Ogłoszenie z dnia 2024-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w sezonie zimowym 2023/2024 – zadanie nr 1 (Kędzierzyn-Koźle) – usługi podobne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774591800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl lub poprzez adres profilu nabywcy zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole lub bezpośrednio pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/8785281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
administracja samorządowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu w sezonie zimowym 2023/2024 – zadanie nr 1 (Kędzierzyn-Koźle) – usługi podobne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df8ffe1a-baa5-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00106108
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00064308
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie zostanie udzielone w okresie wcześniejszym niż 3 lata od udzielenie zamówienia podstawowego, które zostało udzielone w dniu 19.09.2023 r. Wykonawcą tego zamówienia będzie dotychczasowy wykonawca. Zamówienie polega na zwiększeniu ilości godzin pracy sprzętu, ilości m2 odśnieżania i posypywania chodników oraz ilości Mg przygotowania mieszanki piaskowo-solnej. Zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.06.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 262145,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia na usługi polegające na powtórzeniu podobnych usług jest świadczenie usług związanych z odśnieżaniem i likwidacją śliskości zimowej, na drogach wojewódzkich w sezonie zimowym 2023/2024 - zadanie nr 1 (Kędzierzyn-Koźle).
2. Plac składowy w okolicach Kędzierzyna-Koźla. Dysponowanie, przygotowanie placu oraz jego dostosowanie
do wymagań ustawy o ochronie środowiska należą do obowiązków Wykonawcy.
Drogi objęte zimowym utrzymaniem:
nr 408 Kędzierzyn-Koźle – Gliwice, standard III – km 0+000–20+693, długości 20,693 km;
nr 418 Reńska Wieś – Kędzierzyn-Koźle, standard IV – km 0+000–1+858, długości 1,858
km;
nr 423 odcinek Krapkowice – Kędzierzyn-Koźle, standard III – km 29+715–49+552, długości 19,837 km;
nr 425 Bierawa – Rudy, standard IV – km 0+000–10+612, długości 10,612 km;
nr 410 Kędzierzyn-Koźle – Brzeźce, standard V – km 0+000–6+778, długości 6,778 km;
nr 421 od drogi krajowej 45 – Błażejowice – Nędza, standard V – km 8+994–14,457, długości 5,463 km;
nr 422 Błażejowice – Dziergowice, standard V – km 0+000–9+319, długości 9,319 km;
nr 427 od drogi krajowej 45 – Zakrzów – Dzielnica, standard V – km 0+000–6+779, długości 6,779 km.
Łączna długość dróg objętych zimowym utrzymaniem 81,339 km.
Łączna długość odcinków dróg do posypywania 63,253 km, w tym odcinki utrzymywane w standardach:
a) III standard – 40,530 km, długość odcinka do posypywania 37,326 km,
b) IV standard – 12,470 km, długość odcinka do posypywania 9,758 km,
c) V standard – 28,339 km, długość odcinka do posypywania 16,169 km.
Utrzymanie zimowe chodników:
a) nr 408 Kędzierzyn-Koźle–Gliwice – 6000 m2,
b) nr 418 Reńska Wieś–Kędzierzyn-Koźle – 3000 m2,
c) nr 423 odcinek Krapkowice–Kędzierzyn-Koźle – 10 000 m2,
d) nr 410 Kędzierzyn-Koźle–Brzeźce – 200 m2,
e) nr 425 Bierawa–Rudy – 2800 m2.
Razem powierzchnia chodników do utrzymania – 22 000 m2.
Ilość wykonywanego odśnieżania jest orientacyjna, może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od warunków atmosferycznych (odśnieżanie chodników poza terenem zabudowanym oraz na mostach i
wiaduktach).
Zakłada się odśnieżanie chodnika na szerokości do 1,50 m, bez względu na szerokość chodnika.
Do odśnieżania chodników należy przystąpić po ustaniu opadów w ciągu 4 godzin od telefonicznego wezwania przez dyżurnego akcji zimowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283116,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 283116,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283116,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Norbert Ruzik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7480001427
7.3.3) Ulica: Ostrożnica, Parkowa 9
7.3.4) Miejscowość: Pawłowiczki
7.3.5) Kod pocztowy: 47-280
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283116,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA INSTYTUTU ŚLĄSKIEGO
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA 2025 R.
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nawierzchni na terenach będących własnością Siedleckiego TBS Sp. z o. o. oraz na terenach komunalnych osiedli mieszkaniowych Miasta Siedlce w sezonie 2024/2025
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie gminy Rząśnik w 2025 roku
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.