 Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1179G w msc. Głuszynko i w ciągu drogi powiatowej nr 1188G w msc. Łupawa (Gmina Potęgowo)
1.1.18 Zadanie nr 5 Przebudowa istniejącej drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1015G w msc. Bruskowo Wielkie, Wierzbięcin, Bruskowo Małe, Krzemienica (Gmina Słupsk)
1.1.19 Zadanie nr 6 Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1123G w msc. Łokciowe (Gmina Smołdzino)
1.1.20 Zadanie nr 7 Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1117G w msc. Dębina w dwóch lokalizacjach i w ciągu drogi 1112G w msc. Przewłoka (Gmina Ustka)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-41da3c22-7f95-11ee-a60c-9ec5599dddc13.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie prowadził korespondencję w zakresie obejmującym zmiany i wyjaśnieniami treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia pod adresem strony internetowej:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-41da3c22-7f95-11ee-a60c-9ec5599dddc1
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodne z rozdziałem VI i X działu A
specyfikacji warunków zamówienia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodne z rozdziałem VI i X działu A
specyfikacji warunków zamówienia
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodne z rozdziałem VI i X działu A
specyfikacji warunków zamówienia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GIZ.2611.20.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2959349,59 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 7
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.„Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1130G w msc. Bięcino” (Gmina Damnica).Celem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1130G poprzez budowę drogi dla pieszych w msc. Bięcino od km 11+695 do km 11+745 o długości ok. 0,05 km.
2. Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1131G w msc. Wielogłowy” (Gmina Damnica). Celem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1131G poprzez budowę drogi dla pieszych od km 5+865 do km 5+875 o długości ok. 0,01 km.
4.2.5.) Wartość części: 48780,49 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:
1) cena o wadze 60 pkt
2) okres rękojmi o wadze 40 pkt
2. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
P = C + R
gdzie:
P – całkowita liczba punktów
C - Punkty przyznane w kryterium cena
R - Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.
3. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)
C = ( CN / COB ) x 60 punktów
gdzie:
CN- najniższa zaoferowana Cena ofertowa,
COB- Cena ofertowa zaoferowana w ofercie badanej
4. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium rękojmia (R) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
R- Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia.
R= 0 pkt za brak dodatkowej rękojmi ( minimalna rękojmia 60 miesięcy)
R= 20 pkt za dodatkową rękojmię 12 miesięcy ( łączna rękojmia 72 miesiące)
R= 40 pkt za dodatkową rękojmię 24 miesięcy ( łączna rękojmia 84 miesiące)
Ocenie zostanie poddana rękojmia dłuższa niż 60 mc-y, ale nie dłuższa niż 84 mc-e od daty sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego.
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu dodatkowej rękojmi będzie to równoznaczne z udzielaniem łącznej rękojmi na okres 60 miesięcy (0 miesięcy dodatkowej rękojmi) tj. minimalnego okresu. W przypadku zaoferowania dłuższego niż 84 miesięcy (24 miesiące dodatkowej rękojmi) okresu łącznej rękojmi do wyliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 84 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres rękojmi zaproponowany przez wykonawcę.
5. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.„Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1177G w msc. Borzęcino” (Gmina Dębnica Kaszubska.)Celem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1177G poprzez budowę drogi dla pieszych od km 9+610 do km 9+720 (od ul. Bukowej do ul. Prostej) o długości ok. 0,10 km, budowę zatoki autobusowej przy jezdni, wyznaczenie przejścia dla pieszych wraz budową doświetlenia.
2.„Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1177G w msc. Dobra” (Gmina Dębnica Kaszubska).Celem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1177G poprzez budowę drogi dla pieszych od km 19+215 do km 19+335 oraz od km 19+380 do km 19+550 o łącznej długości ok. 0,28 km.
3.Celem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1191G poprzez budowę i przebudowę drogi dla pieszych w msc. Kotowo od km 0+000 do km 0+260 o długości ok. 0,26 km.
4.2.5.) Wartość części: 680487,8 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:
1) cena o wadze 60 pkt
2) okres rękojmi o wadze 40 pkt
2. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
P = C + R
gdzie:
P – całkowita liczba punktów
C - Punkty przyznane w kryterium cena
R - Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.
3. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)
C = ( CN / COB ) x 60 punktów
gdzie:
CN- najniższa zaoferowana Cena ofertowa,
COB- Cena ofertowa zaoferowana w ofercie badanej
4. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium rękojmia (R) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
R- Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia.
R= 0 pkt za brak dodatkowej rękojmi ( minimalna rękojmia 60 miesięcy)
R= 20 pkt za dodatkową rękojmię 12 miesięcy ( łączna rękojmia 72 miesiące)
R= 40 pkt za dodatkową rękojmię 24 miesięcy ( łączna rękojmia 84 miesiące)
Ocenie zostanie poddana rękojmia dłuższa niż 60 mc-y, ale nie dłuższa niż 84 mc-e od daty sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego.
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu dodatkowej rękojmi będzie to równoznaczne z udzielaniem łącznej rękojmi na okres 60 miesięcy (0 miesięcy dodatkowej rękojmi) tj. minimalnego okresu. W przypadku zaoferowania dłuższego niż 84 miesięcy (24 miesiące dodatkowej rękojmi) okresu łącznej rękojmi do wyliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 84 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres rękojmi zaproponowany przez wykonawcę.
5. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Celem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1170G poprzez budowę dwóch odcinków drogi dla pieszych w msc. Lubuń od km 3+820 do km 3+920 oraz od km 4+000 do km 4+450 o łącznej długości ok. 550 m.
4.2.5.) Wartość części: 195121,95 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:
1) cena o wadze 60 pkt
2) okres rękojmi o wadze 40 pkt
2. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
P = C + R
gdzie:
P – całkowita liczba punktów
C - Punkty przyznane w kryterium cena
R - Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.
3. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)
C = ( CN / COB ) x 60 punktów
gdzie:
CN- najniższa zaoferowana Cena ofertowa,
COB- Cena ofertowa zaoferowana w ofercie badanej
4. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium rękojmia (R) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
R- Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia.
R= 0 pkt za brak dodatkowej rękojmi ( minimalna rękojmia 60 miesięcy)
R= 20 pkt za dodatkową rękojmię 12 miesięcy ( łączna rękojmia 72 miesiące)
R= 40 pkt za dodatkową rękojmię 24 miesięcy ( łączna rękojmia 84 miesiące)
Ocenie zostanie poddana rękojmia dłuższa niż 60 mc-y, ale nie dłuższa niż 84 mc-e od daty sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego.
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu dodatkowej rękojmi będzie to równoznaczne z udzielaniem łącznej rękojmi na okres 60 miesięcy (0 miesięcy dodatkowej rękojmi) tj. minimalnego okresu. W przypadku zaoferowania dłuższego niż 84 miesięcy (24 miesiące dodatkowej rękojmi) okresu łącznej rękojmi do wyliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 84 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres rękojmi zaproponowany przez wykonawcę.
5. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.„Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1179G w msc. Głuszynko” (Gmina Potęgowo).Celem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1179G poprzez budowę drogi dla pieszych (w tym peronu przystankowego) od km 16+615 do km 16+645 o długości ok. 0,03 km, wyznaczenie przejścia dla pieszych wraz budową doświetlenia.
2. „Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1188G w msc. Łupawa” (Gmina Potęgowo).Celem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1188G poprzez budowę drogi dla pieszych od km 6+050 do km 6+410 o długości ok. 0,36 km.
4.2.5.) Wartość części: 406504,07 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:
1) cena o wadze 60 pkt
2) okres rękojmi o wadze 40 pkt
2. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
P = C + R
gdzie:
P – całkowita liczba punktów
C - Punkty przyznane w kryterium cena
R - Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.
3. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)
C = ( CN / COB ) x 60 punktów
gdzie:
CN- najniższa zaoferowana Cena ofertowa,
COB- Cena ofertowa zaoferowana w ofercie badanej
4. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium rękojmia (R) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
R- Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia.
R= 0 pkt za brak dodatkowej rękojmi ( minimalna rękojmia 60 miesięcy)
R= 20 pkt za dodatkową rękojmię 12 miesięcy ( łączna rękojmia 72 miesiące)
R= 40 pkt za dodatkową rękojmię 24 miesięcy ( łączna rękojmia 84 miesiące)
Ocenie zostanie poddana rękojmia dłuższa niż 60 mc-y, ale nie dłuższa niż 84 mc-e od daty sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego.
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu dodatkowej rękojmi będzie to równoznaczne z udzielaniem łącznej rękojmi na okres 60 miesięcy (0 miesięcy dodatkowej rękojmi) tj. minimalnego okresu. W przypadku zaoferowania dłuższego niż 84 miesięcy (24 miesiące dodatkowej rękojmi) okresu łącznej rękojmi do wyliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 84 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres rękojmi zaproponowany przez wykonawcę.
5. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedsięwzięcie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącej drogi dla pieszych w msc. Bruskowo Wielkie, Wierzbięcin, Bruskowo Małe, Krzemienica w następujących lokalizacjach
od km 11+930 do km 12+090
od km 10+965 do km 11+190
od km 9+580 do km 10+330
od km 5+000 do km 5+390
W ramach przedsięwzięcia planuje się zaprojektować i wykonać przebudowę drogi dla pieszych
o następujących parametrach:
- szerokość 1,5 - 2,00 mb;
- długość: ok. 1515,00 mb;
Inne prace planowane do wykonania:
- wymiana istniejących ścieków podchodnikowych (12 ciągów) na wpusty boczne, z wyprowadzeniem do istniejącego rowu;
- reprofilacja istniejącego rowu;
- wycinka krzewów;
- wykonanie pielęgnacji istniejących drzew.
4.2.5.) Wartość części: 964227,64 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:
1) cena o wadze 60 pkt
2) okres rękojmi o wadze 40 pkt
2. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
P = C + R
gdzie:
P – całkowita liczba punktów
C - Punkty przyznane w kryterium cena
R - Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.
3. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)
C = ( CN / COB ) x 60 punktów
gdzie:
CN- najniższa zaoferowana Cena ofertowa,
COB- Cena ofertowa zaoferowana w ofercie badanej
4. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium rękojmia (R) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
R- Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia.
R= 0 pkt za brak dodatkowej rękojmi ( minimalna rękojmia 60 miesięcy)
R= 20 pkt za dodatkową rękojmię 12 miesięcy ( łączna rękojmia 72 miesiące)
R= 40 pkt za dodatkową rękojmię 24 miesięcy ( łączna rękojmia 84 miesiące)
Ocenie zostanie poddana rękojmia dłuższa niż 60 mc-y, ale nie dłuższa niż 84 mc-e od daty sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego.
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu dodatkowej rękojmi będzie to równoznaczne z udzielaniem łącznej rękojmi na okres 60 miesięcy (0 miesięcy dodatkowej rękojmi) tj. minimalnego okresu. W przypadku zaoferowania dłuższego niż 84 miesięcy (24 miesiące dodatkowej rękojmi) okresu łącznej rękojmi do wyliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 84 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres rękojmi zaproponowany przez wykonawcę.
5. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1123G w msc. Łokciowe” (Gmina Smołdzino). Celem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1123G poprzez budowę drogi dla pieszych od km 4+085 do km 4+385 o długości ok. 0,30 km, wyznaczenie przejścia dla pieszych wraz budową doświetlenia.
4.2.5.) Wartość części: 300813,01 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:
1) cena o wadze 60 pkt
2) okres rękojmi o wadze 40 pkt
2. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
P = C + R
gdzie:
P – całkowita liczba punktów
C - Punkty przyznane w kryterium cena
R - Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.
3. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)
C = ( CN / COB ) x 60 punktów
gdzie:
CN- najniższa zaoferowana Cena ofertowa,
COB- Cena ofertowa zaoferowana w ofercie badanej
4. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium rękojmia (R) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
R- Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia.
R= 0 pkt za brak dodatkowej rękojmi ( minimalna rękojmia 60 miesięcy)
R= 20 pkt za dodatkową rękojmię 12 miesięcy ( łączna rękojmia 72 miesiące)
R= 40 pkt za dodatkową rękojmię 24 miesięcy ( łączna rękojmia 84 miesiące)
Ocenie zostanie poddana rękojmia dłuższa niż 60 mc-y, ale nie dłuższa niż 84 mc-e od daty sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego.
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu dodatkowej rękojmi będzie to równoznaczne z udzielaniem łącznej rękojmi na okres 60 miesięcy (0 miesięcy dodatkowej rękojmi) tj. minimalnego okresu. W przypadku zaoferowania dłuższego niż 84 miesięcy (24 miesiące dodatkowej rękojmi) okresu łącznej rękojmi do wyliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 84 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres rękojmi zaproponowany przez wykonawcę.
5. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.„Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1117G w msc. Dębina w dwóch lokalizacjach” (Gmina Ustka)Celem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1117G w msc. Dębina polegająca na budowie drogi dla pieszych o łącznej długości ok. 180,00 m, wyznaczenie przejść dla pieszych (2 szt) wraz z budową doświetlenia dwóch przejść dla pieszych
w następujących lokalizacjach, tj:
1) od km 4+065 do km 4+095 - skrzyżowanie z ul. Pogodną – długość drogi dla pieszych
ok. 0,03 km,
2) od km 4+620 do km 4+687 - skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1116G (ul. Willowa) długość drogi dla pieszych ok. 0,15 km.
2. „Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi 1112G w msc. Przewłoka” (Gmina Ustka).Celem inwestycji jest przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1112G poprzez budowę drogi dla pieszych od km 2+220 do km 2+320 o długości ok. 0,1 km.
4.2.5.) Wartość części: 363414,63 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71354000-4 - Usługi sporządzania map
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty z pomocą systemu punktowego, według następującego kryterium:
1) cena o wadze 60 pkt
2) okres rękojmi o wadze 40 pkt
2. Całkowita liczba punktów jakie otrzyma dana oferta obliczona zostanie na podstawie poniższego wzoru:
P = C + R
gdzie:
P – całkowita liczba punktów
C - Punkty przyznane w kryterium cena
R - Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia
Za najkorzystniejszą zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów ze wszystkich kryteriów razem.
3. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór:
C - liczba punktów przyznanych Wykonawcy za cenę (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku)
C = ( CN / COB ) x 60 punktów
gdzie:
CN- najniższa zaoferowana Cena ofertowa,
COB- Cena ofertowa zaoferowana w ofercie badanej
4. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium rękojmia (R) Zamawiający zastosuje następujące wyliczenie:
R- Punkty przyznane w kryterium udzielona rękojmia.
R= 0 pkt za brak dodatkowej rękojmi ( minimalna rękojmia 60 miesięcy)
R= 20 pkt za dodatkową rękojmię 12 miesięcy ( łączna rękojmia 72 miesiące)
R= 40 pkt za dodatkową rękojmię 24 miesięcy ( łączna rękojmia 84 miesiące)
Ocenie zostanie poddana rękojmia dłuższa niż 60 mc-y, ale nie dłuższa niż 84 mc-e od daty sporządzenia protokołu odbioru ostatecznego.
W przypadku niewypełnienia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym pola określającego długość okresu dodatkowej rękojmi będzie to równoznaczne z udzielaniem łącznej rękojmi na okres 60 miesięcy (0 miesięcy dodatkowej rękojmi) tj. minimalnego okresu. W przypadku zaoferowania dłuższego niż 84 miesięcy (24 miesiące dodatkowej rękojmi) okresu łącznej rękojmi do wyliczenia punktów zostanie przyjęta wartość 84 miesięcy, natomiast do umowy zostanie wpisany okres rękojmi zaproponowany przez wykonawcę.
5. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu.
2. Warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 112 Ustawy dotyczą:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli:
A)Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną :
zadania nr 1: minimum 40.000,00 PLN
zadania nr 2: minimum 500.000,00 PLN
zadania nr 3: minimum 150.000,00 PLN
zadania nr 4: minimum 350.000,00 PLN
zadania nr 5: minimum 800.000,00 PLN
zadania nr 6: minimum 250.000,00 PLN
zadania nr 7: minimum 300.000,00 PLN
Wykonawca powinien wykazać spełnienie powyższego warunku osobno na każde zadanie , z
uwzględnieniem, że przy złożeniu oferty na więcej niż jedno zadanie należy zsumować wartości sum gwarancyjnych określone dla każdego z tych zadań.
4) zdolności technicznej:
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał:
co najmniej jedną robotę budowlaną
polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub modernizacji lub remoncie (nie będącym bieżącym utrzymaniem) dróg (ulic) lub ścieżek rowerowych lub chodników lub dróg dla pieszych lub dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów w pasach drogowych dróg publicznych, zawierającą nawierzchnię z brukowej kostki betonowej o powierzchni nie mniejszej niż :
dla Zadania nr 1 - 30 m2,
dla Zadania nr 2 - 600 m2,
dla Zadania nr 3 - 600 m2,
dla Zadania nr 4 - 1500 m2,
dla Zadania nr 6 - 300 m2,
dla Zadania nr 7 - 300 m2.
Na potwierdzenie tego Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
5) zdolności zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
A) Dla wszystkich zadań:
Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego minimum jedną osobę na stanowisko kierownika budowy posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający wymaga żeby od uzyskania stosownych uprawnień przez wskazane osoby, upłynęły co najmniej 3 lata przed datą zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu na stronie postępowania.
B) Dla zadań nr 2, 4, 6, 7
Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego minimum jedną osobę na stanowisko kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający wymaga żeby od uzyskania stosownych uprawnień przez wskazane osoby, upłynęły co najmniej 3 lata przed datą zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu na stronie postępowania.
C) Dla wszystkich zadań:
Wykonawca udokumentuje dysponowanie co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję projektanta posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający wymaga żeby od uzyskania stosownych uprawnień przez wskazane osoby, upłynęły co najmniej 3 lata przed datą zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu na stronie postępowania.
D) Dla zadań nr 2, 4, 6, 7
Wykonawca udokumentuje dysponowanie co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję projektanta posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający wymaga żeby od uzyskania stosownych uprawnień przez wskazane osoby, upłynęły co najmniej 3 lata przed datą zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu na stronie postępowania.
Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. Z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednie kwalifikacje zdobyte za granicą, uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2016 poz. 65 z późń. zm.).
Wykonawcy z innych Państw członkowskich winni zapewnić przy realizacji zamówienia udział osób, posiadających kwalifikacje do pełnienia wyżej wymienionych samodzielnych funkcji w budownictwie, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art 274 ust 1 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.:
1) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia.
Należy załączyć polisę na sumę gwarancyjną opisaną w dziale B rozdziale II ust. 2 pkt 3
2) wykaz robót budowlanych zgodnie z warunkami w dziale B rozdziale II ust. 2 pkt 4 wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Dla powyższych wymagań wykazania wykonanych robót należy wypełnić dokument według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 dla zadnia 1-7 do niniejszej SWZ.
3) wykaz osób zgodnie z warunkami dziale B w rozdziale II ust. 2 pkt 5 skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Dla powyższych wymagań odnośnie wymaganych osób, należy wypełnić dokument według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 dla zadnia 1-7 do niniejszej SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Wykonawca zobowiązany jest składając ofertę załączyć do niej na platformie e-Zamówienia następujące oświadczenia lub dokumenty w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:a) Wypełniony formularz ofertowy wg zał. nr 1 do SWZ zawierający w szczególności informacje o łącznej wartości brutto oferty, wartości brutto części dot. robót budowlanych i wykonania dokumentacji projektowej, wartości brutto pozyskania map syt.-wys w skali 1:500 ze Starostwa Powiatowego w Słupsku, udzielonej rękojmi, pełnych danych adresowych Wykonawcy. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego.
b) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg załącznika nr 2 do SWZ.
c) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ, jeśli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
d) Oryginał gwarancji/poręczenia, jeżeli Wykonawca wnosi wadium korzystając z innej formy niż pieniądz, korzystając z formy elektronicznej wadium.
e) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą.
f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – wzór stanowi załącznik nr 3A do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający żąda wadium w wysokości:na zadanie nr 1: 600,00 zł (słownie: sześćset złotych).
na zadanie nr 2: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych).
na zadanie nr 3: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
na zadanie nr 4: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
na zadanie nr 5: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
na zadanie nr 6: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
na zadanie nr 7: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Złożone wadium powinno być ważne do dnia terminu związania z ofertą.
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego w Bank BGŻ BNP PARIBAS Oddział w Słupsku 05 1600 1462 1877 9152 8000 0003.
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r.poz. 299) .
5. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
6. Wadium wniesione w formie pieniądza powinno być oznaczone w następujący sposób „Wadium GIZ.2611.20.2023 na zadanie/a nr: ….( wymienić numer zadania/zadań)”. Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zaleca się dołączyć do oferty.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o postępowaniu:1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Oświadczenie, o którym mowa w art 125 ust. 1 PZP (załącznik nr 2 do SWZ), składa każdy z Wykonawców potwierdzając brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w zakresie postępowania, w jakim uczestniczy każdy z Wykonawców.
3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
4) W przypadku o którym mowa w pkt. 3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 3A do SWZ)
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca może polegać na zasobach (potencjale) podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118- 123 ustawy Pzp. Wraz z ofertą Wykonawca działając w imieniu takiego podmiotu, powinien złożyć w takiej sytuacji zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca zawrze z Zamawiającym umowę na podstawie projektu umowy, który stanowi zał. nr 7 do SWZ2. Zamawiający określił rodzaj zmian umowy z Wykonawcą w projekcie umowy działając w oparciu o art. 454-455 ustawy
PZP.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-27 10:20
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
Część 4 : Tak
Część 5 : Tak
Część 6 : Tak
Część 7 : Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
W przypadku podjęcia decyzji o prowadzeniu negocjacji, Zamawiający zaprasza jednocześnie wykonawców do negocjacji ofert złożonych w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, jeżeli nie podlegały one odrzuceniu. Zaproszenie kieruje się do tych Wykonawców, których oferty spełniają w najwyższym stopniu kryteria oceny ofert ustalone przez Zamawiającego.Negocjacje dotyczyć będą wyłącznie tych elementów treści ofert, które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert, o których mowa w Dziale A, rozdziale XV, niniejszej SWZ oraz nie będą prowadziły do zmiany SWZ.
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Pełna nazwa zamówienia:pn. „Budowa i przebudowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu słupskiego mająca na celu poprawę bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu (zaprojektuj i wybuduj)” z podziałem na 7 zadań:
Zadanie nr 1 Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1130G w msc. Bięcino i w ciągu drogi powiatowej nr 1131G w msc. Wielogłowy (Gmina Damnica)
Zadanie nr 2 Budowa i przebudowa dróg dla pieszych: w ciągu drogi powiatowej nr 1177G w msc. Borzęcino i msc. Dobra oraz w ciągu drogi powiatowej nr 1191G w msc. Kotowo (Gmina Dębnica Kaszubska)
Zadanie nr 3 Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1170G w msc. Lubuń (Gmina Kobylnica)
Zadanie nr 4 Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1179G w msc. Głuszynko i w ciągu drogi powiatowej nr 1188G w msc. Łupawa (Gmina Potęgowo)
Zadanie nr 5 Przebudowa istniejącej drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1015G w msc. Bruskowo Wielkie, Wierzbięcin, Bruskowo Małe, Krzemienica (Gmina Słupsk)
Zadanie nr 6 Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1123G w msc. Łokciowe (Gmina Smołdzino)
Zadanie nr 7 Budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1117G w msc. Dębina w dwóch lokalizacjach i w ciągu drogi 1112G w msc. Przewłoka (Gmina Ustka)
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Sukcesywną dostawę lekkiego oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w 2025 roku
- Świadczenie usług schronienia dla bezdomnych kobiet i mężczyzn z terenu Gminy Redzikowo
- Dostawa ryb do Przedszkola Miejskiego nr 12 "Niezapominajka" w Słupsku.
- Całodobowe parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowań do dyspozycji prokuratur okręgu słupskiego
- "Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozór obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez zapewnienie obsługi portierni w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3".
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego na potrzeby rozbudowy budynku D Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.