Ogłoszenie z dnia 2025-02-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00067043/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych – etap II”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorska Medyczna Szkoła Policealna w Sztumie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292008
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Reja 12
1.5.2.) Miejscowość: Sztum
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-400
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 510 68 68 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kadry@medyk.sztum.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.sztum.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10515981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla uczestników projektu ,,Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych – etap II”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7940c64-3a75-4278-9a30-d151b1c8a6f8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106146
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041565/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów dla słuchaczy szkoły w ramach projektu Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkół policealnych - etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Podniesienie jakości szkolnictwa zawodowego pomorskich medycznych szkól policealnych – etap II Działanie: FEPM.05.08. Edukacja ogólna i zawodowa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00067043
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K.261.1.2025/P05.08
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 43268,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Florystyczny” dla słuchaczy kierunku Terapeuta zajęciowy Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Sztumie.Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a) zajęcia teoretyczne z wiedzy o perspektywie, kolorze i kompozycji,
b) materiały roślinne i nieroślinne,
c) najnowsze trendy florystyczne,
d) podstawy tworzenia kompozycji roślinnych,
e) kompozycja układana na gąbce florystycznej,
f) wykonanie bukietu okazjonalnego.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 8440 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Masaż tkanek głębokich” dla słuchaczy kierunku Technik masażysta Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Sztumie.Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
Teoria:
a) definicja i istota masażu tkanek głębokich oraz jego efekty,
b) podstawowe zasady wykonywania masażu,
c) ergonomia pracy masażysty,
d) podstawy anatomii palpacyjnej i diagnostyka funkcjonalna,
e) obszary wymagające szczególnej ostrożności,
f) czytanie ciała i zasady strukturalnej pracy z ciałem,
g) zastosowanie technik w wybranych dysfunkcjach i jednostkach chorobowych (m.in. choroba zwyrodnieniowa stawów, dyskopatie, rwa kulszowa, niespecyficzne dolegliwości bólowe kręgosłupa, napięciowe bóle głowy, stany pourazowe i pooperacyjne),
h) planowanie strategii pracy,
i) wskazania i przeciwwskazania do masażu tkanek głębokich,
j) przygotowanie gabinetu,
k) praca w wybranych pozycjach ułożeniowych na mięśniach,
l) zasady bhp podczas wykonywania zabiegu.
Praktyka:
a) przygotowanie stanowiska pracy,
b) metodyka wykonywania zabiegów i strategii postępowania,
c) trening technik terapeutycznych w wybranych dysfunkcjach i jednostkach chorobowych.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 5424,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Masaż Ajurwedyjski” dla słuchaczy kierunku Technik masażysta Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Sztumie.Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
Teoria:
a) główna koncepcja Ajurwedy – Teoria Panchamahabutas i trzech dosz,
b) Prakriti i Vikriti oraz metody balansujące – rozpoznawanie braku harmonii w sferze poszczególnych dosz,
c) wskazówki dotyczące ajurwedyjskiego podejścia do styl życia, diety i aktywności fizycznej,
d) metody diagnozy ajurwedyjskiej,
e) teoria terapii ajurwedyjskich, olejów i ziół,
f) anatomia ajurwedyjska i punkty Marma,
g) wskazania i przeciwwskazania do masażu Ajurwedyjskiego,
h) zasady bhp podczas wykonywania zabiegu.
Praktyka:
a) przygotowanie gabinetu,
b) przebieg masażu,
c) przygotowanie oleju do masażu,
d) prowadzenie masażu Abhyanga/Vishesh – ajurwedyjski masaż całego ciała,
e) prowadzenie masażu Shiroabhyanga – hinduski masaż głowy.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 5928,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Masaż japoński twarzy” dla słuchaczy kierunku Technik usług kosmetycznych Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Sztumie.Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a) historia i filozofia japońskiego masażu twarzy,
b) wskazania i przeciwwskazania,
c) zasady wykonywania japońskiego masażu twarzy,
d) etapy i techniki masażu japońskiego twarzy w praktyce,
e) zalety oraz efekty masażu japońskiego,
f) przygotowanie stanowiska pracy,
g) przygotowanie klienta do masażu,
h) zasady bhp podczas wykonywania zabiegu,
i) trening japońskiego masażu twarzy.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 7210,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Przedłużanie rzęs metodą objętościową 2D-3D” dla słuchaczy kierunku Technik usług kosmetycznych Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Sztumie.Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a) produkty i akcesoria przeznaczone do zabiegu stylizacji rzęs Metodą 2-3D – dobór i zastosowanie,
b) rodzaje i różnice w rzęsach używanych w metodzie 2D-3D,
c) analiza kształtu oka,
d) dobór odpowiedniej długości i rodzaju rzęs,
e) technika pracy z pęsetą,
f) kierunkowość rzęs, rzędy rzęs i zachowanie płynności przejścia,
g) wypełnianie kącików wewnętrznych i zewnętrznych,
h) sposoby zabezpieczania rzęs dolnych,
i) separacja rzęs i eliminacja błędów,
j) charakterystyka klejów – prawidłowy dobór oraz warunki ich przechowywania,
k) charakterystyka kępek oraz nauka tworzenia kępek różnymi metodami,
l) przeciwwskazania do zabiegu przedłużania rzęs,
m) postępowanie w przypadku alergii, kosmetyka końcowa zabiegu i zasady pielęgnacji,
n) bezpieczne usuwanie rzęs sztucznych,
o) zasady bezpieczeństwa i higieny na stanowisku pracy,
p) wykonywanie zabiegu.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 7733,33 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kurs „Henna pudrowa” dla słuchaczy kierunku Technik usług kosmetycznych Pomorskiej Medycznej Szkoły Policealnej w Sztumie.Minimalny zakres kursu powinien obejmować następujące treści:
a) trendy w stylizacji brwi,
b) anatomia, budowa, rodzaje włosa,
c) prawidłowy rysunek – geometria brwi,
d) dobór kształtu i koloru brwi do twarzy,
e) regulacja brwi pęsetą,
f) omówienie różnic między koloryzacją henną pudrową a barwieniem brwi farbką,
g) zalecenia i przeciwwskazania do zabiegu,
h) działania produktów i czas ich działania,
i) techniki przygotowania i nakładania henny pudrowej,
j) procedury wykonania henny pudrowej,
k) zalecenia pozabiegowe,
l) zasady bezpieczeństwa i higieny na stanowisku pracy,
m) wykonanie zabiegu.
Szczegółowe informacje znajdują się w załączniku nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 8533,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-101-13-56
7.3.3) Ulica: Rejtana 67/4.8
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-326
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk
jakie przetargi wygrała firma
ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REACTIVE Monika Zygmuntowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 548-248-66-46
7.3.3) Ulica: Kamieniec 3
7.3.4) Miejscowość: Ustroń
7.3.5) Kod pocztowy: 43-450
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZYGMUNTOWICZ MONIKA "Reactive"
jakie przetargi wygrała firma
ZYGMUNTOWICZ MONIKA "Reactive"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REACTIVE Monika Zygmuntowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 548-248-66-46
7.3.3) Ulica: Kamieniec 3
7.3.4) Miejscowość: Ustroń
7.3.5) Kod pocztowy: 43-450
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZYGMUNTOWICZ MONIKA "Reactive"
jakie przetargi wygrała firma
ZYGMUNTOWICZ MONIKA "Reactive"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-101-13-56
7.3.3) Ulica: Rejtana 67/4.8
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-326
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk
jakie przetargi wygrała firma
ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-101-13-56
7.3.3) Ulica: Rejtana 67/4.8
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-326
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk
jakie przetargi wygrała firma
ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-101-13-56
7.3.3) Ulica: Rejtana 67/4.8
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-326
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk
jakie przetargi wygrała firma
ART COLOR MODELS Jolanta Kucharzyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-248.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- OPIEKUNKA DZIECIĘCA
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców w 2025 roku w ramach projektu pt. "Twój los w Twoich rękach - wsparcie społeczne i zawodowe cudzoziemców"
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 7 osób bezrobotnych w zakresie "ABC przedsiębiorczości".
- "Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla pracowników i kandydatów na pracowników centrum usług społecznych"
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.