Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00265043/01 - Wynik z dnia 2024-03-28
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Lelów obejmująca drogi w m. Lelów, ul. Źródlana i m. Drochlin do placówki Senior+
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LELÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szczekocińska 18
1.5.2.) Miejscowość: Lelów
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-235
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343550121
1.5.8.) Numer faksu: 343550049
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojt@lelow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lelow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Lelów obejmująca drogi w m. Lelów, ul. Źródlana i m. Drochlin do placówki Senior+
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5117ccc-cb21-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105308
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064397/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 1. Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Lelów obejmująca drogi w m. Lelów, ul. Źródlana i m. Drochlin do placówki Senior+
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gwlelow.e-zp.finn.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gwlelow.e-zp.finn.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Systemu E-Zamówienia Publiczne Gminy Lelów, (zwanego dalej Systemem e-ZP lub Systemem) dostępnego pod adresem https://gwlelow.e-zp.finn.pl/;
Korzystanie z systemu e-ZP jest bezpłatne. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:
Pani/Pan Artur Miłek, tel. 34 355 01 21 w. 122, e-mail: a.milek@lelow.pl
Wykonawca zamierzający złożyć ofertę w postępowaniu musi posiadać konto w systemie e-ZP. Przeglądanie i pobieranie publicznej
treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w systemie. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż
wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst
wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości email
lub w treści „Wiadomość”). W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami
w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), zawiadomień oraz
przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanych funkcji formularzy „Wiadomość” dostępnych
dla każdego zalogowanego Wykonawcy.
Maksymalny rozmiar przesyłanych plików przesyłanych za pośrednictwem systemu e-ZP wynosi 150 MB (tj. złożenia oferty/ wniosku
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu/ oferty dodatkowej w trybie podstawowym/ oferty ostatecznej/ oferty dodatkowej oraz
wiadomości); W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-ZP użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 42 206 66 07 lub drogą elektroniczną poprzez e-miał
help@finn.pl. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za
pośrednictwem systemu e-ZP, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
a.milek@lelow.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Lelów z siedzibą w ul. Szczekocińska 18, 42-235 Lelów;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Lelów jest Pani Katarzyna Macherzyńska, kontakt: kmacherzynska.ido@gmail.com;
3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Lelów obejmująca drogi w m. Lelów, ul. Źródlana i m. Drochlin do placówki Senior+” – Numer postępowania: PIR.271.2.2024 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) wszelkie dane powierzone przez wykonawcę będą przechowywane przez okres wynikający z zapisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 ze zm.),
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PIR.271.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie zadania pn.: „Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Lelów obejmująca drogi w m. Lelów, ul. Źródlana i m. Drochlin do placówki Senior+”
W ramach przedsięwzięcia „Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Lelów obejmująca drogę w m. Lelów ul. Źródlana” Wykonawca wykona:
a. część projektową zgodnie z zapisami programu funkcjonalno - użytkowego obejmującą:
dokumentację projektową, wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji zezwalających na wykonanie robót budowlanych lub zgłoszeń robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
projekty wykonawcze;
projekt techniczny, jeśli dla należytego wykonania Przedmiotu umowy zajdzie taka konieczność;
pozwolenie wodno-prawne lub zgłoszenie wodno-prawne, jeśli dla należytego wykonania Przedmiotu umowy zajdzie taka konieczność;
decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, jeśli dla należytego wykonania Przedmiotu umowy zajdzie taka konieczność;
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
Projekt tymczasowej organizacji ruchu, wraz z uzyskaniem zatwierdzenia jeśli dla należytego wykonania Przedmiotu umowy zajdzie taka konieczność;
Projekt docelowej organizacji ruchu, wraz z uzyskaniem zatwierdzenia;
konieczne wnioski i uzyska wszelkie opinie, uzgodnienia, zezwolenia i pozwolenia (inne decyzje administracyjne), których obowiązek uzyskania wynika z obowiązujących przepisów prawa;
dokumentację powykonawczą;
inne niezbędne dokumenty do realizacji inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
b. na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, roboty budowlane obejmujące:
wykonanie jezdni o nawierzchni mineralno-bitumicznej wraz z podbudową o szerokości 4.0 m na długości ok. 515,0 m.
wykonanie 3 szt. mijanek o szerokości jezdni 5.0 m.b.
wykonanie pobocza z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 stabilizowanej mechanicznie,
wykonanie zjazdów indywidualnych do posesji o nawierzchni mineralno-bitumicznej
zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej rurami osłonowymi
UWAGA:
Zamawiający przewiduje możliwość odstąpienia od budowy kanału technologicznego
W ramach przedsięwzięcia „Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Lelów obejmująca drogę w m. Drochlin do placówki Senior +” Wykonawca wykona:
a. część projektową zgodnie z zapisami programu funkcjonalno - użytkowego obejmującą:
dokumentację projektową, wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji zezwalających na wykonanie robót budowlanych lub zgłoszeń robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami; projekty wykonawcze;
projekt techniczny, jeśli dla należytego wykonania Przedmiotu umowy zajdzie taka konieczność;
pozwolenie wodno-prawne lub zgłoszenie wodno-prawne, jeśli dla należytego wykonania Przedmiotu umowy zajdzie taka konieczność;
decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, jeśli dla należytego wykonania Przedmiotu umowy zajdzie taka konieczność;
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
Projekt tymczasowej organizacji ruchu, wraz z uzyskaniem zatwierdzenia jeśli dla należytego wykonania Przedmiotu umowy zajdzie taka konieczność;
Projekt docelowej organizacji ruchu, wraz z uzyskaniem zatwierdzenia;
konieczne wnioski i uzyska wszelkie opinie, uzgodnienia, zezwolenia i pozwolenia (inne decyzje administracyjne), których obowiązek uzyskania wynika z obowiązujących przepisów prawa;
dokumentację powykonawczą;
inne niezbędne dokumenty do realizacji inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
b. na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, roboty budowlane obejmujące:
wykonanie jezdni o nawierzchni mineralno-bitumicznej wraz z podbudową o szerokości 5.0 m na długości ok. 280 m.
wykonanie poboczy z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 stabilizowanej mechanicznie,
wykonanie zjazdów indywidualnych do posesji o nawierzchni mineralno-bitumicznej
zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej oraz elektroenergetycznej rurami osłonowymi,
c. na podstawie dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego, roboty budowlane obejmujące:
przebudowę istniejącego zjazdu zwykłego z drogi wojewódzkiej nr 794 w miejscowości Drochlin na gminną drogę wewnętrzną zlokalizowaną na terenie działki 910/2, jego remont poprzez wymianę na nowy z rur PEHD o średnicy 500 mm dł. 12,0 m wraz z umocnieniem wylotu i wlotu przepustu za pomocą bruku,
wykonanie zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 794 o nawierzchni z kostki betonowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu kluczowego
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i jakości na wykonane roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:7.4.1 doświadczenie wykonawcy: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał co najmniej: jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi w rozumieniu art.4 pkt. 2 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz.U z 2022 poz. 1693 z późn. zm.) o wartości robót co najmniej 250 000,00 zł brutto;
7.4.2 kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:
Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować:
co najmniej jedną osobą posiadającą prawo wykonywania zawodu oraz wymagane uprawnienia budowlane tj.:
• projektantem - 1 osobą posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjno - drogowej – bez ograniczeń;
• kierownikiem budowy - 1 osoba posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności: drogowej, która w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika budowy w odniesieniu do minimum 1 roboty budowlanej obejmującej remont, przebudowę lub budowę drogi w rozumieniu art.4 pkt.2 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz.U z 2022 poz. 1693 z późn. zm.) o wartości robót min
250 000,00 zł.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu załącznik nr 2. Na wezwanie oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia załącznik nr 5
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu załącznik nr 2. Na wezwanie 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane
zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty;
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca
wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień
ich złożenia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowieniapełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w
postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych
z nazwy z określeniem adresu siedziby, - ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania wykonawca/każdy
spośród wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia
wykonawcy oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy określonego w § 1 niniejszej umowy. Strony zobligowane są potwierdzić zakres tych robót oraz zasadność ich wykonania w protokole konieczności.Zamawiający dopuszcza zmiany Umowy w pozostałych wypadkach określonych w przepisie art. 455 ustawy PZP.
Dopuszcza się możliwość podwyższenia lub obniżenia wynagrodzenia w przypadku mającej wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy, zmiany stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego.
Zmiana na stanowisku kierownika budowy/robót. Zmiana terminu wykonania zamówienia. Zmiana rodzaj i zakres oraz szczegóły realizacji umowy i warunki ich wprowadzenia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-02-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez System e-ZP. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Postępowanie” z poziomu sekcji „Akcje w postępowaniu”, „złóż ofertę” widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-29 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-03-29
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przyrodniczego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Eliaszuki i inne", odcinki 1, 2A, 2B Eliaszuki, 1A Mikłaszewo - 4 Zadania"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.