Ogłoszenie z dnia 2022-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00017388/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
- 2022/BZP 00024920/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa całodobowego żywienia - sporządzanie i dostarczanie posiłków dla
pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu Gminnym SP ZOZ w Bogatyni”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOGATYNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230021923
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WYCZÓŁKOWSKIEGO 15
1.5.2.) Miejscowość: Bogatynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-920
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757739338
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zozbogatynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbogatynia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa całodobowego żywienia - sporządzanie i dostarczanie posiłków dlapacjentów hospitalizowanych w Szpitalu Gminnym SP ZOZ w Bogatyni”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fe992bc-746a-11ec-83b1-bea871b78b5b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00106442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012635/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług całodobowego żywienia – sporządzanie i dostarczanie posiłków dla pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu Gminnym SP ZOZ w Bogatyni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 271-N1/01/I/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowego żywienia - sporządzanie i dostarczanie posiłków dla pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu Gminnym SP ZOZ w Bogatyni.
2. Średnie miesięczne zapotrzebowanie na żywienie wynosi 1250 osobodni w rozbiciu na poszczególne posiłki:
śniadań - 1250, II śniadań - 200, obiadów- 1250, podwieczorków - 200, kolacji - 1250 (15000 osobodni rocznie) – w okresie dwuletnim realizacji zamówienia odpowiednio: 30000 osobodni.
3. Zamawiający wymaga dostarczania dla pacjentów izolowanych z powodu zakażenia SARS-CoV-2 wszystkich posiłków w naczyniach jednorazowych zamkniętych hermetycznie wraz ze sztućcami jednorazowego użytku. W okresie obowiązywania umowy Zamawiający określa ilość szacunkową opakowań na poziomie 11.792 szt. opakowań.
4. Świadczenie usług żywienia dla pacjentów szpitala odbywać się powinno zgodnie z ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia z dnia 25 sierpnia 2006r. (Dz. U. z 2017r., poz. 149 z późn. zm.), zasadami dobrej praktyki higienicznej i dobrej praktyki produkcyjnej (GHP, GMP) oraz normami HACCP.
5. Wykonawca gwarantuje, że wyżywienie posiada niezbędne składniki odżywcze określone w art. 3 ust. 3 pkt. 33 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1221) oraz normy dzienne racji pokarmowych dla zakładów służby zdrowia (opracowane przez Instytut Żywności i Żywienia w Warszawie lub równoważne). Wykonawca zobowiązany jest zapewniać standard żywienia obowiązujący w szpitalnictwie z uwzględnieniem możliwości realizacji odpowiednich diet oraz zapewnić odpowiedni skład i kaloryczność posiłków oraz wykonać zamówienie zgodnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zastosowanie będą miały: Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. 2020 poz. 2021), Rozporządzenie (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych. Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007 r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego (Dz. U. z 2007 r. nr 80 poz. 545), Rozporządzenie Komisji WE nr 1441/2007 z dnia 5 grudnia 2007 r. zmieniające Rozporządzenie nr 2073/2005 z dnia 15 listopada 2005 r. w sprawie kryteriów mikrobiologicznych dotyczących środków spożywczych, Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności, zmiany rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1924/2006 i (WE) nr 1925/2006 oraz uchylenia dyrektywy Komisji 87/250/EWG, dyrektywy Rady 90/496/EWG, dyrektywy Komisji 1999/10/WE, dyrektywy 2000/13/WE Parlamentu Europejskiego i Rady, dyrektyw Komisji 2002/67/WE i 2008/5/WE oraz rozporządzenia Komisji (WE) nr 608/2004.
6. Każdy posiłek podstawowy (śniadanie, obiad i kolacja) z tzw. diety normalnej, musi zawierać dostateczną ilość produktów białkowych oraz dodatek warzyw lub owoców zgodnie z załącznikiem nr VI – Wartość kaloryczna diet
Wartość kaloryczna posiłków ogółem powinna się mieścić w granicach 2300 – 2400 kcal, w tym białko ogółem 80g,w tym białko zwierzęce – 45g, tłuszcze - 80g, węglowodany – 325g. Wartość kaloryczna poszczególnych posiłków winna mieścić się w następujących przedziałach :
W przypadku diet cukrzycowych dla chorych przyjmujących insulinę oraz diety dziecięcej należy przewidzieć również II śniadanie, podwieczorek.
- śniadanie –690 – 805 kcal, co stanowi 30-35 % rozdziału całodziennego zapotrzebowania energetycznego na poszczególne posiłki.
- II śniadanie – 115 - 120 kcal, co stanowi 5 % rozdziału całodziennego zapotrzebowania energetycznego na poszczególne posiłki
- obiad - 805 - 920 kcal, co stanowi 35 - 40 % rozdziału całodziennego zapotrzebowania energetycznego na poszczególne posiłki
- podwieczorek - 115 - 120 kcal, co stanowi 5 % rozdziału całodziennego zapotrzebowania energetycznego na poszczególne posiłki
- kolacja – 575 – 690 kcal, co stanowi 25 - 30 % rozdziału całodziennego zapotrzebowania energetycznego na poszczególne posiłki.
Realizacja średnich norm żywieniowych według grup produktów przedstawiać się musi następująco :
- produkty zbożowe – 400g
- mleko i produkty mleczne – 500g
- jaja – 15g
- mięso, wędliny i ryby – 140g
- masło i śmietana – 30g
- inne tłuszcze – 35g
- ziemniaki – 400g
- warzywa i owoce z witamina C – 200g
- warzywa z karotenem – 130g
- inne warzywa i owoce – 300g
- strączkowe suche – 10g
- cukier i słodycze – 55g
Do posiłków : śniadanie - należy przewidzieć kawę mleczną lub zupę mleczną, obiad – kompot lub kisiel płynny itp., kolacja - należy planować herbatę wraz z cukrem.
Gramatura mięsa na obiad podawana z sosem powinna wynosić – 120g, bez sosu – 100g. Dodatki do obiadu w postaci surówek roślinnych lub warzyw gotowanych muszą wynosić co najmniej 120g.
Posiłki gorące, dostarczane muszą być w temp.:
- zupy 75 0C,
- II danie 63 0C,
- surówki 4 0C.
Przygotowywanie posiłków odbywać się musi z uwzględnieniem diet stosowanych w tutejszym szpitalu, oraz zgodnie ze zleceniami lekarzy, wg zamówień z poszczególnych oddziałów.
7. Transport posiłków od Wykonawcy do siedziby Zamawiającego zapewnia Wykonawca na własny koszt.
8. Wykonawca zapewnia niezbędną ilość termosów i lodówkę do przewozu posiłków.
9. Mycie i dezynfekcję naczyń i sztućców używanych przez pacjentów realizuje Zamawiający. Termosy i naczynia Wykonawcy będą jedynie, przez personel Zamawiającego, poddawane tzw. „myciu wstępnemu” (opłukanie pod bieżącą wodą).
10. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca
1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320).
11. Zamawiający ma prawo skontrolowania Wykonawcy w zakresie spełniania wymagań
określonych w pkt. 9. Na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez
Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć
do wglądu oświadczenie potwierdzające, że pracownicy, o których mowa w pkt. 9 są
zatrudnieni na umowę o pracę.
12. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 10 traktowane
będzie jako niewypełnienie obowiązku określonego w SWZ i art. 96 ust. 4 ustawy Pzp.
13. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przez Wykonawcę przy udziale Podwykonawcy/ów, przy czym Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 893615,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 893615,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 893615,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MegaSerwis Sp. z o. o .
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6152042875
7.3.3) Ulica: Zgorzelecka 4
7.3.4) Miejscowość: Bogatynia
7.3.5) Kod pocztowy: 59-920
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 893615,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-02-17 do 2024-02-17INNE PRZETARGI Z BOGATYNI
więcej: przetargi w Bogatyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług gastronomicznych polegających na przygotowaniu, dostarczaniu i serwowaniu śniadań dla gości Hotelu Książ, mieszczącym się na terenie kompleksu zamkowo-parkowego Książ
- Świadczenie usług gastronomicznych i hotelarskich w związku z organizacją szkoleń przez Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych w 2025 roku.
- zapewnienie usługi cateringowej (przerwa kawowa i obiad) wraz z wynajmem sali szkoleniowej podczas organizacji 12 dni szkoleniowych na potrzeby projektu pn.: "Podnoszenie kompetencji kadr systemu, ...
- "Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych podczas szkolenia organizowanego dla osób dorosłych w projekcie "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa".
- Wytwarzanie i dostawa posiłków dla pacjentów (dzieci w wieku od 1 do 18 lat) Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Jastrzębiu Zdroju
- Organizacja wyjazdu, w tym warsztatów dla rodzin objętych Projektem pn."Przyszłość Rodziną pisana".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.