Og³oszenie z dnia 2023-02-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00212499/01 - Wynik z dnia 2023-05-12
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artyku³ów promocyjnych i reklamowych dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050562207
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ¦wierkowa 20B
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-328
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uwb.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.uwb.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artyku³ów promocyjnych i reklamowych dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0ea406e1-a6b7-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00105885
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-02-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00025003/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Dostawa artyku³ów i gad¿etów promocyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie 14: Przedmiot zamówienia jest realizowany z projektu „Doskona³o¶æ dydaktyczna uczelni”, (umowa nr MEiN/2022/DIR/1814) wspófinansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://uwb.ezamawiajacy.pl/pn/uwb/demand/100652/notice/public/details3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uwb.ezamawiajacy.pl/pn/uwb/demand/100652/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) w³±czona obs³uga JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
2. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj.: plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od Wykonawców (Dz. U. z 2020, poz. 2415 ze zm.).
4. Wymagania techniczne oraz organizacyjne, dotycz±ce komunikacji Zamawiaj±cego z Wykonawcami, zasady funkcjonowania platformy zakupowej Marketplanet, a tak¿e sposób sk³adania ofert oraz zamieszczania przez Wykonawców wszelkich o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, odwo³añ oraz informacji okre¶la równie¿ Instrukcja dla Wykonawców, dostêpna na Platformie Zakupowej Marketplanet w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Dzp.2510.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 17
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów promocyjnych i reklamowych dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w „Szczegó³owym Formularzu Cenowym”, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeñ) na zamawianych artyku³ach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w za³±czniku nr 2 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 9136,50 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium oceny ofert – cena ofertowa brutto (C).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów promocyjnych i reklamowych dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w „Szczegó³owym Formularzu Cenowym”, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeñ) na zamawianych artyku³ach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w za³±czniku nr 2 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2601,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium oceny ofert – cena ofertowa brutto (C).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów promocyjnych i reklamowych dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w „Szczegó³owym Formularzu Cenowym”, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeñ) na zamawianych artyku³ach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w za³±czniku nr 2 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 308,94 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium oceny ofert – cena ofertowa brutto (C).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów promocyjnych i reklamowych dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w „Szczegó³owym Formularzu Cenowym”, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeñ) na zamawianych artyku³ach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w za³±czniku nr 2 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 6794,50 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium oceny ofert – cena ofertowa brutto (C).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów promocyjnych i reklamowych dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w „Szczegó³owym Formularzu Cenowym”, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeñ) na zamawianych artyku³ach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w za³±czniku nr 2 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2147,50 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium oceny ofert – cena ofertowa brutto (C).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów promocyjnych i reklamowych dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w „Szczegó³owym Formularzu Cenowym”, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeñ) na zamawianych artyku³ach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w za³±czniku nr 2 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 108225,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium oceny ofert – cena ofertowa brutto (C).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów promocyjnych i reklamowych dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w „Szczegó³owym Formularzu Cenowym”, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeñ) na zamawianych artyku³ach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w za³±czniku nr 2 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 6009,40 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium oceny ofert – cena ofertowa brutto (C).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów promocyjnych i reklamowych dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w „Szczegó³owym Formularzu Cenowym”, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeñ) na zamawianych artyku³ach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w za³±czniku nr 2 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 11593,80 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium oceny ofert – cena ofertowa brutto (C).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów promocyjnych i reklamowych dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w „Szczegó³owym Formularzu Cenowym”, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeñ) na zamawianych artyku³ach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w za³±czniku nr 2 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 7860,50 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium oceny ofert – cena ofertowa brutto (C).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów promocyjnych i reklamowych dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w „Szczegó³owym Formularzu Cenowym”, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeñ) na zamawianych artyku³ach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w za³±czniku nr 2 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 4891,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium oceny ofert – cena ofertowa brutto (C).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów promocyjnych i reklamowych dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w „Szczegó³owym Formularzu Cenowym”, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeñ) na zamawianych artyku³ach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w za³±czniku nr 2 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13321,15 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium oceny ofert – cena ofertowa brutto (C).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów promocyjnych i reklamowych dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w „Szczegó³owym Formularzu Cenowym”, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeñ) na zamawianych artyku³ach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w za³±czniku nr 2 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2276,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium oceny ofert – cena ofertowa brutto (C).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów promocyjnych i reklamowych dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w „Szczegó³owym Formularzu Cenowym”, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeñ) na zamawianych artyku³ach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w za³±czniku nr 2 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2163,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium oceny ofert – cena ofertowa brutto (C).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów promocyjnych i reklamowych dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w „Szczegó³owym Formularzu Cenowym”, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeñ) na zamawianych artyku³ach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w za³±czniku nr 2 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3242,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium oceny ofert – cena ofertowa brutto (C).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów promocyjnych i reklamowych dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w „Szczegó³owym Formularzu Cenowym”, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeñ) na zamawianych artyku³ach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w za³±czniku nr 2 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 6319,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium oceny ofert – cena ofertowa brutto (C).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów promocyjnych i reklamowych dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w „Szczegó³owym Formularzu Cenowym”, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeñ) na zamawianych artyku³ach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w za³±czniku nr 2 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 10930,15 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium oceny ofert – cena ofertowa brutto (C).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artyku³ów promocyjnych i reklamowych dla jednostek Uniwersytetu w Bia³ymstoku w ilo¶ciach i wymaganiach okre¶lonych w „Szczegó³owym Formularzu Cenowym”, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ.
2. Zamówienie obejmuje umiejscowienie projektów graficznych (w tym logo oraz innych oznaczeñ) na zamawianych artyku³ach oraz ich dostarczenie na adres odbiorców, wskazany w za³±czniku nr 2 do SWZ.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 4064,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39294100-0 - Artyku³y informacyjne i promocyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
22462000-6 - Materia³y reklamowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryterium oceny ofert – cena ofertowa brutto (C).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejno¶ci
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejno¶æ kryterium: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy mo¿e wezwaæ Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 1, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa pkt 1 zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie ¿±da z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych w niniejszym postêpowaniu.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy (je¿eli jest wymagane).SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania wykonawcy winno byæ sporz±dzone tak jak zapisano w rozdziale XV SWZ i za³±czone do oferty.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców wchodz±cych w sk³ad konsorcjum lub spó³ki cywilnej na wezwanie Zamawiaj±cego.
5. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± z Wykonawc± wskazanym i upowa¿nionym w pe³nomocnictwie przez pozosta³ych Wykonawców.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia okre¶la za³±cznik nr 4 do SWZ - umowa (wzór)7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-03-07 11:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://uwb.ezamawiajacy.pl/pn/uwb/demand/100652/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-03-07 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-05
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
Czê¶æ 4 : Tak
Czê¶æ 5 : Tak
Czê¶æ 6 : Tak
Czê¶æ 7 : Tak
Czê¶æ 8 : Tak
Czê¶æ 9 : Tak
Czê¶æ 10 : Tak
Czê¶æ 11 : Tak
Czê¶æ 12 : Tak
Czê¶æ 13 : Tak
Czê¶æ 14 : Tak
Czê¶æ 15 : Tak
Czê¶æ 16 : Tak
Czê¶æ 17 : Tak
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dzier¿awa systemu do nadzoru analizatorów POCT na 36 miesiêcy
- dostawa czasopism polskich i zagranicznych drukowanych i elektronicznych do Biblioteki G³ównej i Kancelarii Ogólnej UMB w 2025 roku, dostawa bazy ClinicalKey oraz bazy UpToDate z podzia³em na 12
- Ochrona i dozór wyposa¿enia i budynku Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego Nr 1 w Bia³ymstoku, terenu nale¿±cego do Zespo³u wraz z kompleksem boisk i ogrodzeniem II
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych do Przedszkola Samorz±dowego Nr 58 im. Jana Wilkowskiego w Bia³ymstoku
- Konserwacja systemów alarmowych
- "Przeprowadzenie rozgraniczenia nieruchomo¶ci" (7.2024)
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wydruk i dostawa materia³ów w roku 2025 dla Wielkopolskiego O¶rodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Dostawa materia³ów (w tym gad¿etów reklamowych) z nadrukiem na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. (pi±ta edycja)
- Dostawa materia³ów (w tym gad¿etów reklamowych) z nadrukiem na potrzeby jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. (czwarta edycja)
- "Dostawa materia³ów edukacyjno-promocyjnych"
- Druk i dostawa do siedziby Zamawiaj±cej Informatora Urzêdu Miejskiego w Cieszynie Wiadomo¶ci Ratuszowych, ulotek i afiszy informacyjnych oraz ulotek informacyjnych i mapek w roku 2025
- Dostawa kubków termicznych
wiêcej: Materia³y reklamowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.