eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRozbudowa Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale - tryb zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2022-04-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale - tryb zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krakowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Słowackiego 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-037

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 634 42 66

1.5.8.) Numer faksu: 12 633 52 94

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@powiat.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/spwk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale - tryb zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe120c0f-6721-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105929

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00013381/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BIR.272.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6504065,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej koniecznej do budowy
dodatkowego skrzydła połączonego na wszystkich kondygnacjach z budynkiem istniejącym
Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale ul. Ks. Stanisława Połetka 30, 32-043 Skała
oraz wykonanie inwestycji przez Wykonawcę zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym,
dokumentacją projektową, STWIORB i harmonogramem rzeczowo – finansowym realizacji
umowy. Prace będą realizowane w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie: „Rozbudowa
Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych w Skale – tryb zaprojektuj i wybuduj”. Zamówienie
obejmuje także zakup elementów pierwszego wyposażenia bez zakupu mebli. Nowopowstałe
skrzydło szkoły będzie pełnić funkcję: internatu, schroniska młodzieżowego, sal lekcyjnych, sali
konferencyjnej.
2. Zakres zamówienia będzie obejmował:
1) wykonanie dokumentacji projektowej, w skład której wchodzą m.in. inwentaryzacja
istniejącego budynku w zakresie potrzebnym do realizacji inwestycji, projekt budowlany (wraz z
projektem technicznym), projekt wykonawcy, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie,
aranżacje, projekty mebli oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz plan
BIOZ,
2) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych
warunkujących zrealizowanie prac budowlanych i przekazanie obiektu do użytkowania i jego
eksploatacji,
3) realizację Inwestycji zgodnie z zaakceptowanym przez Inwestora projektem, w tym dostawę i
montaż urządzeń,
4) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz
instrukcji eksploatacji i konserwacji, instrukcji BHP i p. poż,
5) zapewnienie właściwego oznakowania obiektów instalacji w tym wyposażenie w niezbędne
instrukcje i tablice informacyjne,
6) przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji instalacji,
7) serwisowanie wybudowanego obiektu i urządzeń (w okresie objętym gwarancją) oraz
wykonywanie bezpłatnych przeglądów, zatwierdzonych protokołem. Koszty serwisowania w
okresie gwarancji pokrywa wykonawca,
8) przekazanie Zamawiającemu obiektu do użytkowania.
3. Do przedmiotu zamówienia należy uzyskanie wszystkich niezbędnych z punktu widzenia celu
inwestycji decyzji, w tym pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót budowlanych, opinii i
uzgodnień oraz prowadzenie nadzoru i zapewnienie kierownictwa nad robotami we wszystkich
branżach, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Inwestycja prowadzona będzie na działce nr 2190/6, obr. 0001 w Skale oraz na działkach, które
będą niezbędne np. ze względu na prowadzenie sieci, przyłączy i infrastruktury technicznej. W
ramach realizacji projektu planuje się:
1) budowę budynku skrzydła pomocniczego wraz z łącznikiem (realizacja łącznika wiąże się
także z przebudową istniejącego głównego budynku),
2) montaż podnośnika schodowego w istniejącej części budynku głównego,
3) budowę budynku/altany jako miejsca gromadzenia odpadów stałych (śmietnika),
4) prace niwelacyjne terenu w tym murków oporowych wraz z niezbędną wycinką zadrzewienia i
krzewów (wycinka drzew i krzewów powinna być zrealizowana w minimalnym stopniu),
5) realizację ciągów pieszych zapewniających korzystanie z nowo projektowanego budynku oraz
budynku istniejącego,
6) realizację terenów utwardzonych,
7) wykonanie i montaż małej architektury,
8) montaż oświetlenia zewnętrznego,
9) budowę/przebudowę niezbędnej infrastruktury technicznej
10) odtworzenie nawierzchni utwardzonych i zielonych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (zał. nr 12 do
SWZ), opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 13 do SWZ) oraz dokumentacji (zał. 14 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10686240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13650000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10686240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TIGMA-BUD Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6621819343

7.3.3) Ulica: Sędowice 195

7.3.4) Miejscowość: Michałów

7.3.5) Kod pocztowy: 28-411

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część robót budowlano-instalacyjnych i część prac projektowych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10686240,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 600 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.