Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00090433/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-10
- 2023/BZP 00102090/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-20
- 2023/BZP 00106129/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-22
- 2023/BZP 00112167/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWY LEKÓW I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH W 2023 ROKU.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/21wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP I DOSTAWY LEKÓW I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH W 2023 ROKU.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57769526-a300-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205766
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00090433
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 229625,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy leków, maści, żeli, kropli i innych w 2023 roku wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Zamawiającego wskazanego w ust. 4 dla 21. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.2. Część zamówienia nr 1 – Leki , maście, żele, krople i inne, zgodnie z:
a. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wykazu produktów leczniczych, które mogą być doraźnie dostarczane
w związku z udzielanym świadczeniem zdrowotnym oraz wykazu produktów leczniczych wchodzących w skład zestawów przeciwwstrząsowych, ratujących życie (Dz. U. 2011 nr 18 poz. 94),
b. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16 grudnia 2019 r. w sprawie medycznych czynności ratunkowych i świadczeń zdrowotnych innych niż medyczne czynności ratunkowe, które mogą być udzielane przez ratownika medycznego (Dz. U. 2019 poz. 2478),
c. Ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz. U. 2015 poz. 1926),
d. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28 lutego 2017 r. w sprawie rodzaju i zakresu świadczeń zapobiegawczych, diagnostycznych, leczniczych i rehabilitacyjnych przez pielęgniarkę albo położną samodzielnie bez zlecenia lekarza (Dz. U. 2017 poz. 497),
e. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 20 lutego 2009 r. w sprawie wymagań dotyczących oznakowania opakowań produktu leczniczego i treści ulotki (Dz. U. 2009 nr 39 poz. 321),
f. Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 22 września 2022 r. w sprawie wykazu produktów leczniczych oznaczonych symbolem OTC oraz wyrobów medycznych, wyposażenia wyrobów medycznych, systemów i zestawów zabiegowych wydanych bezpłatnie (Dz. U. 2022 poz. 2099).
3. Szczegółowe zestawienie asortymentu wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1a do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) (113 pozycje asortymentowe).
4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania i rozładowania przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do magazynu Sekcji Medycznej 21.Wojskowego Oddziału Gospodarczego przy ul. Kwiatkowskiego 15 w Elblągu w godzinach od 8:00 do 13:00 (w piątki 8.00 – 11.00), według każdorazowego pisemnego zamówienia przesłanego Wykonawcy.
5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w załączniku nr 1a do Opisu Przedmiotu Zamówienia i w załączniku nr 2a do SWZ.
Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.
6. Zamawiający wymaga by Wykonawca dostawy dla ilości minimalnych realizował według szczegółowych zamówień, przesyłanych przez Zamawiającego określającego ilość, asortyment i jednostkę wojskową której dotyczy zamawiany przedmiot zamówienia w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego).
7. Zamawiający wymaga by Wykonawca dostawy dla ilości maksymalnych (o ile będą realizowane) realizował według szczegółowych zamówień, przesyłanych przez Zamawiającego określającego ilość, asortyment i jednostkę wojskową której dotyczy zamawiany przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni roboczych od przesłania przez Zamawiającego zamówienia. Za dzień roboczy przyjmuje się dni od poniedziałku do piątku.
8. Asortyment powinien być czytelnie oznakowany (nazwa, postać, kod) i opisany w języku polskim (ulotka w języku polskim). Na opakowaniach powinna znajdować się czytelna seria i data ważności.
9. Okres ważności asortymentu (oznaczenie daty przydatności na każdym opakowaniu), powinien być jak najdłuższy, jednakże:
a) w przypadku produktów leczniczych oznaczonych symbolem OTC - nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy;
b) w pozostałych przypadkach - nie krótszy niż 24 miesiące od daty dostawy.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilościach poszczególnego asortymentu
objętego przedmiotem umowy, w zależności od faktycznych potrzeb jednostek i instytucji wojskowych znajdujących się na zaopatrzeniu 21. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu. Zmiany mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości jednego asortymentu kosztem zmniejszenia lub zwiększenie innego asortymentu objętego przedmiotem umowy.
Powyższe zmiany nie mogą przekroczyć 10% ilości poszczególnych asortymentów oraz nie mogą doprowadzić do zwiększenia wartości umowy, o której mowa w §2 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
11. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) dostarczania asortymentu zgodnie ze złożoną ofertą, spełniającego warunki dopuszczenia do obrotu i do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz wszystkie europejskie i polskie wymagania i normy medyczne oraz zapewnia że przedmiot zamówienia jest wolny od jakichkolwiek wad;
b) okazania, na każde żądanie Zamawiającego, odpowiedniego certyfikatu zgodności z polską normą lub normami europejskimi, wpisu do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, certyfikatu CE, deklaracji zgodności itp.,
c) zapewnienia terminowej realizacji dostaw,
d) dostarczania asortymentu transportem spełniającym warunki określone
w wymaganiach producenta w zakresie przechowywania i transportu danego asortymentu,
e) dostarczania asortymentu na własny koszt i ryzyko do magazynu 21.Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu,
f) dokonania weryfikacji zabezpieczeń i wycofania niepowtarzalnego identyfikatora (kod 2D Data Matrix) preparatu leczniczego przed dostawą.
Szczegółowy opis części zamówienia zawiera zał. nr 1, 2a i 4 do SWZ.
Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Zamawiający informuje, że jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 83793,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy materiałów medycznych, komponentów Indywidualnych Pakietów Medycznych w 2023 roku, z transportem i rozładunkiem do magazynu Zamawiającego wskazanego w ust. 4 dla 21. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu oraz jednostek i instytucji wojskowych będących na jego zaopatrzeniu.2. Część zamówienia nr 2 – Materiały medyczne, komponenty Indywidualnych Pakietów Medycznych, zgodnie z:
a. Ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2022 r.
poz. 974),
b. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wykazu produktów leczniczych, które mogą być doraźnie dostarczane
w związku z udzielanym świadczeniem oraz wykazu produktów leczniczych wchodzących w skład zestawów przeciwwstrząsowych, ratujących życie (Dz. U. 2011 nr 18 poz. 94),
c. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16 grudnia 2019 r. r. w sprawie medycznych czynności ratunkowych i świadczeń zdrowotnych innych
niż medyczne czynności ratunkowe, które mogą być udzielane przez ratownika medycznego (Dz. U. 2019 poz. 2478),
d. Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28 lutego 2017 r. w sprawie rodzaju i zakresu świadczeń zapobiegawczych, diagnostycznych, leczniczych i rehabilitacyjnych udzielanych przez pielęgniarkę albo położną samodzielnie bez zlecenia lekarza (Dz. U. 2017 poz. 497),
e. Wymaganiami Eksploatacyjno-Technicznymi dla Plecaka Ratownika- Sanitariusza (PRS), stanowiącego załącznik nr 1a do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
f. Wymaganiami Eksploatacyjno-Technicznymi dla Plecaka Ratownika-Medycznego (PRM), stanowiącego załącznik nr 1b do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
g. Wymaganiami Eksploatacyjno-Technicznymi dla Indywidualnego Pakietu Medycznego (IPMED), stanowiącego załącznik nr 1c do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ),
h. Wymaganiami Eksploatacyjno-Technicznymi dla Torby Lekarza (TL), stanowiącego załącznik nr 1d do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) .
i. Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 22 września 2022 r. w sprawie wykazu produktów leczniczych oznaczonych symbolem OTC oraz wyrobów medycznych, wyposażenia wyrobów medycznych, systemów i zestawów zabiegowych wydanych bezpłatnie (Dz. U 2022 poz. 2099).
3. Szczegółowe zestawienie asortymentu wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia stanowi załączniki nr 1e do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ).
W odniesieniu do asortymentów stanowiących komponenty PRS, PRM, IPMED oraz TL określonych w załączniku nr 1e do OPZ, Zamawiający wymaga by spełniały one wymagania odpowiednio do wskazanych Wymagań Eksploatacyjno-Technicznych.
4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania i rozładowania przedmiotu zamówienia na własny koszt i ryzyko do magazynu Sekcji Medycznej 21.Wojskowego Oddziału Gospodarczego przy ul. Kwiatkowskiego 15 w Elblągu w godzinach od 8:00 do 13:00 (w piątki 8.00 – 11.00), według każdorazowego pisemnego zamówienia przesłanego Wykonawcy.
5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w załączniku nr 1e do OPZ i w załączniku nr 2a do SWZ.
Jeżeli dla pozycji asortymentowej ilość minimalna i maksymalna stanowią taką samą wielkość oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej Zamawiający nie stosuje prawa opcji.
6. Zamawiający wymaga by Wykonawca dostawy dla ilości minimalnych realizował według szczegółowych zamówień, przesyłanych przez Zamawiającego określającego ilość, asortyment i jednostkę wojskową której dotyczy zamawiany przedmiot zamówienia w terminie zaoferowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym (termin realizacji dostawy dla ilości minimalnych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego).
7. Zamawiający wymaga by Wykonawca dostawy dla ilości maksymalnych (o ile będą realizowane) realizował według szczegółowych zamówień, przesyłanych przez Zamawiającego określającego ilość, asortyment i jednostkę wojskową której dotyczy zamawiany przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni roboczych od przesłania przez Zamawiającego zamówienia. Za dzień roboczy przyjmuje się dni od poniedziałku do piątku.
8. Asortyment powinien być czytelnie oznakowany (nazwa, postać, kod) i opisany
w języku polskim (ulotka w języku polskim). Na opakowaniach powinna znajdować się czytelna seria i data ważności.
9. Okres ważności asortymentu (oznaczenie daty przydatności na każdym opakowaniu), zgodnie z Wymaganiami Eksploatacyjno-Technicznymi (załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d do OPZ, odpowiednio dla danego do asortymentu), a w przypadku asortymentu bez wskazania okresu ważności w ww. Wymaganiach oraz pozostałego asortymentu, nie krótszy niż okres ważności podany przez producenta, przy czym w dniu dostawy nie może być krótszy niż 80 % całkowitego okresu ważności.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany w ilościach poszczególnego asortymentu
objętego przedmiotem umowy, w zależności od faktycznych potrzeb jednostek i instytucji wojskowych znajdujących się na zaopatrzeniu 21. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu. Zmiany mogą polegać na zwiększeniu lub zmniejszeniu ilości jednego asortymentu kosztem zmniejszenia lub zwiększenie innego asortymentu objętego przedmiotem umowy.
Powyższe zmiany nie mogą przekroczyć 10% ilości poszczególnych asortymentów oraz nie mogą doprowadzić do zwiększenia wartości umowy, o której mowa w §2 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 4 do SWZ).
11. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) dostarczania asortymentu zgodnie ze złożoną ofertą, spełniającego warunki dopuszczenia do obrotu i do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz wszystkie europejskie i polskie wymagania i normy medyczne oraz zapewnia że przedmiot zamówienia jest wolny od jakichkolwiek wad;
b) okazania, na każde żądanie Zamawiającego, odpowiedniego certyfikatu zgodności z polską normą lub normami europejskimi, wpisu do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, certyfikatu CE, deklaracji zgodności itp.,
c) zapewnienia terminowej realizacji dostaw,
d) dostarczania asortymentu transportem spełniającym warunki określone
w wymaganiach producenta w zakresie przechowywania i transportu danego asortymentu,
e) dostarczania asortymentu na własny koszt i ryzyko do magazynu 21.Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu,
Szczegółowy opis części zamówienia zawiera zał. nr 1, 2a i 4 do SWZ.
Zamówienie będzie realizowane z wykorzystaniem prawa opcji. Opcja polega na powtórzeniu tego samego asortymentu dla ilości maksymalnych określonych w SWZ. Zamawiający informuje, że jeśli ilość minimalna jest równa ilości maksymalnej oznacza to, że dla danej pozycji asortymentowej nie stosuje się prawa opcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
18143000-3 - Akcesoria ochronne
4.5.5.) Wartość części: 145831,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62046,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65075,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65075,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLISPHARM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 113 287 21 11
7.3.3) Ulica: Starzyńskiego nr 10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-459
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65075,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69869,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102239,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69869,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BOXMET MEDICAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 882 203 82 05
7.3.3) Ulica: Piskorzów nr 51
7.3.4) Miejscowość: Pieszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 58-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69869,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Przedszkola nr 24 przy ul. Brzechwy 5 w Elblągu w ramach zadania: "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 12 przy ul. Zajchowskiego 12 w Elblągu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji budynku Przedszkola nr 17 przy ul. Karowej 30 w Elblągu w ramach zadania "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej."
- Opracowanie dokumentacji technologicznej i wykonawczej oraz wymiana łożyska głównego na podporze mostu dolnego w ciągu ulic Studzienna - Orla w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa surowców do receptury aptecznej
- Zakup produktów leczniczych - 1 pakiet - Immunoglobulina końska przeciw ludzkim limfocytom T (eATG)
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i drobnego sprzętu medycznego
- Dostawa leków na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.