Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Sukcesywne świadczenie usług zdrowotnych z zakresu diagnostyki laboratoryjnej na zlecenie SP ZOZ w Bogatyni wraz z dostawą określonych podłoży
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BOGATYNI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230021923
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: WYCZÓŁKOWSKIEGO 15
1.5.2.) Miejscowość: Bogatynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-920
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zozbogatynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbogatynia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne świadczenie usług zdrowotnych z zakresu diagnostyki laboratoryjnej na zlecenie SP ZOZ w Bogatyni wraz z dostawą określonych podłoży
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d29d676-99e6-4d5f-a057-478fd8455614
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00185678
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00682027/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sukcesywne świadczenie usług zdrowotnych z zakresu diagnostyki laboratoryjnej na zlecenie SP ZOZ w Bogatyni wraz z dostawą określonych podłoży
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3d29d676-99e6-4d5f-a057-478fd84556143.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w SWZ przedmiotowego postępowania.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni ul. Wyczółkowskiego 15, 59-920 Bogatyni;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iodo@zozbogatynia.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy p.z.p.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy p.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 271-N1/01/IV/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług zdrowotnych z zakresu diagnostyki laboratoryjnej na zlecenie SP ZOZ w Bogatyni zgodnie z Wykazem badań wymaganych przez Zamawiającego. Wykaz badań laboratoryjnych stanowi załącznik nr II.2 do niniejszej SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - opis warunków granicznych dla badań laboratoryjnych stanowi załącznik nr II.1 do niniejszej SWZ.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w drodze niniejszego postępowania przedstawi Zamawiającemu „Wykaz badań możliwych do wykonania ponad zakres graniczny” i stanie się ten wykaz odpowiednim załącznikiem do umowy wyłonionej w drodze niniejszego postępowania.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewniał przez 24 godziny wykonywanie badań laboratoryjnych wymienionych w „Wykazie badań wymaganych - zakres graniczny” stanowiący załącznik nr II.2 do SWZ i późniejszej umowy.
5. Wykonawca musi realizować przedmiot zamówienia przy udziale zatrudnionego wykwalifikowanego personelu medycznego – diagnostów laboratoryjnych, wpisanych na listę Krajowej Izby Diagnostów Laboratoryjnych (KIDL) oraz personelu średniego spełniającego wymagania zawodowe w zakresie niniejszego zamówienia.
6. Wykonawca, w zakresie wykonywania zamówienia, musi posiadać niezbędny sprzęt laboratoryjny, który ma wszystkie aktualne wymagane atesty i świadectwa dopuszczenia do pracy w medycznym laboratorium diagnostycznym.
7. Materiał do badania pobierany będzie przez personel Zamawiającego na jego koszt w ustalonych godzinach. Materiał ten zostanie odpowiednio przygotowany dla Wykonawcy wg zaleceń, wymagań opisanych przez Wykonawcę i przedstawionych w ofercie zgodnie z istotnymi postanowieniami umowy tj. załącznik nr VII do SWZ i późniejszej umowy wyłonionej w drodze niniejszego postępowania.
8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca materiał do badań odbierał od Zamawiającego od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem świąt przez uprawniony personel Wykonawcy w godzinach 11:00-12:00 ze Szpitala Gminnego SP ZOZ w Bogatyni przy ul. Szpitalnej 16.
9. Obowiązywać będzie uzgodnione zlecenie na badania w wersji papierowej. W przypadku podłączenia do systemu informatycznego Zamawiający uzgodni formę postępowania przy zleceniu elektronicznym. Na konkretne zlecenia Zamawiającego Wykonawca dostarczać będzie przez cały okres obowiązywania umowy:
- podłoża do hodowli krwi pediatrycznej;
- podłoża transportowo - namnażające do hodowli bakterii tlenowych i względnych beztlenowców;
wg „Harmonogramu dostaw podłoży”, który stanowić będzie załącznik do umowy wyłonionej w drodze niniejszego postępowania. Harmonogram ten zostanie uzupełniony przed podpisaniem umowy wyłonionej w drodze niniejszego postepowania.
10. Odbieranie pobranych materiałów do badań oraz dostarczanie wyników badań leży w obowiązkach Wykonawcy, odbywać się będzie jego staraniem i na jego koszt.
11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawił wraz z ofertą jako załącznik nr V do oferty - Szczegółowy opis warunków realizacji umowy w zakresie sposobu przygotowania pacjenta do badania, zasady pobierania materiału do badania, trwałość próby oraz sposób jej przechowywania do czasu przesłania do laboratorium Wykonawcy, warunki transportu, który po akceptacji i uzupełnieniu potrzebnych informacji stanie się załącznikiem do umowy wyłonionej w drodze postepowania.
12. Przygotowany przez Wykonawcę i dołączony do oferty Szczegółowy opis warunków realizacji umowy przedstawi szczegółowe zasady wykonywania przedmiotu zamówienia.
13. Szczegółowy opis warunków realizacji umowy przygotowany przez Wykonawcę opisuje zakres realizacji usług zdrowotnych z zakresu diagnostyki laboratoryjnej, a w szczególności:
- Miejsce wykonywania badań (nazwa i adres laboratorium);
- Warunki graniczne dla metod wykonywania niektórych z badań;
- Zalecenia dotyczące przygotowania materiału do badań;
- Przechowywanie próbek do czasu wykonania badań;
- Transportu i zabezpieczenia próbek na czas transportu;
- Wzoru obowiązujących skierowań;
- Warunki przygotowania pacjenta do badania;
- Zasady zlecania badań laboratoryjnych;
- Zasady pobierania, przechowywania i transport materiału do badań;
- Metody wykonywania badań i przekazywania wyników;
- Przechowywanie materiału biologicznego do badań;
- Procedurę transportu materiału biologicznego do badań;
4.2.6.) Główny kod CPV: 85145000-7 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: ODLEGŁOŚĆ w kilometrach nie więcej niż 80 km od laboratorium Zamawiającego zlokalizowanego przy ul. Szpitalnej 16 w Bogatyni do laboratorium Wykonawcy jako miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie badań oznaczonych cyfrą 1, 1/CITO
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: ODLEGŁOŚĆ w kilometrach nie więcej niż 200 km od laboratorium Zamawiającego zlokalizowanego przy ul. Szpitalnej 16 w Bogatyni do laboratorium Wykonawcy jako miejsca realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie badań oznaczonych 2/CITO, 3/CITO, cyfrą 4
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z SWZ5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zgodnie z SWZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zgodnie z SWZ5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-18 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-18 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-17
INNE PRZETARGI Z BOGATYNI
- Sukcesywne świadczenie usług zdrowotnych z zakresu diagnostyki laboratoryjnej na zlecenie SP ZOZ w Bogatyni wraz z dostawą określonych podłoży
- Odnowa historycznych alei drzew w miejscowości Porajów na pograniczu polsko-czeskim
więcej: przetargi w Bogatyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług zdrowotnych z zakresu diagnostyki laboratoryjnej na zlecenie SP ZOZ w Bogatyni wraz z dostawą określonych podłoży
- "WYKONYWANIE BADAŃ LABORATORYJNYCH U PODWYKONAWCY NA POTRZEBY ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZYCY"
- frankcjonowanie polskiego świeżo mrożonego osocza w celu otrzymania koncentratów czynników krzepnięcia VIII i IX, immunoglobuliny do stosowania dożylnego oraz roztworów albuminy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.