Ogłoszenie z dnia 2023-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00517445/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
- 2023/BZP 00028126/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-12
- 2024/BZP 00387586/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-28
- 2024/BZP 00387616/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-28
- 2024/BZP 00388286/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
przebudowa DPS w Choroszczy wraz z budową mieszkań chronionych, termomodernizację DPS w Uhowie i budynku Powiatu (wraz z modernizacją sieci wod-kan) – powtórzenie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Powiatu Białostockiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Borsucza 2
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-569
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@st.bialystok.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbialostocki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
przebudowa DPS w Choroszczy wraz z budową mieszkań chronionych, termomodernizację DPS w Uhowie i budynku Powiatu (wraz z modernizacją sieci wod-kan) – powtórzenie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54bb344c-85db-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003427/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa DPS w Choroszczy wraz z budową mieszkań chronionych, termomodernizacją DPS w Uhowie i budynku Powiatu (wraz z modernizacją sieci wod.-kan.)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00517445
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6653922,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Przebudowa Domu Pomocy Społecznej w Choroszczy ETAP IIPrzedmiotem jest przebudowa i remont, części głównego budynku kompleksu Domu Pomocy Społecznej w Choroszczy w
obrębie bloku A, parteru, piętra I i piętra II wraz z wewnętrznymi instalacjami między innymi: wodociągową, kanalizacyjną,
wentylacyjną, grzewczą oraz elektryczną na działce nr 107/9 obr. Choroszcz, gmina Choroszcz. Projekt przebudowy
kondygnacji zakłada powstanie nowych pomieszczeń mieszkalnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych, pokoje
wyposażone w łazienki, system monitoringu p.poż., system trzymaczy drzwiowych i inne usprawnienia, zmierzające do
podniesienia standardu świadczonych usług, ze szczególnym uwzględnieniem poprawy warunków bytowych osób
niepełnosprawnych.
Opis przedmiotu zamówienia stanowi rozdział IV SWZ
Opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1.1 do SWZ
Pozostałe warunki w zakresie realizacji inwestycji zawarte zostały w istotnych postanowieniach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 4193775,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Część II – Termomodernizacja i przebudowa obiektu przy ul. Słonimskiej 15/1 z budową szybu windowegoPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano – instalacyjnych w oparciu o opracowaną dokumentację projektowo – kosztorysową zakończone przygotowaniem dokumentacji powykonawczej wraz z instrukcją użytkowania obiektu oraz listą serwisową zamontowanych urządzeń oraz czynnym wsparciem dla Zamawiającego w celu uzyskania przez Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie.
2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) rozbiórkę istniejącego wiatrołapu;
b) budowę szybu windowego wraz z fundamentem i montażem windy;
c) budowa ścian wiatrołapu i przedsionka oraz nowych pionów wentylacyjnych;
d) likwidacja istniejącego pionu KS oraz pionu wentylacyjnego;
e) wymiana poszczególnych drzwi istniejących na odpowiadające przepisom przeciwpożarowym;
f) wymiana pionów wod-kan w łazienkach na wszystkich kondygnacjach w części 3 budynku;
g) rozbiórka fragmentów ścian wewnętrznych oraz budowa nowych na poszczególnych kondygnacjach wraz z montażem drzwi;
h) likwidacja wszystkich okien na poziomie piwnic, zmniejszenie rozmiaru dwóch okien na klatce schodowej w części 1 budynku oraz likwidacja drzwi i montaż okien w ścianie zewnętrznej w części przy wejściu głównym;
i) modernizacja wejścia głównego do budynku zgodnie z koncepcją zawartą w dokumentacji;
j) uzupełnienie fragmentów muru po zdemontowanej stolarce okiennej i drzwiowej, ocieplenie i izolacja istniejących ścian piwnicy;
k) termomodernizacja wszystkich części budynku;
l) likwidacja schodów zewnętrznych, muru oporowego i budowa dodatkowych miejsc parkingowych;
m) przebudowa schodów i tarasu oraz położenie nowych okładzin i wymiana balustrad;
n) wymiana sieci kanalizacji deszczowej;
o) wymiana instalacji elektrycznej zgodnie z dokumentacją;
p) zagospodarowanie terenu wokół budynku;
q) opracowanie audytu energetycznego budynku i przekazania świadectwa energetycznego budynku;
r) opracowanie dokumentacji powykonawczej przedmiotowej inwestycji,
s) naprawa kominów wentylacyjnych na dachu (uzupełnienie tynku, izolacja - prace nie ujęte w przedmiarze robót)– sztuk 16
Opis przedmiotu zamówienia stanowi rozdział IV SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1.2. do SWZ
Pozostałe warunki w zakresie realizacji inwestycji zawarte zostały w istotnych postanowieniach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 2460147,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4820000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5400000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4820000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIKABO Marcin Granaszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200265755
7.3.3) Ulica: ul. Wyspiańskiego 17
7.3.4) Miejscowość: Łapy
7.3.5) Kod pocztowy: 18-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4820000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3256179,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3579000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3256179,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KM Budownictwo M. Mokrzewski, T. Kozicz s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363722249
7.3.3) Ulica: ul. Cygańskiego 14
7.3.4) Miejscowość: Łapy
7.3.5) Kod pocztowy: 18-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KM BUDOWNICTWO MACIEJ MOKRZEWSKI, TOMASZ KOZICZ SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
KM BUDOWNICTWO MACIEJ MOKRZEWSKI, TOMASZ KOZICZ SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3256179,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Naprawa nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej nr 647 Dęby - Kolno - Gromadzyn-Wykno - Stawiski na odcinku od km 11+178 do km 28+435.
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 674 Sokółka - Krynki na odcinku od km 11+607 do km 14+674,70.
- Dostawa sprzętu komputerowego do POZ
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową dotyczącą robót termomodernizacyjnych i ogólnobudowlanych w przedszkolach samorządnych
- Wykonywanie remontów nawierzchni ulic, parkingów, zatok, chodników i ścieżek rowerowych na terenie miasta Białegostoku mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco, na pow. powyżej 100 m2 /.../
- "Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja zagospodarowania dziedzińca Wydziału Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Rozbudowa, modernizacja na potrzeby opieki długoterminowej PCM S.A. w Prudniku i ZOL-u w Głogówku w formule zaprojektuj i wybuduj - 2 zadania częściowe
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.