eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoRemont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca 4/16 i 6, ul. Wyszyńskiego 24/7, ul. Narutowicza 31/3 i 42/2, ul. Młodzowskiej 1/6 oraz ul. Plac 3 Maja 12/4



Ogłoszenie z dnia 2025-02-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca 4/16 i 6, ul. Wyszyńskiego 24/7, ul. Narutowicza 31/3 i 42/2, ul. Młodzowskiej 1/6 oraz ul. Plac 3 Maja 12/4

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO W RADOMSKU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 592131798

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 12 A

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 683 54 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tbsradomsko.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbsradomsko.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5b908a11-330a-4e72-aa3a-398ae180e9a4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca 4/16 i 6, ul. Wyszyńskiego 24/7, ul. Narutowicza 31/3 i 42/2, ul. Młodzowskiej 1/6 oraz ul. Plac 3 Maja 12/4

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b908a11-330a-4e72-aa3a-398ae180e9a4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00106267

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00004888/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca 4/16 i 6, ul. Wyszyńskiego 24/7, ul. Narutowicza 31/3 i 42/2, ul. Młodzowskiej 1/6 oraz ul. Plac 3 Maja 12/4

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00005266

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TBS/UZP/1/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 908761,26 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 644697,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 1 zamówienia pn. „Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca 4/16 i 6, ul.
Młodzowskiej 1/6”
1) Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Warszyca 4/16 i
6, ul. Młodzowskiej 1/6, który należy wykonać zgodnie z umową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,
rysunkami i opisem oraz zasadami wiedzy technicznej. Przedmiary robót załączone do SWZ pełnią tylko rolę informacyjną –
obowiązującą formą wynagrodzenia jest ryczałt.
2) Szczegółowy opis przedmiotu części nr 1 zamówienia stanowią:
a) wzór umowy dot. części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 8a,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Warszyca 4/16- stanowiąca dodatek nr 9,
c) rysunek stan istniejący – lokal ul. Warszyca 4/16 - stanowiący dodatek nr 10,
d) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Warszyca 4/16 - stanowiący dodatek nr 11,
e) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 1 zamówienia – lokal ul. Warszyca 4/16 stanowiąca dodatek nr 12,
f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Warszyca 4/6- stanowiąca dodatek nr 14,
g) rysunek stan istniejący – lokal ul. Warszyca 4/6 - stanowiący dodatek nr 15,
h) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Warszyca 4/6 - stanowiący dodatek nr 16,
i) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 1 zamówienia – lokal ul. Warszyca 4/6 stanowiąca dodatek nr 17,
j) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Młodzowska 1/6- stanowiąca dodatek nr 19,
k) rysunek stan istniejący – lokal ul. Młodzowska 1/6 - stanowiący dodatek nr 20,
l) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Młodzowska 1/6 - stanowiący dodatek nr 21,
m) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 1 zamówienia – lokal ul. Młodzowska 1/6 stanowiąca dodatek nr 22.
3) Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) - funkcję informacyjną pełnią:
a) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Warszyca 4/16 - stanowiący dodatek nr 13a ,
b) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Warszyca 4/16 - stanowiący dodatek nr 13b ,
c) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Warszyca 4/16 - stanowiący dodatek nr 13c ,
d) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Warszyca 4/6 - stanowiący dodatek nr 18a ,
e) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Warszyca 4/6 - stanowiący dodatek nr 18b ,
f) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Warszyca 4/6 - stanowiący dodatek nr 18c ,
g) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Młodzowska 1/6 - stanowiący dodatek nr 23a,
h) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Młodzowska 1/6 - stanowiący dodatek nr 23b,
i) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Młodzowska 1/6 - stanowiący dodatek nr 23c .
4) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co
najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie, opisach, specyfikacjach
technicznych.
5) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w opisach, przedmiarach, specyfikacjach technicznych, a więc w
dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim
odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne
opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji
technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji
technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub
równoważne”. Jeżeli w w opisach, przedmiarach, specyfikacjach technicznych, użyto nazwy materiału(ów) lub
urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości
tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze
właściwości zapewniające zgodne z opisami, przedmiarami, specyfikacjami technicznymi funkcjonowanie elementów, części
lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub
urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania
certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę
jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie
przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty
wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający
akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne
wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
6) Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy szczegóły w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

4.5.5.) Wartość części: 256298,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część nr 2 zamówienia pn. „Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Narutowicza 31/3 i 42/2, ul. Wyszyńskiego 24/7, ul. Plac 3 Maja 12/4”:
1) Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul. Narutowicza 31/3 i 42/2, ul. Wyszyńskiego 24/7, ul. Plac 3 Maja 12/4, który należy wykonać zgodnie z umową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, rysunkami i opisem oraz zasadami wiedzy technicznej. Przedmiary robót załączone do SWZ pełnią tylko rolę informacyjną – obowiązującą formą wynagrodzenia jest ryczałt.

2) Szczegółowy opis przedmiotu części nr 2 zamówienia stanowią:
a) wzór umowy dot. części nr 2 zamówienia - stanowiący dodatek nr 8c,
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Narutowicza 31/3- stanowiąca dodatek nr 24,
c) rysunek stan istniejący – lokal ul. Narutowicza 31/3 - stanowiący dodatek nr 25,
d) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Narutowicza 31/3 - stanowiący dodatek nr 26,
e) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 2 zamówienia – lokal ul. Narutowicza 31/3 - stanowiąca dodatek nr 27,
f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Narutowicza 42/2- stanowiąca dodatek nr 29,
g) rysunek stan istniejący – lokal ul. Narutowicza 42/2 - stanowiący dodatek nr 30,
h) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Narutowicza 42/2 - stanowiący dodatek nr 31,
i) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 2 zamówienia – lokal ul. Narutowicza 42/2 - stanowiąca dodatek nr 32,
j) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Wyszyńskiego 24/7- stanowiąca dodatek nr 34,
k) rysunek stan istniejący – lokal ul. Wyszyńskiego 24/7- stanowiący dodatek nr 35,
l) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Wyszyńskiego 24/7 - stanowiący dodatek nr 36,
m) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 2 zamówienia – lokal ul. Wyszyńskiego 24/7 - stanowiąca dodatek nr 37,
n) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – lokal ul. Plac 3 Maja 12/4- stanowiąca dodatek nr 39,
o) rysunek stan istniejący – lokal ul. Plac 3 Maja 12/4- stanowiący dodatek nr 40,
p) rysunek stan projektowany wraz opisem zakresu prac – lokal ul. Plac 3 Maja 12/4 - stanowiący dodatek nr 41,
q) dokumentacja zdjęciowa dot. części nr 2 zamówienia – lokal ul. Plac 3 Maja 12/4 - stanowiąca dodatek nr 42.
3) Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) - funkcję informacyjną pełnią:
a) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Narutowicza 31/3 - stanowiący dodatek nr 28a,
b) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Narutowicza 31/3- stanowiący dodatek nr 28b,
c) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Narutowicza 31/3 - stanowiący dodatek nr 28c ,
d) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Narutowicza 42/2 - stanowiący dodatek nr 33a,
e) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Narutowicza 42/2 - stanowiący dodatek nr 33b,
f) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Narutowicza 42/2 - stanowiący dodatek nr 33c ,
g) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Wyszyńskiego 24/7 - stanowiący dodatek nr 38a ,
h) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Wyszyńskiego 24/7 - stanowiący dodatek nr 38b,
i) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Wyszyńskiego 24/7 - stanowiący dodatek nr 38c,
g) Przedmiar robót b. budowlana - lokal ul. Plac 3 Maja 12/4 - stanowiący dodatek nr 43a,
h) Przedmiar robót b. elektryczna - lokal ul. Plac 3 Maja 12/4 - stanowiący dodatek nr 43b,
i) Przedmiar robót b. sanitarna - lokal ul. Plac 3 Maja 12/4 - stanowiący dodatek nr 43c.
4) Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w umowie, opisach, specyfikacjach technicznych.
5) Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w opisach, przedmiarach, specyfikacjach technicznych, a więc w
dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim
odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne
opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji
technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji
technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub
równoważne”. Jeżeli w w opisach, przedmiarach, specyfikacjach technicznych, użyto nazwy materiału(ów) lub
urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości
tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze
właściwości zapewniające zgodne z opisami, przedmiarami, specyfikacjami technicznymi funkcjonowanie elementów, części
lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub
urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania
certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę
jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie
przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty
wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający
akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne
wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
6) Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy szczegóły w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 388398,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278640,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278640,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma „PAKSBUD” Agata Pawlik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7721409651

7.3.3) Ulica: ul. Kochanowskiego 22A

7.3.4) Miejscowość: Strzałków

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 419040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 419040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 419040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma „PAKSBUD” Agata Pawlik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7721409651

7.3.3) Ulica: ul. Kochanowskiego 22A

7.3.4) Miejscowość: Strzałków

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 419040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiającym jest Miasto Radomsko ul. Tysiąclecia 5, 97-500 Radomsko
NIP 772-22-61-587 REGON 590648238 w imieniu którego działa i przeprowadza postępowanie Inwestor zastępczy -
Towarzystwo Budownictwa Społecznego w Radomsku Sp. z o.o. NIP: 772–20–84–240 Regon: 592131798 ul. Kościuszki
12A, 97-500 Radomsko

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.