Ogłoszenie z dnia 2023-02-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00090433/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-10
- 2023/BZP 00102090/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-20
- 2023/BZP 00112167/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-27
- 2023/BZP 00205766/01 - Wynik z dnia 2023-05-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZAKUP I DOSTAWY LEKÓW I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH W 2023 ROKU.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.4.2.) Miejscowość: Elbląg
1.4.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00106129
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-02-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00090433
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy materiałów medycznych, komponentów Indywidualnych Pakietów Medycznych w 2023 roku z z transportem i rozładunkiem do magazynu Zamawiającego wskazanego w ust. 4 dla 21. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.
2. Część zamówienia nr 2 – Materiały medyczne, komponenty Indywidualnych Pakietów Medycznych, zgodnie z:
a. Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 r.
poz. 974),
b. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wykazu produktów leczniczych, które mogą być doraźnie dostarczane
w związku z udzielanym świadczeniem oraz wykazu produktów leczniczych wchodzących w skład zestawów przeciwwstrząsowych, ratujących życie (Dz. U. 2011 nr 18 poz. 94),
c. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16 grudnia 2019 r. r. w sprawie medycznych czynności ratunkowych i świadczeń zdrowotnych innych
niż medyczne czynności ratunkowe, które mogą być udzielane przez ratownika medycznego (Dz. U. 2019 poz. 2478),
d. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28 lutego 2017 r. w sprawie rodzaju i zakresu świadczeń zapobiegawczych, diagnostycznych, leczniczych i rehabilitacyjnych udzielanych przez pielęgniarkę albo położną samodzielnie bez zlecenia lekarza (Dz. U. 2017 poz. 497),
e. Wymaganiami Eksploatacyjno-Technicznymi dla Plecaka Ratownika- Sanitariusza (PRS), stanowiącego załącznik nr 1a do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
f. Wymaganiami Eksploatacyjno-Technicznymi dla Plecaka Ratownika-Medycznego (PRM), stanowiącego załącznik nr 1b do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
g. Wymaganiami Eksploatacyjno-Technicznymi dla Indywidualnego Pakietu Medycznego (IPMED), stanowiącego załącznik nr 1c do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
h. Wymaganiami Eksploatacyjno-Technicznymi dla Torby Lekarza (TL), stanowiącego załącznik nr 1d do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) .
i. Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 22 września 2022 r. w sprawie wykazu produktów leczniczych oznaczonych symbolem OTC oraz wyrobów medycznych, wyposażenia wyrobów medycznych, systemów i zestawów zabiegowych wydanych bezpłatnie (Dz. U 2022 poz. 2099).
3. Szczegółowe zestawienie asortymentu wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1e do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
(94 pozycje asortymentowe).
W odniesieniu do asortymentów stanowiących komponenty PRS, PRM, IPMED oraz TL określonych w załączniku nr 1e do OPZ, Zamawiający wymaga by spełniały one wymagania odpowiednio do wskazanych Wymagań Eksploatacyjno-Technicznych.
4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania i rozładowania przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do magazynu Sekcji Medycznej 21.Wojskowego Oddziału Gospodarczego przy ul. Kwiatkowskiego 15 w Elblągu w godzinach od 8:00 do 13:00 (w piątki 8.00 – 11.00), według każdorazowego pisemnego zamówienia przesłanego Wykonawcy.
5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w załączniku nr 1e do OPZ i w załączniku nr 2a do SWZ.
Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.
6. Zamawiający wymaga by Wykonawca dostawy dla ilości minimalnych realizował według szczegółowych zamówień, przesyłanych przez Zamawiającego określającego ilość, asortyment i jednostkę wojskową której dotyczy zamawiany przedmiot zamówienia w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego).
7. Zamawiający wymaga by Wykonawca dostawy dla ilości maksymalnych (o ile będą realizowane) realizował według szczegółowych zamówień, przesyłanych przez Zamawiającego określającego ilość, asortyment i jednostkę wojskową której dotyczy zamawiany przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni roboczych od przesłania przez Zamawiającego zamówienia. Za dzień roboczy przyjmuje się dni od poniedziałku do piątku.
8. Asortyment powinien być czytelnie oznakowany (nazwa, postać, kod) i opisany
w języku polskim (ulotka w języku polskim). Na opakowaniach powinna znajdować się czytelna seria i data ważności.
9. Okres ważności asortymentu (oznaczenie daty przydatności na każdym opakowaniu), zgodnie z Wymaganiami Eksploatacyjno-Technicznymi (załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d do OPZ, odpowiednio dla danego do asortymentu), a w przypadku asortymentu bez wskazania okresu ważności w ww. Wymaganiach oraz pozostałego asortymentu, nie krótszy niż 36 miesięcy od daty produkcji, przy czym w dniu dostawy nie może być krótszy niż 80 % całkowitego okresu ważności.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilościach poszczególnego asortymentu
objętego przedmiotem umowy, w zależności od faktycznych potrzeb jednostek i instytucji wojskowych znajdujących się na zaopatrzeniu 21. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu. Zmiany mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości jednego asortymentu kosztem zmniejszenia lub zwiększenie innego asortymentu objętego przedmiotem umowy.
Powyższe zmiany nie mogą przekroczyć 10% ilości poszczególnych asortymentów oraz nie mogą doprowadzić do zwiększenia wartości umowy, o której mowa w §2 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
11. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) dostarczania asortymentu zgodnie ze złożoną ofertą, spełniającego warunki dopuszczenia do obrotu i do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz wszystkie europejskie i polskie wymagania i normy medyczne oraz zapewnia że przedmiot zamówienia jest wolny od jakichkolwiek wad;
b) okazania, na każde żądanie Zamawiającego, odpowiedniego certyfikatu zgodności z polską normą lub normami europejskimi, wpisu do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, certyfikatu CE, deklaracji zgodności itp.,
c) zapewnienia terminowej realizacji dostaw,
d) dostarczania asortymentu transportem spełniającym warunki określone
w wymaganiach producenta w zakresie przechowywania i transportu danego asortymentu,
e) dostarczania asortymentu na własny koszt i ryzyko do magazynu 21.Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu,
Szczegółowy opis części zamówienia zawiera zał. nr 1, 2a i 4 do SWZ.
Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Zamawiający informuje, że jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy materiałów medycznych, komponentów Indywidualnych Pakietów Medycznych w 2023 roku, z transportem i rozładunkiem do magazynu Zamawiającego wskazanego w ust. 4 dla 21. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.
2. Część zamówienia nr 2 – Materiały medyczne, komponenty Indywidualnych Pakietów Medycznych, zgodnie z:
a. Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 r.
poz. 974),
b. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wykazu produktów leczniczych, które mogą być doraźnie dostarczane
w związku z udzielanym świadczeniem oraz wykazu produktów leczniczych wchodzących w skład zestawów przeciwwstrząsowych, ratujących życie (Dz. U. 2011 nr 18 poz. 94),
c. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16 grudnia 2019 r. r. w sprawie medycznych czynności ratunkowych i świadczeń zdrowotnych innych
niż medyczne czynności ratunkowe, które mogą być udzielane przez ratownika medycznego (Dz. U. 2019 poz. 2478),
d. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28 lutego 2017 r. w sprawie rodzaju i zakresu świadczeń zapobiegawczych, diagnostycznych, leczniczych i rehabilitacyjnych udzielanych przez pielęgniarkę albo położną samodzielnie bez zlecenia lekarza (Dz. U. 2017 poz. 497),
e. Wymaganiami Eksploatacyjno-Technicznymi dla Plecaka Ratownika- Sanitariusza (PRS), stanowiącego załącznik nr 1a do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
f. Wymaganiami Eksploatacyjno-Technicznymi dla Plecaka Ratownika-Medycznego (PRM), stanowiącego załącznik nr 1b do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
g. Wymaganiami Eksploatacyjno-Technicznymi dla Indywidualnego Pakietu Medycznego (IPMED), stanowiącego załącznik nr 1c do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
h. Wymaganiami Eksploatacyjno-Technicznymi dla Torby Lekarza (TL), stanowiącego załącznik nr 1d do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) .
i. Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 22 września 2022 r. w sprawie wykazu produktów leczniczych oznaczonych symbolem OTC oraz wyrobów medycznych, wyposażenia wyrobów medycznych, systemów i zestawów zabiegowych wydanych bezpłatnie (Dz. U 2022 poz. 2099).
3. Szczegółowe zestawienie asortymentu wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1e do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
W odniesieniu do asortymentów stanowiących komponenty PRS, PRM, IPMED oraz TL określonych w załączniku nr 1e do OPZ, Zamawiający wymaga by spełniały one wymagania odpowiednio do wskazanych Wymagań Eksploatacyjno-Technicznych.
4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania i rozładowania przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do magazynu Sekcji Medycznej 21.Wojskowego Oddziału Gospodarczego przy ul. Kwiatkowskiego 15 w Elblągu w godzinach od 8:00 do 13:00 (w piątki 8.00 – 11.00), według każdorazowego pisemnego zamówienia przesłanego Wykonawcy.
5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w załączniku nr 1e do OPZ i w załączniku nr 2a do SWZ.
Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.
6. Zamawiający wymaga by Wykonawca dostawy dla ilości minimalnych realizował według szczegółowych zamówień, przesyłanych przez Zamawiającego określającego ilość, asortyment i jednostkę wojskową której dotyczy zamawiany przedmiot zamówienia w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego).
7. Zamawiający wymaga by Wykonawca dostawy dla ilości maksymalnych (o ile będą realizowane) realizował według szczegółowych zamówień, przesyłanych przez Zamawiającego określającego ilość, asortyment i jednostkę wojskową której dotyczy zamawiany przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni roboczych od przesłania przez Zamawiającego zamówienia. Za dzień roboczy przyjmuje się dni od poniedziałku do piątku.
8. Asortyment powinien być czytelnie oznakowany (nazwa, postać, kod) i opisany
w języku polskim (ulotka w języku polskim). Na opakowaniach powinna znajdować się czytelna seria i data ważności.
9. Okres ważności asortymentu (oznaczenie daty przydatności na każdym opakowaniu), zgodnie z Wymaganiami Eksploatacyjno-Technicznymi (załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d do OPZ, odpowiednio dla danego do asortymentu), a w przypadku asortymentu bez wskazania okresu ważności w ww. Wymaganiach oraz pozostałego asortymentu, nie krótszy niż okres ważności podany przez producenta, przy czym w dniu dostawy nie może być krótszy niż 80 % całkowitego okresu ważności.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilościach poszczególnego asortymentu
objętego przedmiotem umowy, w zależności od faktycznych potrzeb jednostek i instytucji wojskowych znajdujących się na zaopatrzeniu 21. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu. Zmiany mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości jednego asortymentu kosztem zmniejszenia lub zwiększenie innego asortymentu objętego przedmiotem umowy.
Powyższe zmiany nie mogą przekroczyć 10% ilości poszczególnych asortymentów oraz nie mogą doprowadzić do zwiększenia wartości umowy, o której mowa w §2 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
11. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) dostarczania asortymentu zgodnie ze złożoną ofertą, spełniającego warunki dopuszczenia do obrotu i do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz wszystkie europejskie i polskie wymagania i normy medyczne oraz zapewnia że przedmiot zamówienia jest wolny od jakichkolwiek wad;
b) okazania, na każde żądanie Zamawiającego, odpowiedniego certyfikatu zgodności z polską normą lub normami europejskimi, wpisu do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, certyfikatu CE, deklaracji zgodności itp.,
c) zapewnienia terminowej realizacji dostaw,
d) dostarczania asortymentu transportem spełniającym warunki określone
w wymaganiach producenta w zakresie przechowywania i transportu danego asortymentu,
e) dostarczania asortymentu na własny koszt i ryzyko do magazynu 21.Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu,
Szczegółowy opis części zamówienia zawiera zał. nr 1, 2a i 4 do SWZ.
Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Zamawiający informuje, że jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2025 R.
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Przedszkola nr 24 przy ul. Brzechwy 5 w Elblągu w ramach zadania: "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 12 przy ul. Zajchowskiego 12 w Elblągu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Przedszkola nr 17 przy ul. Karowej 30 w Elblągu w ramach zadania "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej."
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą leków na okres 12 miesięcy
- Dostawa leków Encorafenib oraz Binimetinib dla pacjenta zakwalifikowanego do leczenia przeciwnowotworowego w ramach Ratunkowego Dostępu do Technologii Lekowej w CPiT w Bystrej
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, implantów, rękawic, produktów do sterylizacji, obłożenia, materiały opatrunkowe II
- Dostawa do Miejskiego Centrum Opieki dla Osób Starszych, Przewlekle Niepełnosprawnych oraz Niesamodzielnych w Krakowie produktów farmaceutycznych (nr 4)
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie I do 2025r.
- Dostawa preparatów do żywienia do i pozajelitowego
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.