Og³oszenie z dnia 2025-02-14
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00664554/01 - Og³oszenie z dnia 2024-12-19
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug asystenckich”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA NOWINKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670987
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 33
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowinka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-304
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 643 80 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminanowinka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminanowinka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1dbd7dff-3bad-4a55-8436-cd6af7b3d0541.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦wiadczenie us³ug asystenckich”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1dbd7dff-3bad-4a55-8436-cd6af7b3d054
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00105846
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie udzielane w ramach Projektu pn. „Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepe³nosprawno¶ciami”, Nr FEDP.08.04-IZ.00-0001/23-00 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 w ramach ¶rodków EFS Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00664554
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PS.271.2.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 201600 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug s±siedzkich w ramach Projektu pn. „Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepe³nosprawno¶ciami”, Nr FEDP.08.04-IZ.00-0001/23-00 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 w ramach ¶rodków EFS Plus.CZÊ¦Æ 1: us³ugi asystenckie dla 2 podopiecznych w ilo¶ci 120 godzin miesiêcznie. Zadanie obejmuje udzielanie us³ug w ³±cznej ilo¶ci 120 godzin miesiêcznie Us³uga bêdzie ¶wiadczona w zale¿no¶ci od potrzeb osoby bêd±cej odbiorc± us³ugi.
Us³ugi asystenckie obejmuj± wspieranie osób z niepe³nosprawno¶ciami w wykonywaniu podstawowych czynno¶ci dnia codziennego, niezbêdnych do aktywnego funkcjonowania spo³ecznego, zawodowego, edukacyjnego. W zale¿no¶ci od potrzeb osoby z niepe³nosprawno¶ci±, us³uga asystencka mo¿e obejmowaæ równie¿ opiekê higieniczn± oraz pomoc w czynno¶ciach fizjologicznych.
4. Us³ugi bêd± ¶wiadczone z czêstotliwo¶ci± uzale¿nion± od potrzeb osoby bêd±cej odbiorc± us³ugi, ¶rednia liczba godzin udzielonych us³ug na osobê to 60 godzin miesiêcznie.
5. Us³ugi asystenckie obejmuj± wspieranie osób z niepe³nosprawno¶ciami w wykonywaniu podstawowych czynno¶ci dnia codziennego, niezbêdnych do aktywnego funkcjonowania spo³ecznego, zawodowego i edukacyjnego osób z niepe³nosprawno¶ci± np. poprzez:
1) wsparcie w przemieszczaniu siê m.in. do lekarza, do punktów us³ugowych i innych miejsc publicznych oraz asysta w tych miejscach;
2) spêdzanie czasu wolnego, w tym wsparcie podczas zajêæ kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych;
3) pomoc przy za³atwieniu spraw urzêdowych;
4) wsparcie i pomoc w zakupach, z zast. aktywnego udzia³u uczestnika przy ich realizacji;
5) wsparcie w przemieszczaniu siê do szkó³ i placówek o¶wiatowych;
6) wsparcie podczas zajêæ edukacyjnych i w procesie uczenia;
7) czynno¶ci u³atwiaj±ce komunikowanie siê z otoczeniem w przypadku osób g³uchych, czy te¿ pomoc niepe³nosprawnemu ruchowo w czynno¶ciach niemo¿liwych do samodzielnego wykonania na stanowisku pracy lub w poszukiwaniu pracy,
8) wsparcie uczestnika w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wype³nianiu ról w rodzinie
9) opieka higieniczna oraz wsparcie w czynno¶ciach fizjologicznych
10) pomoc w osi±gniêciu przez osobê niepe³nosprawn± jak najwiêkszej samodzielno¶ci w zakresie ¿ycia codziennego, samoopieki,
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85312100-0 - Us³ugi opieki dziennej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312400-3 - Us³ugi opieki spo³ecznej nie¶wiadczone przez o¶rodki pobytowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 100800 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug s±siedzkich w ramach Projektu pn. „Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepe³nosprawno¶ciami”, Nr FEDP.08.04-IZ.00-0001/23-00 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 w ramach ¶rodków EFS Plus.CZÊ¦Æ 2: us³ugi asystenckie dla 2 podopiecznych w ilo¶ci 120 godzin miesiêcznie. Zadanie obejmuje udzielanie us³ug w ³±cznej ilo¶ci 120 godzin miesiêcznie Us³uga bêdzie ¶wiadczona w zale¿no¶ci od potrzeb osoby bêd±cej odbiorc± us³ugi.
Us³ugi asystenckie obejmuj± wspieranie osób z niepe³nosprawno¶ciami w wykonywaniu podstawowych czynno¶ci dnia codziennego, niezbêdnych do aktywnego funkcjonowania spo³ecznego, zawodowego, edukacyjnego. W zale¿no¶ci od potrzeb osoby z niepe³nosprawno¶ci±, us³uga asystencka mo¿e obejmowaæ równie¿ opiekê higieniczn± oraz pomoc w czynno¶ciach fizjologicznych.
4. Us³ugi bêd± ¶wiadczone z czêstotliwo¶ci± uzale¿nion± od potrzeb osoby bêd±cej odbiorc± us³ugi, ¶rednia liczba godzin udzielonych us³ug na osobê to 60 godzin miesiêcznie.
5. Us³ugi asystenckie obejmuj± wspieranie osób z niepe³nosprawno¶ciami w wykonywaniu podstawowych czynno¶ci dnia codziennego, niezbêdnych do aktywnego funkcjonowania spo³ecznego, zawodowego i edukacyjnego osób z niepe³nosprawno¶ci± np. poprzez:
1) wsparcie w przemieszczaniu siê m.in. do lekarza, do punktów us³ugowych i innych miejsc publicznych oraz asysta w tych miejscach;
2) spêdzanie czasu wolnego, w tym wsparcie podczas zajêæ kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych;
3) pomoc przy za³atwieniu spraw urzêdowych;
4) wsparcie i pomoc w zakupach, z zast. aktywnego udzia³u uczestnika przy ich realizacji;
5) wsparcie w przemieszczaniu siê do szkó³ i placówek o¶wiatowych;
6) wsparcie podczas zajêæ edukacyjnych i w procesie uczenia;
7) czynno¶ci u³atwiaj±ce komunikowanie siê z otoczeniem w przypadku osób g³uchych, czy te¿ pomoc niepe³nosprawnemu ruchowo w czynno¶ciach niemo¿liwych do samodzielnego wykonania na stanowisku pracy lub w poszukiwaniu pracy,
8) wsparcie uczestnika w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wype³nianiu ról w rodzinie
9) opieka higieniczna oraz wsparcie w czynno¶ciach fizjologicznych
10) pomoc w osi±gniêciu przez osobê niepe³nosprawn± jak najwiêkszej samodzielno¶ci w zakresie ¿ycia codziennego, samoopieki,
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85312100-0 - Us³ugi opieki dziennej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312400-3 - Us³ugi opieki spo³ecznej nie¶wiadczone przez o¶rodki pobytowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 100800 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
Wszystkie z³o¿one wnioski o dopuszczenie do udzia³u postêpowania albo oferty podlegaj± odrzuceniu
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 92400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 92400 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marta Chmielewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8012303765
7.3.4) Miejscowo¶æ: Augustów
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-07
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 92400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-07 do 2025-12-31INNE PRZETARGI NOWINKA
wiêcej: przetargi NOWINKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug opieki wytchnieniowej dla cz³onków rodzin lub opiekunów osób z niepe³nosprawno¶ci± w miejscu zamieszkania osoby z niepe³nosprawno¶ci± w ramach pobytu dziennego
- Us³ugi opiekuñcze realizowane w ramach projektu pn.: "Zwiêkszenie samodzielno¶ci seniorów w miejscu ich zamieszkania (RMR)"
- ¦wiadczenie us³ugi opieki wytchnieniowej w Gminie Komorniki w 2025 r.
- Us³ugi opiekuñcze i specjalistyczne us³ugi opiekuñcze dla osób zamieszka³ych na terenie gminy Trzciel
- ¦wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rzecz ¶wiadczeniobiorców Miejsko - Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Prabutach
- Us³ugi opiekuñcze i zdrowotne dla uczestników projektu pn. ,,Przystañ Pluskowêsy" w Gminie Che³m¿a z podzia³em na zadania
wiêcej: Us³ugi opieki dziennej »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.