Ogłoszenie z dnia 2025-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00665334/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
- 2025/BZP 00106791/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych oraz oleju napędowego do Gminy Krzywcza i zakup oleju napędowego i benzyny E10 z dystrybutorów wykonawcy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzywcza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900393
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krzywcza 36
1.5.2.) Miejscowość: Krzywcza
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-755
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@krzywcza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krzywcza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/krzywcza1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych oraz oleju napędowego do Gminy Krzywcza i zakup oleju napędowego i benzyny E10 z dystrybutorów wykonawcy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53e82470-7694-4f33-b39e-c0088ff2bc9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062400/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa oleju opałowego lekkiego do placówek oświatowych oraz oleju napędowego do Gminy Krzywcza i zakup oleju napędowego i benzyny E10 z dystrybutorów wykonawcy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00665334
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SGI.271.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 468482,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Zadanie częściowe nr 1- sukcesywne dostawy oleju opałowego - 58 000 litrów.2. Minimalne wymagania dotyczące oleju opałowego.
2.1. Wielkość zamówienia – 58 000 litrów
2.2. Miejsce realizacji dostaw i pojemność zbiorników:
Zespół Szkół w Krzywczy 8 x 1600 L = 12 800 L
Świetlica Wiejska w Babicach 5 x 1500 L = 7 500 L
Zespół Dworski w Babicach 2 x 1500 L = 3 000 L
2.3. Olej opałowy stosowany jest jako paliwo do kotłów c.o. Przeznaczony jest do ogrzewania pomieszczeń gminnych placówek oświatowych i kulturalnych.
2.4. Jednorazowe dostawy realizowane będą przez Wykonawcę w ilościach zgłaszanych za pośrednictwem poczty e-mail przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 8:00 do 15:00. Dostawy będą łączone a jednorazowo będzie zamawiane 6 lub 12 tys. litrów oleju opałowego.
2.5. Olej opałowy musi spełniać wymagania określone Polską Normą PN-C-96024:2001, gatunek L 1, oraz Rozporządzeniem Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2016r, poz. 2008) i posiadać następujące parametry podstawowe:
- wartość opałowa nie niższa niż 42,60 MJ/kg,
- pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01%(m/m),
- zawartość siarki nie więcej niż 0,1%,
- zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg,
- całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa niż 24 mg/kg,
- gęstość w temp 15° maksymalnie 860 kg/ m3.
2.6. Wraz z każdorazową dostawą przedkładane będą świadectwa jakości, nie później niż w momencie dostarczenia faktury.
Wymienione dostawy obejmują pełny zakres tj. załadunek na środek transportu, transport oraz rozładunek w miejscu przeznaczenia przy użyciu pompy na autocysternie
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
4.5.5.) Wartość części: 281880,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. zadanie częściowe nr 2 - sukcesywne dostawy oleju napędowego - 21 000 litrów w tym około: 7000 litrów oleju napędowego arktycznego.2. Minimalne wymagania dotyczące oleju napędowego: wielkość zamówienia – 21 000 litrów w tym około: 7 000 litrów oleju napędowego arktycznego.
3.Miejsce realizacji dostaw i pojemność zbiorników: Gminny budynek magazynowy dz. nr ewid. 231/15 w Krzywczy zbiornik o pojemności 2 500 litrów.
4. Olej napędowy przeznaczony jest do napędu wysokoprężnych silników w gminnych ciągnikach rolniczych, koparko-ładowarce, samochodzie dostawczym.
5. Dostawy realizowane będą przez Wykonawcę w ilości 2 500 litrów zgłaszanych za pośrednictwem poczty e-mail przez Zamawiającego od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 800 do 1500.
6. Oferowany olej napędowy musi spełniać wymogi jakościowe dla paliw ciekłych określone:
-Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 1018).
-PN-EN 590:2013+A1:2017: Paliwa do pojazdów samochodowych – Oleje napędowe – Wymagania i metody badań.
7. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać olej napędowy w odmianie odpowiedniej dla danej pory roku, zapewniając spełnienie przez dostarczane paliwo odpowiednich własności niskotemperaturowych.
8. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć przedmiot umowy autocysterną. Pomiar ilości dostarczanego oleju napędowego dokonywany będzie wg. elektronicznego urządzenia pomiarowego „Petro-Vend” posiadającego legalizację Obwodowego Urzędu Miar.
9.Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na możliwości zmniejszenia lub zwiększenia ilości oleju opałowego lub napędowego, jednakże nie więcej niż o -/+ 15% (słownie: piętnaście procent) w stosunku do ilości wskazanej powyżej, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do umowy, a jedynie pisemnego powiadomienia Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 126700,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Sukcesywne, bezgotówkowe zakupy oleju napędowego w ilości 10 000 litrów i benzyna E10 w ilości 2 000 litrów – to zakup paliw płynnych do samochodów dostawczych, autobusu oraz maszyn roboczych eksploatowanych przez Gminę Krzywcza, w szacunkowych ilościach:a).olej napędowy, wg PN-EN 590+A1:2017-6 lub równoważnej - 10 000 L
b).benzyna E10 to nowa benzyna 95-oktanowa z zawartością do 10 proc. biokomponentów zastąpi dotychczasową benzynę 95, wg PN-EN 228+A1:2017-06 lub równoważnej - 2 000 L
2. Benzyna E10 oraz olej napędowy powinny spełniać wymogi zawarte w w/w Polskich Normach oraz standardy zgodnie z Rozporządzenie Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 1018).
3.Wymienione na wstępie ilości paliw mają charakter szacunkowy.
4.Zamawiający dopuszcza możliwość odebrania mniejszej ilości paliw niż podane ilości szacunkowe.
5.Zamawiający dopuszcza możliwość wzajemnej zamiany ilościowej w ramach wymienionych wyżej rodzajów paliw do wartości zawartej umowy.
6.Zamawiający będzie odbierał paliwo stosownie do bieżących potrzeb, rozliczając się po cenach jednostkowych obowiązujących na stacjach paliw w dniu odbioru paliwa pomniejszonych o wartość opustu/rabatu Wykonawcy podany w Ofercie.
7. W okresie zimowym, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu paliw o obniżonej temperaturze zablokowania zimnego filtra oraz z obniżoną temperaturą mętnienia, z zastosowaniem wielkości udzielonego opustu/rabatu przez Wykonawcę dla paliw ujętych w umowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132000-3 - Benzyna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134000-7 - Oleje napędowe
4.5.5.) Wartość części: 59902,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232568,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233281,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233281,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Szeliga prowadzący działalność pn. EXTRANS Zbigniew Szeliga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8180005373
7.3.3) Ulica: Słowackiego 9
7.3.4) Miejscowość: Sędziszów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 39-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233281,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126567,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126567,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126567,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Szeliga prowadzący działalność pn. EXTRANS Zbigniew Szeliga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8180005373
7.3.3) Ulica: Słowackiego 9
7.3.4) Miejscowość: Sędziszów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 39-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126567,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 71420,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 71420,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 71420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ryszard Musz prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Centrum Budownictwa i Ogrodnictwa "EREM" Ryszard Musz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7951068515
7.3.3) Ulica: Generała Jakuba Jasińskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Przemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 37-700
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Centrum Budownictwa i Ogrodnictwa "EREM" Ryszard Musz
jakie przetargi wygrała firma
Centrum Budownictwa i Ogrodnictwa "EREM" Ryszard Musz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Gminy Radecznica"
- Dostawa oleju opałowego
- "Dostawa 27 000 litrów oleju opałowego do SP Nr 20 oraz 13 000 litrów oleju opałowego do PM Nr 4 w Jaworznie, z zastrzeżeniem zmniejszenia tej ilości maksymalnie o 15% dla poszczególnej placówki "
- Zakup pliwa
- Dostawa paliw płynnych do ambulansów sanitarnych zamawiającego
- Dostawy paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów
więcej: Benzyna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.