Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00105308/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Lelów obejmująca drogi w m. Lelów, ul. Źródlana i m. Drochlin do placówki Senior+
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LELÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398089
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szczekocińska 18
1.5.2.) Miejscowość: Lelów
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-235
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 343550121
1.5.8.) Numer faksu: 343550049
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wojt@lelow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lelow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gwlelow.e-zp.finn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Lelów obejmująca drogi w m. Lelów, ul. Źródlana i m. Drochlin do placówki Senior+2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5117ccc-cb21-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00064397/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 1. Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Lelów obejmująca drogi w m. Lelów, ul. Źródlana i m. Drochlin do placówki Senior+
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105308
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIR.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1542061,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie zadania pn.: „Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Lelów obejmująca drogi w m. Lelów, ul. Źródlana i m. Drochlin do placówki Senior+”
W ramach przedsięwzięcia „Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Lelów obejmująca drogę w m. Lelów ul. Źródlana” Wykonawca wykona:
a. część projektową zgodnie z zapisami programu funkcjonalno - użytkowego obejmującą:
dokumentację projektową, wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji zezwalających na wykonanie robót budowlanych lub zgłoszeń robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
projekty wykonawcze;
projekt techniczny, jeśli dla należytego wykonania Przedmiotu umowy zajdzie taka konieczność;
pozwolenie wodno-prawne lub zgłoszenie wodno-prawne, jeśli dla należytego wykonania Przedmiotu umowy zajdzie taka konieczność;
decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, jeśli dla należytego wykonania Przedmiotu umowy zajdzie taka konieczność;
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
Projekt tymczasowej organizacji ruchu, wraz z uzyskaniem zatwierdzenia jeśli dla należytego wykonania Przedmiotu umowy zajdzie taka konieczność;
Projekt docelowej organizacji ruchu, wraz z uzyskaniem zatwierdzenia;
konieczne wnioski i uzyska wszelkie opinie, uzgodnienia, zezwolenia i pozwolenia (inne decyzje administracyjne), których obowiązek uzyskania wynika z obowiązujących przepisów prawa;
dokumentację powykonawczą;
inne niezbędne dokumenty do realizacji inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
b. na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, roboty budowlane obejmujące:
wykonanie jezdni o nawierzchni mineralno-bitumicznej wraz z podbudową o szerokości 4.0 m na długości ok. 515,0 m.
wykonanie 3 szt. mijanek o szerokości jezdni 5.0 m.b.
wykonanie pobocza z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 stabilizowanej mechanicznie,
wykonanie zjazdów indywidualnych do posesji o nawierzchni mineralno-bitumicznej
zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej rurami osłonowymi
UWAGA:
Zamawiający przewiduje możliwość odstąpienia od budowy kanału technologicznego
W ramach przedsięwzięcia „Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Lelów obejmująca drogę w m. Drochlin do placówki Senior +” Wykonawca wykona:
a. część projektową zgodnie z zapisami programu funkcjonalno - użytkowego obejmującą:
dokumentację projektową, wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji zezwalających na wykonanie robót budowlanych lub zgłoszeń robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami; projekty wykonawcze;
projekt techniczny, jeśli dla należytego wykonania Przedmiotu umowy zajdzie taka konieczność;
pozwolenie wodno-prawne lub zgłoszenie wodno-prawne, jeśli dla należytego wykonania Przedmiotu umowy zajdzie taka konieczność;
decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, jeśli dla należytego wykonania Przedmiotu umowy zajdzie taka konieczność;
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
Projekt tymczasowej organizacji ruchu, wraz z uzyskaniem zatwierdzenia jeśli dla należytego wykonania Przedmiotu umowy zajdzie taka konieczność;
Projekt docelowej organizacji ruchu, wraz z uzyskaniem zatwierdzenia;
konieczne wnioski i uzyska wszelkie opinie, uzgodnienia, zezwolenia i pozwolenia (inne decyzje administracyjne), których obowiązek uzyskania wynika z obowiązujących przepisów prawa;
dokumentację powykonawczą;
inne niezbędne dokumenty do realizacji inwestycji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
b. na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, roboty budowlane obejmujące:
wykonanie jezdni o nawierzchni mineralno-bitumicznej wraz z podbudową o szerokości 5.0 m na długości ok. 280 m.
wykonanie poboczy z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 stabilizowanej mechanicznie,
wykonanie zjazdów indywidualnych do posesji o nawierzchni mineralno-bitumicznej
zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej oraz elektroenergetycznej rurami osłonowymi,
c. na podstawie dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiającego, roboty budowlane obejmujące:
przebudowę istniejącego zjazdu zwykłego z drogi wojewódzkiej nr 794 w miejscowości Drochlin na gminną drogę wewnętrzną zlokalizowaną na terenie działki 910/2, jego remont poprzez wymianę na nowy z rur PEHD o średnicy 500 mm dł. 12,0 m wraz z umocnieniem wylotu i wlotu przepustu za pomocą bruku,
wykonanie zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 794 o nawierzchni z kostki betonowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1040282,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1411630,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1040282,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PRDM Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bruk SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771858172
7.3.3) Ulica: Sportowa
7.3.4) Miejscowość: Lelów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-235
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie dokumentacji projektowej ST Projekt Jacek Staniek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1040282,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.