Og³oszenie z dnia 2024-12-19
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug asystenckich”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA NOWINKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790670987
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 33
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nowinka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-304
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 643 80 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminanowinka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminanowinka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦wiadczenie us³ug asystenckich”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1dbd7dff-3bad-4a55-8436-cd6af7b3d054
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00664554
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-12-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie udzielane w ramach Projektu pn. „Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepe³nosprawno¶ciami”, Nr FEDP.08.04-IZ.00-0001/23-00 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 w ramach ¶rodków EFS Plus
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1dbd7dff-3bad-4a55-8436-cd6af7b3d0543.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj± drog± elektroniczn±:
1) Poczt± e-mail: sekretariat@gminanowinka.pl
2) za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz udostêpnionego przez e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (Formularz do komunikacji)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu e-Zamówienia oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP)
6. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
7. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119.1 z 04.05.2016, str. 1 z pó¼n. zm.), dalej „RODO”, informuje siê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych pozyskanych od Wykonawcy, zwanych dalej „danymi osobowymi Wykonawcy”, jest Wójt Gminy Nowinka, Nowinka 33, 16-304 Nowinka.
2) kontakt z Inspektorem Danych Osobowych: Urz±d Gminy Nowinka, Nowinka 33, 16-304 Nowinka lub za pomoc± adresu: iod@gminanowinka.pl.
3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „¦wiadczenie us³ug
s±siedzkich”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 ustawy.
1) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy;
2) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy;
3) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
4) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
5) Wykonawca posiada:
a) prawo dostêpu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,
b) prawo do ¿±dania sprostowania (poprawiania) danych osobowych,
c) prawo do ¿±dania usuniêcia danych osobowych,
d) prawo do ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
e) prawo do przenoszenia danych,
f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
6) Wykonawcy przys³uguje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych;
7) Wykonawcy nie przys³uguje na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PS.271.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na jedn± czê¶æ
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba czê¶ci, jaka mo¿e zostaæ udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug s±siedzkich w ramach Projektu pn. „Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepe³nosprawno¶ciami”, Nr FEDP.08.04-IZ.00-0001/23-00 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 w ramach ¶rodków EFS Plus.
CZÊ¦Æ 1: us³ugi asystenckie dla 2 podopiecznych w ilo¶ci 120 godzin miesiêcznie. Zadanie obejmuje udzielanie us³ug w ³±cznej ilo¶ci 120 godzin miesiêcznie Us³uga bêdzie ¶wiadczona w zale¿no¶ci od potrzeb osoby bêd±cej odbiorc± us³ugi.
Us³ugi asystenckie obejmuj± wspieranie osób z niepe³nosprawno¶ciami w wykonywaniu podstawowych czynno¶ci dnia codziennego, niezbêdnych do aktywnego funkcjonowania spo³ecznego, zawodowego, edukacyjnego. W zale¿no¶ci od potrzeb osoby z niepe³nosprawno¶ci±, us³uga asystencka mo¿e obejmowaæ równie¿ opiekê higieniczn± oraz pomoc w czynno¶ciach fizjologicznych.
4. Us³ugi bêd± ¶wiadczone z czêstotliwo¶ci± uzale¿nion± od potrzeb osoby bêd±cej odbiorc± us³ugi, ¶rednia liczba godzin udzielonych us³ug na osobê to 60 godzin miesiêcznie.
5. Us³ugi asystenckie obejmuj± wspieranie osób z niepe³nosprawno¶ciami w wykonywaniu podstawowych czynno¶ci dnia codziennego, niezbêdnych do aktywnego funkcjonowania spo³ecznego, zawodowego i edukacyjnego osób z niepe³nosprawno¶ci± np. poprzez:
1) wsparcie w przemieszczaniu siê m.in. do lekarza, do punktów us³ugowych i innych miejsc publicznych oraz asysta w tych miejscach;
2) spêdzanie czasu wolnego, w tym wsparcie podczas zajêæ kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych;
3) pomoc przy za³atwieniu spraw urzêdowych;
4) wsparcie i pomoc w zakupach, z zast. aktywnego udzia³u uczestnika przy ich realizacji;
5) wsparcie w przemieszczaniu siê do szkó³ i placówek o¶wiatowych;
6) wsparcie podczas zajêæ edukacyjnych i w procesie uczenia;
7) czynno¶ci u³atwiaj±ce komunikowanie siê z otoczeniem w przypadku osób g³uchych, czy te¿ pomoc niepe³nosprawnemu ruchowo w czynno¶ciach niemo¿liwych do samodzielnego wykonania na stanowisku pracy lub w poszukiwaniu pracy,
8) wsparcie uczestnika w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wype³nianiu ról w rodzinie
9) opieka higieniczna oraz wsparcie w czynno¶ciach fizjologicznych
10) pomoc w osi±gniêciu przez osobê niepe³nosprawn± jak najwiêkszej samodzielno¶ci w zakresie ¿ycia codziennego, samoopieki,
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85312100-0 - Us³ugi opieki dziennej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312400-3 - Us³ugi opieki spo³ecznej nie¶wiadczone przez o¶rodki pobytowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zg³oszenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug s±siedzkich w ramach Projektu pn. „Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepe³nosprawno¶ciami”, Nr FEDP.08.04-IZ.00-0001/23-00 w ramach programu Fundusze Europejskie dla Podlaskiego 2021-2027 w ramach ¶rodków EFS Plus.
CZÊ¦Æ 2: us³ugi asystenckie dla 2 podopiecznych w ilo¶ci 120 godzin miesiêcznie. Zadanie obejmuje udzielanie us³ug w ³±cznej ilo¶ci 120 godzin miesiêcznie Us³uga bêdzie ¶wiadczona w zale¿no¶ci od potrzeb osoby bêd±cej odbiorc± us³ugi.
Us³ugi asystenckie obejmuj± wspieranie osób z niepe³nosprawno¶ciami w wykonywaniu podstawowych czynno¶ci dnia codziennego, niezbêdnych do aktywnego funkcjonowania spo³ecznego, zawodowego, edukacyjnego. W zale¿no¶ci od potrzeb osoby z niepe³nosprawno¶ci±, us³uga asystencka mo¿e obejmowaæ równie¿ opiekê higieniczn± oraz pomoc w czynno¶ciach fizjologicznych.
4. Us³ugi bêd± ¶wiadczone z czêstotliwo¶ci± uzale¿nion± od potrzeb osoby bêd±cej odbiorc± us³ugi, ¶rednia liczba godzin udzielonych us³ug na osobê to 60 godzin miesiêcznie.
5. Us³ugi asystenckie obejmuj± wspieranie osób z niepe³nosprawno¶ciami w wykonywaniu podstawowych czynno¶ci dnia codziennego, niezbêdnych do aktywnego funkcjonowania spo³ecznego, zawodowego i edukacyjnego osób z niepe³nosprawno¶ci± np. poprzez:
1) wsparcie w przemieszczaniu siê m.in. do lekarza, do punktów us³ugowych i innych miejsc publicznych oraz asysta w tych miejscach;
2) spêdzanie czasu wolnego, w tym wsparcie podczas zajêæ kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych;
3) pomoc przy za³atwieniu spraw urzêdowych;
4) wsparcie i pomoc w zakupach, z zast. aktywnego udzia³u uczestnika przy ich realizacji;
5) wsparcie w przemieszczaniu siê do szkó³ i placówek o¶wiatowych;
6) wsparcie podczas zajêæ edukacyjnych i w procesie uczenia;
7) czynno¶ci u³atwiaj±ce komunikowanie siê z otoczeniem w przypadku osób g³uchych, czy te¿ pomoc niepe³nosprawnemu ruchowo w czynno¶ciach niemo¿liwych do samodzielnego wykonania na stanowisku pracy lub w poszukiwaniu pracy,
8) wsparcie uczestnika w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wype³nianiu ról w rodzinie
9) opieka higieniczna oraz wsparcie w czynno¶ciach fizjologicznych
10) pomoc w osi±gniêciu przez osobê niepe³nosprawn± jak najwiêkszej samodzielno¶ci w zakresie ¿ycia codziennego, samoopieki,
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85312100-0 - Us³ugi opieki dziennej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85312400-3 - Us³ugi opieki spo³ecznej nie¶wiadczone przez o¶rodki pobytowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zg³oszenie
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1. Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym. Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego
warunku w tym zakresie.
2. Posiadania uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów. Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnych wymagañ w tym zakresie.
4. Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) Wykonawca musi dowie¶æ, i¿ posiada dokument potwierdzaj±cy uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepe³nosprawnej.
2) Wykonawca musi o¶wiadczyæ realizatorowi o zdolno¶ci pod wzglêdem psychologicznym do ¶wiadczenia us³ug asystenckich.
3) Wykonawca musi posiadaæ co najmniej 6-miesiêczne, udokumentowane do¶wiadczenie w udzielaniu bezpo¶redniej pomocy osobom niepe³nosprawnym np. do¶wiadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepe³nosprawnych w formie wolontariackie.
5. Sposób wykazania warunków udzia³u w postêpowaniu wskazano w rozdziale 9 SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie Zamawiaj±cego, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy, Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe:
w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w rozdziale 7 SWZ:
1)
wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 3 do SWZ, z którego wynikaæ bêdzie co najmniej 6-miesiêczne do¶wiadczenie w ¶wiadczeniu us³ug asystenckich, w tym zawodowe, wolontariackie lub osobiste wynikaj±ce z pe³nienia roli opiekuna faktycznego oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w rozdziale 8 SWZ;
2)
wykaz osób zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 7 do SWZ, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich, do¶wiadczenia niezbêdnego do wykonania zamówienia publicznego oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami, z którego wynikaæ bêdzie dysponowanie tymi osobami.
−
o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w SWZ - sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 4 do SWZ.
−
o¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia, o których mowa w rozdziale 8 ust. 1 pkt 7 SWZ - sporz±dzone wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik Nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie stanowi±ce tymczasowe potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 2 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zmiana tre¶ci Umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-12-30 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-30 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI NOWINKA
wiêcej: przetargi NOWINKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦WIADCZENIE SPECJALISTYCZNYCH US£UG OPIEKUÑCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI W ICH MIEJSCU ZAMIESZKANIA W 2025 ROKU
- "¦wiadczenie us³ug asystenckich"
- "¦wiadczenie us³ug s±siedzkich"
- "¦wiadczenie specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2025 r."
- "¦wiadczenie us³ug opiekuñczych na terenie Bydgoszczy".
- "¦wiadczenie dla klientów Gminnego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Piszczacu specjalistycznych us³ug opiekuñczych i specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2025 roku"
wiêcej: Us³ugi opieki dziennej »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.